SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ Rybnik oferta pracy BIURO FINANSOWO-HANDLOWE BFH SC M. STEFAŃCZAK, W. STEFAŃCZAK
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ
Wynagrodzenie: 2 500 - 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie średnie - ubezpieczenia, min. rok doświadczenia w branży ubezpieczeniowej. Charakterystyka pracy: obsługa klientów w Multiagencji Ubezpieczeniowej - praca stacjonarna. Kontakt z pracodawcą e-mailowy praca (at) bfh-finanse.pl
Data publikacji: 2018-03-19
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: BIURO FINANSOWO-HANDLOWE BFH SC M. STEFAŃCZAK, W. STEFAŃCZAK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Jankowicka 2, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie średnie - ubezpieczenia, min. rok doświadczenia w branży ubezpieczeniowej. Charakterystyka pracy: obsługa klientów w Multiagencji Ubezpieczeniowej - praca stacjonarna. Kontakt z pracodawcą e-mailowy praca (at) bfh-finanse.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
obsługa klietów w Multiagencji Ubezpieczeniowej - praca stacjonarna.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY UBEZPIECZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: agent ubezpieczeniowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, artystyczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
BIURO FINANSOWO-HANDLOWE BFH SC M. STEFAŃCZAK, W. STEFAŃCZAK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Jankowicka 2, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: -, Godziny : -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Ulica pracodawcy: Jankowicka
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy:
Pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe,
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: agent ubezpieczeniowy
Data dodania oferty pracy: 19.03.2018
Oferta pracy ważna do: 19.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-analiza danych księgowych, przygotowanie księgowań, - rekonsyliacja kont, - współpraca z zespołem z Wielkiej Brytanii odnośnie wyjaśniania różnic na kontach, zmiany i standaryzacji procesów, - współpraca z audytem, przygotowywanie raportów i analiz
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Kraków (małopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Wydmusy (mazowieckie)
opracowanie propozycji i nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych w firmie znajdującej się na terenie dawnej Huty Sendzimira w Krakowie (branża mechaniczna)
TECHGRUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-24 - Kraków (małopolskie)
realizaca zamówień internetowych tworzenie listów przewozowych,zdjęć i opisówek produktów, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Rąbień AB (łódzkie)
obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, obsługa stanowiska mięso i wędliny, zarządzanie towarem, dbanie o czystość , prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy.
DINO Polska SA - 2016-06-03 - Gadka (świętokrzyskie)
Budowanie długofalowych relacji biznesowych z Klientami, nawiązywanie oraz rozwijanie kontaktów handlowych z Klientami firmy, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, aktywna sprzedaż produktów, udział w procesie zakupowym, sporządzanie ofert oraz negocjowanie warunków sprzedaży, analizowanie wiedzy o klientach i konkurencji
FARG & JETNG SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Negocjowanie cen towarów oraz warunków dostaw, dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi potrzebami, poszukiwanie nowych dostawców, opieka nad istniejącymi dostawcami, doskonalenie relacji z dostawcami i prowadzenie audytów dostawców. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Pruszków (wielkopolskie)
Zadania:- aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych- utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami- pozyskiwanie nowych klientów- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Biznes Partner Mikołaj Roszczak - 2018-03-01 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Czechowicach-Dziedzicach w godz. 9-17.00, od pn do pt. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZEĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-02 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
- przygotowywanie dokumentów magazynowych i specyfikacji,- obsługa dokumentów wydania i przyjęcia dostaw,- ewidencja reklamacji,- wyjaśnienie braków magazynowych .
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Skórcz (pomorskie)
rozliczenia finansowe z TUrozliczenia prowizji agentów ubezpieczeniowychprzygotowywanie dokumentacji, rozliczeń , obsługa i pomoc w tłumaczeniach przy klientach zagranicznych - Ukraina, Rosja, Rumunia, Wielka Brytania
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Rzeszów (podkarpackie)
Analiza zasobów magazynowych i planowaniezakupów - Ewidencja ruchu towarów wprogramie SUBIEKT - Nadzór nad dostawamimateriałów - Wydania z magazynu
STIGAL Marcin Stępień - 2017-06-05 - Legnica (dolnośląskie)
szukanie nowych dostawców- mozliwe wyjazdy, zbieranie dostępnych ofert, wprowadzanie faktur zakupu, zkładanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Białystok (podlaskie)
opieka nad biurem, prowadzenie dokumentacji pracowników, kontrola aktualności badań pracowników, sporządzanie list płac, przygotowywanie i rozliczanie umów cywilno-prawnych
HS PARTNERS S.C. - 2018-01-25 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
praca biurowa, 5 lat stażu pracy, oferta dla osoby 50+ tylko, godz. 8:30-16:30, cały etat, praca w Konstancinie (bardzo dobry dojazd), prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
bieżące monitorowanie zgodności podejmowanych działań na kontach ze standardami określonymi w obowiązujących regulacjach, przepisach prawnych, procedurach wewnętrznych i bieżącego przeglądu poprawności procedur, w tym m.in. procedur: „KYC”, przeciwdziałanie praniu pieniędzy, monitorowanie transakcji, pod kątem ich prawidłowości, kontrolowanie i rozwiązywanie spraw partnerów i klientów Spółki w zakresie zgodności z procedurami i regulacjami. Praca przy komputerze, praca wyłącznie w języku angielskim, praca w weekendy, w dni wolne od pracy oraz w trybie nocnej zmiany
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Kraków (małopolskie)
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami; - kontakt z klientami telefoniczny oraz drogą elektroniczną; - szybkie reagowanie na zapytania klientów; - zabezpieczenie klientów w niezbędne informacje dotyczące statusu zamówień; - współpraca z działami wewnętrznymi.
Industrial Temps - 2016-12-16 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)
organizacja szkoleń, rekrutacja uczestników, pozyskiwanie śr. opublicznych na szkolenia, przygotowanie dokumentów szkoleniowych
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż, prowadzenie niegocjacji handlowych, prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem biura.
PPHU POJ-MET Kazimierz Przybylski - 2017-01-05 - Zduńska Wola (łódzkie)
DO UZGODNIENIA
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NR 2 W RZESZOWIE - 2016-07-05 - Rzeszów (podkarpackie)
do uzgodnienia
"ADAMET" WITOLD GAJDEK, ADAM PĘCZAR SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-30 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-02-11 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika robót/budowy branżysanitarnej na podstawie Ustawy Prawo budowlaneoraz uregulowań wewnętrznych Straży Granicznej; przygotowanie, nadzór nad realizacją oraz rozliczenie realizowanych przez Ośrodek zadańinwestycyjnych, remontowych i prac konserwacyjnych branży sanitarnej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowańprzetargowych i udział w postępowaniach przetargowych, przygotowanie zapotrzebowań, zleceń i umów dotyczących zakupu i konserwacjimateriałów i urządzeń sanitarnych w tym: klimatyzacji, kotłowni, hydrantów, nadzór nad realizacją tych umów egzekwowanie wynikających zniej należności, przygotowywanie umów dotyczących zakupu i dystrybucji ciepła, gazu, wody, odprowadzenia ścieków i wód opadowych ikontrolowanie realizacji tych umów, prowadzenieewidencji zużycia mediów wskazanych w pkt 4), analiza powyższego zużycia oraz podejmowanie czynności zmierzających do ich racjonalizacji; organizowanie i kierowanie pracą konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej, zabezpieczenie pracowników referatu wykonujących roboty sanitarne w narzędzia, ubrania robocze, środki ochrony, sporządzenierozliczenia czasu pracy konserwatorów wykonujących prace konserwacyjne i remontowe branży sanitarnej, wykonywanie autoryzowanychrysunków roboczych rozwiązań sanitarnych robót wykonywanych na zgłoszenie, sporządzanie harmonogramów niezbędnych przeglądów w zakresie sanitarnym, sprawdzanie wykonanych protokołów oraz zgłaszanie wszelkich braków inieprawidłowości, wykonywanie sprawdzenia szczelności instalacji gazowych i dokumentowanie realizowanych czynności; wykonywanie okresowych kontroli stanu technicznego obiektów budowanych znajdujących się w trwałym zarządzie Ośrodka i rzetelne dokumentowanie ich wyników, sprawdzanie i opiniowanie dokumentacji technicznejwykonywanej w trybie zleconym, - przygotowywaniewniosków o wydanie pozwolenia na budowę, ozmianę sposobu użytkowania, zgłoszeń rozpoczęcia izakończenia robót sanitarnych, o wydanie decyzji owarunkach zabudowy, udział w odbiorach technicznych obiektów i przekazywaniu ich użytkownikom, terminowe wykonywanie zadań i poleceń stawianych przez przełożonych oraz przestrzeganie dyscypliny służbowej, - wykonanieprogramów robót, kosztorysów, zestawień materiałów i narzędzi oraz zbiorczego zestawienia kosztów, udział w przygotowywaniu wytycznych do projektowania, udział w przekazywaniu terenu budowy lub obiektu do remontu, sprawdzaniekosztorysów powykonawczych, uwzględnianie wplanach remontów i inwestycji warunków ochronyprzeciwpożarowej, sprawdzanie i opiniowanieprogramów funkcjonalnoużytkowych, koncepcjiarchitektonicznobudowlanej i dokumentacji technicznej, wykonywanej w trybie zleconym, udział w przeglądach gwarancyjnych obiektów, dokumentowanie przeprowadzenia tych czynności ze wskazaniem stwierdzonych usterek, egzekwowanie usunięcia stwierdzonych usterek.
Centralny Ośrodek Szkolenia Straży Granicznej im. Marszałka Polski Józefa Piłsudskiego - 2016-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- zapewnienie wsparcia procesów technicznych i biznesowych dla poszczególnych modułów SAP ( MM, SD, PM, FI / CO, PP, APO, GTS, EWM, TM) i / lub aplikacji wspomagających ( VISTEX, VENDAVO, HYBRIS, SALESFORCE CRM); - współpraca z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi w celu identyfikacji i rozwiązywania problemów biznesowych wprowadzania innowacyjnych rozwiązań; - zapewnienie, iż odpowiednia jakość obsługi klienta jest dostarczana do poszczególnych systemów SAP i związanych z nimi procesów biznesowych i klientów.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
przeprowadzanie rekrutacji, emisja ogłoszeń, monitorowanie pracy
FAST SERVICE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-25 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Aktywna współpraca z klientem w zakresie realizacji zamówień, obsługa programu magazynowego Subiekt, wystawianie faktur i innych dokumentów obowiązujących na stanowisku pracy, współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie realizacji zamówień
Eko-Pak s.c. Wytwórnia Opakowań Tekturowych Sylwia Kwiatkowska - 2017-08-10 - Drezdenko (lubuskie)
•budowanie relacji z firmami współpracującymi, mediami oraz instytucjami,•samodzielne prowadzenie wybranych projektów marketingowych, koordynacja przygotowania akcji klienckich•monitorowanie rynku i analiza konkurencji,•koordynowanie akcji marketingowych w social mediach,•zapewnienie wysokiej jakości merytorycznej prowadzonych działań promocyjnych zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi•bieżąca analiza efektywności prowadzonych działań•ścisła współpraca z działem sprzedaży przy zbieraniu i systematyzowaniu informacji płynących z rynku i od klientów w zakresie dotyczącym produktów i rozwiązań,•planowanie działań promocyjnych w kategoriach produktowych;•opracowywanie materiałów informacyjnych, zarządzanie wyprodukowanymi materiałami POS•wsparcie w procesie wprowa
Targi Pomorskie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ścisła współpraca z Managerem Działu Zakupów oraz z Zespołem Zarządzającym. Kontakty z dostawcami w kraju i za granicą, przygotowanie zestawień, raportów, analiz, sprawozdań, zapytań ofertowych oraz administracji zakupowej, pozyskiwanie nowych dostawców w kraju i za granicą.
QUICKPACK POLSKA Sp. z o.o. - 2017-02-27 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe; 2 lata doś. zawodowego; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; bardzo dobra org. pracy, inicjatywa i kreatywność, komunikatywność, znajomość MS Office oraz technik obsługi klienta; zakres obowiązków: przyg. dokumentów firmowych dla biura księgowego, wystawianie faktur, administracja kursów i szkoleń, przygotowywanie ofert przetargowych i handlowych, pozyskiwanie podwykonawców usług, zamawianie materiałów biurowych i eksploatacyjnych, kontakt tel i e-mailowy z klientami, obsługa urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Gliwice (śląskie)