SPECJALISTA OBSŁUGI FINANSOWEJ WE WROCŁAWSKIM CENTRUM INTEGRACJI Wrocław oferta pracy Wrocławskie Centrum Integracji

Stanowisko: SPECJALISTA OBSŁUGI FINANSOWEJ WE WROCŁAWSKIM CENTRUM INTEGRACJI

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: 1. Prowadzenie, wskazanych przez Głównego Księgowego, wydzielonych ewidencji księgowych i uwzględnianie ich z kontami księgi głównej.2. Dekretowanie i księgowanie dokumnetów.3. Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych w ramach tyc ewidencji księgowych.4. Potwierdzenie i uzgadnianie sald z kontrahentami.5. Przeprowadzanie bieżącej kontroli prowadzonych rejestrów księgowych.6. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminach jednoski oraz określonymi przez upoważnione organy zewnętrzne.Wymagane dokumenty: Obowiązkowe:- życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających podsiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumnetów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,Dodatkowe:- dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu.2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista obsługi finansowej/księgowa we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia 31.10.2019 r. do godziny 15:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji.4. Aplikacje, które wpłyną WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje: 1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych).3. Po upływie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela:p. Dorota Lignarska - Główny Księgowytel. 71 782 35 14 w godz. 9:00 - 16:00Umowa na zastępstwo. Praca w systemie jednozmianowym

Data publikacji: 2019-10-17

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Wrocławskie Centrum Integracji

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie, wskazanych przez Głównego Księgowego, wydzielonych ewidencji księgowych i uwzględnianie ich z kontami księgi głównej.2. Dekretowanie i księgowanie dokumnetów.3. Przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych w ramach tyc ewidencji księgowych.4. Potwierdzenie i uzgadnianie sald z kontrahentami.5. Przeprowadzanie bieżącej kontroli prowadzonych rejestrów księgowych.6. Terminowe i prawidłowe sporządzanie sprawozdań finansowych, zgodnie z wymaganiami zapisanymi w instrukcjach i regulaminach jednoski oraz określonymi przez upoważnione organy zewnętrzne.Wymagane dokumenty: Obowiązkowe:- życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny,- podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem,- kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,- kserokopie dokumentów potwierdzających podsiadanie doświadczenia zawodowego,- kserokopie dokumnetów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE,- oświadczenie o niekaralności,- oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, - oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku,Dodatkowe:- dokumenty potwierdzające wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu.2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista obsługi finansowej/księgowa we Wrocławskim Centrum Integracji w terminie do dnia 31.10.2019 r. do godziny 15:00.3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji.4. Aplikacje, które wpłyną WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane. Inne informacje: 1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie.2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych).3. Po upływie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjnie zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela:p. Dorota Lignarska - Główny Księgowytel. 71 782 35 14 w godz. 9:00 - 16:00Umowa na zastępstwo. Praca w systemie jednozmianowym

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zgodnie z Regulaminem Wynagradzania WCI

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA OBSŁUGI FINANSOWEJ WE WROCŁAWSKIM CENTRUM INTEGRACJI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: MS OFFICE

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: Comarch Optima

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:- obywatelstwo państwa członkowskiego UE,- nieposzlakowana opinia,- wykształcenie wyższe,- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,- osoba kandydująca nie była prawomocnie skazana za przestępstwa przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe,- bardzo dobra znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów prawnych w szczególności: * Ustawy o ochronie danych osobowych - tekst jednolity z dnia 10 maja 2018 r Dz.U.2018 poz. 1000, z późn. zm.;* Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych);- ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych, - ustawy z dnia 29 września 2004 r. o rachunkowości,- ustawy z dnia 13 czerwca 2003 r. o zatrudnieniu socjalnym,- Dokumentacji i szczegółowych wytycznych dotyczących realizacji projektów dofinansowanych ze środków unijnych.- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera w środowisku Windows.Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem:1. Podstawowa znajomość struktury administacji publicznej,2. Biegła znajomość obsługi komputera (m.in. systemy operacyjne MS Windows, pakiet MS Office, Internet).3. Mile widzana znajomość obsługi programu księgowego Comarch Optima, znajomość zasad księgowości budżetowej w JFK, znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego w jednostkach budżetowych.4. Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne, sumienność, rzetelność, dobra organizacja czasu pracy.

Nazwa pracodawcy: Wrocławskie Centrum Integracji

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 9-16

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Strzegomska

Numer budynku pracodawcy: 49

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data dodania oferty pracy: 18.10.2019

Oferta pracy ważna do: 31.10.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 17.10.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?308b88b84b0195ce6db1256923fafaba

Podobne oferty pracy

HODOWCA TRZODY CHLEWNEJ - od 1 500 PLN

Hodowca trzody chlewnej
kontakt przez PUP - 2017-02-13 - Zalesie (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

obsługa klientów i wycena zleceń, wprowadzanie zleceń do systemu komputerowego, odbieranie telefonów służbowych
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Kościan (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS UBEZPIECZEŃ - od 2 400 PLN

zawieranie umów ubezpieczeniowych, obsługa klienta
POŚREDNICTWO UBEZPIECZENIOWE DOROTA GREGOR - 2019-08-20 - Dychów (lubuskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, przygotowanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie rejestracjii zakupionych towarów
NEMO REGERE Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH (RYNKI EUROPEJSKIE - SALON SAMOCHODOWY) - od 3 300 PLN

Utrzymywanie oraz pozyskiwanie nowych klientów biznesowych i detalicznych, budowanie struktury doradczej w zakresie obsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców i odbiorców, monitoring rynku branżowego, bieżące sporządzanie ofert, kompleksowa obsługa handlowa klientów, cykliczne raportowanie wyników, dążenie do osiągania wyznaczonych celów, oraca w godzinach 09:00-17:00
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-01-18 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA REHABILITANT - od 2 000 PLN

zajęcia rewalidacyjne z dzieckiem z niepełnosprawnością ruchową
Szkoła Podstawowa nr 5 Wisła - 2018-06-15 - Wisła (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - 2 500 - 3 000 PLN

Zakup surowców i koordynacja dostaw, kontrola stanów magazynowych, negocjacje handlowe w zakładzie przetwórstwa rybnego. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kukinii, praca w soboty.
KORAL S. A. - 2016-11-08 - Kukinia (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI (O) - 3 000 - 3 500 PLN

Specjalista do spraw przygotowania produkcji
KON-INS-BUD MONTAŻ Sp. z o.o. - 2019-03-20 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU, REKLAMY I SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 2 700 - 4 000 PLN

Prowadzenie działań z zakresu marketingu i reklamy, bezpośredniego wsparcia działów sprzedaży. Kreowanie wizerunku firmy w internecie, nadzór nad pozycjonowaniem, obsługa sprzedaży internetowej.
BKM SERWIS Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ ELEWATORÓW ZBOŻOWYCH - 2 500 - 3 300 PLN

Przyjmowanie oraz wydawanie towarów za pomocą urządzeń zdalnego sterowania. Dbanie o właściwe składowanie ziarna (wietrzenie, ochładzanie, suszenie). Wymiana osprzętu i współuczestniczenie w remontach urządzeń. Nadzór nad transportami dostarczającymi i odbierającymi towar. Terminowe przeglądy (serwis urządzeń i instalacji elektrycznej). Dbanie o porządek na terenie elewatora.
Glenport Spółka z o.o. - 2019-06-04 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI WIETNAMSKICH - od 15 PLN

odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Jabłonowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 000 PLN

Przyjmowanie, koordynowanie i realizacja zleceń produkcyjnych. Zapewnienie klientom pełnego wsparcia w zakresie realizacji zamówień. Budowanie pozytywnych relacji biznesowych z klientem.
TAKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-02 - Bolesław (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 50+ - od 1 850 PLN

organizacja sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - 997,4 PLN

rekrutacja uczestników szkoleń, organizacja szkoleń, przygotowywanie dokumenatcji szkoleniowej, przygotowywanie umów z trenerami, archiwizacja, obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie biura
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Mielec (podkarpackie)

PRACOWNIK SPA - od 2 200 PLN

bezpośrednia pomoc masażystom masażu tajskiego i balijskiego, przygotowanie komponenetów, narzędzi (sprowadzonych bezpośredni z Indii, Tajlandii), potrzebnych do wykonywania ww. czynności, wykonywanie klientom salonu zabiegów SPA i peelingów, uczestniczenie w masażach i wykonywanie masaży Tajskich, balijskich, stemplmi ziołowymi olejkami, kontaktowanie się z klientami obcojęzycznymi, m.in. z Tajlandii i Indii
kontakt przez PUP - 2018-12-27 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. PRODUKCJI I SPRZEDAŻY PAPETERII ŚLUBNEJ - od 1 850 PLN

Wykonywanie wydruków papeterii , wykonywanie elementów 3 D do zaproszeń i kart okolicznościowych oraz za wykańczanie produktu(różnego rodzaju zdobienia papaterii)
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Głogów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH - do 1 850 PLN

Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie średnie mechaniczne; prawo jazdy B. Zakres obowiązków: sprzedaż części maszyn i urządzeń, pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI PACJENTA (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 2 340 PLN

- Telefoniczna obsługa Pacjentów, dbałość o jej wysoką jakość. Prowadzenie dokumentacji medycznej. Współpraca z lekarzami. Realizacja działań wg. poleceń przełożonego.- Wynagrodzenie: 2340 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie praca na umowę o pracę na 2 lata lub na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 12:00-20:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE wymagane. Mile widziane doświadczenie zawodowe w interpretacji zapisów EKG. Wymagana dobra znajomość pakietu MS Office. Wymagana cierpliwość oraz pełne zaangażowanie w powierzone obowiązki. Wymagana wysoka kultura pracy z klientem / pacjentem. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 795-155-979) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Modelarska 12, 40-142 Katowic) lub e-mail: a.krzyminska (at) telemedycynapolska.pl
TELEMEDYCYNA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-12 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Prowadzenie biura i utrzymywanie kontaktów i korespondencji z kontahentami
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I SZKOLEŃ - od 2 750 PLN

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I SZKOLEŃ
kontakt przez PUP - 2019-05-09 - Dębica (podkarpackie)

SPECJALISTA DO PRODUKCJI REKLAM - od 3 500 PLN

produkcja reklam wizualnych, kasetonów świetlnych, wyrobów z tworzyw sztucznych itp.
FOLPLEX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Ciemne (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU E-COMMERCE - 3 800 - 5 000 PLN

Zakres obowiązków: audyt i reorganizacja promocji ofert na portal allegro.pl, organizacja i rozpoczęcie sprzedaży na portalach ebay.co.uk i ebay.de oraz promocja e-sklepu, monitoring rynku, typowanie i wdrożenie nowych produktów do sprzedaży
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA PROGRESS - 2018-12-11 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

KUCHARZ - od 3 500 PLN

Przygotowywanie posiłków.
Janusz Andrzej Kaliniak Dom Handlowy-Hotel-Restauracja Janusz - 2019-07-18 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS ZAOPATRZENIA I HANDLU - od 2 300 PLN

- sprawy związane z analizą materiałów,- wystawianie faktur,- rozmowy z kontrahentami
PPH"KRISBUT-NET" Krzysztof Czyż i Ewa Kuzior Spółka jawna - 2016-05-25 - Żarki (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 100 PLN

Koordynowanie procesów sprzedażowych, planowanie działań marketingowych, realizacja ofert handlowych na terenie Ukrainy, Rosji, Niemiec i Anglii. Nawiązywanie kontaktów bezpośrednich i telefonicznych z klientami biznesowymi. Rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klienta.
kontakt przez PUP - 2017-11-08 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI I ADMINISTRACJI PERSONALNEJ - od 3 200 PLN

Wyszukiwanie potencjalnych kandydatów do pracy, ocena predyspozycji oraz stopnia zgodności z wymaganiami na stanowiskach, dokonywanie selekcji pracowników, nadzorowanie procesu adaptacji i wdrożenia do pracy.
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA D/S JAKOŚCI - od 2 600 PLN

•Znajomość rysunku technicznego•Bezpośrednia kontrola procesu produkcyjnego•Kontrola parametrów produkcyjnych•Kontrola jakości produktów w procesie i po procesie produkcyjnym•Kontrola wymiarowa produktów z użyciem ręcznych przyrządów pomiarowych i ramieniem pomiarowych FARO (przeszkolenie ma miejscu).•Przygotowanie wymaganych dokumentów i atestów•Zamawianie transportu w firmach spedycyjnych•Pakowanie i wysyłka produktów•Zarządzanie reklamacjami•Opracowywanie kart pomiarowych•Rejestrowanie zamówień i dokumentów WZ
Instytut Wdrożeń i Technologii Sp. z o.o. - 2017-12-11 - Starachowice (świętokrzyskie)


Wybierz powiat