SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA Podgrodzie oferta pracy ARKUS & ROMET GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Współudział w planowaniu i realizacji procesów zakupowych. Nawiazywanie oraz rozwijanie istniejących relacji biznesowych ze strategicznymi dostawcami.Wyszukiwanie potencjalnych dostawców, wysyłanie zapytań ofertowych, tworzenie baz dostawców. Optymalizacja procesów zakupowych zgodnie z potrzebami firmy. Nadzór nad procesem zaopatrzenia i odpowiedzialność za realizację dostaw.Analiza stanów magazynowych i ich raportowanie. Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu komputerowego.
Data publikacji: 2019-09-10
Lokalizacja: Podgrodzie (podkarpackie)
Pracodawca: ARKUS & ROMET GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:39-200 Podgrodzie 32C, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współudział w planowaniu i realizacji procesów zakupowych. Nawiazywanie oraz rozwijanie istniejących relacji biznesowych ze strategicznymi dostawcami.Wyszukiwanie potencjalnych dostawców, wysyłanie zapytań ofertowych, tworzenie baz dostawców. Optymalizacja procesów zakupowych zgodnie z potrzebami firmy. Nadzór nad procesem zaopatrzenia i odpowiedzialność za realizację dostaw.Analiza stanów magazynowych i ich raportowanie. Wprowadzanie danych do wewnętrznego systemu komputerowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + PREMIA
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Podgrodzie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dębica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zaopatrzeniowiec
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU MS OFFICE
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziane doświadczenie w obszarze zakupów w firmie produkcyjnej.Doświadczenie we współtworzeniu polityki zakupowej, strategii zakupów.Mile widziana na poziomie globalnym.
Nazwa pracodawcy:
ARKUS & ROMET GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Adres pracodawcy:
39-200 Podgrodzie 32C, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV I LIST MOTYWACYJNY NA MAIL: zaopatrzenie (at) romet.pl LUB NA ADRES FIRMYAplikując na stanowisko, konieczne jest dołączenie klauzuli RODO, która jest dostępna pod linkiem: www.romet.pl/RODO.pdf
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: dębicki
Gmina pracodawcy: Dębica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Podgrodzie
Adres strony pracodawcy: www.arkus.com.pl
Numer budynku pracodawcy: 32C
Profil działalności pracodawcy: PRODUKCJA ROWERÓW I WÓZKÓW INWALIDZKICH
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.09.2019
Data dodania oferty pracy: 10.09.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 10.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?13de6d2ad0f4d043dbf3636457db4540
Podobne oferty pracy
przygotowywanie ofert przetargowych, anaziza rynków przetargów, wyszukiwanie ogłoszń, kompleksowa obsługa postępowania pretargowego, kompletowanie dokumentacji, nadzorowanie do strony organizacyjnej wdrażania umów zawartych w wyniku wygranai przetargu
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2015-12-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa komputera, pisanie dokumentów tekstowych, tworzenie plików i baz danych w excel, tworzenie i wysyłanie emaili
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Chrzanów (małopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Zielona Góra (lubuskie)
obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji handlowej
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Koordynowanie i nadzorowanie całoksztaltu procesów związanych z eksportem produktów firmy, bieżące monitorowanie rynku w poszukiwaniu potencjalnych zagranicznych kontrahentów, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami w zakresie współpracy handlowej.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2016-08-01 - Cmolas (podkarpackie)
kontrola przepływów finansowych, koordynacja księgowości między oddziałami, wsparcie projektu
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2016-06-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Obsługa szkoleń IT. Naprawa gniazd, matryc, klawiatur, płyt głównych wnotebookach. Szkolenie oraz praktykowanie spawania plastiku. Czytanieschematów elektronicznych i diagnostyka układów półprzewodnikowych.Odzyskiwanie danych z uszkodzonych dysków twardych. Usługi informatycznedla firm. Naprawa oprogramowania komputerowego. Rozwiązywanieproblemów informatycznych Migracje baz danych. Projektowanie i wdrażanierozwiązań informatycznych. Bezpieczeństwo informatyczne w praktyce.Obsługa narzędzi specjalistycznych serwisu komputerowego. Praca w godz. 9-17
LOGIC SOFT-Przedsiębiorstwo Informatyczne - 2015-12-09 - Opole (opolskie)
Sprzedaży aplikacji oraz dedykowanych rozwiązań opartych o technologię firmy.
kontakt przez PUP - 2018-02-05 - Wejherowo (pomorskie)
Zakres obowiązków:- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- monitorowanie rynku pod kątem działań konkurencjiRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-08-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw związanych z gospodarką materiałami opakowaniowymi i pojemnikami do gromadzenia odpadów, prowadzenie gospodarki odpadami metalowymi, prowadzenie zagadnień związanych z rozliczaniem napraw i remontów pojazdów, przygotowywanie analiz cen materiałów i części zamiennych do pojazdów maszyn i urządzeń, kontrola prawidłowej eksploatacji i sprawności maszyn, narzędzi.Dodatkowom do wynagrodzenia premia uznaniowa, premia motywacyjna, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych.Praca w godz. 6-14.
REMONDIS OPOLE SP. Z O. O. - 2019-01-08 - Opole (opolskie)
organizowanie transportu,prowadzenie dokumentacji związanej z dystrybucją towarów, współpraca z przewoźnikami,realizacja zamówieńi zleceń transportowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe A.S.G. - 2015-11-12 - Człuchów (pomorskie)
prowadzenie rachunkowości jednostki,dokonywanie kontroli dokumentów zgodnie z instrukcją obiegu i kontroli dokumentów finansowo księgowych,dekretowanie dowodów księgowych,bieżące uzgadnianie i analizowanie kont analitycznych i syntetycznych,wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,przygotowywanie przelewów,rozliczanie podatku dochodowego,kontrola poprawności sporządzanie sprawozdań i informacji z zachowaniem terminów,współuczestniczenie przy opracowywaniu planów finansowych,sporządzanie na koniec każdego miesiąca zestawienia obrotów i sald,Umowa na 3 miesiące, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.25 - 15.00. Kontakt osobisty: Szpital, budynek administracji pok. 33
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2018-03-12 - Słupsk (pomorskie)
- udział w imprezach: targi, wystawy, konferencje, eventy branżowe (obsługa stoiska),-przygotowanie umów wydawniczych dot. reklam, wystaw,-nadzór nad przygotowaniem reklam w czasopismach i innych wydawnictwach.
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Niepołomice (małopolskie)
umowa od kwietnia do czerwca 2019 r. z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.15- 15.15; Szczegółowe informacje http://slupsk.szkolapolicji.gov.pl/sps/oferty-pracy
Szkoła Policji w Słupsku - 2019-03-12 - Słupsk (pomorskie)
- udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych, analiza rynku i konkurencji, projektowanie i aktualizowanie materialów marketingowych , opracowywanie i wdrażanie projektów marketingowych
"IN-PROGRES" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-16 - Siemiatycze (podlaskie)
Obsługa interesantów, udzileanie informacji, obsługa poczty, sporzadzanie pism i decyzji
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Kock (lubelskie)
Marketing i handel
PL GRAFIX Damian Zięba - 2017-05-04 - Leżajsk (podkarpackie)
telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem biznesowym, realizacja celów, budowanie długotrwałych relacji z klientem biznesowym, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
kontakt przez OHP - 2019-06-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Realizacja podstawy programowej MEN, planowanie i prowadzenie pracy wychowawczej, dydaktycznej i opiekunczej, prowadzenie dokumentacji pedagogicznej. Pełny etat - 18/18. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 798 69 16.
Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 10 - 2018-06-01 - Wrocław (dolnośląskie)
orgaznizacja przetargów w branży elektrycznej, nadzór nad przeprowadzanymi remontami i ich odbiór,sprawdzanie dokum. technicznej, odpisywanie na wnioski mieszkańców
Spółdzielnia Mieszkaniowa -NADODRZE - 2018-05-08 - Głogów (dolnośląskie)
-dekretowanie i księgowanie dowodów księgowych w zakresie Funduszy Socjalnych oraz środków trwałych zgodnie z planem kont w celu prawidłowej ewidencji przychodów i wydatków;-terminowe wystawianie faktur VAT w celu wykazania i zaewidencjonowania podatku VAT;-przygotowywanie list płac dodatkowych należności w celu dokonania wypłat z Funduszy Socjalnych;-prowadzenie ewidencji w zakresie podatku VAT, odprowadzanie podatku VAT do Urzędu Skarbowego;-przygotowywanie deklaracji podatkowych VAT w celu złożenia do Urzędu Skarbowego;-odprowadzanie podatku od osób fizycznych i ryczałtowy od wypłaconych dodatkowych należności z Funduszy Socjalnych do Urzędu Skarbowego;-sporządzanie sprawozdań finansowych i informacji w zakresie środków trwałych w celu dostarczenia potrzebnych danych do jednostki nadrzędnej i GUS;-przygotowywanie dokumentacji w celu ich archiwizacji.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-10-25 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, przygotowywanie i przedstawianie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów
JUWENT Szymański, Nowakowski Sp.j. - 2016-11-22 - Ryki (lubelskie)
- Aktualizacja baz danych na stronach zakupowo-sprzedażowych, bieżąca realizacja zamówień klienta, prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem towaru oraz sprzedażą detaliczną.- Wynagrodzenie: 1850 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony - 12 miesięcy. Praca na pełny etat.- Praca po 8 godzin dziennie między 8:00-18:00.Mile widziane doświadczenie w obsłudze portali zakupowo-sprzedażowych (allegro, e-bay, itp). Mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym- jednak nie jest to warunek konieczny. Wymagana biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych oraz programów MsOffice (Word, Excel). Kontakt wyłącznie telefoniczny (533-580-003) w godz.: 9:00-15:00 lub e-mail: elzbietagorecka (at) wp.pl
RADOSŁAW AUGUŚCIK - 2016-08-17 - Katowice (śląskie)
- formalno-rachunkowa kontrola dokumentów finansowych dotyczących projektów- sporządzanie przelewów i przesyłanie ich do banku w systemie elektronicznym- bieżąca analiza i weryfikacja zapisów księgowych oraz uzgadnianie sald kont księgowych odnoszących się do projektów- bieżąca analiza realizacji budżetów projektów w zakresie zaplanowanych kosztów i przychodów
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-09-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
ULIVEX-EXPERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji zootechnicznej, wdrażanie nowoczesnych zasad żywienia bydła
Lubelski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Końskowoli - 2019-02-08 - Końskowola (lubelskie)
zgodny
HOMESOFA Sp z o.o. - 2018-07-04 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
dbanie o relacje z klientami z Nepalu, wspomaganie pracy nepalskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach nepalskich firm, wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Pomaganie w dochodzeniu praw w sprawach związanych z przyjęciem, leczeniem, warunkami pobytu i wypisaniem ze szpitala psychiatrycznego; wyjaśnianie lub pomaganie w wyjaśnianiu ustnych i pisemnych skarg pacjentów; współpraca z rodziną, przedstawicielem ustawowym, opiekunem prawnym lub faktycznym Pacjenta; inicjowanie i prowadzenie działalności edukacyjno-informacyjnej w zakresie praw osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych udzielanych przez szpital psychiatryczny oraz zapewnianie pacjentom dostępu do informacji prawnej; prowadzenie czynności związanych ze zbadaniem sprawy na miejscu w podmiotach leczniczych na podstawie upoważnienia udzielonego przez Rzecznika Praw Pacjenta; przetwarzanie danych o charakterze statystycznym, w tym o liczbie i rodzaju prowadzonych spraw w celu dostarczenia aktualnych informacji o charakterze analitycznym i zarządczym (kierunki zmian, ewaluacja); wykonywanie innych poleceń służbowych zleconych przez przełożonego.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2019-06-13 - Złotów (wielkopolskie)