SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Imielin oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Wynagrodzenie: od 15 PLN
Zakres obowiązków: Pozyskiwanie osób narodowości ukraińskiej do Polski, nawiązywanie kontaktów z osobami lub firmami zajmującymi się rekrutacją pracowników oraz formalnościami wizowymi na terenie Ukrainy, pomoc w legalizacji pobytu i pracy obcokrajowców w Polsce, bieząca realizacja projektów rekrutacyjnych, utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami firmy
Data publikacji: 2016-12-22
Lokalizacja: Imielin (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Imielin, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Pozyskiwanie osób narodowości ukraińskiej do Polski, nawiązywanie kontaktów z osobami lub firmami zajmującymi się rekrutacją pracowników oraz formalnościami wizowymi na terenie Ukrainy, pomoc w legalizacji pobytu i pracy obcokrajowców w Polsce, bieząca realizacja projektów rekrutacyjnych, utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami firmy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 15 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Imielin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bieruńsko-lędziński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 15 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, znajomość metod rekrutacji oraz rynku pracowników- obcokrajowców w Polsce, znajomość procedur i zasad zatrudnienia obcokrajowców w Polsce, umiejętność prowadzenia spotkań, komunikatywność, zorientowanie na działania rozwojowe, znajmość języka ukraińskiego w stopniu podstawowym
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Budowlanych 59, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Informacja w sprawie oferty dostępna u doradcy klienta obsługującego osobę zarejestrowaną w PUP Tychy.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Ulica pracodawcy: Budowlanych
Numer budynku pracodawcy: 59
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 22.12.2016
Oferta pracy ważna do: 30.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 22.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wymagane wykształcenie średnie/wyższe kierunkowe: handel, doświadczenie w sprzedaży. Budowanie własnego portfela ofert, pozyskiwanie ofert kupna/sprzedaży/najmu nieruchomości, prezentacja nieruchomości klientom. Praca w Czerwionce-Leszczynach, Orzeszu oraz Żorach. Kontakt z pracodawcą osobisty.
GRUPA RES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-08 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
przygotowanie oraz realizacja procesu zakupu poprzez m.in.:aktywne wyszukiwanie dostawców, dokonywanie analizy zapotrzebowania i składanie zamówień u dostawców. Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-29 - Piastów (mazowieckie)
sprzedaż oferty turystycznej w biurze podróży, dbanie i czystość lokalu
Urlopy.Pl Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowiczej (teczki personalne, karty wnagrodzeń, zasiłki chorobowe, ewidencja czasu pracy; sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych dla zleceniobiorców; księgowanie i sporządzanie list płac, naliczanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; weryfikacja i uzgodnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń; udział w sporządzeniu sprawozdań finansowych; przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowo - płacowych, rozliczanie umów zleceń i umów o dzieło; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS i PFRON, sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; prowadzenie selekcji wstępnej rekrutacji pracowników; współpraca z innymi działami w zakresie kadrowym
CARTLANDER Sp. z o.o. - 2017-01-31 - Łebieniec (pomorskie)
Specjalista ds. rozliczeń/ inżynier kontraktu
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Poznań (wielkopolskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Jabłonowo (mazowieckie)
Kontakt telefoniczny i emailowy
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Bieżąca obsługa najmu, budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowychpartnerów biznesowych b2c,b2b,rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego, bieżącesporządzanie ofert negocjacje, analiza zapotrzebowania rynkowegooraz zarzadzanie stokiem pojazdów. Praca w godz. 9-17.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2018-02-26 - Opole (opolskie)
odpowiedzialność za nadzorowanie i koordynowanie procesów związanych z obsługą zagranicznych klientów firmy.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Żabia Wola (lubelskie)
-udzielenie informacji klientom odnośnie statusu realizowanego zamówienia,-odpowiedzialność za proces realizacji przedaży do wybrnych klientów,-nadzór nad tworzoną dokumentacją transportową,-zgłaszanie przełożonemu problemów związanych z obsługą klienta,-pozyskiwanie nowych klientów,-przygotowanie ofert dla klientów,-przesyłanie ofert oraz próbek do wybranych klientów,-przyjmowanie, realizacja oraz kontrola zamówień
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2018-09-12 - Bielawa (dolnośląskie)
jw.
AWIMA Sp. J. - 2017-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
- poznanie struktury Urzędu oraz podstawowych aktów prawnych regulujących pracę Urzędu, - prowadzenie kancelarii Wydziału zgodnie z JRWA, - wystawianie dowodów RW,- przyjmowanie i realizacja zamówień w Urzędzie, - prowadzenie ewidencji przedmiotów trwałych i nietrwałych oraz wartości niematerialnych prawnych na składzie, - nadawanie numerów inwentarzowych na przyjęte przedmioty,- przyjmowanie i wysyłanie przesyłek pocztowych,- obsługa poczty elektronicznej Wydziału,
URZĄD STATYSTYCZNY W ZIELONEJ GÓRZE - 2016-04-07 - Zielona Góra (lubuskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prostych czynności związanych z przygotowywaniem posiłków. Praca również w weekendy i święta.
Restauracja Pod Prosiakiem Club Coloseum Jolanta Jakubowska - 2016-08-23 - Tychy (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe ,umiejętność: znajomość rynku Europy Wschodniej, UE (branża rolnicza), deklaracja ładunkowa, uprawnienia: prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: 5 lat w sprzedaży, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym, niemieckiego w stopniu podstawowym. Ogólny zakres obowiązków: pozyskiwanie kontrahentów z rynków Europy Wschodniej(branża handlowa,rolnicza), wystawianie dokumentów dostawy, koordynowanie projektów w zakresie terminów dostaw, uzgodnienia handlowe. Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Europa Wschodnia, UE.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Lublin (lubelskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: obsługiwała program komputerowy Wydziału Technicznego w zakresie: generowania i sporządzania sprawozdań okresowych. Przygotowywała i kompletowała dokumenty niezbędne do rozliczania robót, prowadziła rejestr faktur wpływających do działu, przeprowadzała kontrole wstępną faktur pod względem merytorycznym,sporządzała sprawozdania finansowo-rzeczowe w zakresie remontów i inwestycji, prowadziła bieżącą kontrolę wydawanych środków finansowych pod względem zgodności z zawartą umową, weryfikowała faktury przedkładane przez wykonawców zadań inwestycyjnych oraz prac remontowych związanych z istniejącymi obiektami, przygotowywała dokumenty związane z rozliczeniem inwestycji, współdziałała w sporządzaniu projektów rocznych i wieloletnich planów inwestycyjnych i remontowych związanych z istniejącymi obiektami na podstawie wniosków jednostek organizacyjnych, współdziałała w przygotowywaniu harmonogramów i dokumentów koniecznych do rozpoczęcia realizacji inwestycji, remontów związanych z istniejącymi obiektami, archiwizowała dokumenty ww zakresie obsługiwała kontrole wewnętrzne i zewnętrzne w zakresie zleconym przez przełożonego,bieżąca współpraca z inspektorami nadzoru inwestorskiego.- Wynagrodzenie: od 2800 do 3360 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru od lutego 2018r.- Praca w godz.: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań. Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim wykształceniu 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym - 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych (umowa o pracę , umowy cywilno-prawne). Wymagana znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Wymagana znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-01-26 - Katowice (śląskie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności), opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosowanych rozwiązań w tym celu, rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości. - Wynagrodzenie: 4000 do 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2). Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 665-310-176) lub e-mail: joanna.gorka (at) arvato.pl
ARVATO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ "BPO FINANCE&ACCOUNTING" W KATOWICACH - 2018-03-20 - Katowice (śląskie)
Naliczanie wynagrodzeń pracowniczych oraz świadczeń zubezpieczenia społecznego i zdrowotnego;• naliczanie i odprowadzanie składek do ZUS;• naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń;• obliczanie kwoty do wypłaty dla pracowników;• sporządzanie poleceń przelewów wynagrodzeń pracowników;• sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji z tytułuubezpieczeń społecznych i zdrowotnych;• sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych dotyczącychwynagrodzeń;• wydawanie zaświadczeń w zakresie wynagrodzeń orazsporządzanie dokumentów emerytalno-rentowych pracowników;• gromadzenie, segregowanie i przechowywanie dokumentówpłacowychprowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;• przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniemi rozwiązywaniem stosunku pracy,Kontakt kandydatów z pracodawcą: rekrutacja (at) graftax.pl
Graf Consulting sp. z o.o. - 2018-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KONTRAKTÓW ZGODNIE ZE STANDARDAMI FIRMY, ORGANIZACJA I KOORDYNACJA WYJAZDU ORAZ POBYTU PERSONELU OPIEKUŃCZEGO ZA GRANICĄ, BUDOWANIE DŁUGOTRWAŁYCH TELACJI Z KLIENTEM ZEWNĘTRZNYM I WEWNĘTRZNYM, BIEŻĄCA WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI BIZNESOWYMI;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (MILE WIDZIANA FILOLOGIA GERMAŃSKA), BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO, 2 LATA DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO (MILE WIDZIANE W OBSŁUDZE KLIENTA)KONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEFONICZNY W GODZINACH 09:00-17:00, LUB CV PRZESŁAĆ NA ADRES: kariera (at) promedica24.plMIEJSCE PRACY-AL. NIEPODLEGŁOŚCI 31wynagrodzenie: kwota podstawy + prowizja kwartalna
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż i obsługa partnerów handlowych, aktywne pozyskiwanie klientów, analiza potrzeb klienta i monitorowanie rynku.
Agroleasing Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta i kasy fiskalnej, badania sanepid
kontakt przez OHP - 2017-10-13 - Łomża (podlaskie)
- pisanie i redagowanie tekstów marketingowych- prowadzenie profili w mediach społecznościowych- tworzenie materiałów prasowych i marketingowych- tworzenie newswettera i prowadzenie bloga firmowego- prowadzenie działań wspierających sprzedaż- działania z zakresu public relations,media relations- bieżąca analiza efektywności kampanii-
Genloxa Sp. z o.o. - 2018-02-23 - Rzucewo (pomorskie)
Nadzór nad procesem utrzymania nawierzchni trawiastej o okresie całego roku. Opracowywanie rocznego planu zamierzeń w zakresie remontów i konserwacji nawierzchni darniowej.Planowanie potrzeb materialnych w zakresie robót konserwacyjnych i remontów bieżących nawierzchni darniowej.Kierowanie robotami w zakresie konserwacji i renowacji nawierzchni darniowej i samolotołapaczy gruntowych. Realizowanie rocznego planu zamierzeń gospodarczych w zakresie swojej działalności sporządzanie i kompletowanie dokumentacji ewidencyjnej, eksploatacyjnej i rozliczeniowej nawierzchni darniowej.Nadzorowanie nad właściwym wykorzystaniem nawierzchni darniowej przez użytkowników, sprawdzanie działalności konserwatorów nawierzchni darniowej oraz dokonywanie ich rozliczeń z wykonanych robót i pobranych materiałów.
18.WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2016-05-10 - Gdynia (pomorskie)
Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego VULCAN, rozliczanie podatku VAT. Ewidencjonowanie przedmiotów trwałych i nietrwałych będących wyposażeniem szkoły oraz ich znakowanie. Ewidencjonowanie podstawowych środków trwałych, księgozbioru oraz wartości materialnych i prawnych w książkach (analityka do konta 011, 013, 014 i 020). Rozliczanie inwentaryzacji okresowych. Przygotowywanie materiałów do sprawozdawczości ze swojego odcinka pracy.
ZESPÓŁ SZKÓŁ ENERGETYCZNYCH IM. PROF. KAZIMIERZA DREWNOWSKIEGO W LUBLINIE - 2017-03-03 - Lublin (lubelskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamówieniu kart Shella.
kontakt przez PUP - 2016-09-12 - Zabierzów (małopolskie)
- inicjowanie i samodzielne prowadzenie projektów związanych zoptymalizacją procesów w obszarze logistyki (z włączeniem 3PL/logistykikontraktowej), - koordynacja działań i kierowanie zespołami projektowymipowołanymi do realizacji projektów zleconych przez przełożonych,.
STEGU Spółka z o.o. - 2018-04-20 - Jełowa (opolskie)
kontakt z klientami firmy w zakresie przyjmowania i realizacji zamówień, obsługa zamówień w obowiązującym systemie, rozwiązywanie problemów w razie opóźnienia terminów realizacji dostaw do klientów,
Ardagh Metal Packaging Poland Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Kąty (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie procesów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy (przygotowywanie umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy), prowadzanie, rejestrowanie i weryfikowanie zbiorczych danych źródłowych dotyczących czasu pracy (godziny pracy, urlopy, L4), zapewnienie kompleksowej obsługi kadrowej pracowników, przygotowywanie zestawień, analiz i raportów dotyczących kwestii kadrowych, aktualizacja danych w systemie.
Zakłady Przemysłu Cukierniczego "Otmuchów" S.A. - 2018-03-27 - Nysa (opolskie)