SPECJALISTA DS. WSPÓŁPRACY Z KRAJAMI ARABSKIMI Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WSPÓŁPRACY Z KRAJAMI ARABSKIMI
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży na terenie Bliskiego Wschodu- reprezentowanie spółki w krajach arabskich- gotowość do zagranicznych podróży służbowych
Data publikacji: 2020-02-05
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- pozyskiwanie klientów i budowanie sieci sprzedaży na terenie Bliskiego Wschodu- reprezentowanie spółki w krajach arabskich- gotowość do zagranicznych podróży służbowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WSPÓŁPRACY Z KRAJAMI ARABSKIMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
arabski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dyspozycyjność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- umiejętności negocjacyjne- obsługa komputera pakiet Office
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.02.2020
Data dodania oferty pracy: 05.02.2020
Oferta pracy ważna do: 19.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f561eeb995963c13e612daf5571b4af5
Podobne oferty pracy
- ewidencja dokumentacji biurowej- obsługa korespondencji firmowej- kontakt z klientem- rozliczenia z kontrahentami- raporty kasowe, zestawienia dla kierownictwa- przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- obsługa kasy fiskalnejRodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-07-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wykształcenie średnieznajomość języka niemieckiego lub rosyjskiego w mowie i piśmie min. w stopniu komunikatywnym
CX-80 POLSKA AGATA NADERA, DARIUSZ NADERA SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-22 - Chotów (wielkopolskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe; min. 2 lata doświadczenia zawodowego; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość języka angielskiego; bardzo dobra organizacja pracy; kreatywność; komunikatywność; znajomość pakietu MS Office; Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentów firmowych dla biura księgowego; wystawianie faktur; administracja kursów i szkoleń; przygotowywanie ofert przetargowych i handlowych; pozyskiwanie podwykonawców usług; zamawianie materiałów biurowych i eksploatacyjnych; obsługa urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Gliwice (śląskie)
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta czeskojęzycznego, nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktów z kontahentami, kontakt z firmami kurierskimi, wykonywanie bieżących tłumaczeń opisów produktów.
KRAKVET Marek Batko Sp. Komandytowa - 2015-11-23 - Kokotów (małopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
analiza wyników sprzedaży, przygotowanie i wdrażanie kampanii PR, realizacja polityki komunikacji z klientami, prowadzenie stron internetowych, umiejętność prowadzenia negocjacji, umiejętność oceniania ryzyka
kontakt przez PUP - 2020-07-06 - Łódź (łódzkie)
Planowanie i prowadzenie syntez z zakresu chemii organicznej, opracowywanie technologii, ocena i badanie właściwości produktów.
INSTYTUT CIĘŻKIEJ SYNTEZY ORGANICZNEJ "BLACHOWNIA" - 2017-05-31 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa urządzeń biurowych, praca z systemem rezerwacyjnym, aktualizowanie ofert wczasów, praca nad reklama biura
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Sosnowiec (śląskie)
- kontakt z klientami firmy- przygotowanie rozliczeń finansowych- obsługa korespondencji firmowej- kontakt telefoniczny z klientami- wsparcie pozostałych działów firmy- prowadzenie sondaży wśród klientów
OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
1. Obsługa komputera MS OFFICE,2. Koordynowanie pracy zespołów inwestorskich na podległych kontraktach;3. Raportowanie z przebiegu działań.4. Współpraca z wewnętrznymi sekcjami i Wykonawcami.5. Obsługę księgową i ewidencję w obszarze zobowiązań i należności dotyczących działalności podstawowej,6. Sprawdzanie faktur pod względem formalnym i rachunkowym oraz pod względem zgodności faktury z zamówieniem/umową,7. Uzgodnienia przychodów i kosztów w ramach zamknięcia miesiąca, 8. Kontakt z Wykonawcami w sprawach dotyczących faktur i płatności,9. Współpracę z komórkami wewnętrznymi w kwestii wyjaśnienia niezgodności faktury z umową/zamówieniem,10. Przygotowanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań dla instytucji zewnętrznych,11. Ewidencję i kontrolę działalności związanej ze działalnością podstawową,
kontakt przez PUP - 2019-02-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pozyskiwanie i obsługa klientów rynków zachodnich (w szczególności Niemcy), przygotowywanie ofert oraz dokumentacji celnej i transportowej
Mature Polska M. Rosiński, P. Stefański s.c. - 2020-08-12 - Topola Mała (wielkopolskie)
wprowadzanie danych do systemu SAP, obsługa klientów, kontakty z działem sprzedaży, praca biurowa
SOFIDEL POLAND Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Ciechanów (mazowieckie)
Udział w opracowywaniu nowych technologii, udział w twoerzeniu i aktualizacji dokumentacji produkcyjnej, nadzór nad procesem produkcji, nadzór nad urządzeniami produkcyjnymi, kontrola warunków wytwarzania
Zakład Farmaceutyczny AMARA Sp. z o.o. - 2018-01-16 - Pieńków (mazowieckie)
tworzenie i prowadzenie kartotek produktów gotowych zdodnie z systemem jakości IFS/BRC, przygotowywanie raportów magazynowych towarów i opakowań, zmiana systemu i prowadzenie kart opakowań,planowanie i nadzór nad przebiegiem akcji marketingowych, planowanie i realizacja uczestnictwa firm w targach/wystawach,koordynacja wprowadzania nowych produktów we wszystkich dziłach firmy,prowadzenie dokumentacji sprzedaży, przygotowaywanie raportów sprzedaży na potrzeby działu handlowego
kontakt przez PUP - 2017-01-09 - Słupsk (pomorskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2017-05-02 - Lipiny (łódzkie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca z klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych, realizacja planów sprzedażowych oraz zwiększanie udziałów, wspólpracowanie w tworzeniu specjalnych ofert sprzedażowych dla klientów, monitorowanie i bieżąca analiza rynku, pozyskiwanie zamówień oraz nadzór nad ich realizacją, fakturowanie sprzedaży
"GLOBAL TRADERS" s.c. M.Pilecki, W.Michałowski - 2017-06-21 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
przygotowanie i prezentacja ofert na portalach aukcyjnych i w sklepie internetowym, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień, pozyskiwanie nowych Klientów i obsługa aktualnych za pośrednictwem poczty e-mail i Internetu
EUROCONCEPT - 2016-01-27 - Kielce (świętokrzyskie)
Doświadczenie w księgowości
APRO Sp z o.o. Zdzieszowice - 2019-01-10 - Zdzieszowice (opolskie)
Planowanie zapotrzebowania na części zamienne dla wybranego portfolio produktów na podstawie historycznych danych statystycznych
kontakt przez PUP - 2019-09-04 - Oława (dolnośląskie)
Wykonywanie badań materiałowych i nadzorowanie przebiegu tych badań, analiza i interpretacja wyników badań,opracowanie sprawozdań z badań, ocena pomiarów
FAMUR S.A., systemy ścianowe "GLINIK" o/Gorlice - 2016-10-14 - Gorlice (małopolskie)
Przygotowywanie i wysyłanie ofert do klientów, zbieranie ofert, tworzenie lub współtworzenie strategii marketingowej, organizowanie transportu
PRO FOR YOU Sp. z o.o. - 2018-11-19 - Ząbki (mazowieckie)
1. Prowadzenie, wskazanych przez Głównego Księgowego, wydzielonych ewidencji księgowych i uwzględnianie ich z kontami księgi głównej.2. Dekretowanie i księgowanie dokumnetów.3. Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych w ramach tyc ewidencji księgowych.4. Potwierdzenie i uzgadnianie sald z kontrahentami.5. Przeprowadzanie bieżącej kontroli prowadzonych rejestrów księgowych.6. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminach jednoski oraz określonymi przez upoważnione organy zewnętrzne.Wymagane dokumenty: Obowiązkowe:- życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających podsiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumnetów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,Dodatkowe:- dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu.2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista obsługi finansowej/księgowa we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia 31.10.2019 r. do godziny 15:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji.4. Aplikacje, które wpłyną WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje: 1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych).3. Po upływie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela:p. Dorota Lignarska - Główny Księgowytel. 71 782 35 14 w godz. 9:00 - 16:00Umowa na zastępstwo. Praca w systemie jednozmianowym
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-10-17 - Wrocław (dolnośląskie)
specjalista ds. sprzedaży na rynki europejskie i wschodnie
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Złotkowo (wielkopolskie)
aktywna sprzedaż produktów znajdujących się w ofercie handlowej firmy
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Białystok (podlaskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
składanie zapytań ofertowych dotyczacych robót branżowych, przygotowywanie ofert zgodnie z przepisami oraz wymogami dokumentów przetargowych, znajomość programu Norma Pro , kontakt z podwykonawcami , kontakt z zamawiającym
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2018-07-13 - Podlechy (warmińsko-mazurskie)