Praca SPECJALISTA DS. WERYFIKACJI KLIENTA - oferty pracy

W serwisie internetowym wypr.pl mo偶esz zapozna膰 si臋 ze wszystkimi ofertami pracy SPECJALISTA DS. WERYFIKACJI KLIENTA, kt贸re s膮 dost臋pne w naszym serwisie internetowych. Mo偶esz przegl膮da膰 6 ofert pracy SPECJALISTA DS. WERYFIKACJI KLIENTA.

SPECJALISTA DS. WERYFIKACJI KLIENTA - od 4聽000 PLN

G艂贸wne zadania i obowi膮zki obejmuj膮:Prowadzenie telefonicznych/listownych kontakt贸w z klientem w celu uzyskania informacji o kliencie, szczeg贸艂贸w dotycz膮cych korzystania z konta oraz aktualizacji informacji o profilu klienta.Formu艂owanie wniosk贸w w oparciu o zasi臋g i analiz臋 oraz okre艣lanie odpowiednich dzia艂a艅 w celu ich rozwi膮zania. Dokumentowanie i 艣ledzenie wszystkich ustale艅 i wynik贸w ka偶dego dochodzenia. Rozpatrywanie skarg i/lub odwo艂a艅 zwi膮zanych z procesami obs艂ugi klienta i wsp贸艂praca z wewn臋trznym zespo艂em w celu pomocy w rozwi膮zaniu problemu, w razie konieczno艣ci. Ocena sprz臋tu i/lub przydzia艂u zasob贸w personelu w celu zidentyfikowania potencjalnych problem贸w, kt贸re mog膮 mie膰 wp艂yw na organizacj臋 pracy dzia艂u.Pomoc w przegl膮dzie raport贸w w programie Excel i uzyskanie brakuj膮cych element贸w danych za po艣rednictwem r贸偶nych system贸w badawczych, w razie potrzeby.Odpowiednia ocena ryzyka przy podejmowaniu decyzji biznesowych, zwracaj膮c szczeg贸ln膮 uwag臋 na reputacj臋 firmy i chroni膮c Citigroup, jej klient贸w i aktywa poprzez przestrzeganie obowi膮zuj膮cego prawa, zasad i przepis贸w, przestrzeganie Polityki, stosowanie zdrowego os膮du etycznego w odniesieniu do osobistego zachowania, post臋powania i praktyk biznesowych oraz przejrzyste eskalowanie, zarz膮dzanie i zg艂aszanie problem贸w zwi膮zanych z kontrol膮.Godziny pracy 9-17
kontakt przez PUP - 2021-05-01 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. WERYFIKACJI KLIENTA - od 4聽000 PLN

G艂贸wne zadania i obowi膮zki obejmuj膮:Prowadzenie telefonicznych/listownych kontakt贸w z klientem w celu uzyskania informacji o kliencie, szczeg贸艂贸w dotycz膮cych korzystania z konta oraz aktualizacji informacji o profilu klienta.Formu艂owanie wniosk贸w w oparciu o zasi臋g i analiz臋 oraz okre艣lanie odpowiednich dzia艂a艅 w celu ich rozwi膮zania. Dokumentowanie i 艣ledzenie wszystkich ustale艅 i wynik贸w ka偶dego dochodzenia. Rozpatrywanie skarg i/lub odwo艂a艅 zwi膮zanych z procesami obs艂ugi klienta i wsp贸艂praca z wewn臋trznym zespo艂em w celu pomocy w rozwi膮zaniu problemu, w razie konieczno艣ci. Ocena sprz臋tu i/lub przydzia艂u zasob贸w personelu w celu zidentyfikowania potencjalnych problem贸w, kt贸re mog膮 mie膰 wp艂yw na organizacj臋 pracy dzia艂u.Pomoc w przegl膮dzie raport贸w w programie Excel i uzyskanie brakuj膮cych element贸w danych za po艣rednictwem r贸偶nych system贸w badawczych, w razie potrzeby.Odpowiednia ocena ryzyka przy podejmowaniu decyzji biznesowych, zwracaj膮c szczeg贸ln膮 uwag臋 na reputacj臋 firmy i chroni膮c Citigroup, jej klient贸w i aktywa poprzez przestrzeganie obowi膮zuj膮cego prawa, zasad i przepis贸w, przestrzeganie Polityki, stosowanie zdrowego os膮du etycznego w odniesieniu do osobistego zachowania, post臋powania i praktyk biznesowych oraz przejrzyste eskalowanie, zarz膮dzanie i zg艂aszanie problem贸w zwi膮zanych z kontrol膮.Godziny pracy 9-17
kontakt przez PUP - 2021-05-01 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. WERYFIKACJI KLIENTA - od 4聽000 PLN

Prowadzenie telefonicznych/listownych kontakt贸w z klientem w celu uzyskania informacji o kliencie. Dokumentowanie i 艣ledzenie wszystkich ustale艅 i wynik贸w ka偶dego dochodzenia. Rozpatrywanie skarg i/lub odwo艂a艅 zwi膮zanych z procesami obs艂ugi klientaGodziny pracy 9-17
kontakt przez PUP - 2021-03-23 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. WERYFIKACJI KLIENTA - od 4聽000 PLN

Prowadzenie telefonicznych/listownych kontakt贸w z klientem w celu uzyskania informacji o kliencie. Dokumentowanie i 艣ledzenie wszystkich ustale艅 i wynik贸w ka偶dego dochodzenia. Rozpatrywanie skarg i/lub odwo艂a艅 zwi膮zanych z procesami obs艂ugi klientaGodziny pracy 9-17
kontakt przez PUP - 2021-03-23 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. WERYFIKACJI KLIENTA - od 3聽600 PLN

Terminowe tworzenie profili KYC w systemie na podstawie danych czerpanych z wewn臋trznych i zewn臋trznych 藕r贸de艂. Proaktywna wsp贸艂praca z Relationship Managerami i Compliance w aktualizowaniu profili a偶 do ostatecznej aprobaty. Przegl膮danie wiadomo艣ci o firmach w wewn臋trznych i zewn臋trznych 藕r贸d艂ach (strona klienta, strony regulator贸w, Dun & Bradstreet, Google, etc.). Dokumentowanie informacji w profilu KYC w celu zapewnienia kompletnych i trafnych danych firmy (powstanie, struktura w艂asno艣ci, zarz膮d, reputacja itd.). Tworzenie profili zgodnie z wymogami lokalnego regulatora/globalnymi standardami BSU. Procesowanie profili KYC i powi膮zanej dokumentacji od otwarcia do aprobaty. Aktualizowanie bazy rekord贸w w miar臋 post臋p贸w procesu. Raportowanie post臋p贸w procesu do managera. Spe艂nianie limit贸w przeprocesowanych dziennie rekord贸w zgodnie z ramami czasowymi ustalonymi w umowie o serwisie. Regularne aktualizowanie bazy rekord贸w w ci膮gu dnia. Raportowanie niesp贸jno艣ci do Starszych Analityk贸w. Raportowanie negatywnych wiadomo艣ci o klientach lub klientach wysokiego ryzyka do Relationship Managera/Compliance. Wsparcie projekt贸w departamentu w razie potrzeby
kontakt przez PUP - 2019-12-19 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. WERYFIKACJI KLIENTA - do 3聽700 PLN

- Terminowe tworzenie profili KYC w systemie na podstawie danych czerpanych z wewn臋trznych i zewn臋trznych 藕r贸de艂- Proaktywna wsp贸艂praca z Relationship Managerami i Compliance w aktualizowaniu profili a偶 do ostatecznej aprobaty- Przegl膮danie wiadomo艣ci o firmach w wewn臋trznych i zewn臋trznych 藕r贸d艂ach (strona klienta, strony regulator贸w, Dun & Bradstreet, Google, etc.)- Dokumentowanie informacji w profilu KYC w celu zapewnienia kompletnych i trafnych danych firmy (powstanie, struktura w艂asno艣ci, zarz膮d, reputacja itd.) - Tworzenie profili zgodnie z wymogami lokalnego regulatora/globalnymi standardami BSU - Procesowanie profili KYC i powi膮zanej dokumentacji od otwarcia do aprobaty - Aktualizowanie bazy rekord贸w w miar臋 post臋p贸w procesu - Raportowanie post臋p贸w procesu do managera - Spe艂nianie limit贸w przeprocesowanych dziennie rekord贸w zgodnie z ramami czasowymi ustalonymi w umowie o serwisie - Regularne aktualizowanie bazy rekord贸w w ci膮gu dnia - Raportowanie niesp贸jno艣ci do Starszych Analityk贸w - Raportowanie negatywnych wiadomo艣ci o klientach lub klientach wysokiego ryzyka do Relationship Managera/Compliance - Wsparcie projekt贸w departamentu w razie potrzeby
kontakt przez PUP - 2019-04-05 - Olsztyn (warmi艅sko-mazurskie)