SPECJALISTA DO SPRAW NIERUCHOMOŚCI K/M Warszawa oferta pracy Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW NIERUCHOMOŚCI K/M
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-08-24
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW NIERUCHOMOŚCI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zarządca nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Zarządca nieruchomości (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo/Gospodarowanie nieruchomościami
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Czytanie dokumentacji i rysunków technicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra znajomość obsługi komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: licencjat /magister/inżynier - prawo lub kierunki związane z gospodarowaniem nieruchomościami, staż pracy w zawodzie min. 3 lata, bardzo dobra umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym: Word, Excel, znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami (umiejętność stosowania w praktyce), mile widziana znajomość ustawy Prawo Budowlane, komputerowych programów graficznych oraz umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunku technicznego, map geodezyjnych).Umiejętności: praca w zespole, dokładność, uczciwość, kreatywność, odpowiedzialność, umiejętność radzenia sobie ze stresem. Doświadczenie zawodowe min. 3 lata w biurach/instytucjach/firmach przy zarządzaniu nieruchomościami (budynki grunty)Ogólny zakres obowiązków: opiniowanie dokumentów nadesłanych, sporządzanie notatek, korespondencja z instytucjami państwowymi w zakresie nieruchomości będących własnością WAT, prowadzenie i aktualizacje ewidencji budynków i obiektów WAT (w tym dróg, placów, ogrodzeń itp.), przygotowywanie protokołów odbioru-przekazania pomieszczeń zgodnie z decyzjami, archiwizacja dokumentacji technicznej.Zgłoszenia na adres e-mail: joanna.karpio (at) wat.edu.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Gen. Witolda Urbanowicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zarządca nieruchomości
Data dodania oferty pracy: 24.08.2018
Oferta pracy ważna do: 24.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 24.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 24.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
bieżąca obsługa klientów, udzielanie infomacji o produkcie, tworzenie ofert handlowych, tworzenie baz danych, poszukiwanie nowych kontrahentów, spotkania z klientami
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
w/g potrzeb
ESKA GROUP Okna - 2016-01-11 - Morawica (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Poznań (wielkopolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-14 - Świątniki Górne (małopolskie)
Przyjmowanie, rejestrowanie reklamacji od klienta. Kontakt z klientem w sprawie wyjaśniania korekt. Windykacja klienta.
MANPOWERGROUP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-24 - Legnica (dolnośląskie)
- planowanie i realizacja działań z zakresu Public Relations,- redagowanie tekstów marketingowych i informacji prasowych- zarządzanie treścią witryn internetowych,- kontakt z dziennikarzami, realizacja polityki PR-owej,- monitoring mediów- komunikacje wewnętrzne
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. J. i J. Śniadeckich w Bydgoszczy - 2018-03-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie trwających relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, wspieranie sprzedaży produktów firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy.
TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-30 - Nowy Sącz (małopolskie)
Praca w Kutnie-tworzenie działu kontroli jakości,czuwanie nad zapewnieniem wysokich standardów produktów, wykonywanie pomiarów i kontroli,nadzór nad audytami procesu i produktu,wdrażanie zmian,obsługa recylkulacji,mile widziane osoby niepełnosprawne,doświadczenie na podobnym stanowisku-mile widziane
Idea Sp. z o.o. Łódź Oddział w Kutnie - 2016-01-25 - Kutno (łódzkie)
przewóz ładunku, załadunek i rozładunek
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Chrzanów (małopolskie)
prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, kontakt telefoniczny z klientami
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2017-12-14 - Świdnica (dolnośląskie)
- koordynowanie działań transportu w zakresie realizacji dostaw do Klientów krajowych i zagranicznych,- zabezpieczenie niezbędnej ilości środków transportu do realizacji,- przygotowanie dokumentacji, w tym: odbiór od spedytorów poprawnie wypełnionych dokumentów, opisanie faktur, czuwanie nad ich zgosnością ze zleceniem, zapewnienie właściwego obiegu informacji,- wprowadzenie właściwych danych do systemów komputerowych,- współpraca z magazynem wyrobów gotowych, surowców i opakowań w zakresie załadunków i rozładunków.
GRUPA INCO S.A. - 2017-11-14 - Susz (warmińsko-mazurskie)
sporządzenie miesięcznych list płat, dokonywanie obliczeń comiesięcznych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz na fundusz pracy i sporządzanie stosownych deklaracji rozliczeniowych i przelewów; sporządzanie analiz płacowych, prognoz i sprawozdawczości dot. płac, sporządzanie analiz płacowych, prognoz i sprawozdawczości dot. płac, sporządzanie list wypłat świadczeń z ZFŚS, wyliczanie świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa; dokonywanie rozliczeń z ZUS z tytułu wypłaconych świadczeń z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa; dokonywanie rozliczeń z ZUS z tytułu przekroczenia kwoty granicznej składek emerytalno-rentowych
Instytut Zachodni im. Zygmunta Wojciechowskiego - 2017-01-04 - Poznań (wielkopolskie)
PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW ORAZ UTRZYMYWANIE DOBRYVH RELACJI Z DOTYCHCZASOWYMI, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, WSPÓŁPRACA Z PRODUKCJĄ
VICTORY SPA INTERNATIONAL SP. Z O.O. - 2017-02-01 - Trzebiatów (zachodniopomorskie)
Utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami, pozyskiwanie nowych kontrahentów, realizacja planów sprzedaży
LUBET MAŁGORZATA MOCNA - 2018-01-26 - Błaszki (łódzkie)
Zakres obowiązków:1.realizacja programów i zadań związanych z inicjowaniem i finansowaniem instrumentów wspierających zatrudnienie i aktywizację zawodową lokalnego rynku pracy finansowanych ze środków Funduszu Pracy oraz współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego;2.realizacja innych instrumentów wsparcia (m.in prac interwencyjnych, staży, bonów, robót publicznych, prac społecznie użytecznych, refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy oraz przyznania środków na podjęcie działalności gospodarczej);3.merytoryczna weryfikacja wpływajacych wniosków dotyczących sybsydiowanych form zatrudnienia, sporządzanie umów;4.weryfikacja dowodów księgowych, wypłat, faktur oraz pozostałych wydatków związanych z realizowanymi zadaniami;5.przygotowywanie okresowych sprawozdań, analiz związanych z realizowanym programami, ocena efektywności działań, w tym przygotowywanie i sporządzanie informacji dla potrzeb statystyki i rynku pracy.Praca na umowę o pracę w godz. 7:30-15:30 w Kołobrzegu.Wymagane dokumenty nalezy składać w terminie do dnia 09.05.2017 r. do godz. 15:30 w zamkniętej kopercie w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Kołobrzegu, ul. Katedralna 46-48 w pokoju nr 17- II piętro (sekretariat) z dopiskiem "dotyczy naboru na stanowisko Specjalista ds. programów - stażysta". Więcej informacji na stronie BIP www.pupkolobrzeg.finn.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu - 2017-04-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
- pozyskiwanie nowych klientów-utrzymywanie i rozwijanie kontaktów biznesowych-kompleksowa opieka nad klientem-reprezentowanie firmy na targach branżowych
kontakt przez OHP - 2017-07-07 - Poznań (wielkopolskie)
kontakt z kontrahentem z Niemiec, Ukrainy przygotowanie ofert handlowych w języku ukraińskim, rosujskim, angielskim i niemieckim. Utrzymanie relacji z kontrahentami, z zagranicy
FHU ARTUR PONIKOWSKI - 2016-05-23 - Ciecierzyn (lubelskie)
-Pozyskiwanie klientów i zamówień - tworzenie struktur odbiorców - podejmowanie działań w celu rozszerzenia rynku zbytu i zwiększnie sprzedaży wyrobów lakiernicznych - utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi stałymi odbiorcami.
PRZEDSIĘBIORSTWO FARB PRZEMYSŁOWYCH "PROCHEM" SPÓŁKA Z O.O. W KŁOMNICACH - 2016-01-08 - Kłomnice (śląskie)
Obsługa klienta, sporządzanie ofert, pomiary.
Artur Brose "OKNO-BROS" EKSPORT-IMPORT - 2016-01-18 - Chodzież (wielkopolskie)
Staż z PO WER na 6 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: UL. ŚWIATOWIDA 77GODZ.PR.: 7.30-15.30WYMAGANIA ORGANIZATORA: ODPORNOŚĆ NA STRES, WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (EKONOMICZNE,PRAWNICZE, ADMINISTRACYJNE), OBSWŁUGA PAKIETU OFFICE (EXEL, WORD)
kontakt przez PUP - 2018-02-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Realizacja zamównień, fakturowanie.
BOTAR I SP. Z O.O. SP.K. - 2018-01-18 - Tuszyma (podkarpackie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki Miejsce pracy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 4, ul. Krzywickiego 20 w Łodzi.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-05-16 - Łódź (łódzkie)
obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Wieliczka (małopolskie)
jw.
COMP S.A. - 2018-08-20 - Warszawa (mazowieckie)
Wyszukiwanie i kontakt z klientem, tworzenie baz danych w komputerze, zamieszczanie ogłoszeń w internecie
POMOST Stowarzyszenie Młodzieży i Osób z Problemami Psychicznymi, ich Rodzin i Przyjaciół - 2017-03-17 - Łódź (łódzkie)
- Wdrażanie oprogramowania SAP GRC - Dostarczanie codziennego wsparcia technicznego dla pracowników firmy w krajach anglojęzycznych, ukraińskojęzycznych oraz rosyjskojęzycznych- Analiza wymagań biznesowych oraz identyfikacja możliwości doskonalenia procesów - Ścisła współpraca z zagranicznymi zespołami technicznymi.- Monitorowanie i utrzymywanie polityki bezpieczeństwa aplikacji SAP - Codzienny kontakt z klientami oraz pozostałymi oddziałamy EY w języku angielskim oraz ukraińskim.Jedna zmiana 8:30-17:30, umowa na czas nieokreślony
kontakt przez PUP - 2016-09-15 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie dokumentacji w zakresie zamówień publicznych, sporządzanie sprawozdań, udział w komisji przetargowej
OCHOTNICZE HUFCE PRACY KUJAWSKO-POMORSKA WOJEW.KOMENDA TORUŃ - 2017-03-31 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
j.w.
Instytut Elektrotechniki - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)