SPECJALISTA DS. RZEMIOSŁ TEATRALNYCH - TAPICER Łódź oferta pracy TEATR im. S.Jaracza
Stanowisko: SPECJALISTA DS. RZEMIOSŁ TEATRALNYCH - TAPICER
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: - tapicerowanie mebli stylowych i współczesnych- upinanie kotar, zasłon i firan
Data publikacji: 2019-01-15
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: TEATR im. S.Jaracza
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KILIŃSKIEGO 45, 90-257 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- tapicerowanie mebli stylowych i współczesnych- upinanie kotar, zasłon i firan
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. RZEMIOSŁ TEATRALNYCH - TAPICER
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: tapicer*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- podstawowe umiejętności w zakresie szycia ciężkiego - mile widziane 5-letnie doświadczenie w zawodzie
Nazwa pracodawcy: TEATR im. S.Jaracza
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
KILIŃSKIEGO 45, 90-257 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: KILIŃSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 45
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: tapicer*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 15.01.2019
Data dodania oferty pracy: 15.01.2019
Oferta pracy ważna do: 14.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pośrednictwo w handlu z Białorusią ( wymagane doswiadczenie na podobnym stanowisku), werbunek pracowników z Białorusi, znajomosc przepisów celnych, prawo jazdy, znajomość jezyka rosyjskiego w stopniu bardzo dobrym
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Obsługa biura, obsługa sprzedaży, poszukiwanie klientów oraz dbanie o aktualnych, działania marketingowe i wizerunkowe na korzyść firmy.
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Damianowo (dolnośląskie)
Prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentów z zakresu Prawa Pracy, współpraca z księgową w zakresie kadrowo-płacowym, sporządzanie list płac i roliczeń z ZUS, ewidencja i rozliczanie czasu pracy pracowników.
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W KARCZEWIE - 2017-01-19 - Karczew (mazowieckie)
główny specjalista ds. rozliczeń przy drodze minimum GP i wartości robót nie mniejszej niż 150 mln. złotych brutto
EUROCONSULT POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-29 - Kościan (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie kierunkowe, znajomość marketingu internetowego, znajomość promocji sklepów internetowych, dobra znajomość portali społecznościowych i marketingu szeptanego. Mile widziane doświadczenie w ww. zawodzie. Wynagrodzenie + premia. Aplikacje przesyłać na e-mail: office (at) monimar.pl.
MONIMAR S.C. MONIKA RYBAK, MARIUSZ RYBAK - 2016-01-11 - Rybnik (śląskie)
Prace biurowe, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Legionowo (mazowieckie)
Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, wprowadzenie zamówień i reklamacji do systemu, realizacja działań promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczace współpracy, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży, dostępności produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego, wspólna realizacja ustaleń, podległość obsługiwanych rynków, realizacja założonych celów sprzedaży, raportowanie, dbałość o wyposażenie klientów w niezbędne materiały marketingowe tj. cenniki, katalogi, próbniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola należności klientów. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka angielskiego. Mile widziana znajomość języka niemieckiego lub francuskiego. Wymagane doświadczenie w sprzedaży, umiejętności komunikacyjne.
DIG-NET Lenart Sp.J - 2020-01-29 - Mroczeń (wielkopolskie)
- analizowanie bieżących spraw firmy- planowanie strategiczne- opracowywanie kursów kwalifikacyjnych, szkoleń, przeprowadzanie badań rynku- planowanie działań marketingu reklamowegio oraz organizacja kampanii reklamowych- pozyskiwanie i aktualizacja informacji o usługach- ocenianie potrzeb rynkowych- zawieranie współpracy- marketign firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
- Tworzenie planów projektów, ich harmonogramów i budżetów zgodnie z przyjętymi w firmie standardami,- Nadzorowanie przebiegu realizowanych projektów oraz raportowanie bieżącego statusu prac z uwzględnieniem stanu zaawansowania prac oraz identyfikację ryzyk,- Wspieranie działań marketingowych i handlowych w zakresie przygotowania wycen, materiałów ofertowych, opisów, dokumentacji itp.,- Rozwijanie standardów firmowych w zakresie planowania, wyceny i realizacji kontraktów poprzez planowanie i dokumentowanie realizowanych projektów, - Nadzorowanie przebiegu realizowanych projektów pod kątem ich spójności ze standarami, - Utrzymywanie bieżącej dokumentacji projektowanej w zakresie ralizowanych projektów.Początkowo umowa na okres próbny, później przewidywane zatrudnienie na czas nieokreślony.Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 504 207 613, e-mail: rekrutacja (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2019-11-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Utrzymywanie czystości na obiekcie
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Sieradz (łódzkie)
Specjalista -Wydział Prawno-Organizacyjny i Gospodarczy, Sekcja postępowań administracyjnych.- rozpatrywanie wniosków o objęcie ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenie prawado świadczeń na podstawie art. 109 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r.,1793 ze zm.);- opracowywanie projektów indywidualnych decyzji administracyjnych oraz postanowieńz zakresu objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenia prawa do świadczeń;- rozpatrywanie spraw z zakresu prawa do bezpłatnego zaopatrzenia w leki i wyroby medyczne osób, o których mowa w art. 46 ust. 1 ustawy, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;- współpraca z ZUS, KRUS, a także organami administracji samorządowej z zakresu spraw związanych z objęciem ubezpieczeniem zdrowotnym i ustaleniem prawa do świadczeń;Inne zadania:- prowadzenie rejestrów, o których mowa w regulaminie organizacyjnym ŁOW NFZ;- sporządzanie okresowych sprawozdań;- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.Kandydaci z chwilą zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Art. 112.1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:a. świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;b. właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;c. członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;d. członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;e. członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej;f. właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;g. właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6.h. posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;i. członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:a. podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,b. wykonywać działalności gospodarczej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie lub dostarczenie w zaklejonej kopercie dokumentów wraz z numerem telefonu kontaktowego w terminie do dnia 27 września 2017 r. (obowiązuje data dostarczenia dokumentów do Kancelarii Łódzkiego OW NFZ), na adres:Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia,90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58,z dopiskiem"oferta pracy SPECJALISTAWYDZIAŁ PRAWNO-ORGANIZACYJNY i GOSPODARCZYSEKCJA POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH Informacje telefoniczne pod numerem (42) 275-40-20 Inne informacje:- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do ŁOW NFZ),- oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji zostaną zniszczone,- kandydaci wybrani po etapie analizy dokumentów ofertowych zostaną powiadomieni o terminie spotkania kwalifikacyjnego.
ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ - 2017-09-13 - Łódź (łódzkie)
pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków, aktywna sprzedaż usług, przygotowywanie programów imprez.
Ośrodek Wczasowo-Rekreacyjny JAZ S.c. Węgierska Górka - 2017-06-01 - Węgierska Górka (śląskie)
planowanie, przygotowywanie oraz wdrazanie działań marketingowych i PR we współpracy z Kierownikami Projektu oraz Dyrekcją,wdrażanie oraz realizacja zaplanowanych promocji sprzedaży,organizacja wydarzeń,przygotowywanie materiałów promocyjnych-katalogi, prezentacje, ulotki itp.współpraca z zewnetrznymi dostawcami-grafikami, copywriterami, agencjami reklamowymi, producentami gadżetów reklamowych itp.prowadzenie stron internetowych oraz profilu FB, współpraca z mediami i prasą branżową, koordynacja rocznego badania satysfakcji uczestników projektów, dbanie o wizerunek firmy oraz przestrzeganie zasad Identyfikacji Wizualnej Instytucji, raportowanie i bieżąca analiza wszystkich realizowanych działań
KUJAWSKIE CENTRUM KULTURY - 2019-08-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Kontrola i organizacja sieci kawiarni, dostarczanie brakujących towarów, poszukiwanie nowych miejsc dla kawiarni, handel hurtowy. Praca wiąże się ze stałą podróżą samochodem, praca w delegacji (Wrocław, Polska, Ukraina - pracodawca zapewnia pełne oddelegowanie).
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2020-05-28 - Wielogóra (mazowieckie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Opoczno (łódzkie)
PROWADZENIE DOBORU KANDYDATÓW , ANALIZA RYNKU PRACY, OCENA PRZYDATNOŚCI KANDYDATÓW , PROCEDURY REKRUTACYJNE, WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI ZA GRANICĄ , KONTAKT Z BIUREM NA UKRAINIE
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Nadzór techniczny nad realizowanymi aktualnie projektami.Weryfikacja dokumentacji projektowej na etapie przygotowania , realizacji , uruchamiania i odbioru.Nadzór nad rozruchamii i pomiarami instalacji. Nadzór nad wykonaniem dokumentacji podwykonawczej.Udział w odbiorach inwestycji od Generalnego Wykonawcy. Bieżące raportowanie
FABRYKA WENTYLATORÓW "FAWENT"SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-11-26 - Chełm Śląski (śląskie)
magazynier, wydawanie towarów kierowcom, obsługa klientów
Dobrowolscy Sp. z o.o. - 2019-03-20 - Wadowice Górne (podkarpackie)
zgodny, praca na I zmianę
OPEC GRUDZIĄDZ Sp. z o.o. - 2019-04-15 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Ubezpieczenia (pośrednictwo finansowe) bezpośredni kontakt z klientem, oferowanie produktów ubezpieczeniowych, finansowych, udział w szkoleniach produktowych, wykonywanie czynności przygotowawczych do zawarcia umowy. Wymagane wykształcenie średnie, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów pakietu OFFICE, odporność na stres, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych.Po kontakcie telefonicznym konieczność dostarczenia na rozmowę kwalifikacyjną cv i listu motywacyjnego
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Łódź (łódzkie)
w/g potrzeb
Przedsiębiorstwo Handlowo-Techniczne "SUPON" Sp. z o.o. Kielce - 2018-05-14 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa zagranicznych klientów firmy, monitorowanie procesu obsługi zamówień, nadzorowanie odpraw eksportowych, ustalanie sposobu transportu towarów, prowadzenie dokumentacji exportowej. Wymagania: komunikatywna znajomość języka rosyjskiego i angielskiego, wykształcenie min. średnie preferowane wyższe ( mile widziani absolwenci wyższych uczelni), duża staranność i skrupulatność, bardzo dobra znajomość obsługi pakietu office znajomość prowadzenia dokumentacji handlowej, dyspozycyjność. Oferujemy zatrudnienia na umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, możliwość rozwoju zawodowego.
CLOVIN SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-21 - Czyżew (podlaskie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązanie i podtrzymywanie kontaktów z kontrahentami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2019-01-30 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
kontakty z kontrahentami niemieckojęzycznymi, prowadzenie sprzedaży krajowej i zagranicznej wyrobów gotowych, logistyka sprzedaży
MIGA GARDEN SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-02-04 - Głogówko (dolnośląskie)
Pozyskiwanie partnerów biznesowych z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Brzeziny (świętokrzyskie)
Zadania: - sprawdzanie i kwalifikowanie do napraw urządzeń sejsmicznych,- wykonywanie pomiarów specjalistycznych, napraw i instalacji aparatury sejsmicznej oraz jej uruchamianie i kontrola na powierzchni i pod ziemią,- opracowywanie dokumentacji technicznych oraz udział w pracach badawczo- rozwojowych prowadzonych w Oddziale
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2018-12-07 - Lubin (dolnośląskie)
tworzenie bazy danych klientów, obsługa klienta, sprzedaż reklam dźwiękowych do Radia Fama w Żyrardowie, obsługa programu komputerowego
CENTRALNA AGENCJA REKLAMOWA Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Żyrardów (mazowieckie)