SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU Nowy Sącz oferta pracy TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie trwających relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, wspieranie sprzedaży produktów firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy.
Data publikacji: 2017-03-30
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Elektrodowa 47, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie trwających relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, wspieranie sprzedaży produktów firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywność
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Nazwa pracodawcy:
TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Adres pracodawcy:
Elektrodowa 47, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: dni robocze, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Elektrodowa
Numer budynku pracodawcy: 47
Profil działalności pracodawcy: produkcja stolarki budowlanej z PCV
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.03.2017
Data dodania oferty pracy: 30.03.2017
Oferta pracy ważna do: 29.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Leżajsk (podkarpackie)
NADZÓR NAD PROCEDURAMI KONTROLI DOSTARCZONYCH SPÓŁCE MATERIAŁÓW,KONTROLOWANIE JAKOŚCI DOSTAW MATERIAŁÓW,PÓŁWYROBÓW I CZĘŚCI KOOPERACYJNYCH,DOKONYWANIE KONTROLI W PROCESIE PRODUKCYJNYM INSPEKCJI POPRZEZ STAŁĄ OCENĘ JAKOŚCI PRACY BEZPOŚREDNICH WYKONAWCÓW, ,PRZEPROWADZANIEW WYRYWKOWYCH KONTROLI OPERACJI,SYSTEMATYCZNE OKRESOWE BADANIA WADLIWOŚCI W PROCESIE TECHNOLOGICZNYM,SPRAWOWANIE NADZORU NAD PRAWIDŁOWOŚCIĄ I EFEKTYWNOŚCIĄ KONTROLI, DOKONYWANIE ODBIORU JAKOŚCIOWEGO WYROBÓW WG OBOWIĄZUJĄCYCH DLA NICH WYMAGAŃ JAKOŚCIOWYCH ORAZ PRZEPROWADZENIE KONTROLI GOTOWYCH ELEMENTÓW I ICH SKŁADOWANIA I PRZYGOTOWANIA DO EKSPLOATACJI, PRZESTRZEGANIE PRZEPISÓW DOTYCZĄCYCH NARZĘDZI I PRZYRZĄDÓW KONTROLNO-POMIAROWYCH I BADAWCZYCH ORAZ DOKONYWANIE ODBIORÓW NOWYCH, ODBIORY TECHNICZNE U KOOPERANTÓW, INICJOWANIE REKLAMACJI DO DOSTAWCÓW,INICJOWANIE REKLAMACJI WEWNĘTRZNYCH, KONSULTOWANIE Z KLIENTAMI WYMAGAŃ JAKOŚCIOWYCH, POMIARY I SPRAWDZENIA WSPOMAGAJĄCE W TOKU PRODUKCJI NIE STANOWIĄCE ELEMENTU ODBIORU OPERACJI
KOFAMA Koźle S.A. - 2016-01-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
-zakup części, materiałów zgodnych z zamówieniem, specyfikacją lub wzorem -dostarczanie zamówionych materiałów do magazynu oraz odbieranie przesyłek-Wydaje materiały i części zamienne z magazynu.-Dba o porządek na magazynie oraz na swoim obszarze pracy.-Wykonuje częściową inwentaryzację na polecenie kierownika UR.-Przygotowuje zestawienia zbiorcze zużytych materiałów na potrzeby rozliczenia z Klientem.-Przygotowuje zestawienia zbiorcze i szczątkowe na potrzeby wewnętrznych spotkań organizacyjnych.
Maintpartner Asi Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Świdnik (lubelskie)
-obsluga wewnętrznego klienta anglojęzycznego (telefonicznie, mailowo), doradzanie klientowi wsprawach związanych z procesami zakupowymi w firmie oraz nawigacji po systemie, rozwiązywanie zapytań od klienta dotyczących kwestii nawigacji po systemie. Weryfikacja poprawności danych do płatności za zamówienia. Sporządzanie raportów, zestawień.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie ofert, prowadzenie negocjacji handlowych, utrzymywanie kontaktów z klientami, nadzorowanie i koordynowanie całokształtu procesów związanych z bieżącą obsługą klientów. Koordynacja projektów, sporządzanie zamówień do działu zaopatrzenia na materiały i środki potrzebne do realizacji zleceń. Uczestnictwo w podróżach służbowych.Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Mile widziane doświadczenie w branży produkcji maszyn i urządzeń, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów, samodzielność, dyspozycyjność i odporność na stres. Prawo jazdy kat. B.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: rekrutacja (at) zut-kunzek.pl | 667 955 667
KUNZEK JERZY - ZAKŁAD USŁUG TECHNICZNYCH - 2016-01-22 - Pełkinie (podkarpackie)
Naliczanie wynagrodzeń, urlopy, akta osobowe, obsługa programu Płatnik, Gratyfikant, prowadzenie dok. kadrowej w stowarzyszeniu.
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Pokój (opolskie)
kontakt z klientami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Bytom (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Babilon (mazowieckie)
MONITOROWANIE PRZESTRZEGANIA PRZEPISÓW BHP, PPOŻ I OCHRONY ŚRODOWISKA, GOSPODARKA ODPADAMI W ZAKŁADZIE, WSPÓŁPRACA Z ORGANAMI NADZORU NAD WARUNKAMI PRACY
INVER POLSKA SP. Z O.O. - 2017-09-21 - Dębica (podkarpackie)
Realizowanie poprzez placówki detaliczne założonych planów zakupu, analizowanie ofert, organizowanie akcji promocyjnej, konkursów, analiza otoczenia rynkowego. Wymagane: wykształcenie min. średnie, umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność obsługi programów biurowych, min. 6 - miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 95 783 61 26 Anna Polańska-Bosiacka.
SPOŁEM SULĘCIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-05 - Sulęcin (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-26 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie administracji kadrowo-płacowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy i ubezpieczeń społecznych (m.in.: ewidencja absencji, ewidencja czasu pracy, przygotowywanie umów o pracę i świadectw pracy, prowadzenie akt osobowych, prowadzenie kart zasiłkowych), obliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, rozliczanie umów cywilnoprawnych, przygotowywanie raportów kadrowo-płacowych, sporządzanie rocznych informacji o dochodach pracowników oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy (PIT-11, inne niezbędne), pomoc w realizacji zadań wynikających z ZFŚS.
Comfort S.A. - 2018-03-22 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
Nadzór nad procesem zakupów i magazynowania, terminowość dostaw, negocjowanie cen z dostawcami, dostosowanie poziomu zapasów do potrzeb zakładu, analiza potzreb i realizacja zamówień na materiały, surowce i usługi, pozyskiwanie klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami, dostarczanie zamówień do klientów. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-14.00.Oferta skierowana do osób bezrobotnych poniżej 30-go roku życia z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Bielsko-Biała (śląskie)
Brak danych1/2 etatu
TRANS EXPERT s.c. - 2016-03-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Stanowisko specjalisty ds.sprzedaży i logistyki w Safari s.j. to osoba odpowiedzialna za obsługęsprzedaży,koordynowanie i planowanie optymalnego wykorzystania pojazdów aby zapewnić ciągłość wykonywanych zadań sprzedażowo-przewozowo-dystrybucyjnych.
Safari spółka jawna - 2016-09-23 - Żabia Wola (lubelskie)
zapewnienie terminowego ,ilościowego i jakościowego zaopatrzenia w zakresie surowćów,pozyskiwanie dostawców oraz utrzymanie profesjonalnych kontaktów handlowych,porównywanie cen oraz prowadzenie negocjacji handlowych,prowadzenie korespondencji handlowej z dostawcami,ocena dostawców pod względem jakości ekonomicznej efektywności zakupów i wiarygodności,sporządzenie sprawozdań z powierzonych zadań,prowadzenie bazy danych dostawców oraz towarów,optymalizacja procesów zakupowych
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2017-11-03 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych, znakowanie zbiorów, wykonywanie podstawowych opisów muzealiów, archiwizowanie dokumentacji, kompleksowa obsluga zwiedzających, inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych, pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów, pomoc w przygotowaniu dokumentacji.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2017-07-27 - Zielonki (małopolskie)
Prowadzenie akt osobowych, obliczanie wynagrodzeń, prowadzenie dokumentacji BHP, ZUS.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Rydułtowy (śląskie)
Zakres obowiązków:1. Prowadzenie i analizowanie dokumentacji dotyczącej działalności kontrolnej i nadzorów służbowych realizowanej przez Służby Techniczne.2. Nadzorowanie przebiegu i bezpieczeństwa eksploatacji sprzętu wojskowego będącego w kompetencji Szefostwa.3. Określanie sposobów zagospodarowania sprzętu wojskowego wycofywanego z eksploatacji i sprawowanie nadzoru nad realizacją planu przekazywania sprzętu wojskowego oraz odpadów w obszarze odpowiedzialności Szefostwa.4. Współpraca przy opracowywaniu przepisów o prowadzeniu gospodarki materiałowo-technicznej w zakresie sprzętu powszechnego użytku.5. Przygotowywanie pism do firm i instytucji, które starają się nawiązać współpracę z SZ RP.6. Opiniowanie dokumentów normatywnych i prawnych dotyczących sprzętu łączności, dowodzenia i informatyki.7. Udział w planowaniu i rozliczaniu działalności bieżącej Szefostwa. Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-09-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
-wsparcie procesów rekrutacyjnych ze strony administracyjnej m.in. poprzez umieszczanie ogłoszeń o pracę i umawianie rozmów kwalifikacyjnych-zarządzanie relacjami z klientem wewnętrznym, bezpośredni kontakt z rekruterami-określenie potrzeb rekrutacyjnych w bliskiej współpracy z rekruterami-praca na wewnętrzynych systemach rekrutacyjnych-wsparcie kandydatów podczas procesu rekrutacyjnego oraz wsparcie zespołów rekrutacyjnych-przygotowywanie raportów
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Kraków (małopolskie)
program stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Radomsko (łódzkie)
Promowanie produktów (branża meblowa). Praca na terenie Kalisza, Ostorwa Wielkopolskiego oraz Pleszewa.
P.H.U. Aleksandra Paczóska - 2015-12-07 - Kalisz (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników
FHU EDMAR Mariusz Grzywnowicz - 2017-11-10 - Strzeżów Drugi (małopolskie)
j.w.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
Odbieranie rozmów telefonicznych i prawidłowe dokonywanie rezerwacji; Odpowiadanie na zapytania klienta przychodzące na linie Generic/Cluster/ACCA oraz wszelkie inne, które zostaną dodane do zakresu dostarczanych usług dla Accor (w zależności od języka, jakim posługuje się dany Agent); Profesjonalna i sprawna obsługa telefoniczna oraz mailowa przy jednoczesnym zachowaniu standardów jakościowych oraz spełnieniu wymogów sprzedażowych klienta; Stosowanie zaawansowanych technik sprzedażowych umożliwiających przekształcenie maksymalnej ilości rozmów telefonicznych w rezerwacje. Niepełny wymiar czasu pracy - 0,67 etatu.
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca w charakterze kierowcy samochodu ciężarowego.Wymagania: prawo jazdy kat. C, mile widziane doświadczenie zawodowe, sprawność fizyczna.
"GAGA" Spółka Jawna HENRYK PRASZELIK i S-ka - 2016-06-09 - Racibórz (śląskie)
Nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami. Przygotowywanie ofert handlowych i obsługa posprzedażowa. Organizacja oraz uczestnictwo w spotkaniach handlowych. Monitorowanie rynku oraz realizacja planów i zadań sprzedażowych. Udział w imprezach targowych i branżowych
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA PAULA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-30 - Kalisz (wielkopolskie)
Obsługa finansowo-kadrowa. Praca w Kozach w ramach umowy o prace na okres próbny 3 m-cy z możliwością przedłużenia. System jednozmianowy w godz.: 8.00-16.00
KLIMORS SP. ZO.O., SP.K. - 2018-02-27 - Kozy (śląskie)
Prowadzienie prac związanych ze sprzedażą: oferowanie produktów firmy, doradztwo klientom, sprzedaz produktów, kontakty z potencjalnym klientami, przygotowywanie ofert,prezentowanie wyrobów, prowadzenie negocjacji handlowych, tworzenie harmonogramu dostaw, wysyłka do klientów, sprawdzanie cen, oraz dostępności adresw, wprowadzanie oraz akceptacja zamówień,oraganizowanie transportu, zapoznanie z programem Sante i wprowadzanie danych do programu, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy i jej produktów, gromadzenie dokumentacji niezbędnej do przetargów, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe ŁUKPOL Sp. z o.o. - 2018-01-26 - Łuków (lubelskie)