SPECJALISTA DS. WINDYKACJI I OPŁAT Kraków oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA RUCZAJ - ZABORZE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WINDYKACJI I OPŁAT
Wynagrodzenie: od 3 700 PLN
Zakres obowiązków: naliczanie opłat, ewidencja wypłat wg. wyciągów bankowych, przyg.danych do cyklicznych roliczeń za media, prowadzeniewindykacji, współpraca z organami spółdzielni, działami.
Data publikacji: 2020-05-26
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA RUCZAJ - ZABORZE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grota-Roweckiego 11, 30-348 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
naliczanie opłat, ewidencja wypłat wg. wyciągów bankowych, przyg.danych do cyklicznych roliczeń za media, prowadzeniewindykacji, współpraca z organami spółdzielni, działami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WINDYKACJI I OPŁAT
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2020
Data zakończenia pracy: 31.08.2020
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomośc przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości, ustawy o podatku od towarów i usług, kodeksu cywilnego, prawa spółdzielczego, znajomość oprogramowania soft mar
danePracodawcy_nip: 6750005973
danePracodawcy_regon: 000814122
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|421490
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 26.05.2020
Oferta pracy ważna do: 26.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 26.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 26.05.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?3a9bee0262561d2d2d898189c8b66ee7
Podobne oferty pracy
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-08 - Poznań (wielkopolskie)
wsparcie techniczne dla klientów z rynku niemieckiego, wsparcie sprzedaży na rynku niemieckim, tłumaczenie dokumentacji, szkolenia z wiedzy o produkcie dla klientów z rynku niemieckiego, wsparcie w tworzeniu instrukcji technicznych
Northstar Poland Spółka z o.o. - 2016-09-09 - Trzcianka (wielkopolskie)
PRZYGOTOWANIE STANOWISKA PRACY, PRZYGOTOWANIE TOWARÓW
kontakt przez PUP - 2019-02-22 - Paradyż (łódzkie)
pisanie oraz rozliczanie wniosków inwestycyjnych, szkoleniowych, zusowskich w ramach WRPO oraz PRO
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Poznań (wielkopolskie)
Wykształcenie: podstawowe; zakres obowiązków: prace porządkowe w biurach i pomieszczeniach socjalnych; praca od pn do pt w godz. 15:00-232:00 etatu; miejsce pracy: Gliwice Łabędy;
Lux-Mark Lucyna Jusińska - 2018-12-21 - Gliwice (śląskie)
Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klientów firmy, - Doradztwo w zakresie procesowania aplikacji pożyczkowych, - Wsparcie Klientów przy podejmowaniu decyzji pożyczkowych, - Realizacji powierzonych zadań wynikających z działalności Działu, - Podtrzymywanie długofalowych relacji z Klientami.
Aventus Group Sp. z o.o - 2017-10-27 - Białystok (podlaskie)
Znajdowanie dostawców owoców na import do Polski z rejonów Turcji i innych krajów wschodnich
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Grójec (mazowieckie)
Remonty, konserwacja, kontrola techniczna i przeglądy maszyn, urządzeń i linii produkcyjnych zgodnie z DTR i poleceniem przełożonych. Współuczestniczenie w gospodarsce remontowej, monitorowanie zagrożeń, skuteczne usuwanie awarii. Obsługa maszyn, urządzeń i linii produkcyjnych.
Chemikals Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-08-22 - Siedlisko (warmińsko-mazurskie)
Prezentacja i sprzedaż produktów Biura Podróży. Aktywne pozyskiwanie do współpracy nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. realizacja założonych planów i celów handlowych.Przygotowywanie nowych ofert handlowych. Negocjacje z klientami i umiejętność rozwiązywania problemów. Organizowanie i prowadzenie prac administracyjnych biura.
INTERTRANS PKS S.A. - 2019-12-23 - Głogów (dolnośląskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Produkcja kebabu; przygotowanie mięsa do produkcji kebabu; sprzatanie; załadunek i rozładunek towarów; kandydat przejdzie egzamin praktyczny.
JIYAN Sp z o.o. - 2017-01-20 - Pniewy (wielkopolskie)
Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
prace biurowe w zakresie opracowywania dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska - operaty wodnoprawne, oceny oddziaływania na środowisko) itp.
Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski Spółka jawna - 2019-07-02 - Zielona Góra (lubuskie)
- prowadzenie obsługi kadrowo-płacowej pracowników firmy- sporządzanie sprawozdań do GUS- wysyłanie meldunków i współpraca z ZUS oraz obsługa programu PLATNIK- sporządzanie sprawozdań, meldunków kadrowo-płacowych dla zarządu firmy
kontakt przez PUP - 2020-02-26 - Kraków (małopolskie)
Nawiązywanie współpracy, reprezentowanie firmy na rynkach międzynarodowych, samodzielne działania handlowe oraz inne obowiązki wynikające ze stanowiska. Praca na jedną zmianę w godz. 8:00 - 16:00, wynagrodzenie podstawowe + premia
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
1.Przygotowanie zapytań ofertowych w zakresie branży elektrycznej i AKPiA, ewaluacja techniczna otrzymanych ofert, negocjacje cen proponowanych przez oferentów2.Nadzór nad opracowaniem dokumentacji w zakresie branży elektrycznej i AKPiA3.Udział w koordynacji prac projektowych oraz optymalizacja zaproponowanych rozwiązań w celu ograniczenia kosztów powierzonego zakresu prac4.Udział w koordynacji realizacji inwestycji5.Nadzór nad realizacją prac podwykonawców- Wynagrodzenie: od 5000zł brutto/mies. - ustalane indywidualnie podczas rozmowy o pracę. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Następnie umowa na czas określony do 33 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe techniczne (kierunek elektryczny lub pokrewny). Wymagane min. 3-letnie doświadczenie zawodowe w realizacji inwestycji budowlanych w energetyce lub przemyśle, mile widziane doświadczenie w pracy w ramach zespołu Generalnego Wykonawcy. Mile widziane aktualne uprawnienia SEP, prawo jazdy kat. B. Wymagana znajomość procesu inwestycyjnego budowy elektrociepłowni i instalacji energetycznych. Wymagana znajomość j. angielskiego lub niemieckiego na poziomie min. komunikatywnym. - Miejsce wykonywania pracy: Katowice, Polkowice, Olsztyn, Łaziska Górne (praca w delegacji, jeśli budowa znajduje się poza miejscem zamieszkania). Pracodawca zapewnia zakwaterowanie w przypadku pracy w delegacji.- Kontakt telefoniczny (tel.: 32-783-53-63) w godz.: 7:00-15:00 lub wysłać CV na adres e-mail: rekrutacja (at) remak.com.pl w temacie wiadomości wpisując nazwę stanowiska tj. Specjalista ds. elektrycznych i AKPiA
PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-19 - Katowice (śląskie)
jw.
DPR CORPORATION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-16 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów rosyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Rosji
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
obsługa klientów w sklepie spożywczym , wykładanie towaru, utrzymywanie czystości, praca dwuzmianowa od poniedziałku do piątku w godz. 06.00-14.00; 11.00-19.00, w soboty w godz. 6-15 (co druga)
SZELACHOWSKI WIESŁAW "PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU WIESŁAW SZELACHOWSKI" - 2016-10-17 - Michałowice (małopolskie)
Wykształcenie wyższe; roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, znajomość programów: Visio, Solid Works, MS Office, szybkie przyswajanie wiedzy, odporność na stres, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: tworzenie dok. badawczych: programów i metodyk badań,sprawozdań z badań, kart pomiarowych, zabezpieczenie technologiczne badań, badania elementów i zespołów w laboratorium środowiskowym, zastępowanie w obowiązkach kierownika biura badań w trakcie delegacji lub urlopu; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-15 - Gliwice (śląskie)
Specjalista do spraw logistyki
kontakt przez PUP - 2016-12-01 - Zielęcice (opolskie)
-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarach niemieckojęzycznych,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami, oraz prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy:-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę-ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku-możliwość rozwoju zawodowego- stałe, terminowe wynagrodzenie(płaca adekwatna do posiadanych kwalifikacji)- atrakcyjny system premiowy: premie miesięczne + kwartalne + roczne - dofinansowanie do dojazdów dla osób spoza Tczewa,- uczestnictwo w szkoleniach, umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowych,- bogaty pakiet socjalny - bilety do kina, siłowni, na basen- bony świąteczneOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie oferty ze zdjęciem na adres:kadry (at) metrixmetal.plProsimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2018-02-07 - Tczew (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Warszawa (mazowieckie)
rozliczanie czasu pracy kierowcy, rozliczanie delegacji kierowców
FM Expert IWONA DUDKA - 2016-10-24 - Borki (łódzkie)
prowadzenie obsługi finansowej/biurowo-administracyjnej kontraktów na roboty (FIDIC)•wspomaganie kierownika kontraktu w kwestiach ekonomicznych prowadzonego kontraktu,•opiniowanie dokumentacji do rozliczenia kontraktów na roboty,•inne czynności administracyjne na kontrakcie.
BBF Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Łowicz (łódzkie)
Instalacja sprzętu komputerowego, telekopiowego, drukującego, obserwacji technicznej oraz ich awaryjnego zasilania do eksploatacji w miejscu przeznaczenia, serwisowanie ww. sprzętu, zgłaszanie awarii ww. sprzętu oraz ich awaryjnego zasilania w ramach serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego orz asysta przy wizytach serwisów firm zewnętrznych, modernizacja ww. sprzętu oraz urządzeń wchodzących w skład systemów teleinformatycznych i systemu telekopiowego, utrzymanie gotowości do pracy urządzeń wielofunkcyjnych i drukujących poprzez wymianę zużytych materiałów eksploatacyjnych, aktualizacja oprogramowania na sprzęcie komputerowym oraz telekopiowym.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2017-11-16 - Lubań (dolnośląskie)
przygotowywanie ddeklaracji VAT, przetwarzanie not kredytowych, przygotowywanie sprawozdań intrastat, wspieranie zadań w zakresie akcyzy dla klienów ze Szwecji, Rosji, Ukrainy, wprowadzanie danych do systemu ERP, zapewnienie prawidłowego przygotowania wyniku finansowego, weryfikacja, księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Poznań (wielkopolskie)
wprowadzanie i wystawianie faktur, obsługa klientów i dostawców, przyjmowanie reklamacji, obsługa zamówień
kontakt przez PUP - 2019-07-09 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓWUdział we wdrażaniu strategii marketingowej firmy, wdrażanie i koordynowanie projektów i aktywności marketingowych związanych z oferowanymi produktamiMonitoring i analiza efektywności prowadzonych działań marketingowych oraz ich optymalizacja (m.in. z wykorzystaniem Google Analytics, Google Adwords)Wsparcie działu sprzedaży w zakresie ofert finansowania oraz ubezpieczenia dla klientów firmy Współpraca z Dystrybutorami Redagowanie tekstów, tworzenie treści i zarządzanie zawartością strony www w oparciu o CMSZarządzanie profilami firmy w serwisach społecznościowychPlanowanie obecności firmy podczas targów Współpraca z dostawcami zewnętrznymi agencjami reklamowymi, interaktywnymi, drukarniamiWYMAGANIADoświadczenia w pracy na podobnym stanowiskuWiedza z zakresu szeroko pojętego marketingu i e-marketinguPraktyczna znajomość technik i narzędzi marketingu internetowego (Google AdWords i Google Analytics) oraz SEO i e-mail marketingUmiejętności tworzenia tekstów tzw. lekkie pióroBardzo dobra znajomość MS OfficeKreatywność, samodzielność i inicjatywa w działaniuZnajomość języka angielskiego
TBI TECHNOLOGY Sp. z o. o. - 2016-04-18 - Racibórz (śląskie)
nauczyciel zootechniki
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. prof. Władysława Szafera w Rzemieniu - 2019-07-12 - Rzemień (podkarpackie)