SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI K/M Warszawa oferta pracy PROKURATURA REGIONALNA W WARSZAWIE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI K/M
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-10-04
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: PROKURATURA REGIONALNA W WARSZAWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krakowskie Przedmieście 25, 00-071 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.10.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej.Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, co najmniej ukończone studia I stopnia; pełna zdolność do czynności prawnych, nieposzlakowana opinia i nieskazitelny charakter, niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, przeciwko kandydatowi nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub skarbowe, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku, zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętność obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel), co najmniej dwuletnie doświadczenie na stanowisku związanym z utrzymaniem nieruchomości lub prowadzeniu ewidencji środków trwałych.Wymagania dodatkowe: umiejętność pracy w zespole, umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej, wysoki poziom wiedzy ogólnej i kultury osobistej, zdolności organizacyjne, umiejętność podejmowania decyzji, odporność na stres, kreatywność i komunikatywność, doświadczenie w prowadzeniu ewidencji środków trwałych, uprawnienia do prowadzenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub instalacyjnej, umiejętność wykonywania kosztorysów inwestorskich robót remontowo budowlanych z wykorzystaniem dostępnych programów i publikatorów do kosztorysowania. Opis stanowiska: realizowanie zadań w zakresie bieżącego utrzymania nieruchomości, inwestycji i remontów iich nadzór, planowanie i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych, współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.), prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów w Prokuraturach Okręgowych na obszarze właściwości Prokuratury Regionalnej w Warszawie, prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie dokumentacji związanej z zadaniami realizowanymi w wydziale. Wymagane dokumenty i oświadczenia: wniosek o dopuszczenie do konkursu, kwestionariusz osobowy dostępny na stronie: www.warszawa.pr.gov.pl, życiorys i informacja o przebiegu kariery zawodowej, aktualna fotografia, kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych, oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa lub przestępstwa skarbowe, oświadczenie kandydata, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe, oświadczenie kandydata o wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji, inne dokumenty potwierdzające dodatkowe kwalifikacje i osiągnięcia, kserokopie świadectw pracy lub inne dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe i staż pracy.Dokumenty należy składać w siedzibie Prokuratury Regionalnej w Warszawie lub przesłać drogą pocztową na adres: Prokuratura Regionalna w Warszawie, ul. Krakowskie Przedmieście 25,00-071 Warszawa z powołaniem sygnatury konkursu, w terminie do dnia 20 października 2017 roku.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: PROKURATURA REGIONALNA W WARSZAWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Krakowskie Przedmieście 25, 00-071 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Krakowskie Przedmieście
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw zarządzania i organizacji
Data dodania oferty pracy: 13.10.2017
Oferta pracy ważna do: 20.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie dokumentacji w języku angielskim
Tech2Market Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
informowanie lekarzy stomatologów i techników dentystycznych o ofercie oraz aktualnych okresowych promocjachobsługa lekarzy stomatologów i techników dentystycznychzebranie zamówień telefonicznychrealizacja zamówień i fakturowanie w systemie SUBIEKT GTwysyłanie ofert i zapytań do lekarzy stomatologów, techników dentystycznychwprowadzanie faktur zakupowych do systemusprawdzanie i rozkładanie towarów na ekspozycji
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Gdynia (pomorskie)
Fakturowanie (artykuły BHP, felgi, opony samochodowe)
GRUPA MCOMM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-10 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
wystawianie faktur, obsługa klienta (kontakt telefoniczny i meilowy równiez w jęz. angielskim), dokumentowanie zamówień i wysyłek
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Żychlin (łódzkie)
Organizacja pracy magazynu, rozładunków i załadunków.Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata, znajomość gospodarki magazynowej, dyspozycyjność.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-03-15 - Racibórz (śląskie)
Prowadzenie ewidencji oraz dokumentacji w zakresie utrzymania infrastruktury specjalistycznej, kontrola stanu utrzymania obiektów wraz ze strefami ochronnymi, przygotowywanie dokumentacji do postępować przetargowych własnych, opiniowanie planów konserwacji opracowywanych przez terenowe organa infrastruktury, wykonywanie i zlecanie wykonawcom zewnętrznych przeglądów okresowych
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2017-09-14 - Zielona Góra (lubuskie)
produkcja mebli ogrodowych i sypialni
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Dąbrówka (małopolskie)
- Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl -- >zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności:1) prowadzenie i rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników,2) prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich,3) wprowadzanie i kontrola danych w systemie kadrowym SAP-ZSRK.- Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy, z możliwością zatrudnienia na dalszy okres. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach. Praca: 7:30-15:30. Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1) powinien posiadać pełną zdolność do czynności prawnych,2) powinien posiadać nieposzlakowaną opinię,3) nie może być karany za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, oraz nie może być prowadzone wobec kandydata postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,4) powinien posiadać stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,5) powinien posiadać wykształcenie wyższe co najmniej I stopnia, 6) powinien posiadać znajomość technik pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym oraz umiejętnością obsługi komputera w środowisku Windows (Word, Excel),7) powinien posiadać zdolności analityczne i umiejętność sprawnego oraz samodzielnego działania, 8) powinien posiadać umiejętność pracy pod presją czasu oraz cechować się bardzo dobrą organizacją pracy i samodyscypliną,9) powinien posiadać odpowiedni poziom wiedzy ogólnej i wysoki poziom kultury osobistej, 10) powinien posiadać świadectwo ukończenia stażu urzędniczego w sądzie lub w prokuraturze lub w toku konkursu wykazać się wiedzą wymaganą programem stażu urzędniczego.Dodatkowe atuty:1) ugruntowana wiedza z zakresu kadr, praktyczna znajomość zagadnień prawa pracy, w szczególności w zakresie czasu pracy,2) doświadczenie we współpracy z klientem wewnętrznym w zakresie wyjaśniania tematów kadrowych i prawa pracy,3) umiejętność obsługi programów kadrowo-płacowych (SAP-ZSRK).
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-02-22 - Katowice (śląskie)
Wiercenie w betonie, montaż zawiesi pod rurociągi, ułożenie rurociągów
OKC SYSTEM Mirosław Ilnicki - 2017-07-07 - Ligota Wielka (dolnośląskie)
Praca w Jarosławiu.Prowadzenie rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy. Prowadzenie i organizacja biura. Planowanie i organizacja wyjazdów i opiekunek do Niemiec. Prowadzenie kursów języka niemieckiego.Wymagane wykształcenie średnie, biegła znajomość komputera, komunikatywność, elastyczność, kreatywność, znajomość języka niemieckiego i ukraińskiego.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami firmy.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Kraków (małopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-07 - Pleszew (wielkopolskie)
PRACA PRZY LINII PRODUKCYJNEJ. PAKOWANIE GOTOWEGO PRODUKTU
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Popów (śląskie)
Prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych z klientami indywidualnymi lub biznesowymi sieci Orange
kontakt przez OHP - 2017-03-27 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Organizacja procesów logistycznych, koordynowanie załadunku pociagów głównie na terenie POlski, Czech, Słowacji oraz Niemiec, kontrola jakości i ilości towaru, stały kontakt, budowanie i utrzymanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami, przygotowywanie dokumentów przewozowych, sporządzenie listy wagonowej, wysyłanie raportów oraz dokumentacji fotograficznej, monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, dbanie o dobre imię i prestiż Firmy.
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-10 - Katowice (śląskie)
przyjmowanie zamówień, wystawianie faktur,organizacja transportu do klienta
Mieczysław Joniec Firma Produkcyjno-Usługowo-Handlowa "Joniec" - 2018-04-04 - Tymbark (małopolskie)
rejestracja zgłoszeń z urzedów celnych, kontakt z biurami obsługi klienta w kraju i za granicą telefonicznie i mailowo
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Biała Podlaska (lubelskie)
współpraca z klientem zagranicznym, poszukiwanie nowych klientów, kampanie ofertowe, kontakt telefoniczny, kampanie mailingowe, organizowanie i udział w targach
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Tarnów (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-28 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż małych elementów, pakowanie, kontrola jakości.
ADECCO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Kompleksowa obsługa administracyjna biura, przygotowywanie dokumentów kadrowo-płacowych, zestawień i raportów, prowadzenie i koordynowanie spraw administracyjno-gospodarczych firmy
Eco- Man Surowce Wtórne Roman Nicpoń - 2016-08-25 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie sekretariatu, prowadzenie spraw pracowniczych (kadry), prowadzenie rachuby płac, rozliczanie składek ZUS
SPOMASZ Zamość S.A. - 2018-07-26 - Zamość (lubelskie)
Telefoniczny kontakt z klientami biznesowymi, prezentacja oferty sieci Orange, sprzedaż usług i produktów
kontakt przez OHP - 2017-11-15 - Opole (opolskie)
WYCHOWAWCA
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Nauka przyjmowania i rejestrowania zamówień na towary; nauka inkasowania należności za sprzedany towar; obsługa klienta; przygotowywanie ofert sprzedaży oraz promocji; nauka sposobu naliczania cen detalicznych; nauka organizowania zaopatrzenia.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Osiek (kujawsko-pomorskie)
współpraca z klientem formy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługa klienta, zarządem.
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Rzeszów (podkarpackie)
•zapoznanie z obiegiem dokumentów•zapoznanie z zasadami archiwizacji dokumentów •segregowanie dokumentacji finansowo – księgowej
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie i rozwożenie towarów do ustalonych odbiorców (warzywa i owoce).Praca w dniach: poniedziałek, środa, piątek od godz. 5.00
Hurtownia Owocowo-Warzywna FRUTOLAND - Jolanta Ogar - 2016-12-08 - Brzesko (małopolskie)