SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I LOGISTYKI Kościerzyna oferta pracy IVENTEC SZYMON NADOLSKI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I LOGISTYKI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: obsługa biezącej sprzedazy, realizacja i monitorowanie zamówień u dostawców krajowych i zagranicznych, kontrola stanów realizacji zamówień i kontakt z klientem, obsługa logistyczna zleceń, przyjmowanie i kontrola dostaw, obsluga bazy danych i spraw administracyjnych firmy
Data publikacji: 2019-03-08
Lokalizacja: Kościerzyna (pomorskie)
Pracodawca: IVENTEC SZYMON NADOLSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 3, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa biezącej sprzedazy, realizacja i monitorowanie zamówień u dostawców krajowych i zagranicznych, kontrola stanów realizacji zamówień i kontakt z klientem, obsługa logistyczna zleceń, przyjmowanie i kontrola dostaw, obsluga bazy danych i spraw administracyjnych firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Izm, 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I LOGISTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościerski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik administracji*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu biurowego MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- komunikatywna znajomość języka angielskiego- mile widziane doświadczenie w kontaktach z zagranicznymi kontrahentami i logistyce- samodzielność i zdolność organizacji czasu pracy- otwartość na ciągłe dokształcanie
Nazwa pracodawcy: IVENTEC SZYMON NADOLSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 3, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kościerski
Gmina pracodawcy: Kościerzyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kościerzyna
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 08.03.2019
Data dodania oferty pracy: 08.03.2019
Oferta pracy ważna do: 31.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Administracja dokumentów księgowych oraz pracowników, obsługa klienta, poznanie programów specjalnych w fimie.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kalisz (wielkopolskie)
- bieżąca obsługa klienta- bieżące sporządzanie oraz kontrolowanie dokumentów projektowych, szkoleniowo-doradczych- obsługa komputera Pakiet MS Office oraz urządzeń biurowych- bieżące wsparcie administarcyjne i organizacyjne Koordynatora Projektu- nadzór nad obiegem dokumentów, prowadzenie korespondencji biura- kontakt z Uczestnikami realizowanego projektu- prowadzenie dokumentacji projektu-wsparcie przy działaniach doradczo-szkoleniowych- ustalanie grafików spotkań- współpraca z wykonawcami, zleceniobiorcami
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Rzeszów (podkarpackie)
zarzadzanie finansami, przygotowywanie dokumentów pod kontrolę
Centrum Szkoleniowe UFE - 2017-04-07 - Żywiec (śląskie)
Sprzedawca internetowy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO- USUGOWE "AUTOMIX" IWONA BATOR - 2016-01-22 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
Wykształcenie; wyższe kierunkowe specjalność gospodarka wodna; min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku; znajomość ustaw prawo budowl. ochrony środowiska; zakres obowiązków: koordynacja i monitoring realizacji inwestycji w regionie wodnym dot. powodzi i suszy, prowadzenie działań związanych z rozpoznaniem możliwości i warunków pozyskiwania środków finansowych z funduszy krajowych i zagranicznych dla finansowania przedsięwzięć rzeczowych gospodarki wodnej w regionach wodnych, planownych do realizacji; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; całość ogłoszenia dostępna na stronie internetowej http://www.gliwice.rzgw.gov.pl
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-08-31 - Gliwice (śląskie)
Obsługa Klienta, przedstawienie ofert produktów, udział w opracowywaniu materiałów promocyjnych, kontakst z serwisami branzowymi, poszukiwanie nowych kanałów dystrybucji, prowadzenie dokumetacji magazynowej; Praca w godz.7.00-15.00, Kontakt z pracodawca osobisty z CV w godz.7.00-15.00
S.Z.W.G. Guma Pomorska Sp-nia Pracy w Słupsku - 2016-09-16 - Głobino (pomorskie)
aktywna sprzedaż produktów i towarów spółki;prowadzenie negocjacji handlowych oraz przygotowania ofert;nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktu z klientami firmy;rozbudowa sieci sprzedaży;
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Chorzów (śląskie)
Specjalista do spraw marketingu, handlu i grafiki komputerowej
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Zielona Góra (lubuskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie kontenerów do mrożonek, obsługa owijarek, przekładanie i segregowanie palet, kompletacja paczek
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Lubin (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami, sprzedaż oprogramowania z zakresu bezpieczeństwa, wyszukiwanie nowych szans sprzedażowych, badanie potrzeb potencjalnych klientów i przygotowywanie indywidualnych ofert handlowych, dbanie o wizerunek firmy, realizowanie planów sprzedażowych
MARKEN Systemy Antywirusowe - 2017-02-24 - Gdynia (pomorskie)
kompleksowa obsługa kadrowo – płacowa pracowników
prowadzenie akt osobowych pracowników
rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy
rachuba płac
sporządzanie list płac oraz umów cywilnoprawnych
przygotowywanie umów o pracę, wypowiedzeń, aneksów, zaświadczeń, itp. dla pracowników
prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów oraz zwolnień lekarskich
rozliczanie pracowników pod kątem ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych
Media Expert - 2016-11-14 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
wg stanowiska, praca na składzie kostki brukowej
Firma Handlowo - Usługowa ZIBUD-BRUK Zając Ewa Kamienica 282 - 2016-05-13 - Kamienica (małopolskie)
kierowanie pojazdami
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowo - Transportowe "DŁUGPOL" Ryszard Długołęcki - 2016-09-15 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, utrzymywanie kontaktów z obecnymi kontrahentami, poszukiwanie nowych dostawców, analiza kosztów, monitorowanie terminów płatności, sporządzanie raportów i dokumentacji
ROBI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-22 - Kwidzyn (pomorskie)
udzielanie informacji dot. oferty kulturalnej i edukacyjnej CK Zamek
Centrum Kultury ZAMEK - 2017-06-01 - Poznań (wielkopolskie)
praca biurowa o charakterze kreatywnym w zakresie obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Łódź (łódzkie)
Rzetelne prowadzenie dokumentacji kadrowej.(sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie teczek osobowych, archiwizowanie dokumentacji)Prowadzenie ewidencji czasu pracy zgodnie z wymogami kodeksowymi.Znajomość programu Płatnik ( zgłaszanie pracowników do ubezpieczenia, wyrejestrowywanie pracowników)Sporządzanie deklaracji PFRONPrzygotowywanie raportów statystycznych do GUS
Rimaster Poland Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-05-25 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
wg programu stażusprzedaż elektronarzędzi
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Zawiercie (śląskie)
jw.
DPR CORPORATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
Kompletacja produktów firmy zgodnie ze wzorem, praca manualna, składanie pudełek, wkładanie instrukcji przy linii produkcyjnej. Praca siedząca i stojąca
DIAGNOSIS SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-18 - Wasilków (podlaskie)
Księgowanie dokumentów, obsługa kadr i płac.
Alta Filipkowscy Sp. Jawna - 2018-12-04 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów, esponowanie towaru, prowadzenie renamentu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Świdnica (dolnośląskie)
Kontrolowanie stanów magazynowych surowców. Negocjowanie cen surowców z dostawcami i odbiorcami. Importowanie surowców. Podtrzymywanie relacji z klientami firmy. Pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie ofert handlowych oraz prowadzenie negocjacji biznesowych.Praca w godzinach 8:00 do 16:00.
LESTELLO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-16 - Cmolas (podkarpackie)
wykonywanie prac wynikających z bieżących działań Biura LGD, kompleksowe przygotowywanie dokumentacji związanej z naborem wniosków składanych w ramach realizacji LSR 2014-2020, przygotowywanie dokumentacji na posiedzenia Rady Decyzyjnej oraz pomoc przy organizacji pracy tego organu, utrzymywanie kontaktów z instytucjami wdrażającymi oraz beneficjentami realizującymi operacje w ramach PROW 2014-2020, obsługa organizacyjnych spotkań, narad, imprez organizowanych przez LGD
Lokalna Grupa Działania "Ziemia Łowicka" - 2016-10-19 - Łowicz (łódzkie)
-sporządzanie dokumentacji sprzedażowej-sporządzanie dokumentacji wysyłkowej-nadzór nad procesami realizacji zamówień klientów -prowadzenie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami-sporządzanie ofert handlowych
Astop spj - 2017-01-20 - Białystok (podlaskie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacja ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-09-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Udział w realizacji robót budowlanych i remontowych, przeprowadzanie inspekcji budynków i budowli, prowadzenie magazynu, udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej i zakupowej.
Wojewódzki Ośrodek Lecznictwa Odwykowego i Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Gorzycach - 2018-11-13 - Gorzyce (śląskie)