SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Grudziądz oferta pracy OPEC GRUDZIĄDZ Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 3 900 PLN
Zakres obowiązków: zgodny, praca na I zmianę
Data publikacji: 2019-04-15
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: OPEC GRUDZIĄDZ Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Budowlanych 7, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: zgodny, praca na I zmianę
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe kierunkowe, min. 10 letnie doświadczenie zawodowe w działach księgowości, min. 2 letnie doświadczenie w rozliczaniu podatku VAT w spółkach prawa handlowego, biegła znajomość przepisów prawa podatkowego, umiejętność obsługi programów komputerowych finansowo- księgowych oraz pakietu MS Office (Excel, Word), samodzielne rozliczanie podatku VAT, VAT- UE i podatku akcyzowego, ewidencja i rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych, amortyzacji bilansowej i podatkowej, wsparcie głównego księgowego, umowa o pracę w pełnym etacie, praca na I zmianę.
Nazwa pracodawcy: OPEC GRUDZIĄDZ Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Adres pracodawcy:
Budowlanych 7, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV+skierowanie, Kontakt najpierw tel. 56/45-06-144, następnie osobisty w godz. 8-12
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8-12
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Grudziądz
Gmina pracodawcy: Grudziądz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Grudziądz
Ulica pracodawcy: Budowlanych
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 15.04.2019
Oferta pracy ważna do: 15.05.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?05064390eb1154ba8d304ef565bdcf0b
Podobne oferty pracy
w/g stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Sejny (podlaskie)
Obsługa biura. Sporządzanie wniosków, sprawozdań. Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych;- sporządzanie umów o zamówienia publiczne;- udział w pracach komisji przetargowej;- prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma wynikające z procedur odwoławczych itp.);- ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji przetargowej sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne);- koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów;- rejestrowanie postępowań i archiwizowanie właściwej dokumentacji.
Zespół Opieki Zdrowotnej w Skarżysku-Kamiennej - 2018-10-15 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
kontrola systemów automatyki przemysłowej
APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-18 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Praca w Dziale Utrzymania Ruchu - Dbałość o utrzymanie w pełnejsprawności maszyn, urządzeń i instalacji - Reagowanie na potrzebyzwiązane z usuwaniem awarii i usterek wystepujących w procesachtechnologicznych.Umiejętności i uprawnienia: - Wykształcenie techniczne (mechanika/elektryka/automatyka) - Umiejętność obsługimaszyn i urządzeń - Podstawowa wiedza z zakresu układów pneumatyki - Uprawnienia SEP, mile widziane II i II kategoriaSEPDodatkowe wymagania: - Mile widziane doświadczenie w dziale utrzymania ruchu - Mile widziana podstawowa wiedza wzakresie sterowników PLC
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Kłodzko (dolnośląskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo -płacowej pracowników Fundacji; Obsługa programu kadrowo-płacowego OPTIMA; Ustalanie uprawnień urlopowych, prowadzenie dokumentacji urlopowej; Prowadzenie ewidencji czasu pracy, badań lekarskich , szkoleń bhp; Bieżące udzielanie informacji pracownikom w sprawach kadrowo płacowych
Bonifraterska Fundacja Dobroczynna - 2017-11-03 - Konary (małopolskie)
Oferujemy umowę o pracę na okres próbny, a następnie na czas określony. Wynagrodzenie zasadnicze brutto w kwocie od 2 800 zł i dodatek za wieloletnią pracę w wysokościwynoszącej po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego wzrastającyo 1% za każdy dalszy rok pracy, aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2018-11-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- sprzedaż wyrobów gotowych- wystawianie dokumentów sprzedażowych
Indyk Mazowsze Sp. z o.o. - 2017-02-15 - Tchórzowa (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Węgrzce (małopolskie)
Reprezentacja firmy, odpowiedzialnośćza utrzymanie pozytywnych relacji ze środowiskiem, kierowanie ludźmi, negocjowanie warunków transakcji, nawiązywanie nowych kontaktów i utrzymywanie istniejących. Pozyskiwanie klientów , kontrahentów min. z Niemiec.Okres próbny 1 m-c, następnie na czas nieokreślony. Jedna zmiana 8-16Kontakt z pracodawcą: 533 339 911
LACHMANN Sp.z.o.o - 2019-04-11 - Wrocław (dolnośląskie)
-planowanie strategi rekrutacyjnej przy uwzględnieniu profilu danej firmy i oczekiwań pracodawcy, -współtworzenie profilu kandydata, -tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, - przyjmowanie dokumentów kandydatów do pracy i dokonywanie ich selekcji, - przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z wybranymi kandydatami, -sporządzanie raportów, opinii i rekomendacji,WYKSZTAŁCENIE: ŚREDNIEWYMAGANIA: DOKŁADNOŚĆ, KOMUNIKATYWNOŚĆ, SUMIENNOŚĆ, KREATYWNOŚĆ, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA Z OBSŁUGĄ INTERNETU, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA UKRAIŃSKIEGO LUB ROSYJSKIEGOROK DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGOWYNAGRODZENIE: 1125,00ZŁ BRUTTOPRACA W GODZINACH 9-13
KVB Fundacja "Słowianie Pomeranii" Sp.K. - 2019-04-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Luboń (wielkopolskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostań współtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : ul. Ligocka 103, 40-568 Katowice.- Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac, przygotowywanie deklaracji podatkowych, sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych, sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji, możliwość rozwoju zawodowego w profesjonalnym zespole, uczestnictwo w ciekawych projektach w ramach Grupy Kapitałowej, dodatkowe benefity w postaci ubezpieczenia na życie i karty Multisport.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto wynagrodzenie zasadnicze + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony 2 lata. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie, min. 2 letnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób, biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Katowice (śląskie)
Rekrutacja obcokrajowców.
GABI-BIS Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością Spółka Komandytowa Zakład Produkcyjny Runowo Krajeńskie 115 - 2018-07-18 - Runowo Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Warszawa (mazowieckie)
Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa. Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ - 2016-07-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
rekrutacja pracowników zagranicznych, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, tłumaczenia językowe
IGDI Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Aktywne poszukiwanie towarów, sprzedaż, podtrzymywanie relacji z dostawcami, obsługa komputera.Umowa zlecenie około 100h/m-cu, na okres 6 m-cy, dyspozycyjność w godzinach 8-16. sala C
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie mile widziane wyższe, znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego w stopniu dobrym, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem, doświadczenie w pracy w dziale handlowym w firmie produkcyjnej lub w dziale zakupów, sprzedaży, logistyki lub pokrewnych w pozostałych branżach, samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków komunikatywność, dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietów biurowych. Firma oferuje stabilne zatrudnienie w firmie z długim doświadczeniem w branży automotive, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników do ustalenia w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej, praca stacjonarna od pon do pt, godziny pracy do ustalenia, możliwość dalszego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, bogaty pakiet ubezpieczenia grupowego, praca w siedzibie firmy w Czernicy, niedaleko Rydułtów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny bądź e-mailowy: sekretariat (at) fitromex.pl z dopiskiem specjalista w dziale zakupów i sprzedaży. Na aplikacji proszę umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobiwych zawartych w przesłanym CV dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami.
FILTROMEX SP. Z O.O. - 2017-04-26 - Czernica (śląskie)
Staż w firmie EMILIO.Program stażu do zapoznania w pokoju nr 48.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej(dokumentacja związana z nawiązywaniem irozwiązywaniem stosunku pracy, sporządzanie listpłac, rozliczanie z ZUS, US, księgowaniedokumentów księgowych (faktury VAT, wyciągibankowe itp.) - PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ
A.O. SPECTRUM Sp. z o.o. - Sp. komandytowa - 2016-01-27 - Grajewo (podlaskie)
Kontakt z klientem, kontrola nad dokumentacją, podejmowanie działań zapewniających zwiększenie sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Kraków (małopolskie)
Import eksport węgla kokosowego do fajek wodnych- bezpośredni kontakt z klientami i kontrahentami arabskojęzycznymi- pozyskiwanie nowych klientów z branży handlowej
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Łódź (łódzkie)
- Tworzenie i weryfikacja zapytań ofertowych. Odpowiedzialność za przebieg procesów zakupowych. Negocjowanie cen i warunków z dostawcami. Tworzenie dokumentacji zakupowej. Weryfikacja dokumentacji technicznej wydawanej z działu technologicznego przed złożeniem zamówienia. Kontrola stanów zapasów magazynowych. Poszukiwanie nowych dostawców.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto + 10% premii. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do dwóch miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt wstępnie telefoniczny (7:00-13:00) (Tel. 32-258-62-21 w.311) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. 1 Maja 11 / 13, 40-224 Katowice) lub e-mail: kadry (at) helios.katowice.pl
FABRYKA ŻARÓWEK "HELIOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-13 - Katowice (śląskie)
obsługa klientów i sprzedaż produktów bankowych, oferowanie produktów
BANK POLSKA KASA OPIEKI SA - 2017-10-13 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie procesu sprzedaży, fachowe doradztwo branżowo-handlowe, aranżowanie i prowadzenie prezentacji wyrobów, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, realizowanie planów sprzedaży, systematyczne wizyty u klientów, przygotowywanie ofert sprzedażowych, kontrola terminowości płatności; WYMAGANIA: wykształcenie minimum średnie - technik handlowiec, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, umiejętność nawiązywania i budowania trwałych relacji z klientami, nastawienie na realizację założonych celów, umiejętność planowania i zarządzania czasem, wysoka kultura osobista, komunikatywność, dyspozycyjność i odpowiedzialność w wykonywanej pracy, znajomość obsługi pakietu MS Office, prawo jazdy kat. B, znajomość rynku - mile widziana; FIRMA OFERUJE: niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop), aktywny udział w rozwoju firmy, dobrą atmosferę pracy w zespole, pomoc w organizacji pracy i zdobywaniu nowych klientów, szkolenia z zakresu znajomości produktów; KONTAKT: cv ze zdjęciem + list motywacyjny na adres rekrutacja (at) expack.pl
EXPACK KRYSTYNA ROMER, BOŻENA PAWLIK, ANDRZEJ PIETRZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-11-10 - Lubliniec (śląskie)
praca w godzinach od 10.00 - 17.00 (do ustalenia), obsługa zleceń, fakturowanie, obsługa kasy fiskalnej
MIVINO SP. Z O.O. - 2017-09-11 - Stargard (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: wyższe, spec.: ochrona środowiska; min. rok stażu pracy; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: wykonywanie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska wymaganej aktualnymi przepisami, w tym: zgłoszenia instalacji; wnioski o wydanie pozwoleń na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza; na wytwarzanie, przetwarzanie odpadów, zbieranie, transport; operatów wodnoprawnych; wniosków o wydanie pozwoleń zintegrowanych; kart informacyjnych przedsięwzięć i raportów o oddziaływaniu na środowisko; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów;
PRZEDSIĘBIORSTWO BADAŃ I EKSPERTYZ ŚRODOWISKA "SEPO" SP. Z O.O. - 2017-08-11 - Knurów (śląskie)
Wykształcenie średnie - mile widziane; doświadczenie: brak wymagań; dobra dykcja, pozytywne nastawienie do pracy, kultura osobista, komunikatywność; zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta, sprzedaż szkoleń oraz dokumentacji ochrony danych osobowych, wdrażanie dokumentów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Gliwice (śląskie)