SPECJALISTA DS. WERYFIKACJI KLIENTA Olsztyn oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WERYFIKACJI KLIENTA
Wynagrodzenie: do 3 700 PLN
Zakres obowiązków: - Terminowe tworzenie profili KYC w systemie na podstawie danych czerpanych z wewnętrznych i zewnętrznych źródeł- Proaktywna współpraca z Relationship Managerami i Compliance w aktualizowaniu profili aż do ostatecznej aprobaty- Przeglądanie wiadomości o firmach w wewnętrznych i zewnętrznych źródłach (strona klienta, strony regulatorów, Dun & Bradstreet, Google, etc.)- Dokumentowanie informacji w profilu KYC w celu zapewnienia kompletnych i trafnych danych firmy (powstanie, struktura własności, zarząd, reputacja itd.) - Tworzenie profili zgodnie z wymogami lokalnego regulatora/globalnymi standardami BSU - Procesowanie profili KYC i powiązanej dokumentacji od otwarcia do aprobaty - Aktualizowanie bazy rekordów w miarę postępów procesu - Raportowanie postępów procesu do managera - Spełnianie limitów przeprocesowanych dziennie rekordów zgodnie z ramami czasowymi ustalonymi w umowie o serwisie - Regularne aktualizowanie bazy rekordów w ciągu dnia - Raportowanie niespójności do Starszych Analityków - Raportowanie negatywnych wiadomości o klientach lub klientach wysokiego ryzyka do Relationship Managera/Compliance - Wsparcie projektów departamentu w razie potrzeby
Data publikacji: 2019-04-05
Lokalizacja: Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Terminowe tworzenie profili KYC w systemie na podstawie danych czerpanych z wewnętrznych i zewnętrznych źródeł- Proaktywna współpraca z Relationship Managerami i Compliance w aktualizowaniu profili aż do ostatecznej aprobaty- Przeglądanie wiadomości o firmach w wewnętrznych i zewnętrznych źródłach (strona klienta, strony regulatorów, Dun & Bradstreet, Google, etc.)- Dokumentowanie informacji w profilu KYC w celu zapewnienia kompletnych i trafnych danych firmy (powstanie, struktura własności, zarząd, reputacja itd.) - Tworzenie profili zgodnie z wymogami lokalnego regulatora/globalnymi standardami BSU - Procesowanie profili KYC i powiązanej dokumentacji od otwarcia do aprobaty - Aktualizowanie bazy rekordów w miarę postępów procesu - Raportowanie postępów procesu do managera - Spełnianie limitów przeprocesowanych dziennie rekordów zgodnie z ramami czasowymi ustalonymi w umowie o serwisie - Regularne aktualizowanie bazy rekordów w ciągu dnia - Raportowanie niespójności do Starszych Analityków - Raportowanie negatywnych wiadomości o klientach lub klientach wysokiego ryzyka do Relationship Managera/Compliance - Wsparcie projektów departamentu w razie potrzeby
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 700 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
od 9.00 do 17.00, miejsce wykonywania pracy: ul. Kołobrzeska 38 10-434 Olsztyn oraz wg. zleceń pracodawcy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WERYFIKACJI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Olsztyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Olsztyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali analitycy finansowi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.04.2019
Data zakończenia pracy: 18.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagana znajomość języka angielskiego i hindi do kontaktów z kontrahentami zewnętrznymi oraz do pracy w środowisku multikulturowym, znajomość przepisów prawa, w tym: regulacji wewnętrznych i zewnętrznych, w szczególności wynikających z działań podmiotów nadzoru finansowego/bankowego, umiejętność posługiwania się narzędziami, pakietami statystycznymi, językami modelowania bądź programowania; CEH, C++, C, doskonała znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, itd.), umiejętność kontroli transakcji pod względem zgodności z wymogami regulacyjnymi oraz w raportowaniu podejrzanych działań; umiejętność wykorzystania nowoczesnych technologii do realizacji powierzonych zadań, wiedza teoretyczna na temat instytucji rynków kapitałowych; znajomość zagadnień rynku kapitałowego, a także znajomość różnych produktów finansowych; umiejętność współtworzenia procesów operacyjnych
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 64b, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: m. Olsztyn
Gmina pracodawcy: Olsztyn
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Olsztyn
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 64b
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali analitycy finansowi
Data dodania oferty pracy: 05.04.2019
Oferta pracy ważna do: 19.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przygotowanie i kompletacja części do montażuPasowanie, montowanie, kontrola montażu według dokumentacjiWykonywanie polerowania powierzchniWykonywanie regeneracji i naprawy form i innych narzędzi
MACRO MOLDS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-17 - Tychy (śląskie)
Zgłaszanie i wygłaszanie pracowników z ZUS, sporządzanie list płac, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji pracowniczej dla ZUS, PFRON, US, GUS, praca z programem Reset 2 i Płatnik, sporządzanie pracownikom zaświadczeń, świadectw pracy, obsługa zajęć komorniczych. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej lub Andrychowie.
Mariusz Dyczkowski KANCELARIA PRAWNO-PODATKOWA - 2016-09-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej, tłumaczenia językowe dokumentów, kompleksowa obsługa biura, wsparcie dla pracowników zagranicznych
BEETSMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Przygotowanie dokumentacji celnej w exporcie i imporcie.Prowadzenie rozmów z dostawcami, kontrahentami.Organizowanie transportu.
"TEAMDRESS DRAWA" Sp. z o. o. - 2018-04-06 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
- Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie wszelkich umów o pracę, sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudniania i wynagrodzeń pracowników, ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop), prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej /zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin jak również świadczeniobiorców Ośrodka Pomocy Społecznej/, raportów dla pracowników, wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika, współpracowanie i udzielenie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego, przyjmowanie wniosków dotyczących wypłaty należnych, wynikających z przepisów prawa świadczeń pracowniczych, prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności, k. prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i Ppoz pracownika oraz kontrola ich aktualności, i. rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, itp. stosownie do przepisów Kodeksu Pracy, sporządzanie sprawozdań w zakresie dotyczących zatrudnienia pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami, sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych określonych przez odpowiednie przepisy prawa do Urzędu Statystycznego, w. okresowa analiza funduszu płac, przestrzeganie tajemnicy służbowej, y. wykonywanie innych czynności oraz poleceń służbowych Kierownika Ośrodka. Opracowywanie i aktualizowanie informacji o potrzebach kadrowych firmy oraz rekrutowanie i selekcjonowanie kandydatów do pracy.- Znajomość języka Ukraińskiego, Rosyjskiego, Białoruskiego jest wymagana do: tworzenia regulaminów organizacyjnych, prowadzenia rekrutacji pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi oraz prowadzenia rozmów rekrutacyjnych.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe - Licencjat lub Magister. Wymagany 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy na podobnym stanowisku. Praktyczna znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych. Wymagane umiejętności sprawnego przygotowywania wszelkiej dokumentacji kadrowej, tj. umów, porozumień, zaświadczeń, świadectw pracy. Wymagana znajomość programów kadrowych. Wymagana biegła obsługa komputera w zakresie pracy biurowej (MS Office, Internet). Wymagane wysokie zdolności organizacyjne i odporność na stres. Wymagana odpowiedzialność, sumienność oraz duże zaangażowanie w wykonywanie obowiązków.
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Katowice (śląskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- analizowanie rynku i ofert konkurencji,- pozyskiwanie nowych klientów,- utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi,- analizowanie wyników sprzedazy,- tworzenie ofert handlowych,- negocjowanie umów i warunków handlowych,- proponowanie działań usprawniających sprzedaż,- sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
- świadczenie usług wsparcia technicznego użytkownikom infrastruktury teleinformatycznej,- wdrażanie rozwiązań sprzętowych, oprogramowania i usług oraz standardów polityki bezpieczeństwa na stanowiskach komputerowych,- koordynacja działań związanych z rozbudową sieci komputerowych LAN, WAN,- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania komponentów infrastruktury informatycznej,- klasyfikowanie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów technicznych sprzętu i oprogramowania oraz udział w inwentaryzacji i sprawozdawczości,- udział w procedurach określania potrzeb i przygotowania specyfikacji technicznych dostaw,- prowadzenie szkoleń stanowiskowych z zakresu użytkowania sprzętu i oprogramowania komputerowego oraz zasad bezpieczeństwa teleinformatycznego;
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Zarząd Zlewni w Zielonej Górze - 2018-10-25 - Zielona Góra (lubuskie)
aktywne pozyskiwanie klientów
"Meblomet" Spółdzielnia Pracy Mszana Dolna - 2017-07-06 - Mszana Dolna (małopolskie)
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych w środowisku firm produkcyjnych i logistycznych,organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych dla kandydatów, zamieszczanie ogłoszeń o pracę na portalach internetowych i innych mediach, aktywna współpraca z instytucjami rynku pracy, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych, wprowadzenie kreatywnych rozwiązań w zakresie pozyskiwania pracowników tymczasowych.
Agencja Pracy i Doradztwa Personalnego INTERKADRA SP. Z O.O. - 2017-07-04 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych, archiwizacja dokumentów, tworzenie zamówień wewnętrznych, współpraca z innymi działami firmy w zakresie zbierania informacji dotyczących zamówień.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Płock (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów z branży budowlanej, kontrahentów ze wschodu (pozyskiwanie pracowników fizycznych, wykwalifikowanych, a także firm ze Wschodu, aby inwestowały, budowały w Polsce), praca na umowę zlecenie (84 godziny w miesiącu), dyspozycyjność w godz. 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku, w okresie późnijeszym istnieje możliwość przejścia na umowę o pracę
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Sporządzanie dokumentacji pracowniczej, obsługa programów komputerowych płacowych, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, korespondencja z urządami, ZUS. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie w pracy biurowej, sprawna obsługa komputera, dobra organizacja pracy, samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków.
kontakt przez PUP - 2018-10-04 - Katowice (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Sierpc (mazowieckie)
- analiza awaryjności kotłów i urządzeń pomiarowych- ocena strony technicznego urządzeń- opiniowanie umów wykonywania dokumentacji projektowo-technicznej usług
PGE GÓRNICTWO I ENERGETYKA KONWENCJONALNA SPÓŁKA AKCYJNA - ODDZIAŁ ZESPÓŁ ELEKTROCIEPŁOWNI BYDGOSZCZ - 2018-10-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wg rozporządzenia i norm. Praca w godzinach 8-16
PGB human resources sp. z o.o. - 2017-05-25 - Murów (opolskie)
naliczanie wynagrodzeń, zus-ów, prowadzenie akt osobowych, mile widziany stopień niepełnosprawności, kontakt e-mail: aneta.kujawa (at) biuroprofit.home.pl
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Gniezno (wielkopolskie)
•Koordynacja i zarządzanie projektami EFS realizowanych w ramach RPO (głównie projekty w zakresie wsparcia przedszkoli i placówek edukacji ogólnej);•Przygotowanie wzorów dokumentów i nadzór nad kompletnością dokumentacji projektu;•Przygotowywanie opisów dokumentów finansowo-księgowych dot. projektów;•Nadzór nad prawidłowym kwalifikowaniem kosztów i uczestników w projektach;•Monitoring ryzyk projektowych i alarmowanie zagrożeń;•Obliczanie wskaźników produktów, rezultatów i oddziaływania zgodnie z wymogami projektów;•Organizacja i nadzór nad pracą wykonawców i personelu w w projektach;•Uczestnictwo w przeprowadzonych działaniach kontrolnych i wdrażanie działań pokontrolnych;•WAŻNE! Zakres obowiązków nie obejmuje rekrutacji uczestników do projektów.
Eurosolutions Sp. z o.o. - 2017-02-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie spraw kadrowo-płacowych.
Spółdzielnia Inwalidów " Współpraca" - 2016-09-26 - Sopot (pomorskie)
- wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego;- prowadzenie akt osobowych pracowników;- przygotowywanie dokumentów kadrowych (umowy o pracę, świadectwa pracy, zaświadczenia o zarobkach);- wystawianie skierowań na badania lekarskie;- kontakt z instytucjami zewnętrznymi – Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Urząd Skarbowy,Komornik;- przygotowywanie raportów do GUS;- współpraca z pozostałymi działami firmy.
RUTA SP. ZO.O. - 2017-11-27 - Wodzisław Śląski (śląskie)
.
ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. JANA PAWŁA II W CZERSKU - 2018-09-05 - Czersk (pomorskie)
kontrola i zabezpieczanie zagranicznych i krajowych nalezności handlowych
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
- Przygotowywanie zapytań ofertowych - technicznych, uzgodnienia techniczne z oferentami, nadzór nad dostawcami części zamiennych. - Wynagrodzenie: 4000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania wykształcenie średnie lub wyższe techniczne. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Kontakt osobisty (ul. Obrońców Westerplatte 108, 40-335 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 32 779-20-00 wew. 33) w godz.: 7:00-15:00 lub e-mail: kadry (at) baterpol.pl
BATERPOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-11-22 - Katowice (śląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż pożyczek, zakładanie lokat, pośrednictwo ubezpieczeniowe.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa JAWORZNO - 2017-10-26 - Gniezno (wielkopolskie)
Handel olejem roślinnym, jadalnym. Praca biurowa przy komputerze oraz telefonie komórkowym.Obsługa klientów wg obowiązującej już bazy klientów + poszukiwanie nowych.Składanie ofert drogą elektroniczną. Pensja zasadnicza + premia od sprzedaży. Praca w godzinach 8:00-16:00
Flota Logistic Bis Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-08-16 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Prowadzenie rozliczeń bieżących firmy, dokumentacji oraz podstawowych spraw kadrowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-08 - Gdańsk (pomorskie)
przyjmowanie zgłoszeń, udzielanie informacji użytkownikom aplikacji, analiza i przedstawienie diagnozy problemów użytkownikowi, a następnie przekazanie uwag do specjalistów odpowiedzialnych za ich późniejsze usuwanie
CITY-NAV Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Poznań (wielkopolskie)
jw
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-04-18 - Warszawa (mazowieckie)