SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY/PPP ŁAŃCUT Rzeszów oferta pracy kontakt przez OHP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY/PPP ŁAŃCUT
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem biznesowym, realizacja celów, budowanie długotrwałych relacji z klientem biznesowym, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Data publikacji: 2019-06-05
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez OHP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
telefoniczny oraz mailowy kontakt z klientem biznesowym, realizacja celów, budowanie długotrwałych relacji z klientem biznesowym, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY/PPP ŁAŃCUT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: telemarketer
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejetność obsługi komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez OHP
Sposób aplikowania: kontakt przez OHP
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Punkt Pośrednictwa Pracy Łańcut
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 11/109, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: OHP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: łańcucki
Gmina pracodawcy: Łańcut
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łańcut
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: call center
Oferta zgłoszona przez: Punkt Pośrednictwa Pracy Łańcut
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: telemarketer
Data dodania oferty pracy: 05.06.2019
Oferta pracy ważna do: 30.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a17531560158b81c2b5e7cbdedaf3c91
Podobne oferty pracy
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Mroczków Gościnny (łódzkie)
Zadania: - projektowanie rozdzielnic nn, stacji transformatorowych, instalacji elektrycznych,- dobór aparatury dla prowadzonych projektów,- opracowanie dokumentacji technicznej,- udział w uruchomieniach instalacji elektrycznych i automatyki,- współpraca z działami produkcji i uruchomienia,- wprowadzanie poprawek do istniejących dokumentacji i projektów związanych z branżą automatyki oraz elektryczną
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2018-11-20 - Lubin (dolnośląskie)
Aktywne wyszukiwanie dostawców. Dokonywanie analizy zaopatrzenia i składanie zamówień u dostawców. Pozyskiwanie ofert cenowych poszukiwanych towarów i usług. Nawiązywanie relacji z dostawcami.Prowadzenie dokumentacji i raportów. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe- konieczne ,wyższe-mile widziane
MDM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-21 - Bobrówka (podkarpackie)
prowadzenie urządzeń ewidencyjno-księgowych dot. podatków, przygotowywanie zestawień i uzgodnień, wprowadzanie dokumentów do systemu komp., rozliczanie i kotrola rachunkowa sołtysów i inskasentów
kontakt przez PUP - 2017-11-16 - Nowinka (podlaskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku to m. in.:1. Monitorowanie rynku w zakresie możliwości pozyskania środków z funduszy zewnętrznych.2. Przygotowywanie wniosków/aplikacji w sprawach pozyskiwania funduszy zewnętrznych.3. Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej w zakresie pozyskanych środków.4. Bieżąca obsługa administracyjna projektów pod względem przepływu dokumentów oraz ich archiwizowania.5. Przygotowywanie sprawozdań, wniosków o płatność, harmonogramów płatności i rozliczeń.6. Organizowanie i prowadzenie działań w zakresie promocyjno-informacyjnym realizowanych projektów.7. Pozyskiwanie sponsorów dla przedsięwzięć organizowanych przed Ośrodek Kultury w Brzeszczach. 8. Współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi, komórkami Ośrodka Kultury oraz innymi instytucjami.
OŚRODEK KULTURY W BRZESZCZACH - 2016-12-08 - Brzeszcze (małopolskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:zarządzanie oraz emisję dokumentacji technicznej,koordynacja przepływu dokumentacji na projekcie,nadzór nad terminowym przekazywaniem dokumentacji,sprawdzanie dokumentacji technicznej pod względem kompletności, z uwzględnieniem standardów i procedur przyjętych na projekcie,archiwizację dokumentacji w systemie Project Wise,
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Jaworzno (śląskie)
Poszukiwanie nowych klientów flotowych, sprzedaż samochodów dla klientów flotowych, obsługa i utrzymanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami, uczestnictwo w realizacji działań marketingowych realizowanych przez firmę
Michalski Wiesław 1.Michalski Motors 2.Autopol - 2016-02-10 - Płock (mazowieckie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów tureckojęzycznych i anglojęzycznych zagranicznych oraz dostarczanie klientom oraz oferowanymi produktami, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaż części i akcesoriów samochodowych
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Lubin (dolnośląskie)
Zapewnienie jakości (zgodności z wymaganiami) i bezpieczeństwa produktów spółki Ocena dostaw surowców i opakowań. Uczestnictwo w procesie reklamacji surowców i opakowań. Analiza surowców, wyrobów i opakowań. Kontrola półproduktów i wyrobów gotowych. Uczestniczenie w procesie postępowania z wyrobem niezgodnym Nadzór nad przestrzeganiem zasad GMP/GHP w zakładzie. Uczestniczenie w audytach wewnętrznych oraz w audytach przeprowadzanych w firmie przez zewnętrzne podmioty audytujące.
Bakalland Delecta Services Sp. z o.o. - 2016-09-15 - Osina (łódzkie)
Sprzedaż paszy i karmy dla zwierząt domowych
F.H.U. VetRol Sylwia Zych - 2017-02-01 - Sokolniki (podkarpackie)
sporządzanie list płac,sporządzanie dokumentacji do ZUS,US,obsługa programu płacowego(Symfonia),prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowych i nadzór nad ich obiegiem,prowadzenie akt osobowych,prowadzenie spraw kadrowych i ewidencji czasu pracy,prowadzenie akt osobowych i nadzór nad nimi
Polski Związek Motorowy OZDG Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca w Piekarach Sląskich.
MBM Marek Baron - 2016-11-04 - Piekary Śląskie (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-09 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż towaru za pośrednictwem sklepu internetowego, obsługa klientów detalicznych i hurtowych
Specjał Finanse sp. z o.o. - 2017-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)
kierowca autobusu liniowego
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
1. Prowadzenie akt osobowych pracowników. 2. Przyjmowanie, gromadzenie i prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem nowych pracowników. 3. Sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy. 4. Przestrzeganie aktualności badań lekarskich pracowników. 5. Dokonywanie stałych przeglądów teczek akt osobowych wszystkich zatrudnionych oraz egzekwowanie wymogu dostarczenia dokumentów i wpinanie ich do teczek osobowych. 6. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. 7. Prowadzenie kart urlopowych pracowników. 8. Prowadzenie rejestru zwolnień lekarskich. 9. Współdziałanie z księgowością w zakresie przekazywania informacji niezbędnych do właściwego naliczania i wypłacania wynagrodzeń. 10. Przygotowanie i pisanie pism dotyczących spraw pracowniczych, awansów zawodowych, zaświadczeń o zatrudnieniu, nagród. 11. Opracowywanie planów urlopów wypoczynkowych pracowników. 12. Prowadzenie korespondencji w sprawach. pracowniczych. 13. Kompletowanie wniosków dla pracowników przechodzących na rentę lub emeryturę. 14. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie organizacji staży. 15. Zastępstwo w czasie nieobecności pracownika sekretariatu. 16. Wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora należą do kompetencji specjalisty ds. kadrowych. 17. Odpowiedzialność za organizację zamówień publicznych w OSChR. 18. Sporządzanie dokumentacji i sprawozdania z zakresu zamówień publicznych. 19. Prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie oraz wewnętrznych regulaminach udzielania zamówień, które obowiązują w OSChR. Termin składania dokumentów: do dnia 8.04.2016Miejsce składania dokumentów: pocztą na adres:Okręgowa Stacja Chemiczno-RolniczaPl. Św. Macieja 550-244 Wrocławlub składać w sekretariacie z dopiskiem Oferta zatrudnienia w OSChR WrocławInne informacje:W ofercie należy podać dane kontaktowe adres do korespondencji, adres e-mail, nr telefonu. Kandydaci zakwalifikowani, którzy spełnią wymagania formalne zostaną powiadomieni o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie lub e-mailem.Wszystkie oświadczenia winny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis. Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (decyduje data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Po zakończeniu procesu naboru oferty niespełniające wymagań formalnych oraz wszystkie pozostałe oferty z wyjątkiem oferty wybranego kandydata zostaną zniszczone 3 miesiące po zakończeniu procedury rekrutacyjnej. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel.: 71/321-05-87. Oferta dostępna w sali E.
Okręgowa Stacja Chemiczno-Rolnicza z siedzibą we Wrocławiu - 2016-03-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace biurowa, przygotowywanie dokumentów, kontrola dokumentów pod względem rachunkowym, księgowanie dokumentów księgowych,Sporządzanie pism i deklaracji do organów administracji podatkowej
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Wadowice (małopolskie)
Prowadzenie biura - branża odnawialne źródła energii
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Głogówek (opolskie)
...
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Koło (wielkopolskie)
Organizowanie sposobów transportu, kontrola nad załadunkiem i rozładunkiem przyjmowanych towarów, organizowanie wstępnej współpracy z firmami transportowymi w ramach tychże z kierowcami i magazynierami, negocjonowanie cen i warunków
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Oczesały (mazowieckie)
Obsługa sprzętu elektroniki 3D I zmiana pn-pt
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-21 - Raba Wyżna (małopolskie)
Realizacja strategii i planów sprzedażowychRealizacja zamówieńKontakt z kontrahentamiPrezentowanie oferty i możliwości firmyAktywne pozyskiwania nowych klientów i dbanie o dobre relacje z obecnymi klientam
Karczma Łabędź Wojenkowski Łukasz - 2018-11-15 - Nowa Wieś (warmińsko-mazurskie)
- odpowiedzialność za: pozyskiwanie nowych dostawców zwierząt żywych oraz produktów spożywczych, pozyskiwanie nowych kontrahentów na arabskim rynku zbytu,- negocjowanie warunków umów z arabskimi kontrahentami- praca w dni wolne (święta katolickie),- główni odbiorcy na rynku arabskim.
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Łódź (łódzkie)
,
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie biura obsługi klienta w agencji reklamowej, projektowanie graficzne w CorelDraw, wykonywanie drobnych prac plastycznych na pracowni reklamowej, prowadzenie dokumentacji firmy, kontak z klientem
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Chrzanów (małopolskie)
-Spawanie elementów konstrukcyjnych mebli-Cięcie i szlifowanie materiałów-Dobieranie materiałów podstawowych i dodatkowych do spawania-Przygotowywanie elementów i materiałów do spawania zgodnie z dokumentacją techniczną.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa na okres próbny na 3 m-ceMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:Łaziska GórnePRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn-pt 7-15
DREW-LUX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄŚ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-05-17 - Łaziska Górne (śląskie)