SPECJALISTA DS.REALIZACJI ZADAŃ BUDOWLANYCH/PPP ŁAŃCUT Rzeszów oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS.REALIZACJI ZADAŃ BUDOWLANYCH/PPP ŁAŃCUT
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie pracy budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
Data publikacji: 2018-04-12
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie pracy budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: czasowy ze stawka miesięczną +dodatki
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS.REALIZACJI ZADAŃ BUDOWLANYCH/PPP ŁAŃCUT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali operatorzy sprzętu do robót ziemnych i urządzeń pokrewnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0:
umiejętność wykonywania prac montażowych i pomiarowych na kablach miedzianych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
prawo jazdy kat. B lub b+E lub C+E, mile widziane doświadczenie w zakresie automatyk SRK
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Punkt Pośrednictwa Pracy Łańcut
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 11/109, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: łańcucki
Gmina pracodawcy: Łańcut
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łańcut
Adres strony pracodawcy: www.telkol.pl
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: naprawa sprzętu telekomunikacyjnego
Oferta zgłoszona przez: Punkt Pośrednictwa Pracy Łańcut
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali operatorzy sprzętu do robót ziemnych i urządzeń pokrewnych
Data dodania oferty pracy: 12.04.2018
Oferta pracy ważna do: 30.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kierowanie robotami
Ruciński Mariusz ELEKTRO - MONT Zakład Wielobranżowy - 2018-06-11 - Lisowo (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów biura rachunkowego w zakresie płac - naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, umów zleceń, deklaracji ZUS, deklaracji podatkowych związanych z wynagrodzeniami oraz w ograniczonym stopniu - dla kilku klietnów - obsługa w zakresie kadr. Możliwość zatrudnienia na 1/2 etatu, a także na umowę zlecenie. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracdoawcą - e-mail: biuro (at) abem.pl, tel.: 71 792 49 04.
Biuro Usług Księgowych ABEM Bednarska, Maluszczak Sp. j. - 2016-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Koordynowanie przeglądów budynków, zapewnienie serwisów dla urządzeń i instalacji, kontrola świadczeń dostaw en. elekt.gazu i wody, prowadzenie dokumentacji zwiazanej z utrzymaniem obiektów budowlanych, nadzór nad ochroną obiektu i robotami elektrycznymi
"Dr. Schumacher" Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Lubań (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji kadry-płace
P.H.U. "MERKURY" Andrzej Kowalczyk Kopalnia Surowców Miner. - 2016-11-16 - Wojdal (kujawsko-pomorskie)
Konserwacja, dostosowywanie i rozwój oprogramowania napisanego w języku MSV, JCL i REXX, projektowanie nowych funkcji oprogramowania (język MSV, JCL, REXX), programowanie i integracja systemów,prowadzenie dokumentacji pracy, praca w anglojęzycznym zespole.
Twój StartUp - 2017-09-13 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista do spraw administracji
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Zmysłowo (wielkopolskie)
...
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Koło (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowane ofert sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedaży, porządkowanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Chojna (zachodniopomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Kobylnica (pomorskie)
- realizacja procesu zapewnienia jakości dostawców (w tym utrzymywanie kontaktów z dostawcami oraz podejmowanie działań mających na celu doskonalenie jakości dostarczanych elementów)- inspekcja produktów gotowych, odbiór prototypów oraz pre-serii,- nadzór nad prawidłowym przebiegiem procesów produkcyjnych w kontekście wymagań Systemu Jakości,- przeprowadzanie audytów wyrobu i procesu produkcyjnego (w tym nadzór nad realizacją zaleceń poaudytowych)- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przedstawienia wyrobów gotowych do zatwierdzenia klientowi, - tworzenie dokumentacji procesowej- koordynowanie i wdrażanie działań korygujących i cyklicznych przeglądów podjętych działań,- prowadzenie wymaganych statystyk jakościowych, - realizowanie Polityki Jakości oraz Polityki Ochrony Środowiska- inicjowanie i wdrażanie zmian pozwalających na doskonalenie jakości produktów i procesów oraz obniżenie kosztów, - realizacja wyznaczonych celów/wskaźników jakościowych
Gerdins Cable Systems Sp. z o.o. - 2015-12-29 - Starogard Gdański (pomorskie)
Specjalista do spraw kadr. Praca w godz. od 7:00-15:00 lub 6:30-14:30
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Kolbuszowa (podkarpackie)
- Zapoznanie się z działalnością firmy, specyfika oferowanych usług i produktów oraz z narzędziami do realizacji zamówień.- Współudział w procesie realizacji zamówień i obsługi klientów: opracowywanie nieskomplikowanych ofert; organizacja dostaw i wysyłek; wykorzystanie arkusza kalkulacyjnego jako narzędzie do organizacji pracy.- Umiejętność opracowania oferty na podstawie dokumentacji projektowej; realizacja zamówień na podstawie zaakceptowanej oferty.- Analiza przedmiaru robót oraz rysunków technicznych; dobór urządzeń na podstawie specyfikacji projektowej; opracowywanie zestawień wyposażenia z uwzględnieniem wymiarów, mocy i przyłączeń urządzeń; organizacja transportu w tym również transportu zagranicznego; koordynacja procesu dostaw z uwzględnieniem optymalizacji kosztów transportu i magazynowania; kontrola nad przepływem dokumentów towarzyszących dostawom i fakturowaniu klientów.- Umiejętność posługiwania się dokumentami magazynowymi oraz finansowymi; księgowanie dokumentów zakupowych i sprzedażowych- Wystawianie dokumentów dostawy, potwierdzeń płatności oraz faktur, księgowanie faktur zakupowych i sprzedażowych w programie księgowym FAKT
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Tuchom (pomorskie)
praca w księgowości
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanie klientów, przygotowanie listów marketingowych, tworzenie ofert handlowych, dbałość o wizerunek firmy.
kontakt przez PUP - 2018-07-04 - Siedlce (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa zamówień eksportowych, bieżacy kontakt z klientem, prezentacja oferty produktowej, współpracy z agencjami. Monitorowanie należności za zrealizowane zamówienia eksportowe.
MIDAS Małgorzata Wesołowska - 2017-04-10 - Kielce (świętokrzyskie)
Kontrolowanie jakosci kodu i złożoność w zakresie danej specjalności, przegląd kodu i projektów w całym obszarze specjalności, dogłębna analiza domeny biznesu, odpowiedzialność za bardziej złożone obszary domeny biznesu, wykonywanie kompleksowych POC oraz dalszych rekomendacji, porady dla deweloperów.
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)
realizacja założonych celów sprzedażowych, , aktywne poszerzanie i prowadzenie bazy klientów butlowych, stałe monitorowanie rynku i działań konkurencji, opieka nad klientami kluczowymi, utrzymywanie wysokich wyników sprzedaży, raportowanie wyników swojej działalności Wymagania: minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży, dodatkowym atutem będzie doświasdczenie w zakresie sprzedaży gazów technicznych, posiadanie prawo jazdy kat.B oraz gotowość użycia własnego samochodu do celów służbowych, wykształcenie średnie z bardzo dobrą znajomością pakietu MS Office, silna motywacja do osiagnięcia wysokich wyników, umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista, umiejętność organizacji pracy i planowania, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, odporność na stres
DragonGaz Sp. z o.o. - 2015-12-21 - Środa Śląska (dolnośląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Indii, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Oferta dla osób do 30 roku życia. Dystrybucja i s[przedaż produktów gotowych. Praca na terenie województwa łódzkiego.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Łódź (łódzkie)
przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców, wsparcie procesów zakupowych (prowadzenie auta), wsparcie procesów zaopatrzenia wewnętrznego (obsługa wózka widłowego), prowadzenie dokumentacji, ocena i opiniowanie przedstawionych ofert
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Polkowice (dolnośląskie)
Obsługa Klienta oraz słuchaczy szkół prowadzonych przez przedsiębiorcę
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Kraków (małopolskie)
Praca w dziale sprzedaży, obsługa klientów rynku hiszpańskiego. Wymagane wykształcenie conajmniej średnie, bardzo dobra znajomość j. hiszpańskiego, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera. Wysokość wynagrodzenia zostanie przedstawiona na spotkaniu z kandydatem. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy rekrutacja (at) classen.com.pl.
CLASSEN-POL S.A. - 2016-08-12 - Zwonowice (śląskie)
obsługa klienta na terenie kraju
Oliwkowski Robert "LABER GROUP" - 2016-07-19 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
Bardzo dobra znajomość C #, ASP.NET , HTML/CSS, SQL, wzorców projektowych. Dobra znajomość baz danych MS SQL Server.Praktyczna znajomość UML 2.0.Znajomość JavaScript, WPF, Silverlight, MVC, C ++, STL, ADO.NET, LINQ, Entity Framework; (T-SQL), XML, AJAX. Umiejętność programowania wielowątkowego. Znajomość cyklu rozwoju oprogramowania.Znajomość zasad projektowania zorientowanego obiektowo.
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Kraków (małopolskie)
Prace pomocnicze w gospodarstwie rolnym
Rzeźnia Dziękonie - Andrzej Dziekoński Zakład Mięsny Dziękonie - Andrzej Dziekoński - 2016-05-20 - Dziękonie (podlaskie)
Utrzymanie ruchu maszyn i urządzeń, serwisowanie maszyn i urządzeń na produkcji. Przegląd i konserwacja maszyn
KFM-FURNITURE SP. Z O.O. - 2017-09-27 - Kolbuszowa (podkarpackie)
- Firma Competence świadczy usługi szkoleniowe od 2007 dla sektora biznesu, administracji i edukacji. W związku z rozwojem firmy poszukujemy do zespołu w biurze w Sosnowcu specjalisty ds. sprzedaży i reklamy. - Opis stanowiska: tworzenie treści i grafiki ulotek, prospektów, katalogów i innych materiałów promocyjnych firmy, tworzenie grafik i identyfikacji wizualnej firmy (logo firmy, wizytówki, papier firmowy), tworzenie reklamy w internecie, prowadzenie i obsługa profilu firmy w mediach społecznościowych, prowadzenie i aktualizacja strony www firmy, tworzenie grafik do strony www, przygotowanie newsletterów firmy i ich wysyłka do klientów, opracowywanie kampanii marketingowych/reklamowych z uwzględnieniem poczynań konkurencji, a także wyników badań rynkowych; analizowanie rynku i ofert konkurencji; prowadzenie kampanii mailingowych, pozyskiwanie klientów przez telefon i spotkania bezpośrednie.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto/miesięcznie. Praca na umowę zlecenie na 3 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane 40 godzin tygodniowo. Wymagane wykształcenie min. średnie związane z reklamą / marketingiem lub grafiką komputerową. Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w projektowaniu reklam pod kątem treści i grafiki, obsługi stron www, mediów społecznościowych. Wymagana bardzo dobra znajomość programów graficznych. Wymagana łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych i umiejętności sprzedażowe.
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2016-05-02 - Sosnowiec (śląskie)
Optymalne planowanie produkcji przy uwzględnieniu ograniczeń takich jak: zapotrzebowanie od klenta, kalendarz produkcyjny, dostępność pracowników, dostępność komponentów, udoskonalenie procesów w występujących w planowaniu produkcji, utrzymywanie stałego kontaktu z klientem: przeprowadzanie analiz, porównać i zestawień niezbędnych do prawidłowgo formułowania planów produkcyjnych (dzienny monitoring, wskaźniki).
FM POLSKA SP Z O.O. - 2017-05-11 - Olszowa (opolskie)