SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Gdynia oferta pracy Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Wynagrodzenie: od 3 600 PLN

Zakres obowiązków: Organizowanie i realizacja postępowań o zamówienia publiczne, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji postępowań, przygotowanie pism do podmiotów zewnętrznych oraz pism wewnętrznych, realizacja bieżących spraw administracyjnych, prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych.

Data publikacji: 2019-09-26

Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)

Pracodawca: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
A. Hryniewickiego 10, 81-340 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Organizowanie i realizacja postępowań o zamówienia publiczne, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji postępowań, przygotowanie pism do podmiotów zewnętrznych oraz pism wewnętrznych, realizacja bieżących spraw administracyjnych, prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość przepisów ustawy prawo zamówień publicznych

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Posiadanie wiedzy teoretycznej z zakresu przepisów Prawo zamówień publicznych, co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z zam. publicz. tworzenie i edytowanie dokumentów tekstowych, umiejętności analityczne, sumienność i dokładność, umiejętność określania priorytetów i działania pod presją czasu, umiejętności pracy w zespole oraz komunikatywność.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Adres pracodawcy:
A. Hryniewickiego 10, 81-340 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdynia

Gmina pracodawcy: Gdynia

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdynia

Ulica pracodawcy: A. Hryniewickiego

Numer budynku pracodawcy: 10

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych

Data dodania oferty pracy: 26.09.2019

Oferta pracy ważna do: 25.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 26.09.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 26.09.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?67220ab3e2b35196496a0e855276ad10

Podobne oferty pracy

KAMIENIARZ - od 2 000 PLN

Wykładka schodów kamieniem, wykładka podestów, cokołów i obróbka kamienia.
Kamieniarstwo Budowlano Zdobnicze Łukasz Kaczmarek - 2017-03-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH - od 3 500 PLN

sprawy techniczne spółdzielni-prace remontowe, budowlane, dozórI zmiana 7.00-15.00wynagrodzenie 3500 zł bruttopierwsza umowa na okres próbny z możliwością pracy na czas nieokreślonymiejsce pracy: zasoby Spółdzielni Mieszkaniowej Nad Jarem w Elblągu
Spółdzielnia Mieszkaniowa Nad Jarem - 2018-10-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA ŻYWIENIA CZŁOWIEKA/PO STAŻU - od 2 100 PLN

bezpośrednia kontrola jakości przyjmowanych surowców i opakowań
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Poniatowa (lubelskie)

SPECJALISTA DS. ODZIEŻY - od 2 400 PLN

wsparcie przełożonego, zarządzanie obszarem, obsługa klienta na najwyższym poziomie
TESCO POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Ruda Śląska (śląskie)

ELEKTROMECHANIK/ASYSTENT DS SERWISOWYCH - od 1 850 PLN

Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji wynagrodzenia, nagród i składek ZUS dla bezrobotnych do 30 roku życia. Wykszłcenie zawodowe-mechaniczne.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI - od 2 250 PLN

1) współpraca z Dyrektorem, Kierownikiem Działu Kadr i Administracji oraz Kierownikiem Działu Dokumentacji i Upowszechniania,2) nadzorowanie realizacji procedur zamówień publicznych realizowanych przez muzeum,3) pozyskiwanie środków finansowych ze źródeł zewnętrznych na realizację przyjętych zadań, oraz nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem tych środków,4) opracowanie i realizacja strategii wewnętrznego obiegu informacji i zarządzeń,5) opracowywanie i sporządzanie wniosków niezbędnych do uzyskiwania funduszy zewnętrznych na inwestycje,6) prowadzenie spraw związanych z opracowaniem przez biura projektowe dokumentacji projektowo-kosztorysowej,7) monitoring wykorzystania pozyskanych grantów i dotacji,8) przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia postępowań administracyjnych,9) prowadzenie spraw z obszaru zamówień publicznych, sporządzanie dokumentacji przetargowej (SWIZ, opis przedmiotu zamówienia),10) prowadzenie spraw związanych z udzieleniem zamówień publicznych, które nie podlegają procedurze stosowania ustawy PZP,11) prowadzenie spraw wynikających z prawa budowlanego tj.: przeglądy i oceny stanu techniczno-eksploatacyjnego instalacji i obiektu muzeum,12) kontrola, zlecanie i nadzór nad harmonogramami okresowych i gwarancyjnych przeglądów technicznych,13) nadzór nad realizacją przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w muzeum,14) prowadzenie umów i rozliczeń z wykonawcami konserwacji urządzeń i instalacji w obiekcie muzeum,15) opracowywanie wieloletnich i rocznych planów remontów, inwestycji i modernizacji obiektu muzeum zgodnie z obowiązującymi przepisami i pozyskanymi środkami finansowymi,16) przygotowanie dokumentacji modernizacji budynków zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami i zamawianie wykonawstwa robót,17) przygotowanie przetargów na wykonanie zadań inwestycyjnych, robót remontowo- budowlanych i prac projektowych, 18) prowadzenie kompleksowej dokumentacji związanej z remontami, inwestycjami oraz dokumentacji z zamówień publicznych,19) uzyskiwanie decyzji i zezwoleń warunkujących prace remontowo-inwestycyjne, wymaganych przez prawo budowlane,20) udział w komisjach budowlanych, remontowych i innych wraz z przygotowaniem niezbędnych dokumentów,21) udział w procesie przygotowania inwestycji do odbioru i przekazania jej w użytkowanie w komisji odbioru końcowego inwestycji oraz komisjach odbiorów częściowych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych,22) sporządzanie okresowych informacji, sprawozdań, raportów dotyczących realizowanych zadań,23) prowadzenie bieżącej ewidencji kosztów działań remontowych i inwestycyjnych;24) archiwizacja i oznaczanie dokumentacji, projektowej zgodnie z zapisami umownymi, wytycznymi oraz obowiązującymi przepisami,25) archiwizacja dokumentacji projektowej i powykonawczej,
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2019-01-08 - Markowa (podkarpackie)

SPECJALISTA DS.KONTROLI MATERIAŁÓW - od 3 500 PLN

KONTROLA DOSTAW MATERIAŁÓW, KONTROLA KOMPONENTÓW ZAMIENNYCH, ANALIZA PLANU PRODUKCYJNEGO, BIEŻĄCA WSPÓŁPRACA Z CHIŃSKIMI DOSTAWCAMI
TPV DISPLAYS POLSKA SP. Z O.O. - 2019-02-15 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DS. PRAWNYCH I OFERTOWANIA - od 1 850 PLN

Przygotowywanie, uzgadnianie, sporządzanie pod względem formalno-prawnym, umów zawieranych przez spółkę z osobami trzecimi (umowy o roboty budowlane, umowy zlecenia, umowy najmu, umowy kupna sprzedaży i inne)Obsługa prawna wszystkich działówsporządzanie pism do klientów, urzędów, organów i sądów itp.uzgadnianie draftów ubezpieczeń, gwarancji ubezpieczeniowych i bankowych z GW oraz Brokerem,Kompleksowe przygotowywanie dokumentacji przetargowejMonitorowanie zamówień publicznychWeryfikacja i analiza dokumentacji przetargowejAnalizowanie SIWZ pod kątem formalno-prawnymProwadzenie analiz i przygotowywanie raportów przetargowychPrzygotowywanie ofert i postępowań przetargowychProwadzenie analiz złożonych ofert i przygotowywanie protokołówAdministrowanie dokumentami przetargowymiArchiwizacja dokumentów przetargowych
ML SYSTEM SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-26 - Zaczernie (podkarpackie)

SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO - SOCJALNYCH (NR 3346) - od 3 000 PLN

obsługa formalna Zarządu, Rady Nadzorczej i Zgromadzenia Wspólników; przygotowywanie uchwał i rejestrów wewnętrznych; udział w opracowywaniu treści regulaminów; prowadzenie całokształtu spraw związanych z rejestracją i zmianami w Krajowym Rejestrze Sadowym oraz innych rejestrach; obsługa sekretariatu; obsługa administracyjno - socjalna; prowadzenie archiwum zakładowego
PGKiM Sp. z o.o. - 2017-08-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Obsługa klientów, pozyskiwanie nowych kontrahentów, sporządzanie wycen i kalkulacji
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Nowy Sącz (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI - 2 700 - 3 500 PLN

WYKONYWANIE KONTROLI I BADAŃ ZGODNIE Z FUNKCJONUJĄCYMI PROCEDURAMI I INSTRUKCJAMI WDROŻONEGO SYSTEMU ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ; PROWADZENIE ZAPISÓW Z BADAŃ I KONTROLI ORAZ ARCHIWIZACJA ICH; NADAWANIE WŁAŚCIWYCH STATUSÓW KONTROLI I BADAŃ DLA SUROWCÓW
HTL-STREFA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-09 - Ozorków (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 3 000 PLN

Przygotowywanie reklamy, marketing internetowy, telefoniczny, obsługa klienta zagranicznego
GAGAN LABELS Sp. z o.o. - 2019-04-02 - Ząbki (mazowieckie)

POMOC NAUCZYCIELA - 2 018 - 2 354 PLN

1. Spełnianie czynności opiekuńczych i obsługowych w stosunku do wychowanków zlecane przez nauczycielkę :a.) pomoc w organizowaniu i prowadzeniu pracy opiekuńczo-wychowawczej, b.) dbałość o bezpieczeństwo i zdrowie wychowanków,e.) spełnianie w stosunku do dzieci czynności obsługowych,d.) uczestniczenie w wycieczkach i spacerach dzieci,e.) organizowanie wypoczynku dzieci,f.) utrzymywanie w ładzie i porządku przydzielonego oddziału,g.) pomoc w organizacji i realizacji uroczystości i imprez,h.) pomoc przy organizacji i realizacji zadań dydaktycznych.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - do 1 900 PLN

Koordynacja prac, pozyskiwanie nowych klientów, fakturowanie.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Gdynia (pomorskie)

SAMODZIELNY PRACOWNIK DZIAŁU MARKETINGU I REKLAMY(NR 8085) - od 2 500 PLN

Tworzenie baz danych klientów, nawiązywanie kontaktów biznesowych, pozyskiwanie reklam, współtworzenie nowych portali internetowych
NEVICOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ORGANIZACYJNO-BIUROWYCH - od 2 100 PLN

Główne obowiązki:- zapewnienie prawidłowego obiegu korespondencji przychodzącej i wychodzącej, - dbanie o prawidłową obsługę administracyjno - biurową,- wsparcie Zarządu i innych pracowników przy pracach administracyjnych, - obsługa programu do wystawiania faktur, - wystawianie faktur za wykonane usługi oraz wysyłanie do klientów, - weryfikacja płatności na podstawie wyciągów bankowych, - współpraca z księgowością w zakresie rozliczeń, faktur oraz pozostałej dokumentacji, - kontakt z dłużnikami w sprawie nierozliczonych płatności,- weryfikacja raportów rentowności, - nadzorowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej spółek powiązanych,- sporządzanie prostej korespondencji administracyjnej, - dbałość o płynny przepływ informacji i dokumentów w firmie, - obsługa urządzeń biurowych.
KANCELARIA PRAWNA VIGGEN SPÓŁKA JAWNA MARIUSZ MIĄSKO, MAŁGORZATA MIĄSKO - 2018-04-18 - Modlnica (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRCYJNO-BIUROWYCH - 2 300 - 2 500 PLN

Nabór na wolne stanowikso urzędnicze. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły. Pełen zakres obowiązków, wymagań oraz wymaganych dokumentów na BIP Szkoły Podstawowej nr 5 w Redzie www.sp5reda.pl.
Szkoła Podstawowa Nr 5 w Redzie - 2018-02-05 - Reda (pomorskie)

SPECJALISTA W DZIALE ZGÓD WODNOPRAWNYCH - od 2 500 PLN

ze skierowaniem; umowa na okres próbny, praca jednozmianowa od godz. 8.00 do 16.00, pełny etat wymagania: wykształcenie- preferowane wyższe inż. środowiska, hydrologia, budownictwo wodne, staż pracy/ doświadczenie zawodowe- min półroczne w administracji publicznej, uprawnienia/ umiejętności- znajomość przepisów Kpa, ochrony środowiska, charakterystyka pracy- udzielanie zgód wodnoprawnych, miejsce pracy: ul. Jaśkiewicz 24, Lwówek Śląski
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - 2019-10-17 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU E-COMMERCE - 3 800 - 5 000 PLN

Zakres obowiązków: audyt i reorganizacja promocji ofert na portal allegro.pl, organizacja i rozpoczęcie sprzedaży na portalach ebay.co.uk i ebay.de oraz promocja e-sklepu, monitoring rynku, typowanie i wdrożenie nowych produktów do sprzedaży
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PROGRESS - 2019-01-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. EKSPORTU NA RYNEK WŁOSKI/NIEMIECKI - 2 400 - 2 600 PLN

Budowanie trwałych relacji z klientami na terenie Włoch i Niemiec poprzez kontakt telefoniczny, mailowy oraz delegacje, Pozyskiwanie nowych klientów, Rozwój sprzedaży, Udział w targach branżowych, Dbanie o dobry wizerunek firmy.
AGENCJA PRACY JOB4YOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWYCH - do 1 850 PLN

księgowanie wyciągów bankowych, księgowanie faktur kosztowych, beżąca windykacja należności;księgowanie dokumentów magazynowych;prowadzenie ewidencja środków trwałych
Eltrans Sp. z o.o. - 2016-12-19 - Chorzów (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UTRZYMANIA RUCHU - TECHNOLOG OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW - 2 500 - 3 000 PLN

Specjalista do spraw utrzymania ruchu - technolog oczyszczalni ścieków, proponowane wynagrodzenie: 2500 zł - 3000 zł w okresie próbnym
Hydro Tech Sp z o o - 2017-06-27 - Nowogrodziec (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS KADR I PŁAC - od 2 500 PLN

pełna obsługa kadrowo- płacowa, ZUS
Firma Doradcza Konkret Renata Mączka - 2016-06-13 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI NALEŻNOŚCI - do 3 000 PLN

-pomoc studentom w rozwiązywaniu trudności wynikających z użytkowania konta, telefoniczny kontakt ze studentami (połączenia wychodzące oraz przychodzące),- obsługa programu dedykowanego obsłudze kont studentów, zarządzanie kontami oraz bieżącą dokumentacją,-monitorowanie i egzekwowanie należności związanych z procesem studiowania,-współpraca z wewnętrznymi wydziałami w celu zapewniania najlepszej obsługi oraz zrealizowania założonego targetu i strategii.
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW DOFINANSOWAŃ - PRACA W MOGILNIE (NR 3969) - od 2 000 PLN

dokonywanie analiz pod kątem pozyskania dofinansowania dla Klientów; weryfikacja terminów i rodzajów naborów; samodzielne przygotowywanie wnioskow o dofinansowanie projektow zgodnie z wytycznymi oraz ich składanie; komleksowy nadzór nad wdrażaniem i rozliczaniem projektów; kontakt z instytucjami pośredniczącymi itp.
FREEVOLT sp. z o.o. - 2015-12-01 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA SEM - od 2 774 PLN

zagadnienia SEM, podstawoww zagadnienia z Google AdWords i Analytics, zadania analityczne i wyciaganie wniosków
Trakido Sp.z.o.o Spółka Komandytowa - 2017-01-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ I KSIĘGOWOŚCI ORAZ KADR - od 4 000 PLN

Ewidencjonowanie dokumentów w systemie Subiekt i właściwych rejestrach,Nadzór nad obiegiem dokumentacji finansowo - ekonomicznej,Wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności i windykacji należności,Samodzielne prowadzenie oraz ewidencjonowanie rozliczeń z dostawcami i odbiorcami,Przeprowadzanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca,Archiwizowania dokumentacji finansowej,Współpraca z księgowością zewnętrzną oraz kancelarią prawniczą,Prowadzenie kadr.Okres próbny 3 m-ce. Godz. pracy 7-15.
P.P.H.TRIO-SKORPION E.A.MIELEWCZYK - 2019-04-03 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTAMI BIZNESOWYMI - 2 500 - 3 000 PLN

Przekazywanie informacji na temat produktów, umawianie spotkań z klientami.
UNIMOT ENERGIA I GAZ SP. Z O.O. - 2019-05-24 - Sopot (pomorskie)