SPECJALISTA DS. USUŁUG DLA RZĄDU USA Dąbrowa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. USUŁUG DLA RZĄDU USA
Wynagrodzenie: od 3 800 PLN
Zakres obowiązków: odpwoedzialność za tworzenie dokumentacji przetargowej wymaganej przez rząd USA, sprzedaż usług pracodawcy, tworzenie i utrzymanie kontaktów z przedstawicielami US Army
Data publikacji: 2020-02-21
Lokalizacja: Dąbrowa (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Dąbrowa, powiat: poznański, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odpwoedzialność za tworzenie dokumentacji przetargowej wymaganej przez rząd USA, sprzedaż usług pracodawcy, tworzenie i utrzymanie kontaktów z przedstawicielami US Army
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. USUŁUG DLA RZĄDU USA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: poznański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min. 5 lat doświadczenia we współpracy z Agencjami rządu USA (Departament Oborny, US Army), znajomość procedur i przepisów przetargowych rządu Stanów Zjednoczonych, umiejętności sprzedażowe, znajomość rynku wojskowego amerykańskiego, doświadczenie w pracy w wojsku amerykańskim (były żołnierz, pracownik cywilny); oczekiwania mile widziane: znajomość rynku logistyki i terminologii wojskowej
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.02.2020
Data dodania oferty pracy: 21.02.2020
Oferta pracy ważna do: 06.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 21.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7583f2862c35588468b125dfe6ffd219
Podobne oferty pracy
Pełna obsługa kadrowo-płacowa klientów biura, sporządzanie list płac, przygotowanie i wysyłanie deklaracji oraz raportów do: ZUS, US, KRUS, PFRON
Biuro Obrachunkowe Robert Łabudziński - 2019-07-12 - Nisko (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Wilga (mazowieckie)
administracja sklepami internetowymi firmy, platformami aukcyjnymi, bieżąca obsługa BOK, sklepów i platform e-commerce, bieżąca administracja sieci komputerowej, instalowanie, konfiguracja i serwisowanie urządzeń, wykonywanie kopii zapasowych
F.H.U. "PRO-DENT" JACEK KUŹNIAR W HANDZLÓWCE - 2019-04-29 - Albigowa (podkarpackie)
Sporządzanie ofert, przygotowywanie dokumentacji do przetargów, rozmowy z kontahentami, pozyskiwanie klientów.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2017-08-29 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
a) bieżącą obsługę klientów firmy poprzez: - kontakt z klientami firmy przez telefon, oraz bezpośrednio w siedzibie klienta; - dokonywanie aktywnej sprzedaż produktów firmy; - przyjmowanie oraz realizację zamówień od klientów (głównie przez telefon); - doradztwo w zakresie doboru odpowiednich produktów do potrzeb klienta.b) Pozyskiwanie nowych klientów poprzez: - wyszukiwanie klientów bezpośrednio w terenie, oraz poprzez dostępne media; - dokonywanie u potencjalnych klientów tzw. analizy potrzeb, która ma na celu ustalenie u klienta asortymentu, poziomu cen, wielkości sprzedaży; - przygotowywanie ofert handlowych dla potencjalnych klientów; - prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, oraz budowanie długotrwałych pozytywnych relacji z klientami.c) Raportowanie
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Chorzów (śląskie)
Wykształcenie: wyższe, kier. humanistyczne; staż pracy: nie jest wymagany; język obcy mile widziany; czynne prawo jazdy kat. B; biegła znajomość MS Office; zakres obowiązków: koordynacja szkoleń otwartych organizowanych przez firmę, przygotowanie dokumentacji szkoleniowej (listy obecności, certyfikaty i ich archiwizacja); współpraca z wykładowcami, hotelami na terenie Polski; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice oraz miejsca organizacji szkoleń;
OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA - 2019-07-30 - Gliwice (śląskie)
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.:- analiza dokumentacji projektowej/przetargowej- dobór rozwiązań, materiałów i urządzeń - kalkulacja kosztów, przygotowanie kosztorysów ofertowych - pozyskiwanie od dostawców ofert na urządzenia, materiały oraz od podwykonawców na roboty
Paltech Obsługa Stacji Paliw Jerzy Chybik - 2017-02-22 - Jastrowie (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie profesjonalnych i długofalowych relacji z już istniejącymi, realizacja planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie zamówień od Klientów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, współpraca z kontrahentem zagranicznym. Pracodawca oferuje umowę o pracę w stabilnej firmie, wyposażenie: telefon, komputer, ubezpieczenie pracownicze (grupowe).
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2018-10-24 - Rusiec (łódzkie)
Praca fizyczna polegająca na obsłudze maszyn i urządzeń zmechanizowanych oraz obsłudze prostych narzędzi ręcznych. Transport ręczny: podnoszenie, dźwiganie i przenoszenie.
HR TEAM Sp. z o.o. - 2019-08-29 - Legnickie Pole (dolnośląskie)
Zarządzanie siecią komputerową
kontakt przez PUP - 2019-09-24 - Kraków (małopolskie)
Szycie odzieżyZszywanie poszczególnych elementów przy pomocy maszyny do szyciaCzytanie dokumentaci technicznej
ALEXANDRA STYLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-03-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
projektowanie nowych wyrobów oraz modyfikowanie oraz modyfikowanie istniejących produktów, wykonywanie dokumwntacji nowego produktu,przygotowywanie specyfikacji technicznej na poszczególny plan do fazy konstrukcji, spodkania z dostawcami surowców
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Głowno (łódzkie)
prace na budowie
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ROMES" ROMAN SKRZYNIARZ - 2017-09-21 - Ruda Śląska (śląskie)
nadzór nad pracownikami, kontakt z klientem, zakupy materiałowe,
PRASMET WOJCIECH AUGUSTYNIAK, KRYSTYNA AUGUSTYNIAK S.J. - 2016-07-27 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
1. Organizacja procesów eksploatacji oraz systemu zabezpieczenia technicznego sprzętu techniki pożarniczej SZ RP i indywidualnego wyposażenia strażaków.2. Współuczestniczenie w procesie pozyskiwania sprzętu i wyposażenia oraz zagospodarowywania mienia zbędnego.3. Koordynowanie przebiegu dostaw sprzętu i wyposażenia.4. Przygotowywanie projektów zmian do aktów normatywno-prawnych (rozkazów, wytycznych, instrukcji i decyzji) w zakresie sprzętu techniki pożarniczej i indywidualnego wyposażenia strażaków.5. Przygotowywanie propozycji do rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych.6. Prowadzenie i aktualizacja bazy danych sprzętu techniki pożarniczej eksploatowanego przez SZ RP.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2019-09-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
realizacja zamówień sklepu,zopatrzenie
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Częstochowa (śląskie)
bieżąca obsługa biura, przyjmowanie i wydawanie poczty, opracowywanie dokumentów szkoleniowych, nabór na szkolenia
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kłodzko (dolnośląskie)
Obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2016-07-21 - Wałcz (zachodniopomorskie)
nadzór nad sklepem stacjonarnym oraz internetowym, zamawianie towaru
Firma Ankara Sp. Jawna Zofia Lenart, Wioleta Stainska - 2017-03-10 - Bytom (śląskie)
- bieżąca obsługa Klientów wg standardów firmy- dbanie o dobry wizerunek firmy oraz satysfakcję klientów- realizacja wyznaczonych celów- aranżacja przestrzeni handlowej- aktywna sprzedaż oferowanych produktów- budowanie pozytywnego wizerunku marki
KS SPORT SIEĆ SKLEPÓW Malbork - 2018-08-20 - Człuchów (pomorskie)
sprzedaż usług Firmy, staż pracy 1 rok, godz. 9-17, prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
* PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH ZE STOSUNKIEM PRACY (ZATRUDNIANIE, ZMIANY W UMOWACH, ROZWIĄZANIE UMOWY* PRZYGOTOWYWANIE DANYCH DO LIST PŁAC; WYPŁATA WYNAGRODZEŃ* PRZYGOTOWYWANIE I WYPŁACANIE RACHUNKÓW Z UMÓW CYWILNO-PRAWNYCH* WSPÓŁPRACA Z PRACOWNIKAMI INNYCH DZIAŁÓW DOTYCZĄCA ZATRUDNIONEGO PERSONELU* INNE OBOWIĄZKI ZWIĄZANE ZE SPRAWAMI KADROWYMI (URLOPY, EWIDENCJA CZASU PRACY, ZESTAWIENIA, ITP)
CENTRUM PROMOCJI BIZNESU - 2016-06-29 - Rzeszów (podkarpackie)
wykonywanie prac budowlanych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie i publikacja ofert pracy; Prowadzenie kampanii rekrutacyjnych i promocyjnych; Rekrutacja pracowników; Tworzenie profili kompetencyjnych; Selekcja aplikacji; Prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych w języku ukraińskim, rosyjskim; Pozyskiwanie danych niezbędnych do zatrudnienia cudzoziemców; Koordynacja i wdrożenie zleceniobiorców; Współpraca z klientami.
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Telefoniczne pozyskiwanie klientów, posprzedażowa opieka nad klientami firmy również z rynku ukraińskiego, praca zdalna, realizacja zamówień klientów, współpraca i kontakt z magazynem produkcyjnym na Ukrainie, raportowanie sprzedażowe w języku polskim i ukraińskim, szkolenia sprzedażowe oraz produktowe, kontrola i uzupełnianie stanów magazynowych magazynu w Polsce.
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Kraków (małopolskie)
•Prowadzenie rejestru pism przychodzących i wychodzących – nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,•Przygotowanie narad pod względem obsługi technicznej, sporządzanie protokołu,•Obsługa urządzeń biurowych,•Prowadzenie ewidencji czasu pracy,•Archiwizowanie dokumentów, •Wprowadzanie do systemu AXAPTA dokumentów materiałowych i faktur, •Przygotowywanie wniosków o zatwierdzenie materiałów, •Przygotowywanie i kompletowanie dokumentów do rozliczeń z zamawiającym, •Weryfikacja dokumentów wymaganych z zakresu BHP.
ZUE S.A. - 2017-02-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
koordynowanie i nadzorowanie importu/eksportu produktów, negocjowanie warunków dostaw, utrzymywanie kontaktów i dobrych relacji z dostawcami.Giełda pracy 26.04.2018r. godz. 12.00.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Skopanie (podkarpackie)
obsługa interesantów, praca administracyjno-biurowa
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Sandomierz (świętokrzyskie)
prowadzenie sprzedaży detalicznej w sklepie medycznym, przyjmowanie i realizacja zamówień od klientów, zamawianie towaru u dostawców i producentów, przyjmowanie i załatwianie reklamacji klientów, prowadzenie ewidencji handlowej techniką komputerową i obsługa programu Kamsoft KS-APTEKA, obsługa kasy fiskalnej, dobór i pomoc klientom w stosowaniu i użytkowaniu sprzętu medycznego i ortopedycznego.
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Radzyń Podlaski (lubelskie)