SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA Zielona Góra oferta pracy Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski Spółka jawna
Stanowisko: SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: prace biurowe w zakresie opracowywania dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska - operaty wodnoprawne, oceny oddziaływania na środowisko) itp.
Data publikacji: 2019-07-02
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski Spółka jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dekoracyjna 3, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prace biurowe w zakresie opracowywania dokumentacji do uzyskania decyzji administracyjnych w zakresie ochrony środowiska - operaty wodnoprawne, oceny oddziaływania na środowisko) itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe inżynieria środowiska, ochrona środowiska lub pokrewne, umiejętność opracowywania operatów wodnoprawnych, mile widziana znajomość Autocad, CorelDraw
Nazwa pracodawcy:
Pracownia Analiz Środowiskowych Ekoventus Szymańczyk i Węclewski Spółka jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Dekoracyjna 3, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Dekoracyjna
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
Data dodania oferty pracy: 02.07.2019
Oferta pracy ważna do: 01.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 02.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 02.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?716f58de1dee6a79abf2b067c5e3d195
Podobne oferty pracy
•kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa klientów biura rachunkowego•sporządzanie list płac•sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji do ZUS, US, PFRON•prowadzenie i aktualizacja akt osobowych i dokumentacji pracowniczej•obsługa kadrowa pracowników•prawidłowe, rzetelne i terminowe wykonywanie zadań przydzielonych do realizacji
BZ Consulting Sp. z o.o. - 2018-02-01 - Gdańsk (pomorskie)
.
FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA ITC ANGELIKA JABŁOŃSKA - 2018-04-11 - Baruchowo (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie: średnie, kier. informatyk, teleinformatyk; doświadczenie zawodowe: 6 m-cy; mile widziana znajomość budowy sieci (LAN/ WLAN); zakres obowiązków: odbieranie połączeń przychodzących, obsługa i pomoc wrozwiązywaniu problemów technicznych Klientów, samodzielne diagnozowanie usterek sieciowych, współpraca z zespołem Administratorów (drugi poziom HelpDesku), monitorowanie sieci LAN, WLAN, obsługa switchy L3, ubnt, mikrotik, CPE, odpisywanie na zgłoszenia e-mail oraz internetowego Biura Obsługi Klienta, dbanie o pozytywny wizerunek firmy; dwie zmiany; miejsce pracy: Knurów;
MULTIPLAY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-11 - Knurów (śląskie)
przygotowanie ofert handlowych, prowadzenie rozmów z klientami firmy, analiza obrotów w sieciach, przygotowanie zamówień do realizacji, przygotowanie zdjęć artykułów i wzorów do gazetek handlowych, sprawdzanie faktur pod kątem zgodności z umowami handlowymi, wystawianie faktur sprzedaży, wystawianie faktur korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów.godziny pracy 8-16. umowa na okres 3 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Piła (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z obecnymi klientami, promocja sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Ruda Śląska (śląskie)
Sporządzanie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnieniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy (kompletowanie dokumentów, umowy o pracę, zmiany warunków umowy o pracę, prowadzenie teczek akt osobowych, świadectwa pracy, ewidencji, statystyki i informacji o zatrudnionych pracownikach).Nadzór i kontrola przestrzegania Regulaminu Pracy: prowadzenie kart ewidencji czasu pracy, kartotek urlopowych, absencji chorobowych i innych nieobecności wynikających z przepisów Kodeksu Pracy. Sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS oraz SIO.
PRZEDSZKOLE NR 48 "MORSKA PRZYGODA" - 2018-01-12 - Gdynia (pomorskie)
Realizacja zadań merytorycznych wynikających z przygotowania organizacyjnego egzaminów państwowych, realizacja zadań wynikających z procedury postępowania z zadaniami egzaminacyjnymi, realizacja zadań wynikających z prowadzenia rejestru osób przystępujących do państwowego egzaminu specjalizacyjnego oraz bazy zadań egzaminacyjnych, prowadzenie spraw związanych z korespondencją i obiegiem korespondencji w Centrum, koordynowanie terminów spotkań Dyrektora, obsługa centrali telefonicznej.
CENTRUM KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO - 2019-04-16 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja pracowników na terenie Rosji, Ukrainy, Białorusi i Polski
PLATON.EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
•współprowadzenie pełnej księgowości instytucji•sporządzanie deklaracji podatkowych, w tym deklaracji VAT, CIT, oraz innych, zależnie od uregulowań prawnych•sporządzanie deklaracji i sprawozdań do banków, GUS i innych instytucji finansowych i publiczno- prawnych•udział w sporządzaniu rocznego sprawozdania finansowego•prowadzenie ewidencji składników majątkowych i koordynowanie inwentaryzacji•księgowanie dokumentów (faktury zakupowe, raporty kasowe)•prowadzenie rejestrów na potrzeby wewnętrzne instytucji•wykonywanie bieżących zadań na polecenie i pod nadzorem przełożonego - Głównej Księgowej
Muzeum Początków Państwa Poslkiego w Gnieźnie - 2019-04-02 - Gniezno (wielkopolskie)
Zakup sprzętu komputerowego i elementów do rozbudowy sieci teleinformatycznej oraz oprogramowania. Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania. Konserwacja i wnioskowanie o zlecanie napraw sprzętu komputerowego oraz aktualizacji oprogramowania. Elektroniczne archiwizowanie i zabezpieczanie bazy danych na nośnikach informatycznych. Zarządzanie serwerami w oparciu o Linux/ Debian oraz serwerem MS Windows. Umowa na czas określony 7 miesięcy; godziny pracy: 7.00-11.00
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kolejarz" - 2017-07-04 - Słupsk (pomorskie)
Gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych, znakowanie zbiorów, wykonywanie podstawowych opisów muzealiów, archiwizowanie dokumentacji, kompleksowa obsluga zwiedzających, inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych, pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów, pomoc w przygotowaniu dokumentacji.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2017-07-27 - Zielonki (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Piechowice (dolnośląskie)
prowadzenie projektów marketingowych w środowisku e-commerce, współudział w opracowaniu działan marketingowych w Internecie i ococność w mediach społecznościowych (więcej info zał. 1) Praca w Nowym Miasteczku.
Caro sp. z o.o. Społka Komandytowa - 2017-10-13 - Nowe Miasteczko (lubuskie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 22/2019 zamieszczonym w BIP Śląskiego OW NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/- Główne obowiązki:1. Prowadzenie windykacji należności Oddziału,2. Wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych,3. Monitorowanie postępowań egzekucyjnych i współpraca z organami egzekucyjnymi,4. Sporządzanie sprawozdawczości dotyczącej wykonywanych zadań.- Wynagrodzenie: od 3400 do 3600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 4 miesiące z możliwością przedłużenia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe (preferowane wykształcenie w zakresie finansów, ekonomii lub prawa). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu wyższym, minimum 5 lat stażu pracy przy wykształceniu średnim. Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1510 z późn. zm.),2. znajomość przepisów Ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji(t. j. Dz.U. z 2018 r. 1314 z późn. zm.),3. Umiejętność obsługi komputera (m. in. programy Word, Excel, Outlook),4. Umiejętność obsługi urządzeń biurowych.Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-02-28 - Katowice (śląskie)
Współpraca z hodowcami, poszukiwanie zaplecza żywca, dokonywanie sprzedaży i zakupu żywca, utrzymywanie dobrych reklacji z klientami, praca na terenie wschodniej Polski.
DROSED SUROWIEC SP Z O.O. - 2019-01-30 - Siedlce (mazowieckie)
Wymagania: chęci do pracy, zainteresowanie tematyką zwierząt.
"ZOO-MAR" Sklep Zoologiczny Mirosław Machalski - 2015-12-29 - Racibórz (śląskie)
Obsługa kontrahenta włoskojęzycznego, ofertowanie.
"PAGEN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-30 - Gnojnik (małopolskie)
-
Zakłady Górniczo-Metalowe ZĘBIEC S.A. - 2017-04-20 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Produkcja, przetwarzanie kebaba, opiekanie, nabijanie, przyprawianie, pakowanie
INTER PRODUKTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-13 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
opieka nad dziećmi, przewijanie, karmienie, prowadzenie zajęć z dziećmi
Aneta Baruk Niepubliczny Żłobek BĄBELEK - 2016-12-30 - Świdnik (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Jarosław (podkarpackie)
Sprzedaż art. chemicznych, gazet, art. gospodarstwa domowego
Firma Handlowa "RENATA" Kępka-Nieszpaur Lidia - 2017-11-20 - Włodowice (śląskie)
Prace nad stworzeniem hierarchii i pisania reguł do automatycznego Katalogu Amazon, zgodnych z przepisami; Kontrola czy produkty zostały przetestowane w certyfikowanych laboratoriach i czy są one zgodne z wymaganiami prawnymi kraju importującego; Klasyfikacja produktów na podstawie ich potencjalnego ryzyka oraz towarów niebezpiecznych do transportu oraz magazynowania; Podejmowanie działań mających na celu ochroną klienta przed otrzymaniem produktów niebezpiecznych, Analiza problemów z jakością oraz procesów; Rekomendowanie działań naprawczych.
IVONA SOFTWARE SP Z O O - 2017-02-03 - Gdańsk (pomorskie)
PROWADZENIE SPRAW ZWIAZANYCH Z BEZPIECZEŃSTWEM I HIGIENA PRACY W ZAKŁADZIE ZGODNIE Z WYMOGAMI ROZPORZĄDZENIA RADY MINISTRÓW W SPRAWIE SŁUZBY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ WYKONYWANIA CZYNNOŚCI Z ZAKRESU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJSystematyczna kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad wynikających z przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy.Dokonywanie rocznych ocen oraz analiz stanu bhp ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk, na których występują zagrożenia wypadkowe oraz narażenia na powstawanie chorób zawodowych. Bieżące informowanie pracodawcy o stanie bhp w zakładzie oraz o źródłach zagrożeń zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. Opracowanie instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy.Udział w opracowywaniu wniosków wynikających z badań przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków oraz udział w pracach zespołu powypadkowego.Dokonywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.Występowanie do kierowników komórek organizacyjnych z wnioskiem o usunięcie stwierdzonych uchybień w zakresie należącym do kierowników tych komórek oraz informowanie Dyrektora o realizacji tych wniosków.W razie stwierdzenia bezpośrednich zagrożeń dla życia lub zdrowia pracowników, występowanie do kierowników komórek organizacyjnych i Dyrektora z wnioskami o wstrzymanie pracy na stanowisku pracy, grup stanowisk lub w zagrożonym obiekcie.Kontrolowanie ważności szkoleń okresowych w zakresie bhp i p.poż.Wykonywanie czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI W KONINIE - 2016-03-10 - Konin (wielkopolskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie sklepu internetowego C-Store, sprzedaż na Allegro, prowadzenie i aktualizowanie strony www, prowadzenie i aktualizowanie facebooka, promowanie i reklama e-sklepu w internecie, aktualizacja produktów w programie Wf Mag, mile widziana znajomość Pfoto Shop, InDesign, Ilustrator
F.H.U KERN Tomasz Kasiłowski - 2016-03-02 - Kobyłka (mazowieckie)
Analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Kielce (świętokrzyskie)
Zakres obowiązków:- Obsługa kasy fiskalnej- Rozrachunki z kontrahentami- Rozliczanie kierowców z należności przyjętych na trasie- Rozliczanie dokumentów kasowych (KP, KW)- Wystawianie dokumentów sprzedażowych i korygujących- Raporty kasowe, zestawienia dla kierownictwa- Przygotowywanie dokumentów dla działu księgowości- Ewidencja dokumentacji biurowej- Obsługa korespondencji firmowej- Kontakt z klientemUmowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-11-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-08-01 - Łódź (łódzkie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Kraków (małopolskie)