SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Gdynia oferta pracy Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: Organizowanie i realizacja postępowań o zamówienia publiczne, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji postępowań, przygotowanie pism do podmiotów zewnętrznych oraz pism wewnętrznych, realizacja bieżących spraw administracyjnych, prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych.
Data publikacji: 2019-09-26
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:A. Hryniewickiego 10, 81-340 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Organizowanie i realizacja postępowań o zamówienia publiczne, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji postępowań, przygotowanie pism do podmiotów zewnętrznych oraz pism wewnętrznych, realizacja bieżących spraw administracyjnych, prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Posiadanie wiedzy teoretycznej z zakresu przepisów Prawo zamówień publicznych, co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z zam. publicz. tworzenie i edytowanie dokumentów tekstowych, umiejętności analityczne, sumienność i dokładność, umiejętność określania priorytetów i działania pod presją czasu, umiejętności pracy w zespole oraz komunikatywność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
A. Hryniewickiego 10, 81-340 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: A. Hryniewickiego
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 26.09.2019
Oferta pracy ważna do: 25.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 26.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 26.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?67220ab3e2b35196496a0e855276ad10
Podobne oferty pracy
Wykładka schodów kamieniem, wykładka podestów, cokołów i obróbka kamienia.
Kamieniarstwo Budowlano Zdobnicze Łukasz Kaczmarek - 2017-03-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
sprawy techniczne spółdzielni-prace remontowe, budowlane, dozórI zmiana 7.00-15.00wynagrodzenie 3500 zł bruttopierwsza umowa na okres próbny z możliwością pracy na czas nieokreślonymiejsce pracy: zasoby Spółdzielni Mieszkaniowej Nad Jarem w Elblągu
Spółdzielnia Mieszkaniowa Nad Jarem - 2018-10-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
bezpośrednia kontrola jakości przyjmowanych surowców i opakowań
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Poniatowa (lubelskie)
wsparcie przełożonego, zarządzanie obszarem, obsługa klienta na najwyższym poziomie
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Ruda Śląska (śląskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykszłcenie zawodowe-mechaniczne.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Rybnik (śląskie)
1) współpraca z Dyrektorem, Kierownikiem Działu Kadr i Administracji oraz Kierownikiem Działu Dokumentacji i Upowszechniania,2) nadzorowanie realizacji procedur zamówień publicznych realizowanych przez muzeum,3) pozyskiwanie środków finansowych ze źródeł zewnętrznych na realizację przyjętych zadań, oraz nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem tych środków,4) opracowanie i realizacja strategii wewnętrznego obiegu informacji i zarządzeń,5) opracowywanie i sporządzanie wniosków niezbędnych do uzyskiwania funduszy zewnętrznych na inwestycje,6) prowadzenie spraw związanych z opracowaniem przez biura projektowe dokumentacji projektowo-kosztorysowej,7) monitoring wykorzystania pozyskanych grantów i dotacji,8) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań administracyjnych,9) prowadzenie spraw z obszaru zamówień publicznych, sporządzanie dokumentacji przetargowej (SWIZ, opis przedmiotu zamówienia),10) prowadzenie spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych, które nie podlegają procedurze stosowania ustawy PZP,11) prowadzenie spraw wynikających z prawa budowlanego tj.: przeglądy i oceny stanu techniczno-eksploatacyjnego instalacji i obiektu muzeum,12) kontrola, zlecanie i nadzór nad harmonogramami okresowych i gwarancyjnych przeglądów technicznych,13) nadzór nad realizacją przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w muzeum,14) prowadzenie umów i rozliczeń z wykonawcami konserwacji urządzeń i instalacji w obiekcie muzeum,15) opracowywanie wieloletnich i rocznych planów remontów, inwestycji i modernizacji obiektu muzeum zgodnie z obowiązującymi przepisami i pozyskanymi środkami finansowymi,16) przygotowanie dokumentacji modernizacji budynków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zamawianie wykonawstwa robót,17) przygotowanie przetargów na wykonanie zadań inwestycyjnych, robót remontowo- budowlanych i prac projektowych, 18) prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z remontami, inwestycjami oraz dokumentacji z zamówień publicznych,19) uzyskiwanie decyzji i zezwoleń warunkujących prace remontowo-inwestycyjne, wymaganych przez prawo budowlane,20) udział w komisjach budowlanych, remontowych i innych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów,21) udział w procesie przygotowania inwestycji do odbioru i przekazania jej w użytkowanie w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów częściowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych,22) sporządzanie okresowych informacji, sprawozdań, raportów dotyczących realizowanych zadań,23) prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów działań remontowych i inwestycyjnych;24) archiwizacja i oznaczanie dokumentacji, projektowej zgodnie z zapisami umownymi, wytycznymi oraz obowiązującymi przepisami,25) archiwizacja dokumentacji projektowej i powykonawczej,
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2019-01-08 - Markowa (podkarpackie)
KONTROLA DOSTAW MATERIAŁÓW, KONTROLA KOMPONENTÓW ZAMIENNYCH, ANALIZA PLANU PRODUKCYJNEGO, BIEŻĄCA WSPÓŁPRACA Z CHIŃSKIMI DOSTAWCAMI
TPV DISPLAYS POLSKA SP. Z O.O. - 2019-02-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Przygotowywanie, uzgadnianie, sporządzanie pod względem formalno-prawnym, umów zawieranych przez spółkę z osobami trzecimi (umowy o roboty budowlane, umowy zlecenia, umowy najmu, umowy kupna sprzedaży i inne)Obsługa prawna wszystkich działówsporządzanie pism do klientów, urzędów, organów i sądów itp.uzgadnianie draftów ubezpieczeń, gwarancji ubezpieczeniowych i bankowych z GW oraz Brokerem,Kompleksowe przygotowywanie dokumentacji przetargowejMonitorowanie zamówień publicznychWeryfikacja i analiza dokumentacji przetargowejAnalizowanie SIWZ pod kątem formalno-prawnymProwadzenie analiz i przygotowywanie raportów przetargowychPrzygotowywanie ofert i postępowań przetargowychProwadzenie analiz złożonych ofert i przygotowywanie protokołówAdministrowanie dokumentami przetargowymiArchiwizacja dokumentów przetargowych
ML SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-26 - Zaczernie (podkarpackie)
obsługa formalna Zarządu, Rady Nadzorczej i Zgromadzenia Wspólników; przygotowywanie uchwał i rejestrów wewnętrznych; udział w opracowywaniu treści regulaminów; prowadzenie całokształtu spraw związanych z rejestracją i zmianami w Krajowym Rejestrze Sadowym oraz innych rejestrach; obsługa sekretariatu; obsługa administracyjno - socjalna; prowadzenie archiwum zakładowego
PGKiM Sp. z o.o. - 2017-08-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów, pozyskiwanie nowych kontrahentów, sporządzanie wycen i kalkulacji
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Nowy Sącz (małopolskie)
WYKONYWANIE KONTROLI I BADAŃ ZGODNIE Z FUNKCJONUJĄCYMI PROCEDURAMI I INSTRUKCJAMI WDROŻONEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ; PROWADZENIE ZAPISÓW Z BADAŃ I KONTROLI ORAZ ARCHIWIZACJA ICH; NADAWANIE WŁAŚCIWYCH STATUSÓW KONTROLI I BADAŃ DLA SUROWCÓW
HTL-STREFA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-09 - Ozorków (łódzkie)
Przygotowywanie reklamy, marketing internetowy, telefoniczny, obsługa klienta zagranicznego
GAGAN LABELS Sp. z o.o. - 2019-04-02 - Ząbki (mazowieckie)
w/g stanowiska
Colorshake E. Konstantynowicz - 2016-07-25 - Kielce (świętokrzyskie)
1. Spełnianie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do wychowanków zlecane przez nauczycielkę :a.) pomoc w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej, b.) dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie wychowanków,e.) spełnianie w stosunku do dzieci czynności obsługowych,d.) uczestniczenie w wycieczkach i spacerach dzieci,e.) organizowanie wypoczynku dzieci,f.) utrzymywanie w ładzie i porządku przydzielonego oddziału,g.) pomoc w organizacji i realizacji uroczystości i imprez,h.) pomoc przy organizacji i realizacji zadań dydaktycznych.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Gdańsk (pomorskie)
Koordynacja prac, pozyskiwanie nowych klientów, fakturowanie.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Gdynia (pomorskie)
Tworzenie baz danych klientów, nawiązywanie kontaktów biznesowych, pozyskiwanie reklam, współtworzenie nowych portali internetowych
NEVICOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki:- zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - dbanie o prawidłową obsługę administracyjno - biurową,- wsparcie Zarządu i innych pracowników przy pracach administracyjnych, - obsługa programu do wystawiania faktur, - wystawianie faktur za wykonane usługi oraz wysyłanie do klientów, - weryfikacja płatności na podstawie wyciągów bankowych, - współpraca z księgowością w zakresie rozliczeń, faktur oraz pozostałej dokumentacji, - kontakt z dłużnikami w sprawie nierozliczonych płatności,- weryfikacja raportów rentowności, - nadzorowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej spółek powiązanych,- sporządzanie prostej korespondencji administracyjnej, - dbałość o płynny przepływ informacji i dokumentów w firmie, - obsługa urządzeń biurowych.
KANCELARIA PRAWNA VIGGEN SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ MIĄSKO, MAŁGORZATA MIĄSKO - 2018-04-18 - Modlnica (małopolskie)
Nabór na wolne stanowikso urzędnicze. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły. Pełen zakres obowiązków, wymagań oraz wymaganych dokumentów na BIP Szkoły Podstawowej nr 5 w Redzie www.sp5reda.pl.
Szkoła Podstawowa Nr 5 w Redzie - 2018-02-05 - Reda (pomorskie)
ze skierowaniem; umowa na okres próbny, praca jednozmianowa od godz. 8.00 do 16.00, pełny etat wymagania: wykształcenie- preferowane wyższe inż. środowiska, hydrologia, budownictwo wodne, staż pracy/ doświadczenie zawodowe- min półroczne w administracji publicznej, uprawnienia/ umiejętności- znajomość przepisów Kpa, ochrony środowiska, charakterystyka pracy- udzielanie zgód wodnoprawnych, miejsce pracy: ul. Jaśkiewicz 24, Lwówek Śląski
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - 2019-10-17 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Zakres obowiązków: audyt i reorganizacja promocji ofert na portal allegro.pl, organizacja i rozpoczęcie sprzedaży na portalach ebay.co.uk i ebay.de oraz promocja e-sklepu, monitoring rynku, typowanie i wdrożenie nowych produktów do sprzedaży
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PROGRESS - 2019-01-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Budowanie trwałych relacji z klientami na terenie Włoch i Niemiec poprzez kontakt telefoniczny, mailowy oraz delegacje, Pozyskiwanie nowych klientów, Rozwój sprzedaży, Udział w targach branżowych, Dbanie o dobry wizerunek firmy.
AGENCJA PRACY JOB4YOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Tychy (śląskie)
księgowanie wyciągów bankowych, księgowanie faktur kosztowych, beżąca windykacja należności;księgowanie dokumentów magazynowych;prowadzenie ewidencja środków trwałych
Eltrans Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Chorzów (śląskie)
zgodny z opisem stanowiska.tel.515 128 601
Kielecka Agencja Pracy Sp. z o.o., ul. 1-go Maja 191, 25-646 Kielce - 2017-04-03 - Kielce (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw utrzymania ruchu - technolog oczyszczalni ścieków, proponowane wynagrodzenie: 2500 zł - 3000 zł w okresie próbnym
Hydro Tech Sp z o o - 2017-06-27 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
pełna obsługa kadrowo- płacowa, ZUS
Firma Doradcza Konkret Renata Mączka - 2016-06-13 - Kraków (małopolskie)
-pomoc studentom w rozwiązywaniu trudności wynikających z użytkowania konta, telefoniczny kontakt ze studentami (połączenia wychodzące oraz przychodzące),- obsługa programu dedykowanego obsłudze kont studentów, zarządzanie kontami oraz bieżącą dokumentacją,-monitorowanie i egzekwowanie należności związanych z procesem studiowania,-współpraca z wewnętrznymi wydziałami w celu zapewniania najlepszej obsługi oraz zrealizowania założonego targetu i strategii.
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Gdańsk (pomorskie)
dokonywanie analiz pod kątem pozyskania dofinansowania dla Klientów; weryfikacja terminów i rodzajów naborów; samodzielne przygotowywanie wnioskow o dofinansowanie projektow zgodnie z wytycznymi oraz ich składanie; komleksowy nadzór nad wdrażaniem i rozliczaniem projektów; kontakt z instytucjami pośredniczącymi itp.
FREEVOLT sp. z o.o. - 2015-12-01 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)
zagadnienia SEM, podstawoww zagadnienia z Google AdWords i Analytics, zadania analityczne i wyciaganie wniosków
Trakido Sp.z.o.o Spółka Komandytowa - 2017-01-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Ewidencjonowanie dokumentów w systemie Subiekt i właściwych rejestrach,Nadzór nad obiegiem dokumentacji finansowo - ekonomicznej,Wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności i windykacji należności,Samodzielne prowadzenie oraz ewidencjonowanie rozliczeń z dostawcami i odbiorcami,Przeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca,Archiwizowania dokumentacji finansowej,Współpraca z księgowością zewnętrzną oraz kancelarią prawniczą,Prowadzenie kadr.Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2019-04-03 - Słupsk (pomorskie)
Przekazywanie informacji na temat produktów, umawianie spotkań z klientami.
UNIMOT ENERGIA I GAZ SP. Z O.O. - 2019-05-24 - Sopot (pomorskie)