SPECJALISTA DS.BHP, INWESTYCJI I OCHRONY ŚRODOWISKA Jarosław oferta pracy Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu
Stanowisko: SPECJALISTA DS.BHP, INWESTYCJI I OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: realizacja obowiązków wynikających z Rozporządzenia w sprawie służby BHP;organizowanie i prowadzenie szkoleń wstępnych oraz organizowanie szkoleń okresowych z zakresu BHP; koordynowanie i inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków pracy; przeprowadzanie audytów i kontroli warunków pracy w poszczególnych placówkach PSONI;udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy dla poszczególnych stanowisk pracy;diagnoza i analiza potencjalnych zagrożeń oraz prowadzenie postępowań powypadkowych; prowadzenie i nadzór nad dokumentacją BHP i ochrony środowiska;dobór środków ochrony indywidualnej i zbiorowej do stanowisk pracy; aktywne budowanie kultury bezpieczeństwa pracy wśród pracowników;uczestniczenie w kontrolach Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz innych organów nadzorujących i kontrolujących warunki pracy;wykonywanie czynności inspektora ochrony p. poż.;sporządzanie raportów z ilości i rodzaju substancji wprowadzanych do środowiska oraz zbiorczych zestawień danych o rodzajach i ilości odpadów;nadzorowanie bieżących spraw zakresu ochrony środowiska zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa; koordynowanie inwestycji budowlanych oraz prac remontowych pod względem zgodności z założeniami Zamawiającego, dokumentacji projektowej, budżetu, sztuki budowlanej w porozumieniu z inspektorem nadzoru; doprowadzenie do zawarcia umowy z Wykonawcą przygotowanie do podpisania umowy z wybranym wykonawcą, przedstawienie jej przed podpisaniem do akceptacji Zamawiającemu; nadzorowanie terminowości realizowanych robót budowlanych;prowadzenie i weryfikacja dokumentów budowy w zakresie rozliczeń finansowych oraz dokumentów formalnych dotyczących realizowanych zadań; kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z zapisami umowy oraz harmonogramem rzeczowo finansowym;sprawdzanie kalkulacji robót w kosztorysach ofertowych, zamiennych, końcowych oraz na roboty dodatkowe; przygotowywanie wniosków do urzędów/organów uczestniczących w procesie inwestycyjnym; tworzenie i monitorowanie harmonogramów przygotowania i realizacji inwestycji;udział w posiedzeniach komisji przetargowych w celu wyboru wykonawcy inwestycjinadzór nad realizacją umowy, odbiór i rozliczanie inwestycji;wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego, zgodnych z kwalifikacjami, a nie ujętych w niniejszym zakresie czynności.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe kierunkowe lub ukończone studia podyplomowe z zakresu BHP;minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów z zakresu BHP i ochrony środowiska;dobra praktyczna znajomość przepisów prawa budowlanego czynne prawo jazdy kat. B, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne;uprawnienia Inspektora ochrony p. poż.
Data publikacji: 2019-09-12
Lokalizacja: Jarosław (podkarpackie)
Pracodawca: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wilsona 6a, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja obowiązków wynikających z Rozporządzenia w sprawie służby BHP;organizowanie i prowadzenie szkoleń wstępnych oraz organizowanie szkoleń okresowych z zakresu BHP; koordynowanie i inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków pracy; przeprowadzanie audytów i kontroli warunków pracy w poszczególnych placówkach PSONI;udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy dla poszczególnych stanowisk pracy;diagnoza i analiza potencjalnych zagrożeń oraz prowadzenie postępowań powypadkowych; prowadzenie i nadzór nad dokumentacją BHP i ochrony środowiska;dobór środków ochrony indywidualnej i zbiorowej do stanowisk pracy; aktywne budowanie kultury bezpieczeństwa pracy wśród pracowników;uczestniczenie w kontrolach Państwowej Inspekcji Pracy, Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz innych organów nadzorujących i kontrolujących warunki pracy;wykonywanie czynności inspektora ochrony p. poż.;sporządzanie raportów z ilości i rodzaju substancji wprowadzanych do środowiska oraz zbiorczych zestawień danych o rodzajach i ilości odpadów;nadzorowanie bieżących spraw zakresu ochrony środowiska zgodnie z obowiązującymi wymogami prawa; koordynowanie inwestycji budowlanych oraz prac remontowych pod względem zgodności z założeniami Zamawiającego, dokumentacji projektowej, budżetu, sztuki budowlanej w porozumieniu z inspektorem nadzoru; doprowadzenie do zawarcia umowy z Wykonawcą przygotowanie do podpisania umowy z wybranym wykonawcą, przedstawienie jej przed podpisaniem do akceptacji Zamawiającemu; nadzorowanie terminowości realizowanych robót budowlanych;prowadzenie i weryfikacja dokumentów budowy w zakresie rozliczeń finansowych oraz dokumentów formalnych dotyczących realizowanych zadań; kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z zapisami umowy oraz harmonogramem rzeczowo finansowym;sprawdzanie kalkulacji robót w kosztorysach ofertowych, zamiennych, końcowych oraz na roboty dodatkowe; przygotowywanie wniosków do urzędów/organów uczestniczących w procesie inwestycyjnym; tworzenie i monitorowanie harmonogramów przygotowania i realizacji inwestycji;udział w posiedzeniach komisji przetargowych w celu wyboru wykonawcy inwestycjinadzór nad realizacją umowy, odbiór i rozliczanie inwestycji;wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego, zgodnych z kwalifikacjami, a nie ujętych w niniejszym zakresie czynności.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe kierunkowe lub ukończone studia podyplomowe z zakresu BHP;minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, bardzo dobra praktyczna znajomość przepisów z zakresu BHP i ochrony środowiska;dobra praktyczna znajomość przepisów prawa budowlanego czynne prawo jazdy kat. B, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne;uprawnienia Inspektora ochrony p. poż.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS.BHP, INWESTYCJI I OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jarosław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jarosławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jarosław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Bezpieczeństwo i higiena pracy - BHP
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: uprawnienia Inspektora ochrony p. poż.
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy (wymagany staż - lata: 2)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Jarosławiu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Adres pracodawcy:
Wilsona 6a, 37-500 Jarosław, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: jarosławski
Gmina pracodawcy: Jarosław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jarosław
Adres strony pracodawcy: http://www.psoni-jaroslaw.org.pl/
Ulica pracodawcy: Wilsona
Numer budynku pracodawcy: 6a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jarosławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bezpieczeństwa i higieny pracy
Data dodania oferty pracy: 12.09.2019
Oferta pracy ważna do: 26.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 12.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 12.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?69419ab14ee6ed2c06b3c05c24124542
Podobne oferty pracy
organizacja, przeprowadzanie i dokumentowanie postępowań o udzielelenie zamówienia publicznego
Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o. o - 2019-10-09 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowych (akta osobowe, czas pracy itp)
Zespół Placówek Oświatowych im. ks. prof.J.Tischnera przy Małopolskim Centrum Rehabilitacji Dzieci "Solidarność" - 2016-12-16 - Radziszów (małopolskie)
przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w celu wyboru wykonawcy i zawarcia z nim umowy, wybieranie wlaściwego trybu udzielania zamówienia, weryfikowanie zgodności opisu przedmiotu zamówienia, warunkow udziału w postępowaniu i sposobu oceny ich spełnienia, sporządzanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przygotowanie i publikowanie ogloszeń, prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówien publicznych, monitorowanie realizacji planów, sporządzanie rocznych sprawozdań.
MUZEUM PAMIĘCI SYBIRU - 2018-07-27 - Białystok (podlaskie)
Kierownie pracą internatu w zakaładzie poprawczym. Sprawowanie bezpośredniego nadzoru pedagogicznego, organizowanie i nadzorowanie działalności w internacie.
ZAKŁAD POPRAWCZY - 2017-09-22 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
Praca biurowa w godz. 08.00-16.00, od poniedziałku do piątku, obsługa kadrowa pracowników. Wysokość wynagrodzenia od 3000 zł/brutto.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV na adres e-mail: rekrutacja (at) primavega.com
SPÓŁKA AGRARNA AR SP. Z O.O. - 2018-03-21 - Wróblewo-Osiedle (mazowieckie)
- Obsługa klienta internetowego przez telefon i maili,- Obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie i kontakt z klientami z Egiptu, organizacja transportu i odpraw celnych na terenie Polski i Egiptu.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Jarosław (podkarpackie)
Dostarczanie treningów z tematyki KYC/AML oraz wewnętrznych procesów i baz danych dla nowych oraz doświadczonych pracowników.Projektowanie nowych szkoleń.Analiza potrzeb szkoleniowych.Coaching oraz mentoring pracowników.Analiza wyników jakości zespołów, identyfikacja problemów oraz braków wiedzy, dostarczanie dedykowanych sesji szkoleniowych mających na celu poprawę jakości.Tworzenie procedur opisujących procesy produkcyjne.Analiza wymagań klienta i tworzenie procedur oraz procesów dopasowanych do jego potrzeb.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klientów z Nepalu i Indii
Eurasia Placement Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa transportu w regionie Wybrzeże, współpraca z przedstawicielami handlowymi, kontrola transportu, ewidencjonowanie dokumentów, tworzenie raportów.
Bel-Pol Sp. z o. o. - 2018-12-10 - Rumia (pomorskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-02-01 - Łódź (łódzkie)
Zakres obowiązków:* prace związane z obróbką profili PCV/ALU ( frezowanie, cięcie, wiercenie)* składanie profili PCV( składanie konstrukcji , okuwanie okien , etykietowanie itp.)Oferujemy:* umowę o pracę,* atrakcyjne warunki pracy* pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.Prosimy o dopisanie w aplikacji klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacji przez Vetrex sp. z o.o. (Rokitki, ul. Skarszewska 13, 83-110 Tczew). Zostałem poinformowany, że dane nie będą udostępnianie innym podmiotom, każdej osobie przysługuje prawo wglądu, edycji, poprawiania, przenoszenia oraz usuwania swoich danych. Podanie danych jest dobrowolne."Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie ofert droga e-mailową z podaniem w temacie hasła Pracownik produkcji stolarki PVC na adres: kariera (at) vetrex.eu bądź bezpośrednio do Działu personalnego.
VETREX SP. Z O.O. - 2018-01-24 - Tczew (pomorskie)
analiza oraz organizacja operacji magazynowych i transportu wewnętrznego w celu uzyskania podwyższenia wydajności linii montażowych, ocena efektywnośći procesów logistycznych oraz inicjowanie działań naprawczych, regularna komunikacja i współpraca z klientami wewnętrznymi oraz partnerami biznesowymi, tworzenie stosownej dokumentacji i raportów,dobór technilogii i procesu produkcyjnego do nowych produktów, aktywny udzial w planowaniu i zagwarantowaniu niezbędnych zasobów realizacji zadań, zapewnienie terminowej realizacji zleceń produkcyjnych oraz utrzymanie zakładanego poziomu odpadów produkcyjnych, zapewnienie właściwej obsady personelu w celu realizacji zaplanowanych prac.
"TOTAL-CHEM" Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Żory (śląskie)
- obsługa programu magazynowego WF- MAG (wz, Faktury) - obsługa sklepu internetowego - obsługa poczty elektronicznej - sprzedaż telefoniczna - przygotowanie ofert handlowych (power point) - mila znajomość branży rolno-spożywczej
AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-06 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
koordynowanie proceców zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji. Zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych. Monitorowanie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw.
"PRONAR" Sp. z o.o. w Narwi - 2015-12-29 - Narew (podlaskie)
monitorowanie działań z zakresu ochrony środowiska i bhp w zakładzie produkcyjnym
SÜDPACK KŁOBUCK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-20 - Kłobuck (śląskie)
• Administrowanie zamówieniami i kontaktami z klientami• Zarządzanie planem załadunków• Współpraca z planistą produkcji• Kontakt z firmą transportową• Współpraca z magazynem wewnętrznym i zewnętrznym• Branie udziału w inwentaryzacjach
kontakt przez OHP - 2018-05-10 - Niepołomice (małopolskie)
1) stała współpraca z Radcą Prawnym zatrudnionym w 4 RBLog,2) analizowanie pod względem formalno-prawnym:a) projektów umów cywilno-prawnych zawieranych z podmiotami zewnętrznymi,b) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych przez Komendanta Bazy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów decyzji administracyjnych,c) projektów wydawanych przez Komendanta Bazy aktów prawnych o charakterze wewnętrznym (regulaminów, zarządzeń, wytycznych, rozkazów),d) dokumentacji z postępowań wyjaśniających prowadzonych na podstawie przepisów prawa pracy oraz sporządzonych na tej podstawie projektów sprawozdań;3) dla celów prowadzenia postępowań (w tym postępowań windykacyjnych), których stroną jest 4 RBLog lub Komendant 4 RBLog, przed sądami powszechnymi, przed sądami administracyjnymi oraz przed innymi organami orzekającymi:a) opracowywanie i analizowanie niezbędnej dokumentacji, opracowywanie projektów pism procesowych,b) wykonywania zadań w zakresie zastępstwa procesowego na zasadach określonych w art. 351 ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (t.j. Dz.U. 2016, poz. 233 z późn. zm.) oraz w § 6 Regulaminu odbywania aplikacji radcowskiej (załącznik do Uchwały Krajowej Radców Prawnych Nr 90/VII/2009 z dnia 17 października 2009 r.);4) występowanie o udostępnienie przez właściwe komórki wewnętrzne (osoby funkcyjne) Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji zadań z zakresu obsługi prawnej;5) prowadzenie rejestru spraw, o których mowa w pkt. 2);6) przygotowywanie wniosków dotyczących zmiany stosowanych w 4 RBLog wzorów klauzul umownych, wzorów decyzji administracyjnych lub wzorów aktów administracyjnych kierownictwa wewnętrznego w celu ich uzgodnienia z aktualnym stanem prawnym oraz z aktualnymi poglądami judykatury sądów powszechnych lub sądów administracyjnych;7) udzielanie wyjaśnień dotyczących prawa powszechnie obowiązującego (jego treści, wykładni i stosowania) w zakresie objętym działaniem 4 RBLog;8) uczestniczenie we wszystkich szkoleniach wewnętrznych dotyczących pracowników administracji organizowanych w 4 RBLog;9) ochrona danych osobowych przetwarzanych na zajmowanym stanowisku służbowym;10) przestrzeganie w codziennym funkcjonowaniu przepisów dotyczących bhp, ppoż. oraz ochrony informacji niejawnych.Praca na umowę o pracę, 1/2 etatu - wynagrodzenie 1000 zł brutto + 10% premii.Kontakt z pracodawcą 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-06-02 - Wrocław (dolnośląskie)
opisany w ogłoszeniu na stronie internetowej www.goleszow.bip.net.pl
Urząd Gminy Goleszów - 2019-06-06 - Goleszów (śląskie)
Brak danych.
Arboretum-system P.P.U. Wiesław Spirydowicz - 2017-05-25 - Gdańsk (pomorskie)
Przygotowywanie raportów obsługa klienta zagranicznego, księgowanie faktur.Praca na czas określony: 3 lataGodzina zakończenia pracy: 17:00
IBM BTO Business Consulting Services Sp. z o.o. - 2019-06-12 - Kraków (małopolskie)
rozliczenia realizajci inwestycyjnych
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Poznań (wielkopolskie)
pozyskiwanie klientów, bieżąca obsługa biura,
FS Opakowania Michalina Lewandowska - 2017-01-18 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych; Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień;Przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
Dekretowanie i księgowanie dokumentów, analiza i uzgodnienia kont rozrachunkowych, przygotowywanie płatności w systemie bankowości elektronicznej, prowadzenie rozliczeń gotówkowych.
ASF PREMIUM Spółka z o.o. - 2019-06-04 - Siedlce (mazowieckie)
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć:• Sporządzanie list płac, umów o pracę, aneksów, porozumień, umów cywilno-prawnych, oraz grafików czasu pracy; • Wystawianie zaświadczeń pracownikom; • Ewidencja urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;• Planowanie i sprawozdawczość w zakresie zatrudnienia i szkoleń;• Rekrutacja pracowników (przygotowywanie i wystawianie ogłoszeń, analiza pozyskanych CV);• Pozyskiwanie środków na dofinansowanie szkoleń pracowników;• Prowadzenie dokumentacji związanej z dofinansowaniem do żłobków i przedszkoli;• Współpraca z instytucjami zewnętrznymi i sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON, US – PIT;• Przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych; • Bieżące prowadzenie dokumentacji pracowniczej- akt osobowych.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-12 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie rekrutacji na rzecz klientów i pracodawców, komunikacja i korespondencja z kandydatami i klientami, tworzenie ofert pracy, archwizacja dokumnetacji.
kontakt przez PUP - 2018-12-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
preca z młodzieżą
Śląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2017-02-07 - Wisła (śląskie)