SPECJALISTA DS. WENTYLACJI I KLIMATYZACJI Tczew oferta pracy F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WENTYLACJI I KLIMATYZACJI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - wykonywanie projektów i kosztorysów ofertowych instalacji sanitarnych, przygotowywanie kalkulacji kosztowych,, analiza zapytań ofertowych i dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych, pozyskiwanie ofert od dostawców, współpraca z dostawcami, optymalizacja kosztów w ramach przygotowywanych ofert, analiza dokumentacji pod kątem kompletności, wyjazdy na wizje terenoweOferujemy:- stałe zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w stabilnej firmie- możliwość pracy przy sporządzaniu dokumentacji projektowej oraz zdobycia praktyki do uprawnień budowlanych bez ograniczeń- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez udział w szkoleniach.- wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.-Kontakt: telefon 58 530-23-10, e-mail: biuro (at) filtronix.pl
Data publikacji: 2020-01-09
Lokalizacja: Tczew (pomorskie)
Pracodawca: F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kazimierz Wielkiego 2 A, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wykonywanie projektów i kosztorysów ofertowych instalacji sanitarnych, przygotowywanie kalkulacji kosztowych,, analiza zapytań ofertowych i dokumentacji przetargowej w zakresie instalacji sanitarnych, pozyskiwanie ofert od dostawców, współpraca z dostawcami, optymalizacja kosztów w ramach przygotowywanych ofert, analiza dokumentacji pod kątem kompletności, wyjazdy na wizje terenoweOferujemy:- stałe zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy w stabilnej firmie- możliwość pracy przy sporządzaniu dokumentacji projektowej oraz zdobycia praktyki do uprawnień budowlanych bez ograniczeń- możliwość szybkiego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przez udział w szkoleniach.- wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą.-Kontakt: telefon 58 530-23-10, e-mail: biuro (at) filtronix.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WENTYLACJI I KLIMATYZACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kosztorysant budowlany
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 09.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: AutoCad
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (wymagany staż - lata: 1)
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
logistyczne programy komputerowe: Subiekt GT, E-mapa Transport+
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- dobra znajomość branży klimatyzacja-wentylacja-ogrzewanie,- samoorganizacja, rzetelność, sumienność- mile widziana znajomość programu NORMA PRO- umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów
Nazwa pracodawcy: F.H.U. FILTRONIX POLSKA SŁAWOMIR BORKOWSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Kazimierz Wielkiego 2 A, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Tczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tczew
Adres strony pracodawcy: http://www.filtronix.pl/
Ulica pracodawcy: Kazimierz Wielkiego
Numer budynku pracodawcy: 2 A
Profil działalności pracodawcy:
Instalacje klimatyzacyjne.http://www.filtronix.pl/
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kosztorysant budowlany
Data dodania oferty pracy: 10.01.2020
Oferta pracy ważna do: 28.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fd38701da6547ea3296d0aa8267fb4fb
Podobne oferty pracy
- Realizacja planów sprzedaży w powierzonych projektach wydawniczych (prasa i internet). Prowadzenie spotkań handlowych oraz negocjacji handlowych.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie w sprzedaży w strukturach call center, B2B lub jako konsultant, doradca. Umiejętność pracy z klientem (sprzedaż telefoniczna/ sprzedaż B2B). Umiejętność analitycznego myślenia. Umiejętność prowadzenia rozmów handlowych. Praktyczna znajomość technik sprzedaży i negocjacji. Umiejętność utrzymania długofalowych relacji z klientami. Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: poczta (at) starvestgroup.pl
STARVEST GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-08 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie całokształtu zadań w oparciu o obwoiązujące przepisy oraz wewnętrzne uregulowania, spraw dotyczących: refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy ze środków Funduszu Pracy i PFRON ( Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych).
Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu - 2017-11-03 - Lubań (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych klientów na podległym terenie, realizacja planów sprzedażowych, przygotowanie ofert handlowych, przygotowanie ofert przetargowych, analiza działań firm konkurencyjnych i trendów rynkowych, realizacja akcji promocyjnych i marketingowych, raportowanie, prezentacvja i promocja firmy na rynku
SGS Polska Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
Kontakty z firmami i urzędami za granicą, przygotowanie dokumentacji do transportu
Bongo Międzynarodowe Usługi Pogrzebowe S.C. Marek Cichewicz - 2017-10-02 - Łódź (łódzkie)
REDAGOWANIE OFERT, PRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW SZKOLENIOWYCH (KSERO), ARCHIWIZACJA OFERT SZKOLENIOWYCH, KORESPONDENCJA Z KLIENTAMIUMOWA O PRACĘ NA OKRES PRÓBNY, JEDNA ZMIANA, PRACA W GODZINACH 8-16, WYNAGRODZENIE 2 600 BRUTTO MIESIĘCZNIE
kontakt przez PUP - 2020-01-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w.
Warszawskie Przedsiębiorstwo Mostowe Mosty Dwa Sp. z o.o. - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
AKTYWNE POZYSKIWANIE I UTRZYMYWANIE DŁUGOTRWAŁYCH RELACJI Z KLIENTAMI INWESTYCYJNYMI, KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTÓW ORAZ POZYSKIWANIE NOWYCH, DORADZTWO TECHNICZNE, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH.
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Drzewica (łódzkie)
refundacja części kosztów poniesionych na wynagrodzenia do 30. roku życia
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Łowicz (łódzkie)
Sprawdzanie poprawności dokumentów, wprowadzanie danych do systemów informacyjnych, przygotowywanie umów kredytowych.
UNIKADR BIURO DORADZTWA PERSONALNEGO - 2017-11-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie kosztorysów, wycen, ofert, projektów, instrukcji montażu urządzeń reklamowych, aktywne poszukiwanie klientów zainteresowanych usługami reklamowymi, doradzanie klientom w zakresie identyfikacji wizualnej, doboru i montażu urządzeń reklamowych, opracowywanie planu produkcji urządzeń reklamowych, nadzór i rozliczanie wykonywanych prac.
MAIK AGENCJA REKLAMOWA SP. Z O.O., SP. KOMANDYTOWA - 2019-01-21 - Lublin (lubelskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Stąporków (świętokrzyskie)
Samodzielne prowadzenie spółek pod względem kadrowo-płacowym, prowadzenie dokumentacji pracowniczej oraz umów cywilno-prawnych. naliczanie wynagrodzeń z dodatkami dla obcokrajowców, osób oddelegowanych, naliczanie zasiłków.
kontakt przez PUP - 2019-08-13 - Kraków (małopolskie)
przeprowadzanie szkoleń na stanowiskach pracowniczych zgodnie z procedurami obowiązującymi w firmie; prowadzenie dokumentacji przeprowadzonych szkoleń zgodnie z procedurami obowiązującymi w firmie; praca na wszystkich stanowiskach na obszarze produkcji (kuchnia), na obszarze sprzedaży (obsługa gości), na sali restauracyjnej, na zapleczu i na terenie zewnętrznym (prace porządkowe i utrzymywanie czystości); kierowanie obszarem produkcji na terenie kuchni; prace magazynowe, prace przygotowawcze przed otwarciem i po zamknięciu restauracji oraz dostawy na obszar kuchni i serwisu; wypełnianie wszystkich zleconych przez pracodawcę zadań w zakresie objętym rodzajem powierzonej pracy. Równoważny system czasu pracy.
kontakt przez PUP - 2019-05-15 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy (nawiązanie, przebieg, zakończenie współpracy); prowadzenie akt osobowych oraz ewidencji pracowniczej; zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników w ZUS; terminowa i prawidłowa obsługa kadrowa pracowników;prowadzenie sekretariatu i obsługa Klientów.
kontakt przez OHP - 2016-01-26 - Poznań (wielkopolskie)
wykształcenie średnie,znajomość j. niemieckiego,przyjmowanie zamówień,organizacja transportu
Dachy Bawarii T. Stefaniak Sp. J. - 2016-01-04 - Ociąż (wielkopolskie)
Przygotowywanie raportów i analiza dla zarządu, ocena ryzyka handlowegoBezpośredni kontakt z klientem rosyjskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Łódź (łódzkie)
Opis zadań:•Prowadzenie sprzedaży wolnych miejsc w Ośrodku Wczasowym „Leśna Przystań” w Rewalu, zarówno online jaki i sprzedaży bezpośredniej,•Prowadzenie aktywnej polityki reklamowej i marketingowej, w tym prowadzenie strony Internetowej, kompleksowe przygotowywanie materiałów reklamowych, informacyjnych, promocyjnych oraz nadzór nad ich dystrybucją, •Analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, •Współpraca z podmiotami prowadzącymi działalność z zakresu usług turystycznych, z agencjami świadczącymi usługi eventowe oraz z firmami szkoleniowymi, w celu pozyskania Gości,•Administrowanie bazą lokalową Ośrodka, •Kreowanie pozytywnego wizerunku Ośrodka.
Leśny Ośrodek Szkoleniowy w Puszczykowie - 2018-12-13 - Rewal (zachodniopomorskie)
dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-07-21 - Lębork (pomorskie)
obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie zamówień, kontrola nad roślinami i ich uprawą
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Runów (mazowieckie)
nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad montażem mechanicznym maszyn, wykładanie tras kablowych zabudową kabli i konsol w szybie, montaż trzonu prowadniczego górniczych wyciągów oraz urządzeń przyszybowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-08 - Lubin (dolnośląskie)
1. Prowadzenie, na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym;2. Prowadzenie kont ksiąg pomocnicznych m.in. dla: rozrachunków z kontrahentami, opracji zakupu i sprzedaży, opracji gotówkowych - rozliczenie kasy;3. Przekazywanie w terminie do budżetu w naleznej wysokości pobranych dochodów należnych jednostce samorządu terytorialnego;4. Prowadzenie ewidencji ksiągowej za pomocą programu finansowo - księgowego firmy Vulcan Sp. z o.o. - wykorzystanego przez Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi;5. Kompletowanie, dekretacja i księgowanie dowodów księgowych dochodów i wydatków budżetowych oraz pozabudżetowych zgodnie z obowiązującymi zasadami (polityką) rachunkowości;6. Przestrzeganie zgodności sporządzania i obiegu dokumentów z obowiązująca Instrukcją kontroli i obiegu dokumentów finansowo-księgowych;7. Sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania;8. Bieżące i prawidłowe wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego, mających wpływ na rzetelne prowadzenie ksiąg rachunkowych;9. Analiza i uzgadnianie wydatków z kosztami;10. Analizowanie kont rozrachunkowych tj. należności i zobowiązań, zgodności naliczeń i innych obciążeń z wpłatami na poszczególne konta bankowe;11. Uzgadnianie obrotów i sald kont analitycznych i systetycznych;12. Uzgadnianie obrotów i sald z pomocnicznymi księgami;13. Pomoc dyrektorom jednostek obsługiwanych przy sporządzaniu planów dochodów i wydatków oraz kontrola ich realizacji;14. Współpraca z dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków;15. Informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego;16. Przygotowanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań zgodnie z obowiązującymi przepisami;17. Sporządzanie w sposób terminowy przelewów bankowych i dokonywanie przesyłu środków finansowych za pomocą systemu bankowości elektronicznej, w tym m.in. regulowanie w terminie zobowiązań jednostek obługiwanych, z tytułu dostaw i usług;18. Sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości;19. Wystawienie faktur wewnętrznych i not księgowych;20. Prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji cząstkowej VAT-7C jednostek obsługiwanych;21. Rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonych w jednostkach obsługiwanych inwentaryzacji;22. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej;23. Bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności;24. Przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce;25. Prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych;26. Wspomaganie Głównego księgowego centrum w czynnościach i zadaniach realizowanych przez Dział księgowości 27. Informowanie Głównego księgowego Centrum usług Wspólnych Oświat w łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostek obsługiwwanych;28. prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami ustalonymi przez jednostkę.29. Przygotowywanie danych i informacji dla potrzeb analiz, planowania i sprawozdawczości.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-10-05 - Łódź (łódzkie)
montaż instalacji elektrycznych i teletechnicznych na budowach w przemyśle i budownictwie ogólnym
ZTE SETECH SEBASTIAN SZCZYRBA - 2019-09-17 - Ruda Śląska (śląskie)
Praca wykonywana jako pomocniczy robotnik przy hodowli zwierząt, szeroko pojęta praca fizyczna okołorolnicza na fermie drobiu. Umowa zlecenie na okres 3 lat.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Poznań (wielkopolskie)
Brak danych
PETROTECH Adam Pakulski i wspólnicy Spółka Jawna - 2016-01-19 - Jastrowie (wielkopolskie)
Obsługa klienta zgodnie ze standardami PZU, obsługa komputera, realizacja planów sprzedażowych, przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń, budowanie portfela klientów, utzrymywanie długofalowych relacji z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Lubań (dolnośląskie)
obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji biurowej
Pośrednictwo Turystyczne "LUZ" S.C. Ostrowski Piotr - 2017-02-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Obsługa procesów w dziale księgowości/logistyki czy obsługi klienta, telefoniczny i mailowy kontakt z klientem, zapewnienie doskonałych relacji z klientami, analizowanie i rozwiazywanie zgłaszanych problemów, przygotowywanie raportów, sprawozdań i analiz związanych z codziennymi obowiązkami.
Grupa Progres - 2015-12-24 - Łódź (łódzkie)
- Wystawianie dokumentów wydań i przyjęć towarów na magazyn (WZ, PZ), wysyłka towarów i organizacja transportu. Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji magazynowej. Kontrola zamówień oraz terminiowści i jakości dostaw.- Wynagrodzenie: 1750 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: praca (at) radioster.pl
RADIOSTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-01 - Katowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Q - SYSTEM Usługi Ubezpieczeniowe Grażyna Kołecka - 2016-11-10 - Warszawa (mazowieckie)