SPECJALISTA DO OBSŁUGI KLIENTA (ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO) Tczew oferta pracy METRIX-METAL SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DO OBSŁUGI KLIENTA (ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO)
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: -Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarach niemieckojęzycznych,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami, oraz prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy:-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę-ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku-możliwość rozwoju zawodowego- stałe, terminowe wynagrodzenie(płaca adekwatna do posiadanych kwalifikacji)- atrakcyjny system premiowy: premie miesięczne + kwartalne + roczne - dofinansowanie do dojazdów dla osób spoza Tczewa,- uczestnictwo w szkoleniach, umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowych,- bogaty pakiet socjalny - bilety do kina, siłowni, na basen- bony świąteczneOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie oferty ze zdjęciem na adres:kadry (at) metrixmetal.plProsimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)
Data publikacji: 2018-02-07
Lokalizacja: Tczew (pomorskie)
Pracodawca: METRIX-METAL SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piaskowa 3, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarach niemieckojęzycznych,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami, oraz prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy:-zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę-ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku-możliwość rozwoju zawodowego- stałe, terminowe wynagrodzenie(płaca adekwatna do posiadanych kwalifikacji)- atrakcyjny system premiowy: premie miesięczne + kwartalne + roczne - dofinansowanie do dojazdów dla osób spoza Tczewa,- uczestnictwo w szkoleniach, umożliwiające podnoszenie kwalifikacji zawodowych,- bogaty pakiet socjalny - bilety do kina, siłowni, na basen- bony świąteczneOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie oferty ze zdjęciem na adres:kadry (at) metrixmetal.plProsimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO OBSŁUGI KLIENTA (ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Organizacja pracy i zarządzania czasem
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność negocjacji
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność sprzedaży
Nazwa pracodawcy: METRIX-METAL SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Piaskowa 3, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Tczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tczew
Adres strony pracodawcy: http://www.metrixmetal.pl/
Ulica pracodawcy: Piaskowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Profil działalności pracodawcy:
http://www.metrixmetal.pl/Wycinanie laserowe, wykrawanie, obróbka elementów z blachy.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 07.02.2018
Oferta pracy ważna do: 02.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Pełna obsługa kadrowa pracowników Prowadzenie ewidencji czasupracy w różnych systemach czasu pracy podmiotu leczniczego urlopy,zwolnienia lekarskie, grafiki itp. Wprowadzanie i aktualizacja danychpersonalnych w systemie kadrowo-płacowym przygotowywaniedokumentów i danych dla działu Płac nadzorowanie ważności badańlekarskich Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych Aktualizacja dokumentacji personalnej zgodnie z obowiązującymizmianami w przepisach przygotowywanie miesięcznych raportów izestawień zastępstwo w zakresie sporządzania list płac. Praca od godziny 7:00
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa - 2019-03-04 - Opole (opolskie)
Planowanie przewozów międzynarodowych klientów Centrum Usług Logistycznych;Ustalanie trybu i warunków realizacji usług przewozowych;Zapewnienie klientom profesjonalnych konsultacji w zakresie usług przewozowych;Kompleksowa obsługa klienta w przewozach międzynarodowych ( ustalanie warunków przeprowadzenia transportu ; koordynowanie i monitorowanie procesów przewozowych zlecanych przez klientów; bieżące i efektywne rozwiązywanie problemów dot. przewozów/ opóźnienia , sytuacje kryzysowe, awarie/ troska o wysoki standard realizowanych usług przewozowych/ brak reklamacji ze strony klienta/Monitorowanie jakości usług świadczonych przez podwykonawców;Optymalizowanie procesów związanych z organizacją transportów dla klientów. Miejsce pracy: Bielany WrocławskiKontakt kandydatów z pracodawcą 71 74-96-976Oferta znajduje się w sali: F
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Analiza rynku i ofert konkurencji, tworzenie ofert, realizowanie planów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Szprotawa (lubuskie)
Prowadzenie polityki zakupowej, monitorowanie i optymalizacja poziomu zapasów, poszukiwanie nowych partnerów oraz rozwiązań w zakresie stosowanych materiałów
kontakt przez OHP - 2017-01-26 - Liszki (małopolskie)
sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, przygotowywaniw deklaracji ZUS, GUS, pracodawca wymaga 2 lata doświadczenia zawodowego
GRUPA PRODUCENTÓW ROLNYCH "ERGO - ROL" Sp. z o.o. Podmokle Małe - 2016-04-18 - Kiełpiny (wielkopolskie)
Obsługa komputera i programów biurowych, kontakty z kontrahentami oraz z pracownikami z terenu Ukrainy
VEKTOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-28 - Gdańsk (pomorskie)
PRZYJMOWANIE , KOORDYNACJA ORAZ REALIZACJA ZAMÓWIEŃ, NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ, BUDOWANIE ODPOWIEDNIEGO WIZERUNKU FIRMY PODCZAS KONTAKTU Z KLIENTAMI, ZAPEWNIENIE SPRAWNEGO FUNKCJONOWANIA BIURA, PRZYGOTOWYWANIE, PROWADZENIE ORAZ NADZÓR DOKUMENTACJI, RAPORTÓW ORAZ BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI FIRMY, DBANIE O WŁAŚCIWY OBIEG DOKUMENTÓW, ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW
GOLDEN LINE PAWEŁ DOSTYCH - 2018-02-15 - Rzeszów (podkarpackie)
Magazynier
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
prowadzenie postępowań administracyjnych w celu przygotowania decyzji Dyrektora RZGW, zwalniających z zakazów na obaszarach szczególnego zagrożenia powodzią, prowadzeni postępowan administracyjnych w celu przygotowania decyzji Dyrektora RZGW zwalniających z zakazów lokalizowania na obszarach szczególnego zagrożenia powodzią, prowadzenie spraw związanych z obsługą wniosków o wydanie opinii i/lub uzgodnień do koncepcji przestrzennego zagospodarowania kraju
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ W POZNANIU - 2016-04-19 - Skęczniew (wielkopolskie)
praca w godzinach między 07:00, a 22:00; organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociągów, kontrola jakości i ilości towaru, stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z klientami oraz podwykonawcami, przygotowanie dokumentów przewozowych, sporządzenie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o dobre imię i prestiż firmy, organizacja procesów logistycznych.Miejsce wykonywania pracy: teren całego kraju oraz Czechy, Słowacja, Niemcy (delegacja).
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-07 - Stargard (zachodniopomorskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem rumuńskim/mołdawskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka rumuńskiego/mołdawskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)
Doradztwo Sprzedaż pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm
PZU na Życie S.A. - 2017-05-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie zmiany na linii kas, otwieranie i zamykanie sklepu. Praca dwuzmianowa w godz. 7.00-22.30 od poniedziałku do niedzieli w Bielsku-Białej.
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
Odpowiada za pozyskiwanie i bieżącą obsługę najważniejszych i największych klientów firmy;utrzymuje i rozwija relacje handlowe z kluczowymi klientami firmy;współtworzy strategię sprzedażową i odpowiada za prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych produktów i usług.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Lublin (lubelskie)
Nawiązywanie kontaktów biznesowych i handlowych z kontrahentami z Ukrainy oraz krajów Unii Europejskie. Rozmowy negocjacyjne z partnerami biznesowymi z Ukrainy i Włoch.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Chełm (lubelskie)
-dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów.- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu - wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych,-tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Zabierzów (małopolskie)
prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej( umowy, aneksy, świadectwa pracy, akta osobowe), przygotowywanie danych do płac oraz naliczanie wynagrodzeń, przygot. rapartów kadrowych informacji dla ZUS, GUS,PFRON, wystawianie zaświadczeń, sporządzanie deklaracji m.in. PIT, PFRON, ZUS, prowadzenie i aktualizacja teczek osobowych pracowników, nadzór nad szkoleniami BHP, badaniami lekarskimi, kompleksowa obsługa kadrowa pracowników.
RAGEN spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-09-03 - Głogów (dolnośląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie i obsługa klientów rosyjskojęzycznych
ZOLTAN SPORT Piotr Hołownia - 2016-07-21 - Augustów (podlaskie)
przegląd i naprawa maszyn rolniczych
MOREŃ Moreń Artur - 2015-12-08 - Dwornia (lubelskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
UDZIELANIE POMOCY I WSPARCIA RODZINOM ZASTĘPCZYM I PROWADZĄCYM RODZINNE DOMY DZIECKA W REALIZACJI ZADAŃ WYNIKAJĄCYCH Z PIECZY RODZINNEJ.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W DĘBICY - 2018-10-29 - Dębica (podkarpackie)
Pozyskiwanie kontaktów międzynarodowych (kraje- republiki byłego ZSRR) w zakresie działalności firmy, nawiązywanie współpracy, negocjowanie warunków współpracy, podtrzymywanie relacji z partnerami i klientami zagranicznymi. Praca 30 godzin/tyg.; od poniedziałku do piątku w godzinach 10-16.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Raszyn (mazowieckie)
- prowadzenie aktywnych negocjacji telefonicznych - wyjaśnienie przyczyn opóźnień w zakresie braku płatności- skuteczne i profesjonalne motywowanie do dokonania spłaty zadłużenia- ustalanie warunków oraz monitorowanie terminowych wpłat zaległych należnościUmowa na okres próbny, następnie umowa na czas określony, dwie zmiany 7:00-20:00 - wg grafikuKontakt z pracodawcą: Aleksandra Łysiaktel.: +48 717847180, tel.kom.: +48 693398885praca (at) creditexpress.pl
Creditexpress Inkasso Poland Sp. z o.o. - 2017-06-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, prowadzenie korespondencji handlowej.Biegła znajomość w mowie i piśmie języka włoskiego.KomunikatywnośćDobra znajomość obsługi komputeraFIRMA OFERUJE:Pakiet szkoleń wdrażającychMożliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowymPracę w miłej atmosferzeMotywujący model wynagrodzenia (podstawa + prowizja)Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą
EKO-OKNA Sp. z o. o. - 2015-11-27 - Kornice (śląskie)
zamawianie materiałów: głównie granulatów i kontrola jego stanów magazynowych, zarządzanie podległym zespołem, koordynowanie i kontrolowanie prac podczas inwentaryzacji weryfikowanie poprawności wprowadzonych danych w dokumentacji oraz plikach inwetaryzacyjnych, wyjaśnienie powstałych różnic, prowadzenie ewidencji materiałów przychodzących oraz rozchodów wewnętrznych i zewnętrznych, zgodnie z przyjętymi standardami , wyszukiwanie nowych dostawców, optymalizacja poziomu zapasów surowcowych i precesów magazynowych, kontrola przepływu materiałów, przygotowanie raportów dziennych jak i na potrzeby zarządu firmy, ścisła współpraca z innymi działami
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2018-02-07 - Bielawa (dolnośląskie)
obsługa administracyjna biura, organów stowarzyszenia, stron www, przygotowanie wniosków o płatność, dokumentowanie działań stowarzyszenia
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Chrzanów (małopolskie)
sprzedaż produktów,pozyskiwanie klientów,budowanie bazy klientó,obsługa reklamacji,promocje handlowe.
kontakt przez PUP - 2019-03-07 - Zambrów (podlaskie)
Sporządzanie raportów zgodności podatkowej między firmą a kontraktorami.
kontakt przez PUP - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)
Stworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów. Przygotowanie ofert handlowych dla klientów rosyjsko- oraz angielskojęzycnych. Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz strategii sprzedażowej dla zorganizowanej części przedsiębiorstwa. Przeprowadzenie badań rynkowych.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Łódź (łódzkie)