SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I REMONTÓW W BRANŻY TECHNICZNEJ Bieruń oferta pracy Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I REMONTÓW W BRANŻY TECHNICZNEJ
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: - poszukiwanie dostawców do planowanych zakupów oraz remontów maszyn (branża metalowa)- wyszukiwanie zleceń do poszerzenia asortymentów produkcji - zdobywanie nowych rynków sprzedaży, uczestnictwo w przetargach, nadzór nad remontami
Data publikacji: 2019-05-06
Lokalizacja: Bieruń (śląskie)
Pracodawca: Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawska 319, 43-155 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- poszukiwanie dostawców do planowanych zakupów oraz remontów maszyn (branża metalowa)- wyszukiwanie zleceń do poszerzenia asortymentów produkcji - zdobywanie nowych rynków sprzedaży, uczestnictwo w przetargach, nadzór nad remontami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW I REMONTÓW W BRANŻY TECHNICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bieruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bieruńsko-lędziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bieruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
osobisty doradca do spraw zakupów (personal shopper)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2019
Data zakończenia pracy: 15.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe lub średnie techniczne, doświadczenie zawodowe: min. 3 lata, umiejętności: znajomość zagadnień technicznych - budowy maszyn i urządzeń, znajomość technologii i konserwacji maszyn, dobra znajomość rynku zleceń i platform zakupowych, znajomość rysunku technicznego, sumienność, rzetelność i zdyscyplinowanie.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
Warszawska 319, 43-155 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV - życiorys zawodowy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: bieruńsko-lędziński
Gmina pracodawcy: Bieruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bieruń
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 319
Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
osobisty doradca do spraw zakupów (personal shopper)
Data dodania oferty pracy: 06.05.2019
Oferta pracy ważna do: 15.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 06.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?73b46437e576b98ceb496d5665484200
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków zgodny ze stanowiskiem.Praca w godz: do uzgodnieniaMiejsce wykonywania pracy: siedziba pracodawcyWykonywanie zabiegów fizykoterapeutycznych: ultradźwięki (fonoforeza), laseroterapia, lampa Bioptrom, elektroterapiab)wykonywanie masaży,c)udzielanie pierwszej pomocy przedmedycznej,d)prowadzenie gimnastyki korekcyjnej,e)ćwiczenia indywidualne.
Ogólnokształcąca Szkoła Baletowa - 2018-12-12 - Łódź (łódzkie)
- programowanie w technologi front-end i WPF - programowanie w technologiach back-end w środowisku Microsoft wraz ze znajomością baz danych SQL-Server - testowanie i dokumentowanie produktów
Baier Sp. z o.o - 2016-07-26 - Opole (opolskie)
jw.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2017-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
Asystent osoby niepełnosprawnej
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Pruchnik (podkarpackie)
Wykonywanie badań laboratoryjnych, analiza wyników, projektowanie badań, kontrola materiałów składowych, dokumentowanie wyników badań
BUDIMEX SA - 2017-07-17 - Suwałki (podlaskie)
rekrutacja pracowników z Ukrainy i Polski, koordynowanie zatrudnionych już pracowników
HR Investment Sp. z o.o. - 2018-10-23 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaz dedaliczna i hurtowa
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Biała (opolskie)
doświadczenie na ww stanowisku ( ze szkłem budowlanym)
JERZY REKSA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE TECH-GLAS - 2018-04-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Pełna księgowość.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Sopot (pomorskie)
przygotowywanie produktów do sprzedaży, obsługa klienta, kasy fiskalnej,sporządzanie faktur za towary, pomoc nabywcy przy wyborze produktu, przyjmowanie i załatwianie reklamacji
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Augustów (podlaskie)
obsługa księgowo- finansowa, dokumentów dotycząvych należności z tytułu opłat za wyłączenia gruntów rolnych z produkcji rolniczej
WIELKOPOLSKI ZARZĄD GEODEZJI, KARTOGRAFII I ADMINISTROWANIA MIENIEM W POZNANIU - 2018-08-17 - Poznań (wielkopolskie)
Budowa i nadzór nad systemem informatycznym do sprzedaży na terenie PL i UE. Znajomość i obsługa systemu informatycznego w tym programu WF MAG, b2b, b2c. Obsługa klientów b2b oraz b2c.
Del Sport Sp. z o.o. - 2017-12-12 - Blizne Łaszczyńskiego (mazowieckie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie nowych klientów, doradztwo i obsługa dotychczasowych klientów banku; WYMAGANIA: wykształcenie wyzsze - ekonomia,finanse, kierunki pokrewne; pół roku doświadczenia w instytucji finansowej, obsluga MSOffice, orientacja na klienta, umiejętność sprzedaży, komunikacja interpersonalna, samodyscyplina, gotowość do podnoszenia kwalifikacji, dobra znajomość języka angielskiego
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2015-11-27 - Lubliniec (śląskie)
prowadzenie rozliczeń, nadzór nad stanem technicznym budynku, organizowanie serwisów i kontrola
Centrum Kultury ZAMEK - 2017-10-04 - Poznań (wielkopolskie)
Twprzenie projektów materiałów promocyjnych przy współpracy z agencjami reklamowymi oraz drukarniami. Utrzymywanie relacji z mediami, przygotowanie materiałów prasowych, nadzór nad stroną internetowa. Planowanie i wdrażanie akcji i narzędzi prompocyjnych, przeprowadzanie analiz efektywności. Organizowanie i nadzorowanie eventów i degustacji promujących firmę. Przeprowadzanie i analizowanie ocen produktywnych wraz z wnioskami. Monitorowanie mediów w wyznaczonym zakresie branżowym. Zbieranie ofert na wykonanie materiałów reklamowych. Prowadzenie działań z zakresu ntrade marketingu. Realizowanie bieżących zadań Działu Marketingu.
Zakłady Mięsne Nowak Sp. z o.o. Sp.K. - 2017-10-11 - Jankowo (kujawsko-pomorskie)
Podstawowy zakres obowiązków:- prowadzenie sekretariatu- przygotowywanie dokumentów sprzedażowych i okołosprzedażowych (np. WZ, deklaracje, listy przewozowe, faktury sprzedaży, świadectwa jakości itp.) oraz rejestracja faktur zakupowych- wprowadzanie zamówień od klientów do systemu - prowadzenie właściwych rozrachunków i rozliczeń z kontrahentami w programie Subiekt GT- przygotowywanie dokumentów dla Biura Rachunkowego i współpraca z nim- prowadzenie korespondencji firmowej, sporządzanie pism- dbanie o poprawność danych w systemie - dbanie o porządek w dokumentacji firmowej i jej aktualność- wsparcie administracyjne pozostałych działów- drobne prace porządkowe
DARPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie i kontrolę dokumentacji personalnej, rekrutację nowych pracowników, kontrolę umów dot. kosztów stałych, współpracę z biurem rachunkowym, przygotowanie zestawień oraz analiz dla użytkowników wewnętrznych.
Amwin SP. z o.o. Sp.k. - 2017-03-13 - Września (wielkopolskie)
Zgodny ze stanowiskiem
Zakład Stolarski Krzysztof Fajge - 2017-03-14 - Zduny (wielkopolskie)
Ewidencja stanu technicznego pojazdów, badania techniczne, polisy OC/AC, obsługa szkód komunikacyjnych zamawianie części zamiennych, rozliczanie godzin pracy, mechaników, kierowców, serwisantów, nadzór nad systemem VIA TOLL, organizacja transportów sprzętem własnym i poprzez TRANS EU, dekretacja faktur zakupowych, archiwizacja dokumentów, współpraca z działem księgowości i kadr.
PG BUDOWA S.C. - 2017-12-29 - Rogowiec (łódzkie)
Programowanie C#. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Kościuszki 29 (siedziba firmy) i według zleceń Pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
Rekrutacja pracowników
TIGER JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Uczestniczenie w prowadzeniu zagadnień z zakresu bieżącego nadzoru sanitarnego wynikającego z przepisów PIS. Sporządzanie sprawozdań, analiz o stanie sanitarno-epidemiologicznym. Archiwizowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Mielec (podkarpackie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności), opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosowanych rozwiązań w tym celu, rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości. - Wynagrodzenie: 4000 do 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta. Wymagana znajomość obsługi komputera (pakiet Ms Office). Wymagana biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2). Kontakt telefoniczny (9:00-17:00) (Tel. 665-310-176) lub e-mail: joanna.gorka (at) arvato.pl
ARVATO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ "BPO FINANCE&ACCOUNTING" W KATOWICACH - 2018-03-20 - Katowice (śląskie)
Praca biurowa dotyczącą oceny zgodności usług i wyrobów w szczególności w zakresie rolnictwa ekologicznego. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Zatrudnienie od stycznia 2017r.
DQS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Piła (wielkopolskie)
pomocnicze prace administracyjne
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Moryń (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Rozwój handlu zagranicznego oraz poszukiwanie nowych rynków zagranicznych, utrzymywanie kontaktów z aktualnymi kontrahentami, przygotowywanie ofert handlowych, bieżąca kontrola realizacji kontraktów zagranicznych, sporządzanie dokumentów niezbędnych w eksporcie, praktyczna realizacja gospodarczych procedów celnych, współpraca z pośrednikami na rynkach zagranicznych, udzielanie bieżących informacji o planowanych dostawach i przybliżonych terminach ETA do właściwych działów wraz z odpowiednią dokumentacją, nadzór i czuwanie nad zgodnością otrzymywanych oraz wystawianych dokumentów handlowych, dbanie o wizerunek i dobre imię Firmy, uczestnictwo w tworzeniu projektów na rynku zagranicznym oraz w targach i wystawach międzynarodowych, promocja importu i eksportu, współpraca z Urzędami, Bankami oraz firmami ubezpieczeniowymi, odbywanie podróży służbowych, udział w projektach wspierających rozwój zawodowy i osobisty oraz udział w kontraktacji, przygotowywanie, monitorowanie oraz kontrola budżetów, sporządzanie analiz ekonomicznych i kosztowych, raportów finansowych oraz prognoz, rozliczanie oraz raportowanie swoich działań, prowadzenie korespondencji z klientami zagranicznymi, realizacja planów sprzedaży, współpraca z innymi działami w zakresie analiz i kontrolingu, wykonywanie innych zadań zleconych przez Zarząd lub bezpośredniego Przełożonego.
WÓJCIK FASHION SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-02-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
Paszport do Eksportu Sp. z o.o. - 2017-07-14 - Warszawa (mazowieckie)