SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI Bydgoszcz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI
Wynagrodzenie: do 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie rekrutacji na rzecz klientów i pracodawców, komunikacja i korespondencja z kandydatami i klientami, tworzenie ofert pracy, archwizacja dokumnetacji.
Data publikacji: 2018-12-19
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie rekrutacji na rzecz klientów i pracodawców, komunikacja i korespondencja z kandydatami i klientami, tworzenie ofert pracy, archwizacja dokumnetacji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2019
Data zakończenia pracy: 19.07.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość języka obcego: komunikatywny angielski; doświadczenie zawodowe: poniżej 1 roku; uprawnienia/umiejętności: obsługa komputera; inne: istnieje możliwość przyuczenia.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Toruńska 147, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta w ramach przyznawania refundacji części kosztów poniesionych z tytułu wynagrodzenia oraz składek na ubezpieczenia społeczne skierowanego bezrobotnego do 30 r.ż. Skierowane mogą zostać osoby bezrobotne, objęte określonym profilem pomocy zgodnie z art. 33 ust. 2c pkt 2 ustawy: profil pomocy II usługi i instrumenty rynku pracy, działania aktywizacyjne zlecone przez urząd pracy oraz inne formy pomocy z wyłączeniem Programu Aktywizacja i Integracja, o którym mowa w art. 62a (i) posiadające meldunek stały lub tymczasowy na terenie Bydgoszczy lub Powiatu Bydgoskiego;Kontakt osobisty z własnym doradcą klienta celem weryfikacji kandydatów przed skierowaniem do zatrudnienia osoby do 30 roku życia ul. Toruńska 147 parter lub w filiach PUP w Koronowie i Solcu Kujawskim. W dniu każdej wizyty w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bydgoszczy osoba bezrobotna musi mieć ze sobą kartę informacyjną osoby bezrobotnej (terminarz wizyt w PUP) oraz dowód osobisty.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Toruńska
Numer budynku pracodawcy: 147
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 19.12.2018
Oferta pracy ważna do: 18.02.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.12.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.12.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
poszukiwanie oraz selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-20 - Myszków (śląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów z krajów Unii Europejskiej w branży drzewnej. Godziny pracy do uzgodnienia z pracodawcą. Kontakt osobisty: ul. Słowackiego 4b, Andrychów, telefoniczny: 730 153 153 lub e-mailowy: andremax2 (at) interia.pl. Wynagrodzenie 2000,00 zł brutto + prowizja.
Andremax sp. z o.o. - 2017-01-27 - Andrychów (małopolskie)
Układanie instalacji elektrycznej, obsługa i naprawy urządzeń elektrycznych, wentylacji, mechanicznych, obsługa urządzeń akustycznych.Godziny pracy: 8-16, 14-22.
ŁÓDZKI DOM KULTURY - 2017-11-14 - Łódź (łódzkie)
1.Prowadzenie rozmów z kontrahentami, udzielanie pomocy przy przygotowaniu wniosku pożyczkowego oraz wszelkich innych czynności prowadzących do podpisania umowy o pożyczkę, natychmiastowe informowanie Kierownika ds. FFP o wszelkich zagrożeniach mogących spowodować szkodę dla SSIGiP.2.Prowadzenie działalności marketingowej w zakresie ustalonym przez SSIGiP oraz reklamowanie i promowanie oferty usług świadczonych przez SSIGiP w sposób adekwatny do warunków rynkowych.3.Zabrania się udostępniania jakichkolwiek informacji dotyczących SSIGiP lub informacji uzyskanej bądź otrzymanej od Kierownictwa SSIGiP w związku z zawartymi umowami z pozyskanymi klientami.4.W zakresie powierzonych spraw podejmować czynności potrzebne do zabezpieczenia prawa i interesów SSIGiP.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2016-11-30 - Gdańsk (pomorskie)
Tłumaczenia, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie dokumentacji.
Zakłady Mięsne Mokobody Spółka z o.o. - 2015-12-18 - Mokobody (mazowieckie)
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów flotowych, sprzedaż samochodów nowych dla klienta flotowego, utrzymywanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami, aktywna sprzedaż usług finansowych (ubezpieczenia, kredyty, leasingi), dbanie o dobry wizerunek firmy, uczestnictwo w realizacji działań marketingowych realizowanych przez firmę.
AUTOPOL Michalski Motors Autoryzowany Dealer Ford - 2016-01-19 - Płock (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach opłat za usługi wodne, w których dyrektor regionalnego zarządu gospodarki wodnej pełni funkcję organu wyższego stopnia w rozumieniu przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego w stosunku do dyrektorów zarządów zlewni;- koordynacja i monitoring działań realizowanych przez zarządy zlewni w sprawach dotyczących opłat za usługi wodne;- merytoryczne wsparcie zarządów zlewni w sprawach dotyczących opłat za usługi wodne.Oferujemy:- Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.- Opiekę medyczną oraz bogaty pakiet socjalny.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedawca powierzchni reklamowych w prestiżowym magazynie, pism branżowych
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Poznań (wielkopolskie)
Wykonywanie czynności konserwacyjnych, remontowych oraz diagnostycznych urządzeń. Usuwanie bieżących usterek maszyn. Regulacje i udział w przezbrojeniach urządzeń. Analiza problemów i minimalizacja mikro przestoi urządzeń produkcyjnych. Prowadzenie dekumentacji zgodnie z obowiązującymi procedurami. Praca w godzinach: 06.00-14.00.
Strunobet-Migacz Sp. z o.o - 2015-11-26 - Lewin Brzeski (opolskie)
sprzątanie pojazdów MPK(autobusy,tramwaje)
"PENTAGRAM" Spółka z o.o. - 2016-07-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Roguszyn (mazowieckie)
1) Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników2) Przygotowywanie od strony formalno- prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia. rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy.3) Przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczycieli.4) Wypisywanie zaświadczeń dla pracowników szkoły dotyczących zatrudnienia.5) Przygotowywanie, przechowywanie i prowadzenie: ewidencji zwolnień lekarskich, ewidencji nieobecności usprawiedliwionych i nieusprawiedliwionych, ewidencji czasu pracy.6) Sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, SIO, PEFRON7) Współpracowanie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego.8) Prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych.9) Przygotowywanie umów zleceń i umów o dzieło.10) Sporządzanie wymaganych przez Urząd Miasta Legiopnowo analiz zatrudniania oraz wszelkich danych potrzebnych do sprawozdawczości.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W LEGIONOWIE - 2018-03-02 - Legionowo (mazowieckie)
Współpraca z dostawcami, kompletowanie zamówień, składanie zleceń transportowych, wprowadzanie towarów na stan magazynowy, kontrolowanie i optymalizowanie stanów magazynowych, negocjowanie i składanie zleceń transportowych, obsługa reklamacji.
DOMUS IWONA MÓŁKA JERZY BŁUŚ SP. J. - 2016-12-19 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, korytarzy.
kontakt przez PUP - 2019-12-09 - Krzeszów (podkarpackie)
- rozwijanie sprzedaży na rynkach zagranicznych-przygotowywanie ofert handlowych oraz negocjowanie kontraktów i umów- przygotowywanie dokumentów i realizacja wysyłek eksportowych do klientów - budowa trwałych relacji biznesowych z nowymi klientami- uczestnictwo w targach branżowych na świecie - kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Piątnicy - 2018-04-03 - Łomża (podlaskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Wleń (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Warszawa (pomorskie)
Praca biurowa oraz w ramach programów informatycznych. Planowanie logistyczne, ochrona środowiska iprowadzenie ewidencji infrastruktury
Wojskowy Ośrodek Szkoleniowo Kondycyjny - 2017-01-11 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
obsługa urządzeń wykorzystujących technologię CNC
POLSKI HR-A-TRYBUT SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-06 - Klaudyn (mazowieckie)
przygotowanie dokumentów aplikacyjnych w ramach projektów UE (głównie projekty inwestycyjne), opracowanie studium wykonalności i biznesplanów, przygotowanie analiz i prognoz finansowych, kontakt z klientem w celu pozyskania niezbędnych informacji do projektów
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Tarnów (małopolskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku litewskiego, kontakt z klientami z rynku litewskiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie ofert handlowych i doradztwo techniczne, opracowywanie zamówień, kontakt z klientem
KNS Śląska Fabryka Okien s.c. - 2016-04-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Produkcja wyrobów garmażeryjnych - sałatki, surówki, galaretki. Praca w nocy.
Sławomir Krawczyk Obiadomek - 2016-01-26 - Wrocław (dolnośląskie)
OD KANDYDATA WYMAGAMY:• CO NAJMNIEJ 3-LETNIEGO DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU – ROZLICZANIE OKOŁO 100 PRACOWNIKÓW• BARDZO DOBREJ ZNAJOMOŚCI PRZEPISÓW PRAWA PRACY I UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, ZASAD OPODATKOWANIA ŚWIADCZEŃ DLA PRACOWNIKÓW,• ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU COMARCH OPTIMA ORAZ PŁATNIK,• UMIEJĘTNOŚCI BUDOWANIA BARDZO DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI WEWNĘTRZNYMI I ZEWNĘTRZNYMI (NASTAWIENIE NA WSPÓŁPRACĘ I ZNALEZIENIE NAJLEPSZEGO ROZWIĄZANIA),• SAMODZIELNOŚCI W PRACY I UMIEJĘTNOŚCI PODEJMOWANIA DECYZJI,• UMIEJĘTNOŚCI ANALITYCZNEGO MYŚLENIA,• BARDZO DOBREJ ORGANIZACJI WŁASNEJ PRACY.
HRO + SP. Z O.O. - 2018-10-08 - Rzeszów (podkarpackie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Sulejówek (mazowieckie)
Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji rozliczeniowej, monitorowanie terminów umów, administrowanie bazą danych klientów.
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Wykonywanie badań materiałowych i nadzorowanie przebiegu tych badań, analiza i interpretacja wyników badań,opracowanie sprawozdań z badań, ocena pomiarów
FAMUR S.A., systemy ścianowe "GLINIK" o/Gorlice - 2016-10-14 - Gorlice (małopolskie)
Marketing, tworzenie wizerunku firmy, promowanie.Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Armex Automatyka Sp. z o. o. - 2017-03-16 - Racibórz (śląskie)
PROWADZENIE SPRAW KLIENTÓW PRACODAWCY W ZAKRESIE PRAWNYM
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Wrocław (dolnośląskie)