SPECJALISTA DS. WYCEN I PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI Malbork oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "DOMEX" K.RYCHŁOWSKA, H.KONEFAŁ SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WYCEN I PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Sporządzanie ofert w języku angielskim, przygotowanie produkcji, obsługa biura, tworzenie konstrukcji w specjalistycznych programach
Data publikacji: 2019-07-18
Lokalizacja: Malbork (pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "DOMEX" K.RYCHŁOWSKA, H.KONEFAŁ SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Stare Miasto 28, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sporządzanie ofert w języku angielskim, przygotowanie produkcji, obsługa biura, tworzenie konstrukcji w specjalistycznych programach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WYCEN I PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Malbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: malborski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Malbork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy z programami do wycen i w firmie produkcyjnej
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "DOMEX" K.RYCHŁOWSKA, H.KONEFAŁ SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Adres pracodawcy:
Stare Miasto 28, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: malborski
Gmina pracodawcy: Malbork
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Malbork
Ulica pracodawcy: Stare Miasto
Numer budynku pracodawcy: 28
Profil działalności pracodawcy: Produkcja
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 18.07.2019
Oferta pracy ważna do: 17.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2151ca7937e6364f092b1fc18d68262d
Podobne oferty pracy
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsluga kadrowa pracowników, znajomość Kodeksu Pracy i karty nauczyciela.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Radom (mazowieckie)
Organizacja kursów pierwszej pomocy, pozyskiwanie zainteresowanych kursami. Promocja PCK. Praca w godz.: 8:00-16:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 607 663 233, e-mail: wroclaw.kadry (at) pck.org.pl
Polski Czerwony Krzyż Dolnośląski Oddział Okręgowy - 2018-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)
praca w recepcji hotelu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Żagań (lubuskie)
Praca na targetach sprzedażowych, codzienny kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi firmy Google, właścicielami kampanii marketingowej Google Awards.
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów - przyjmowanie zakładów sportowych
E-TOTO Zakłady Bukmacherskie Sp. z o.o. - 2017-03-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wymagane wykształcenie średnie - ubezpieczenia, min. rok doświadczenia w branży ubezpieczeniowej. Charakterystyka pracy: obsługa klientów w Multiagencji Ubezpieczeniowej - praca stacjonarna. Kontakt z pracodawcą e-mailowy praca (at) bfh-finanse.pl
BIURO FINANSOWO-HANDLOWE BFH SC M. STEFAŃCZAK, W. STEFAŃCZAK - 2018-03-19 - Rybnik (śląskie)
praca biurowa, dekretowanie i ksiegowanie dokumentów w programie COMARCH, OPTIMA
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Adamowizna (mazowieckie)
-dobór i sprzedaż części akcesoriów do samochodów ciężarowych i autobusów-pozyskiwanie nowych klientów
Suder Plus Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Gniezno (wielkopolskie)
sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami listy wynagrodzeń razem z pochodnymi pracowników szkoły oraz świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych, sporządzanie przelewów, m. in. przelewy wynagrodzeń do poszczególnych banków i przelewy potrąceń wynikających z list płac, sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami, dokumenty dotyczące ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników szkoły, prowadzenie dokumentów dotyczących świadczeń z tytułu ubezpieczeń społecznych, sporządzanie dokumentów rozliczeniowych z Urzędem Skarbowym dla pracowników szkoły, sporządzanie zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami raportów kasowych, sporządzanie sprawozdań w części dotyczącej wynagrodzeń.
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2019-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa i opieka nad klientami firmy, realizacja celów biznesowych sprzedaży, negocjowanie warunków współpracy, przygotowywanie ofert, prezentacji oraz umów, dbałość o najwyższą jakość świadczonych usług.
JERP GROUP Sp. z o.o. Sp. K - 2016-03-04 - Porażyn (wielkopolskie)
Zatrudnianie pracowników, akta osobowe, płace. Obsługa i rozliczanie programu Płatnik. Rekrutacja pracowników młodocianych. Spisywanie umów w celu przygotowania zawodowego. Kompletowanie dokumentów do egzaminów czeladniczych i mistrzowskich.
kontakt przez PUP - 2019-05-10 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
jw.
ZWIĄZEK REWIZYJNY SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWYCH RP - 2018-07-25 - Warszawa (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie klientów, zbieranie i prowadzenie dokumentacji. Obowiązek szkoleń.
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Czeladź (śląskie)
realizacja polityki kadrowej
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Radgoszcz (małopolskie)
1) Prowadzenie na podst dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-06-12 - Łódź (łódzkie)
w/g potrzeb
"Trzuskawica" S.A. w Sitkówce - 2016-09-26 - Sitkówka (świętokrzyskie)
Prowadzenie spraw ekonomicznych, kadrowyck,. obsługa kasyProwadzenie i rozliczenie pracy kierowców
MIEJSKI ZAKŁAD WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI - SŁUPCA - 2019-06-27 - Słupca (wielkopolskie)
Prowadzenie książek obiektów, organizowanie przeglądów budynków i instalacji, nadzór nad stanem technicznym budynków i bezpieczeństwem zbiorów, sporządzanie kosztorysów robót budowlanych i harmonogramów rzeczowo - finansowych, udział w sporządzaniu opisów zamówień (SIWZ), aktualizacja dokumentacji z zakresu bezpieczeństwa zbiorów i budynków.
Muzeum Regionalne w Siedlcach - 2019-02-26 - Siedlce (mazowieckie)
przedstawianie korzyści wynikajacych z połączeń kilku usług, obsługa logistycznych systemów operatorów telekomunikacyjnych, sprzedaż urządzeń i ich konfiguracja
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Biała Podlaska (lubelskie)
obsługa klienta, sprzedaż okien, drzwi, tynków ozdobnych, kamienia.
STAN-BUD SC MATEUSZ, ŁUKASZ STAŃCZAK - 2018-02-23 - Jaworzno (śląskie)
sprzedaż systemów alarmowych i telewizji przemysłowej za pośrednictwem Allegro; obsługa magazynu, pakowanie i kompletowanie zamówień
PROMITEL DĄBROWSKI I DROGOSZ SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-06 - Chorzów (śląskie)
Kompleksowe koordynowanie prac związanych z pisaniem, przygotowywaniem i składaniem wniosków aplikacyjnych, zgodnie z wytycznymi i metodologią pisania projektów oraz dokumentów towarzyszących.Rozliczane projektów krajowych oraz współfinansowanych środkami UE zgodnie z procedurami oraz standardami firmy, w tym przygotowywanie sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatności, harmonogramów płatności, rozliczeń końcowych pod względem formalnym i finansowym, analiza zrealizowanych kosztów, nakładów projektów w wnioskiem projektowym, planem, budżetem projektu.Doradztwo i prowadzenie analiz pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania.Monitoring dostępności funduszy i źródeł dofinansowania
BOCHYŃSKI SEBASTIAN SMB CONSULTING - 2018-04-10 - Lublin (lubelskie)
Analizowanie i odpowiadanie na zapytania klientów. Administrowanie zamówień oraz usług serwisowych. Odpowiedzi na reklamacje. Przesyłanie zapytań dotyczących płatności. Wsparcie techniczne klienta. Administrowanie dokumentacji transakcyjnej. Budowanie relacji z klientem biznesowym. Opieka i utrzymanie dobrych relacji z klientami rynku niemieckiego.
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Kraków (małopolskie)
obsługa biezącej sprzedazy, realizacja i monitorowanie zamówień u dostawców krajowych i zagranicznych, kontrola stanów realizacji zamówień i kontakt z klientem, obsługa logistyczna zleceń, przyjmowanie i kontrola dostaw, obsluga bazy danych i spraw administracyjnych firmy
IVENTEC SZYMON NADOLSKI - 2019-03-08 - Kościerzyna (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA FIRMY W ZAKRESIE BHP;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE KIERUNKOWE BHP, MINIMUM ROCZNE DOŚWIADCZENIE, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW BHP, JĘZYK ANGIELSKI LUB NIEMIECKI W STOPNIU ŚREDNIOZAAWANSOWANYM;UMOWA ZLECENIE W OKRESIE PRÓBNYM, WYNAGRODZENIE NETTO 3000 ZŁ
EUROKRAN 2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie biura, wypełnienie elektroniczne wniosków, rozmowy z klientami
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Poznań (wielkopolskie)
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY STAŻOWEJ DOSTĘPNE U DORADCY KLIENTA!!!Staż z PO WER na około 6 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: Ul. Bohaterów Warszawy 40 lokal 2A3GODZ.PR.: 10:00-18:00WYMAGANIA ORGANIZATORA: dobra znajomość obsługi komputera i internetu, komunikatywność i kultura w obsłudze klienta, chęć poszerzenia wiedzy o e-commerce i nowych technologiach, podstawowy język angielski.
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Szczecin (zachodniopomorskie)