SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI KLIENTA K/M Warszawa oferta pracy OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI KLIENTA K/M
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - kontakt z klientami firmy- przygotowanie rozliczeń finansowych- obsługa korespondencji firmowej- kontakt telefoniczny z klientami- wsparcie pozostałych działów firmy- prowadzenie sondaży wśród klientów
Data publikacji: 2020-01-08
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piękna 28A/5, 00-547 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kontakt z klientami firmy- przygotowanie rozliczeń finansowych- obsługa korespondencji firmowej- kontakt telefoniczny z klientami- wsparcie pozostałych działów firmy- prowadzenie sondaży wśród klientów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I OBSŁUGI KLIENTA K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.01.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: kat. B prawo jazdy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa MS Office
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie, umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu, znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (mile widziane), obsługa komputera w stopniu średniozaawansowanym (MS Office), prawo jazdy kat. B, aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.Obowiązki: - kontakt z klientami firmy- przygotowanie rozliczeń finansowych- obsługa korespondencji firmowej- kontakt telefoniczny z klientami- wsparcie pozostałych działów firmy- prowadzenie sondaży wśród klientów[Sposób aplikowania: rekrutacja (at) optimalsynergy.eu, telefonicznie: 22 646 59 65]
Nazwa pracodawcy:
OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Piękna 28A/5, 00-547 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Piękna
Numer budynku pracodawcy: 28A
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 5
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 15.01.2020
Oferta pracy ważna do: 08.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f96df223fc809aa6e451bf062aa1222c
Podobne oferty pracy
kompleksowa realizacja procesu zakupów materiałów do budowy łodzi motorowych, prowadzenie analiz warunków handlowych oraz negocjowanie umów, nawiązywanie nowych oraz utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami, kontrola stanów magazynowych,
SEA LIFE SP. Z O.O. - 2019-05-31 - Augustów (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 8-16;
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Słupsk (pomorskie)
zabiegi kosmetyczne, manicure, henna, pielęgnacja twarzy i ciała, rejestracja klientów, obsługa klientów indywidualnych, porządek na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Tarnowo Podgórne (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Pieńki (podlaskie)
Specjalista ds. księgowości - realizacja zadań związanych z ewidencją zdarzeń gospodarczych i prezentacja jej wyników w jednostkach budżetowych. Zatrudnienie wrzesień/październik 2019r., na podstawie umowy o pracę na okres próbny - 3 miesiące, praca na jedną zmianę od 7.30-.15.30.
SZKOŁA POLICJI W PILE - 2019-08-06 - Piła (wielkopolskie)
Prowadzenie rozmów z kontrahentami, tłumaczenia umów i innych dokumentów
INFOSTER PROJEKT Sp. z o. o. - 2016-11-18 - Tarnów (małopolskie)
Montaż konstrukcji, praca w Krakowie pracodawca zapewnia dowóz
INTER-BUD Michał Dobroszek - 2016-04-22 - Bełchatów (łódzkie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-14 - Opoczno (łódzkie)
przyjmowanie towaru na magazyn, układanie towaru na półkach, wydawanie towaru na poszczególne trasy wyjazdowe
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Wilkowice (wielkopolskie)
Obsługa działu płac oraz sekretariatu. Umowa na okres próbny z możliwością zawarcia umowy na czas nieokreślony. Wymiar czasu pracy: 1/4 płace + 3/4 pracownik administracyjno-biurowy. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
Szkoła Podstawowa im. mjr. H Sucharskiego w Gościcinie - 2019-01-23 - Gościcino (pomorskie)
skuteczny kontakt telefoniczny i mailowy z dłużnikiem, windykacja należności, codzienny monitoring spłaty należności, kontrola wpłat należności po terminie zapłaty, raportowanie działań, współpraca z działem obsługi klienta i działem sprzedaży
"AGROCHEM PUŁAWY" SP. Z O.O. O/CZŁUCHÓW - 2020-02-07 - Człuchów (pomorskie)
rekrutacja osób z Ukrainy,Białorusii,Mołdawii,Armenii, pomoc tym osobom z wypełnianiem kwestionariuszy, pomoc w zakładaniu kont bankowych, wystawianie ogloszeń o pracę na wschodnich portalach pracy, kontrola mieszkań pracowniczych cudzoziemców.
kontakt przez PUP - 2018-01-10 - Środa Śląska (dolnośląskie)
koordynacja i nadzór nad procesem logistycznym w transporcie
kontakt przez PUP - 2020-01-08 - Tuszyma (podkarpackie)
Wybrana osoba odpowiedzialna będzie m. in. za sprawną realizację wysyłek eksportowych, odprawę towarów w eksporcie - imporcie, sporządzanie odpowiednich dokumentów oraz prowadzenie bieżących rozmów i korespondencji z kontrahentami zagranicznymi.
Przetwórstwo Rybne ''ŁOSOŚ'' - 2017-08-07 - Włynkówko (pomorskie)
Zakres obowiązków:- sprzedaż części zamiennych do AGD, obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zamówień, udzielanie odpowiedzi na telefoniczne oraz e-mailowe zapytania klientów, doradztwo techniczno-handlowe- obsługa reklamacji (w tym zwrotów i wymian)- zarządzanie sklepem internetowym, nadzór nad jego poprawnym funkcjonowaniem, obsługa zamówień, wprowadzanie nowych produktów do sklepu, aktualizacja treści, optymalizacja SEORodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2019-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Udzialanie odpowiedzi na zapytania klientów dotyczące częsci zamiennych, tworzenie ofert zgodnie z zapytaniem ofertowym w określonych ramach czasowych, kooperacja z oddziałami umieszczonymi za granicą, aktualizcja danych i weryfikowanie komponentów o systemie zintegrowanym .
MACGREGOR POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-15 - Gdańsk (pomorskie)
telefoniczna obsługa klientów, wpisywanie zamówień w systemie, rozwiązywanie reklamacji klientów
kontakt przez PUP - 2016-07-23 - Lubin (dolnośląskie)
ZBIÓR PIECZAREK WEDŁUG SORTU I UTRZYMANIE HIGIENY STANOWISKA PRACY
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Kurabka (łódzkie)
Karmienie, pojenie indyków, dozowanie i dobór właściwej paszy, obsługa sterowników w kurniku, dbanie o porządek. Praca w nienormowanych godzinach.
kontakt przez PUP - 2019-12-23 - Nakory (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa klienta, wykonywanie ofert handlowych, prowadzenie aktywnej polityki sprzedażpwej, pozyskiwanie nowych odbiorców.
PHW "Arystoteles" Marek Matusiak S. J. w Warszawie Oddział w Ciechanowie - 2019-02-22 - Ciechanów (mazowieckie)
Udrażnianie i konserwacja kanalizacji ściekowej, deszczowej i drenażowej, praca na terenie całego kraju
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Chocznia (małopolskie)
bieżące śledzenie na wszystkich kominikacynych platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczacych praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Koordynacja działań marketingowych firmy na poziomie międzynarodowym. Głównie kontakty biznesowe z Armenią (wyjazdy służbowe) bezpośredni kontakt z klienetm z Armenii
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe min. 1 rok; znajomość programu PrestaShop, języka PHP, HTML; dobra znajomość języka angielskiego; komunikatywność; zakres obowiązków: prowadzenie i obsługa sklepu internetowego, instalacja dodatków, aktualizacja informacji - opisy, zdjęcia, ceny, udzielanie potencjalnym klientom dostępu do sklepu, przyjmowanie i realizacja zamówień; współpraca z działem graficznym i działem sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Przyszowice;
HALANTEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Przyszowice (śląskie)
Główne obowiązki: obliczanie przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego uposażenia i dodatkowe należności za okrespełnienia służby i za okres przebywania na zwolnieniu lekarskim oraz obliczanie i dokonywanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, potrąceń, w celu zapewnienia terminowej i prawidłowej realizacjipłatności; obliczanie kwoty i ilości zrealizowanych zwolnień lekarskich, w celu sporządzenia rzetelnych rozliczeń i sprawozdań dotyczącego osób przebywających na zwolnieniach lekarskich oraz wykorzystania oszczędności nanagrody uznaniowe; planowanie wydatków płacowych i pochodnych, w horyzoncie czasowym przekraczającym 1 rok, w celusporządzenia zapotrzebowania na środki finansowe; sporządzanie, przy użyciu specjalistycznego programu komputerowego, listy uposażeń, listy dodatkowych należności, zestawienia do list, w celu terminowej wypłaty uposażenia i innych należności dla funkcjonariuszy SG; samodzielne gromadzenie dokumentacji, w celu prawidłowego obliczenia oraz weryfikacji obliczonych kwot; sporządzanie na bieżąco zaświadczeń o osiągniętych przez funkcjonariuszy przychodach dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW, ZUS, Urzędów Skarbowych, Komorników i innych instytucji zewnętrznych oraz na wniosek funkcjonariusza, w celu wypełnienia określonych w przepisach obowiązków pracodawcy; sporządzanie wniosków o korektę planu wydatków budżetowych w celu zapewnienia terminowej realizacji wydatków płacowych i dodatkowych należności funkcjonariuszy; sporządzanie planów, analiz, informacji z zakresu wydatków płacowych i pochodnych funkcjonariuszy SG; wykonywanie czynności ewidencyjnych związanych z archiwizowaniem dokumentacji płacowej w celu przekazaniajej do archiwum; w trakcie zastępowania kierownika sekcji koordynowanie pracą pracowników sekcji oraz monitorowanie realizacjiich zadań.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach od 7.30 do 15.30, praca przed monitorem, wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzeniabiurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawne lub z zakresu finansów.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych oraz z zakresu tematyki płacowej w praktyce; znajomość zagadnień ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego od osób fizycznych; umiejętność biegłej obsługi pakietu Office; dokładność, wnikliwość, komunikatywność; umiejętność przewidywania, rozwiązywania problemów, analitycznego myślenia; posiadanie powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie rachuby i płac; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie przeszkolenia z zakresu obsługi programu PŁATNIK, e DEK; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w naliczaniu płac.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-04-07 - Racibórz (śląskie)
opracowanie tekstów do publikacji pod względem językowym i edytorskim, redagowanie i aktualizacja treści na stronie internetowej, korekta grafik do publikacji na stronie, publikacja treści na stronie Uczelni, analiza, badanie skuteczności działań, udział w rozwoju serwisów internetowych Uczelni, moderacja oficjalnych forów internetowych Uczelni
WYŻSZA SZKOŁA OFICERSKA SIŁ POWIETRZNYCH - 2017-03-21 - Dęblin (lubelskie)
Kierowanie pojazdami na trasach krajowych
Ryszard Długołęcki Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowo - Usługowo - Transportowe "DŁUGPOL" - 2018-02-27 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2018-10-08 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż mięsa i wyrobów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2017-07-14 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
przyjmowanie zleceń spedycyjnych i udzielenie porad związanych z procesami spedycyjnymi, prowadzenie planu załadunku i rozladunku, zawieranie zlecen o przewóz, sporządzanie dokunentacji transportowej
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Harta (podkarpackie)