SPECJALISTA DS. ROZWOJU Łódź oferta pracy Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZWOJU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: -Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Data publikacji: 2017-02-01
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gdańska 77/1, 90-613 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZWOJU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw doskonalenia organizacji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie na w/w stanowisku 1 rok
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Adres pracodawcy:
Gdańska 77/1, 90-613 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Gdańska
Numer budynku pracodawcy: 77/1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy Łódź-Wschód
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw doskonalenia organizacji
Data dodania oferty pracy: 01.02.2017
Oferta pracy ważna do: 28.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
"DINGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór nad procesami inwestycyjnymi z ramienia Spółki. Praca od poniedziałek, środa i czwartek w godz. 7-15, we wtorek w godz. 8-17, w piątek w godz. 7-14.
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KRAK-SYSTEM" S.A. - 2018-02-07 - Kraków (małopolskie)
Udział w przygotowaniu budżetu, planów rocznych, wieloletnich oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń;Sporządzanie analiz ekonomicznych oraz oceny sytuacji finansowej Spółki;Sporządzanie analiz prowadzonych przez Spółkę przedsięwzięć pod względem rentowności;Sporządzanie analiz rentowności według produktów, kanałów dystrybucji, klientów itp.Kontrola kosztów oraz udział w kształtowaniu polityki kosztów;Sporzadzanie raportów finansowych dla Zarządu, Rady Nadzorczej, Menedżerów Spółki oraz Spółki Matki.Miejsce pracy: Siedziba Spółki CzernicaKontakt kandydató z pracodawcą: 71 381-01-42 wew 226 lub e-mail: ek (at) wzl2.pl lub: e.skladzien (at) wzl2.pl .Oferta pracy znajduje się w sali: E
Wojskowe Zakłady Łączności nr 2 S.A. - 2015-11-18 - Czernica (dolnośląskie)
Wykonywanie pracy budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-04-12 - Rzeszów (podkarpackie)
1. praca biurowa/stacjonarna2. pozyskiwanie nowych klientów biznesowych oraz opieka i podtrzymanie relacji z obecnymi klientami firmy3. stacjonarna sprzedaż produktów połączona z doradztwem4. aktywne odpowiadanie na zapytania klientów5. prowadzenie kampanii mailingowej6. prowadzenie negocjacji oraz przygotowanie indywidualnych ofert7. terminowa realizacja wyznaczonych planów8. bieżące wsparcie działu sprzedaży w pracy operacyjnej9. wystawianie faktur i innych dok. związanych ze sprzedażą10. dokumentowanie i raportowanie działań11. budowanie pozytywnego wizerunku firmy
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2016-04-22 - Rzeszów (podkarpackie)
1.Archiwizowanie dokumentacji 2.Zapoznanie się z wstępną kontrolą dokumentów księgowych3.Kwalifikowanie dowodów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych 4.Okres przechowywania dokumentów księgowych 5.Wymogi dotyczące ksiąg rachunkowych prowadzonych przy użyciu komputera 6.Ewidencja operacji gospodarczych 7.Obrót gotówkowy i bezgotówkowy8.Obsługa programu księgowego do księgowania operacji gospodarczych stosowany w jednostce
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII Z SIEDZIBĄ W SIEDLCACH - 2016-05-11 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa kancelaryjnasporządzanie pism i dokumentówprowadzenie kalendarza spotkańobsługa konferencji i spotkańprowadzenie działań promocyjnychpozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Leszno (wielkopolskie)
Obsługa dofinansowań PFRON, wyliczanie kwot do odpisu, umowy cywilnoprawne, umowy o prace, sporządzanie zaświadczeń, przyjmowanie stron, wprowadzanie danych do komputera.
Maxus Cleaning sp. z o.o. - 2016-10-17 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
TRIMCO JERZY KUCZMARSKI - 2017-11-21 - Marianki (kujawsko-pomorskie)
pobieranie próbek z różnych substancji, przygotowywanie sprawozdań
PPHU "ABBA-EKOMED" Sp. z o.o. - 2018-04-03 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa mieszkańców w zakresie loklai mieszkalnych i użytkowych
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa"SŁOWIANIN" - 2016-08-04 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
obsługa kontrahentów niemieckich
BOROWSKIE KOPALNIE GRANITU I PIASKOWCA - SKALIMEX SP. Komandytowa - 2017-07-05 - Kostrza (dolnośląskie)
prowadzenie wykładów na kursach zawodowych, sporządzanie dokumentacji pedagogicznejpraca w godz. 7.30-15.30
TARBONUS Sp. z o.o. - 2017-01-24 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
-Pozyskiwanie kontrahentów-delegacje na terenie Ukrainy-tłumaczenie ofert handlowychwymagania pracodawcy: wykształcenie wyższe ekonomiczne, umiejętność tłumaczenia dokumentów, wypełnianie oświadczeń, ofertowanie, prawo jazdy kat. B, min. roczne doświadczenie w pracy w agencji pracy na Ukrainie, znajomość języków ukraińskiego i rosyjskiego- biegła, angielski- podstawowa.
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Lublin (lubelskie)
1. Udział w jesiennych i wiosennych przeglądach zasobów mieszkaniowych Spółdzielni.2. Dokonanie wyceny robót.3. Przygotowanie materiałów przetargowych i udział w pracach komisji przetargowych w celu wyłonienia wykonawców robót remontowych.4. Sporządzanie umów z wykonawcami robót remontowych.5. Pełnienie roli inspektora nadzoru nad robotami budowlanymi.6. Sprawdzenie przedłożonej przez wykonawców dokumentacji rozliczeniowej nadzorowanych robót.7. Dbanie o terminowe, zgodne z zawartymi umowami wykonanie nadzorowanych robót, oraz o terminową realizację planu remontów. Umowa do 31.12.2019 r. Godziny pracy: 7.00- 15.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2018-08-21 - Słupsk (pomorskie)
montarz stolarki meblowej
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Grzegorze (warmińsko-mazurskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych, analizowanie należności, przygotowywanie raportów i analiz.
Shell Polska Sp.zo.o. Oddział w Krakowie - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)
- organizacja i nadzór pracy konserwatorów, - organizacja i uczestnictwo w przeglądach budynków, instalacji i ich wyposażenia technicznego, - nadzór nad robotami remontowymi, - prowadzenie książek obiektu budownanego, - przyjmowanie i załatwianie zgłoszeń / interwencji / od mieszkańców
Międzyzakładowa Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-10-17 - Jaworzno (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych odbiorców na określone grupy odbiorców, promocja produktów w internecie
DMTRADE Mikołaj Tomaszewski - 2018-06-28 - Kościan (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa prasy krawędziowej i gilotyny, walcy, prasy mimośrodowej walcy i iinnych urządzeń do kształtowania blach cienkich.
Euro - Hak K. Flisiński - 2017-03-10 - Lublewo Gdańskie (pomorskie)
WYKONYWANIE POŁĄCZEŃ WYCHODZĄCYCH, UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI
kontakt przez OHP - 2016-01-04 - Sopot (pomorskie)
Zapozanie z zasadami obsługi i redagowania stron informatycznych ZBW i inne
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-realizacja procesów zatrudniania-naliczanie płac, urlopów pracowników-prowadzenie dokumentacji pracowniczej-obsługa programów kadrowo-płacowych=budowanie wewnętrznej bazy danych
kontakt przez OHP - 2017-11-23 - Chorzów (śląskie)
budowanie relacji z klientem, rozpatrywanie reklamacji klientów, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz współpracownikami (przedstawicielami handlowymi, pracownikami serwisu); wymagania: wykształcenie min.średnie, sprawna obsługa komputera-pakietu MS Office, przedsiębiorczość i samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, umiejętność redagowania pism, odporność na stres, komunikatywnośćkontakt: osobisty lub tel.52-391 11 29 lub 882 026 601 lub rekrutacja (at) astor.info.pl
ASTOR Marek Plewa - 2017-02-24 - Kowalewo (kujawsko-pomorskie)
rozładunek i załadunek pojazdu, układanie palet, dostarczanie tektury do miejsc pracy, wymiana butli
Wojewódzka Usługowa Spółdzielnia Inwalidów, Trzcianka - 2017-10-03 - Trzcianka (wielkopolskie)
- realizacja polityki firmy z zakresu Zintegrowanego Systemu Zarządzania Jakością, BHP i HACCP, opracowywanie regulaminów zakładowych, wewnętrznych zarządzeń, procedur i instrukcji.- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, w tym bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych.- proponowanie i wdrażanie zmian mających na celu poprawę bezpieczeństwa pracy.- nadzór na substancjami chemicznymi i ich kartami charakterystyk.- organizacja i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników w zakresie BHP,- doradztwo w zakresie organizacji i metod pracy na stanowiskach pracy oraz dobór najwłaściwszych środków ochrony indywidualnej.- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe a także kontrola realizacji tych wniosków.- udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego które wiąże się z wykonywaną pracą.- wykonywanie obowiązków wynikających z procedur systemu zarządzania PN-N-18001, ISO 9001, HACCP
MEGA SERVICE PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-19 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie osób narodowości ukraińskiej do Polski, nawiązywanie kontaktów z osobami lub firmami zajmującymi się rekrutacją pracowników oraz formalnościami wizowymi na terenie Ukrainy, pomoc w legalizacji pobytu i pracy obcokrajowców w Polsce, bieząca realizacja projektów rekrutacyjnych, utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami firmy
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Imielin (śląskie)