SPECJALISTA W ZESPOLE OPŁAT ZA USŁUGI WODNE (NR 4881) Bydgoszcz oferta pracy PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
Stanowisko: SPECJALISTA W ZESPOLE OPŁAT ZA USŁUGI WODNE (NR 4881)
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach opłat za usługi wodne, w których dyrektor regionalnego zarządu gospodarki wodnej pełni funkcję organu wyższego stopnia w rozumieniu przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego w stosunku do dyrektorów zarządów zlewni;- koordynacja i monitoring działań realizowanych przez zarządy zlewni w sprawach dotyczących opłat za usługi wodne;- merytoryczne wsparcie zarządów zlewni w sprawach dotyczących opłat za usługi wodne.Oferujemy:- Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.- Opiekę medyczną oraz bogaty pakiet socjalny.
Data publikacji: 2019-09-06
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach opłat za usługi wodne, w których dyrektor regionalnego zarządu gospodarki wodnej pełni funkcję organu wyższego stopnia w rozumieniu przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego w stosunku do dyrektorów zarządów zlewni;- koordynacja i monitoring działań realizowanych przez zarządy zlewni w sprawach dotyczących opłat za usługi wodne;- merytoryczne wsparcie zarządów zlewni w sprawach dotyczących opłat za usługi wodne.Oferujemy:- Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.- Opiekę medyczną oraz bogaty pakiet socjalny.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA W ZESPOLE OPŁAT ZA USŁUGI WODNE (NR 4881)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:- wykształcenie wyższe w zakresie: inżynierii środowiska, gospodarki wodnej, ochrony środowiska, hydrogeologii, ekonomii, finansów, prawa lub administracji;- doświadczenia zawodowego: w obszarze gospodarki wodnej lub w prowadzeniu postępowań administracyjnych lub ustalaniu podatków, opłat lub innych danin publicznych; - łatwości poruszania się w obszarze przepisów prawa czytania aktów prawnych (przepisów ustawy prawo wodne dotyczących opłat za usługi wodne, kodeksu postępowania administracyjnego);- sprawnej obsługi programów: Word i Excel;- umiejętność hierarchizacji zadań i organizacji pracy oraz współpracy z zespołem;- umiejętności analityczne oraz redagowania pism;- umiejętność analizowania problemów i proponowania sposobów ich rozwiązywania;- rzetelność, systematyczność, terminowość;- umiejętność działania w sytuacjach stresowych oraz pod presją czasu;Wymagania dodatkowe:- znajomość przepisów działu III ustawy Ordynacja podatkowa będzie dodatkowym atutem;- samodzielność, umiejętność podejmowania decyzji,- mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, kancelariach prawniczych lub w innych instytucjach, na stanowisku, które wymagało znajomości i umiejętności stosowania przepisów prawa: administracyjnego, podatkowego, wodnego, ochrony przyrody i środowiska;- asertywność, komunikatywność, operatywność
Nazwa pracodawcy: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:- cv i list motywacyjnyJeśli zainteresowało Cię nasze ogłoszenie i uważasz, że Twoje umiejętności i charakter odpowiadają naszym wymaganiom, prześlij nam dokumenty drogą elektroniczną na adres kadry.bydgoszcz (at) wody.gov.pl (mail), albo pocztą lub złóż osobiście: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Bydgoszczy, Al. Adama Mickiewicza 15, 85-071 Bydgoszcz z dopiskiem: Nabór na stanowisko Specjalisty w Zespole Opłat za Usługi Wodne zawierające poniższą klauzulę:Wyrażam zgodę na gromadzenie i przetwarzanie moich danych osobowych przez Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie dla potrzeb rekrutacji.Oferty należy składać lub przesyłać w terminie do: 15.09.2019 r.Z góry dziękujemy za przesłanie aplikacji. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa.2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa,lub e-mail: iod (at) wody.gov.pl, tel. 22 37 20 276, kontakt osobisty w siedzibie administratora pod adresem jak wyżej.3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). Podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o przyjęcie kandydata do pracy w PGW WP. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.4. Odbiorcą Pani/Pana danych może być podmiot działający na zlecenie administratora danych, tj. podmiot świadczący usługi IT w zakresie serwisowania i usuwania awarii oraz podmioty uprawnione do obsługi doręczeń.5. Dane zgromadzone w procesie rekrutacji będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż do dnia 31.12.2019 roku.6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany ani profilowane.7. Przysługuje Pani/Panu następujące prawa z tytułu przetwarzania przez Administratora danych osobowycha) prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, w tym prawo do uzyskania jednej bezpłatnej kopii tych danych;b) prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych - w przypadku gdy dane będą nieprawidłowe lub niekompletne;c) prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych - w przypadku, gdy: - zakwestionuje Pani/Pan prawidłowość danych osobowych, - przetwarzanie danych jest niezgodne z prawem, a Pani/Pan sprzeciwia się usunięciu danych, żądając w zamian ich ograniczenia,- administrator nie potrzebuje już danych dla swoich celów, ale Pani/Pan potrzebuje ich do ustalenia, obrony lub dochodzenia roszczeń,- wniosła/ósł Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania danych, do czasu ustalenia czy prawnie uzasadnione podstawy po stronie administratora są nadrzędne wobec podstawy sprzeciwu;d) prawo żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym), w przypadku gdy: - dane nie są już niezbędne do celów, dla których dla których były zebrane lub w inny sposób przetwarzane,- wniosła/ł Pani/Pan sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych, a nie istnieją nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania,- wycofała/ł Pani/Pan zgodę na przetwarzanie danych osobowych, która jest podstawą przetwarzania danych i nie ma innej podstawy prawnej przetwarzania danych,- dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z prawem,- dane osobowe muszą być usunięte w celu wywiązania się administratora z obowiązku wynikającego z przepisów prawa;e) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych pod wskazany niżej adres, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy.Urząd Ochrony Danych Osobowychul. Stawki 2, 00-193 WarszawaFax 22 531 03 01Godziny pracy urzędu: 8.00 16.00Infolinia: 606 950 000, czynna w dni robocze w godzinach: 10.00 13.00
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grzybowska
Numer budynku pracodawcy: 80/82
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw administracji i rozwoju
Data dodania oferty pracy: 06.09.2019
Oferta pracy ważna do: 15.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2221dec9e833ed82f38ec96b295d6637
Podobne oferty pracy
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie ksiegowości rolnej
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
- pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem zeszpitala psychiatrycznego,- wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów,- współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta,- inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeńzdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnianie pacjentom dostępu do informacji prawnej,- prowadzenie czynności związanych z badaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta,- przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju przeprowadzonych spraw - w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarządczym (kierunki zmian, ewaluacja),- wykonywanie innych poleceń służbowych zleconych przez przełożonego.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2016-08-22 - Frombork (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-12-12 - Warszawa (pomorskie)
Nadzór nad gospodarowaniem odpadami na terenie zakładu, prowadzenie pełnej dokumentacji środowiskowej, procedur ISO i rejestrów BDO, Prowadzenie oraz nadzór nad szkoleniami z zakresu bhp, p.poż i ochrony środowiska, Egzekwowanie od pracowników przestrzegania
"INTEK" sp. z o.o. - 2020-02-13 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
Wymagania: - wykształcenie kierunkowe - specjalność: elektronika, automatyka, robotyka lub pokrewne,- doświadczenie w eksploatacji/wdrażaniu systemów automatyki przemysłowej,- umiejętność programowania sterowników PLC, HMI,- znajomość schematów elektrycznych i rysunku technicznego,- umiejętność obsługi urządzeń diagnostycznych,- umiejętność obsługi komputera i znajomość podstawowych programów,- samodzielność i własna inicjatywa w rozwiązywaniu problemów technicznych i awarii,- odpowiedzialność i dobra organizacja pracy,- dokładność i precyzyjność przy wykonywaniu powierzonych czynności,- mile widziane uprawnienia SEP dozorowe i eksploatacji do 1 kV.Pracodawca oferuje:- umowę o pracę,- stabilne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji,- świadczenia pracownicze,- możliwość uzyskania premii płacowych,- szansę nauki, rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,- pracę w miłej atmosferze,- pracę w dobrze rozwijającej się firmie.
Jotkel Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2021-03-10 - Krotoszyn (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Warszawa (mazowieckie)
Dbanie o ekspozycję towarów , obsługa klienta , wsparcie oraz nawiązywanie pozytywnej relacji z klientami , dbanie o porządek na salii sprzedaży
DINO POLSKA SP. z o.o. - 2019-04-19 - Ujazd Górny (dolnośląskie)
Praca w dziale kadr i płac dużej firmy produkcyjnej z branży metalowej na samodzielnym stanowisku, prowadzenie spraw kadrowo-płacowych, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, premii, nagród jubileuszowych, sporządzanie listy płac, obsługa programu Płatnik, Optima, sporządzanie deklaracji i raportów itp.
WYTWÓRNIA SPRZĘTU KOMUNIKACYJNEGO - POZNAŃ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-06-07 - Poznań (wielkopolskie)
realizacja przedsięwzięć związanych z utrzymywaniem na wysokim poziomie wskaźnika sprawności technicznej w brygadzie; kontrola sprzętu informatycznego użytkowników systemów teleinformatycznych pod kątem przestrzegania zasad eksploatacji sprzętu, wsparcie Administratora Sieci Informatycznej w obsłudze terminali oraz kont użytkowników sieci MILNET-Z I MILNET I.Zatrudnienie dotyczy 8 Kujawsko-Pomorskiej Brygady Obrony Terytorialnej.Rodzaj umowy o pracę: umowa o pracę na okres próbny 3 mcy z możliwością dalszego zatrudnienia, pełen etat, godziny pracy 7.00-15.00Wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3900 zł plus premia regulaminowa plus skutki wysługi lat - uzależnione od stażu pracy.
kontakt przez PUP - 2020-04-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace związane z obsługą kadrowo-płacowej firmy
Zakład Przetwórstwa Owoców"SAMBOR"Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Samborzec (świętokrzyskie)
Kluczowe obowiązki: przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, Obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, Prowadzenie korespondencji handlowej.Wymagania: Komunikatywna znajomość w mowie i piśmie języka holenderskiego, francuskiego, włoskiego lub niemieckiego, Dobra znajomość obsługi komputera, KomunikatywnośćFirma oferuje:Pakiet szkoleń wdrażających, Możliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowym, Pracę w miłej atmosferze, Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja, Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy. Firma zapewnia dojazd do pracy oraz atrakcyjny pakiet socjalny (m.in prywatną opiekę medyczną).Punkty sprzedaży na terenie całej POLSKI
EKO-OKNA S.A. - 2016-06-24 - Kornice (śląskie)
- obsługa programow finansowo-księgowych i innych z nimi powiązanych- obsługa bankowa NBP oraz systemu TREZOR- prowadzenie ewidencji i rozliczeń dochodów budżetowych- księgowanie należności budżetowych i ich rozliczanie z MF- uzgadnianie sald z wierzycielami i dłużnikami- windykacja należności budżetowych- sporządzanie analiz i sprawozdań
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2019-01-03 - Gniezno (wielkopolskie)
Zakres zadań przewidzianych dla w/w stanowiska obejmuje m.in.: Obowiązki podstawowe: a) Przestrzeganie codziennych obowiązków określonych przepisami i zarządzeniami wewnętrznymi OSZ we Wrocławiu. b) Znajomość i przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.c) Zachowanie tajemnicy służbowej. d) Terminowe i należyte wykonywanie poleceń służbowych.e) Przestrzeganie dyscypliny pracy.f) Utrzymywanie czystości i porządku na swoim stanowisku pracy. g) Należyta troska o mienie Ośrodka. h) Zachowanie drogi służbowej i przestrzeganie właściwych zasad współpracy i współżycia z współpracownikami i pracownikami innych działów. Obowiązki na zajmowanym stanowisku: i) Wykonywanie wszelkich prac prowadzonych przez Dział Szkoleń a w szczególności: - rekrutacja, organizowanie kursów - przygotowywanie dokumentacji kursowej, - sporządzanie harmonogramów zajęć praktycznych i teoretycznych, - opracowywanie kalkulacji cenowych ofert szkoleniowych, - sporządzanie dokumentacji przetargowej, zgodnie z wymogami zamawiającego, - koordynacja i nadzór akcji reklamującej OSZ we Wrocławiu, - sprawozdawczość z zakresu szkoleń, - przetwarzanie danych osobowych, - wykonywanie innych zadań realizowanych przez dział szkoleń, wykonywanie prac wskazanych przez Dyrektora Ośrodka lub upoważnionego pracownika. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: a) forma zatrudnienia: umowa o pracę na okres próbny, później na czas określony, praca w godzinach 7:45-15:45b) wymiar czasu pracy: pełny etat, c) przewidywany termin zatrudnienia: lipiec/sierpień 2017 miejsce pracy: ul. Orzechowa 2, 50-540 Wrocław. Oferta dostępna w sali E, C. Wszystkie dokumenty potrzebne do aplikowania znajdują się na stranie BIP ośrodka.
Ośrodek Szkolenia Zawodowego we Wrocławiu - 2017-07-10 - Wrocław (dolnośląskie)
: prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem rocznych planów pracy WWK OHP oraz sprawozdań z ich wykonania koordynacja procesów planowania i sprawozdawczości; koordynacja sprawozdawczości w zespołach merytorycznych WWK OHP; prowadzenie analiz dotyczących możliwości rozwoju WWK OHP w województwie i przedkładanie do zatwierdzenia Komendantowi WWK OHP; realizacja zadań wynikających z decyzji podejmowanych na posiedzeniach Kierownictwa; opracowywanie, we współpracy z koordynatorami zespołów pionu merytorycznego, warunków działania WWK OHP; na podstawie analiz w zakresie planowania i sprawozdawczości w WWK OHP, przy współpracy z Zastępcą WWK przygotowywanie projektów rozwiązań w sprawach organizacyjnych, a także opracowywanie analiz systemowych i przygotowywanie założeń do działań o charakterze strategicznym w obszarze funkcjonowania WWK OHP; opracowywanie informacji i sprawozdań z realizacji zadań wynikających z narad centralnych i wewnętrznych oraz dbanie o terminowe przesyłanie informacji do KG OHP i podległych WWK jednostek organizacyjnych; prowadzenie całokształtu prac związanych z kontrolą zarządczą w WWK OHP.
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2020-07-15 - Poznań (wielkopolskie)
Pozyskiwanie i obsługa sieci dystrybucji poza granicami kraju, przygotowywanie ofert handlowych, współpraca z pozostałymi działami firmy
FABRYKA OKIEN "SZEWPOL PLUS" Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Gwizdaj (podkarpackie)
rozmowy z klientami zagranicznymi, oferty dla klientówGodziny pracy: od 8.00 do 16.00; od 9.00 do 17.00
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-08-21 - Warszawa (mazowieckie)
rozbiór, przygotowanie do produkcji i produkcja
PP-U-P ETNA Elżbieta Zając - 2019-11-25 - Uchanie (lubelskie)
- tankowanie sprzętu transportu i maszyn- zaopatrzenie w materiały budowlane- nadzór nad pracownikami - prace gospodarcze na terenie bazy
Przedsiębiorstwo Drogowo Mostowe "MAKSBUD" Sp.zo.o - 2017-03-20 - Siemiatycze (podlaskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Białystok (podlaskie)
księgowanie faktur, dokumentów kasowych, wyciągów bankowych, wystawianie faktur, obsługa umów cywilno-prawnych, obsługa kontraktów, umów ubezpieczeniowych i kredytów bankowych
CONTROL PROCESS IT sp. z o.o. - 2016-12-14 - Mikołajowice (małopolskie)
szycie odzieży damskiej
kontakt przez PUP - 2018-11-27 - Starachowice (świętokrzyskie)
Nadzorownie pracy innych pracowników
MD BUDINVEST Sp. z o.o. - 2016-02-17 - Biały Bór (zachodniopomorskie)
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych z kontrahentami z terenu Ukrainy. Niezbędną umiejętnością do wykonywania tej pracy jest biegła znajomość języka ukraińskiego. Prawo jazdy jest niezbędne w związku z koniecznością wyjazdów służbowych na Ukrainę w celu nawiązywania kontaktów handlowych i prowadzenia rozmów z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Jaroszki (łódzkie)
Praca w godzinach od 07:45 do 15:45; Naliczanie płac pracownikom, obsługa programu płatnik QNT,znajomość przepisów dot. umów o pracę
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Szczecinie - 2020-06-09 - Stargard (zachodniopomorskie)
Kontakt z klientami, odpowiadanie na komentarze umieszczane w social media, działania marketingowe w celu pozyskania i utrzymania klientów restauracji. Umowa zlecenie, nie mniej niż 20 h tygodniowo, praca w godz. 12-20. Zatrudnienie na 3 lata
Tran Thanh Ha, Kuchnia Orientalna KIM LONG - 2020-06-10 - Wrocław (dolnośląskie)
aktywne pozypozyskiwanie klientów we wszystkich sektorach rynku, utrzymanie i rozbudowa relzacji z klientem, przygotowanie ofert i prezentacja wg potrzeb klienta, odpowiedzialnośc za sprzedaż produktów rozwiązań, odpowiedzialność za budowanie pozycji marketingowej spółki.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2017-06-27 - Łuków (lubelskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-09-18 - Warszawa (mazowieckie)
• Współpraca z właścicielami mikro, małych oraz średnich firm w obszarze pozyskiwania dofinansowań do inwestycji z programów ogólnopolskich i regionalnych• Współpraca z instytutami badawczo rozwojowymi• Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych i inwestycyjno-badawczych • Samodzielna realizacja projektów finansowanych z budżetu Unii Europejskiej• Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji związanej z realizacją projektu• Monitoring działań projektowych i osiąganych wskaźników• Wykonywanie innych poleceń wydanych przez bezpośredniego przełożonego związanych z realizacją projektów
Product Design Technology Sp. z o.o. - 2021-05-25 - Lublin (lubelskie)