SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU/REFERENT DS TECHNICZNO-HANDLOWYCH Łomża oferta pracy MACKIEWICZ PREFABRYKACJA SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU/REFERENT DS TECHNICZNO-HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: dokonywanie doborów i wycen produktówwykonywanie rysunków technicznychdoradztwo techniczne
Data publikacji: 2019-03-25
Lokalizacja: Łomża (podlaskie)
Pracodawca: MACKIEWICZ PREFABRYKACJA SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Piłsudskiego 40, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dokonywanie doborów i wycen produktówwykonywanie rysunków technicznychdoradztwo techniczne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU/REFERENT DS TECHNICZNO-HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łomża
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łomża
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łomża
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), budowlane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Obsługa programu AUTO-CAD Ceivil
Nazwa pracodawcy: MACKIEWICZ PREFABRYKACJA SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
Adres pracodawcy:
Al. Piłsudskiego 40, 18-400 Łomża, powiat: m. Łomża, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV na wskazany adres email: joanna.mackiewicz (at) mackiewicz.biz.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Łomża
Gmina pracodawcy: Łomża
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łomża
Ulica pracodawcy: Al. Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 40
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Szczytnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.03.2019
Data dodania oferty pracy: 25.03.2019
Oferta pracy ważna do: 24.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaz ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
Osoba na tym stanowisku będzie wspierać administracyjnie zespół pracowników/podwykonawców w mobilnej wytwórni betonu i będzie odpowiedzialna za:oObsługę administracyjną biuraoObsługę klientów firmyoProwadzenie bieżącej administracjioAdministrowanie sprawami pracowniczymioRozliczanie faktur i kosztówoRaportowanie produkcji i sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Hurtownia wyrobów tytoniowych. Obsługa klienta, sprzedaż towaru, wystawianie dokumentów sprzedaży, obsługa komputera, i kasy fiskalnej, rozliczanie przedstawicieli handlowych. Równoważny system pracy.
PHU MONA Hurtownia Papierosów - 2016-04-27 - Łódź (łódzkie)
obsługa logistyczna zamówień eksportowych,współpraca z klientami firmy, organizacja procesu transportu lądowego i morskiego,
SCANDIC FOOD Sp z o.o. - 2016-02-23 - Lipsko (mazowieckie)
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należała:realizacja działań sprzedażowych z zakresu branży budowlanej i wyposażenia wnętrzprzygotowanie ofert oraz umów handlowychkompletowanie dokumentów sprzedażowych pozyskiwanie nowych Klientów oraz współpraca z obecnymi Kontrahentamikoordynacja transportu i wysyłek towarów
A&K TRADERS SP Z OO ,SP.K. - 2015-11-16 - Wałcz (zachodniopomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Wietnamu, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Jabłonowo (mazowieckie)
okreslone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Łobez (zachodniopomorskie)
- prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły, - opracowywanie i przydzielanie zakresów czynności, - przygotowanie procedury naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze,- prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników, - przygotowanie danych związanych ze swoim zakresem obowiązków i czynności, do systemu PABS i SIO, PFRONsala C
Szkoła Podstawowa nr 99 im.Tadeusza Kosciuszki - 2017-08-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie księgi obiektu budowlanego.Opiniowanie dokumentacji prac remontowych. Dbanie o stan techniczny obiektu. Kontrola prac remontowo- budowlanych. Opracowywanie harmonogramu remontów. Nadzór nad gospodarką i ekspoloatacją służbowych pojazdów samochodowych. praca od 8.oo do 15.30 lub do uzgodnienia.
Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-09-20 - Oleśnica (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa klienta; redagowanie maili, tworzenie ofert; sprzedaż pobytów wypoczynkowych, rehabilitacyjnych, kolonii letnich, turnusów Dr Ewy Dąbrowskiej; marketing ośrodka.
Ośrodek rehabilitacyjno-wczasowy "Bursztyn" - 2018-12-05 - Jantar (pomorskie)
Specjalista żywienia człowieka
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Obsługa giełd transportowych, przygotowywanie zleceń, faktur, dokumentów oraz ich kompletowanie, znajomość jezyka obcego w stopniu komunikatywnym. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
Z.P.H.U. ELTAP LESZEK DWORAK - 2017-04-04 - Mroczeń (wielkopolskie)
OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU ODPOWIEDZIALNA BĘDZIE ZA PROCES PRZYGOTOWANIA SZKŁA DEKORACYJNEGO- DECOBEL.DO JEJ OBOWIĄZKÓW NALEŻAŁO BĘDZIE M.IN. PRZYGOTOWANIE WYDRUKÓW DO APLIKACJI A TAKŻE ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA CAŁY PROCES PRODUKCJI AŻ PO WYDANIE DLA KLIENTA. MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W APLIKACJI FOLII NA POWIERZCHNIE PŁASKIE.
GRUPA LP ŁUKASZ PISAREK - 2018-04-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami.
GMK ŁOBEZ Spółka Akcyjna - 2018-05-09 - Łobez (zachodniopomorskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "FILPEX" Kielce - 2018-03-19 - Kielce (świętokrzyskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, dbanie o relacje z obecnymi klientami Firmy, rozwój sieci sprzedaży, negocjowanie cen i warunków handlowych, dbanie o wizerunek Firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług.
GAMA GROUP SZEPIETOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-11 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
-praca w dziale księgowości w dziale księgi głównej, procesowanie dokumentów zgodnie ze standardami firmy, tworzenie raportów oraz sprawdzanie poprawnych księgowań na kontach, kontakt z działami finansowymi w języku angielskim i francuskim, docelowo z klientem marokańskim;
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Kraków (małopolskie)
tworzenie ofert, realizacja planu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Świdnica (dolnośląskie)
Realizacja zamównień, fakturowanie.
BOTAR I SP. Z O.O. SP.K. - 2018-01-18 - Tuszyma (podkarpackie)
-Obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy,-Obsługa kasy fiskalnej,-Obsługa linii wydawniczej,-Miejsce pracy - Tczew, ul. Malinowska,-Godziny pracy 8-16,-Kontakt telefoniczny 604-494-324
Sodexo Polska Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Tczew (pomorskie)
SPRZEDAŻ INTERNETOWA ARTYKUŁÓW ELEKTROTECHNICZNYCH, SILNIKÓW, NARZĘDZI, ART. GRZEWCZYCH, BHP;ZAMAWIANIE TOWARÓW, OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ W PANELU PRESTASHOP, FAKTUROWANIE, WYSTAWIANIE LISTÓW PRZEWOZOWYCH;BIEŻĄCA OBSŁUGA ZAPYTAŃ MAILOWYCH I TELEFONICZNYCH;TWORZENIE BAZ PRODUKTOWYCH W EXCELU;DODAWANIE PRODUKTÓW I KSZTAŁTOWANIE OFERTY SKLEPU INTERNETOWEGO;ANALIZA DOSTĘPNOŚCI I KONKURENCYJNOSCI TOWARÓW;MARKETING INTERNETOWY;
ELMET-RZESZÓW Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Rzeszów (podkarpackie)
1) wsparcie prowadzenia rachunkowości zgodnie z aktualnymi przepisami prawa,2) wykonywanie obowiązków sprawozdawczych ustalonych przez Główny Urząd Statystyczny,3) tworzenie warunków dla przestrzegania ścisłej dyscypliny finansowej i budżetowej Stowarzyszenia,4) należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych, sprawozdań finansowych oraz środków pieniężnych,5) bieżące, prawidłowe prowadzenie dokumentacji księgowej z zastosowaniem racjonalnej organizacji pracy i techniki przetwarzania danych,6) przygotowywanie dokumentów do prawidłowej rejestracji operacji gospodarczych i finansowych,7) analiza dokumentów finansowych,8) sporządzanie obowiązujących dowodów księgowych, kasowych i magazynowych,9) wsparcie w zakresie zamknięcia rocznego ksiąg oraz sporządzanie wymaganych zasadami rachunkowości sprawozdań finansowych w tym GUS,10) wsparcie w sporządzaniu w obowiązującym terminie deklaracji i wykazów dla celów organów podatkowych i ZUS,11) udostępnianie ksiąg oraz dokumentów finansowych do kontroli sprawowanej przez uprawnione organa kontrolne,12) prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia,13) prowadzenie kartotek wynagrodzeń,14) regulowanie zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych i fizycznych,15) prowadzenie tabel amortyzacyjnych i wyceny środków trwałych,16) wypłata udzielonych zaliczek i ich rozliczanie,17) regulowanie płatności wynikających ze zobowiązań, 18) odprowadzanie składek ZUS i wypłat zasiłków chorobowych,19) wypłata wynagrodzeń osobowych i honorariów, sporządzanie sprawozdań dotyczących zatrudnienia i funduszu płac,20) wystawianie rachunków,21) prowadzenie dokumentacji składek członkowskich,22) prowadzenie rachunku bankowego,23) prowadzenie spraw kadrowych,24) przygotowywanie wniosków o płatność i ich prawidłowe rozliczenie25) czuwanie nad prawidłowym przebiegiem wykonania budżetu Stowarzyszenia,26) wsparcie merytoryczne dot. wnioskowania wraz z uzasadnieniem o wprowadzenie zmian w preliminarzu budżetowym,27) realizowanie wydatków w zakresie ubezpieczeń społecznych i kosztów podróży,28) prowadzenie kasy gotówkowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,29) prowadzenie systematycznej kontroli wewnętrznej dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,30) prawidłowe zabezpieczenie środków finansowych i pozostałych składników majątkowych.
Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania "Kraina Łęgów Odrzańskich" - 2019-03-05 - Prochowice (dolnośląskie)
Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji klientów, kontakt z klientem w sprawie wyjaśniania korekt, windykacja klientów.
MANPOWERGROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-07-14 - Legnica (dolnośląskie)
• Przyjmowanie i kontrola dostaw;• Przygotowywanie dokumentacji spedycyjnej;• Koordynowanie przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych;• Realizacja postawionych celów dotyczących poziomu zapasów oraz terminowości dostaw;• Planowanie, wdrażanie i kontrola działań w całym łańcuchu dostaw;• Kontrola i optymalizacja stanów magazynowych;• Kontakt z dostawcami oraz klientami;• Obsługa kontroli wagowej;• Współpraca z innymi działami firmy;
Alumetal Poland Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Nowa Sól (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-19 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie funduszy
P.P.B.H. KRÓL SP.J. - 2015-12-11 - Kłodawa (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
- tapicerowanie mebli stylowych i współczesnych- upinanie kotar, zasłon i firan
TEATR im. S.Jaracza - 2019-01-15 - Łódź (łódzkie)