SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SZKOLEŃ OTWARTYCH Gliwice oferta pracy OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SZKOLEŃ OTWARTYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: wyższe, kier. humanistyczne; staż pracy: nie jest wymagany; język obcy mile widziany; czynne prawo jazdy kat. B; biegła znajomość MS Office; zakres obowiązków: koordynacja szkoleń otwartych organizowanych przez firmę, przygotowanie dokumentacji szkoleniowej (listy obecności, certyfikaty i ich archiwizacja); współpraca z wykładowcami, hotelami na terenie Polski; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice oraz miejsca organizacji szkoleń;
Data publikacji: 2019-07-30
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Korfantego 19/1, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: wyższe, kier. humanistyczne; staż pracy: nie jest wymagany; język obcy mile widziany; czynne prawo jazdy kat. B; biegła znajomość MS Office; zakres obowiązków: koordynacja szkoleń otwartych organizowanych przez firmę, przygotowanie dokumentacji szkoleniowej (listy obecności, certyfikaty i ich archiwizacja); współpraca z wykładowcami, hotelami na terenie Polski; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice oraz miejsca organizacji szkoleń;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto+premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SZKOLEŃ OTWARTYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra znajomość obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy B
wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista do spraw szkoleń
Nazwa pracodawcy:
OŚRODEK SZKOLEŃ I INFORMACJI "EFFECT" JOANNA JAROSZ-OPOLKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne przesłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
POZOSTAŁE POZASZKOLNE FORMY EDUKACJI, GDZIE INDZIEJ NIESKLASYFIKOWANE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data dodania oferty pracy: 30.07.2019
Oferta pracy ważna do: 29.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 30.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 30.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c0dcfb769561c933e7f97b0b29c97267
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw handlowych
WIPLAST Sp. z o.o. - 2017-03-17 - Tarnów (małopolskie)
Wymagane wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe lub specjalizacja zarzadzanie i ekonomika w ochronie środowiska lub kursy z ochrony środowiska.
OCHRONA ŚRODOWISKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-12-13 - Rybnik (śląskie)
obsługa procesu wynajmu samochodów
E-ma Władysław Czekaj - 2016-12-29 - Kraków (małopolskie)
Nawiazywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych oraz trwałych relacji handlowych.
P.H. KONRAD Krzysztof Przeździecki - 2017-08-07 - Łomża (podlaskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8)zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń oraz kart podatkowych dla pracowników9)dokonywanie zmian po otrzymaniu dokumentacji w zakresie: wysokości wynagrodzeń, wypłat jednorazowych naliczania potrąceń, zasiłków płatnych ZUS10)sporządzanie list plac dla pracowników oraz potrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawali ) sporządzanie przekazywanie dokumentów zgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych wynikających z przepisów o ubezpieczeniach społecznych12)naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej (13-stka) i innych etc. 13)prowadzenie dokumentacji związanej z rozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON 14)wykonywanie czynności związanych przeprowadzeniem regulacji płac pracowników. sporządzanie sprawozdań statystycznych w zakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycząc spraw pracowniczych15)wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobków dla pracowników16)stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie 17)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności18)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych w określonej w jednostce etc. Praca w Publicznym Gimnazjum nr 16 w Łodzi.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-05-16 - Łódź (łódzkie)
-Współtworzenie i realizacja strategii sprzedaży w obszarach niemieckojęzycznych,-Budowanie i rozwijanie trwałych relacji z kluczowymi klientami,-Prowadzenie projektów w ramach współpracy z klientami,-Skuteczne osiąganie założónych celów sprzedażowych,-Monitoring i analiza rynku oraz oczekiwań klientów. Oferujemy:Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, Ciekawą i odpowiedzialną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Możliwość rozwoju zawodowego.Oferty ze zdjęciem kierować: e-mail: kadry (at) metrixmetal.pl w tytule wiadomości proszę napisać na jakie stanowisko składają Państwo swoje CV.
METRIX-METAL SP. Z O.O. - 2017-03-15 - Tczew (pomorskie)
Sprawdzanie portfela inwestycyjnego funduszy private equity i real estate funds w oparciu o dokumentacje Sprawdzanie przepływów na kontach dla funduszy private equity i real estate Wykonywanie kontroli wynikających z zadań depozytariusza zgodnie z dyrektywami i regulacjami Przygotowywanie raportów, kontakt z zewnętrznymi i wewnętrznymi partnerami Badanie niezgodności i dbanie o wewnętrzne kontrole Komunikacja z wewnętrznymi i zewnętrznymi klientami i innymi akcjonariuszami Tworzenie raportów w celu zmierzenia jakości wykonywanych procesów (KPIs) Uczestniczenie w rozwoju departamentu
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
- Realizacja systemowych projektów współfinansowanych ze środków UE. Monitorowanie możliwości aplikowania ośrodki europejskie na realizowanie programów zgodnych z zapotrzebowaniem Śląskiej Wojewódzkiej KomendyOchotniczych Hufców Pracy. Uczestnictwo w procesie projektowania, wnioskowania i realizacji projektów konkursowych współfinansowanych ze środków EU. Uczestnictwo w procesie projektowania, wnioskowania i realizacji projektów międzynarodowych finansowanych w ramach ERAZMUS + i z innych źródeł. Prowadzenie dokumentacji wydziałowej. Współpraca z instytucjami i organizacjami międzynarodowymi prowadzącymi działalność zbieżną z działaniami OHP. - Wynagrodzenie 2000-2500 zł/brutto (w tym wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:45-15:45. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane roczne doświadczenie w realizacji projektów finansowanych ze środków europejskich. Znajomość tematyki związanej z zakresem wdrażania programów europejskich w OHP. Gotowość do stałej, w tym samodzialnej aktualizacji wiedzy. Bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych. Wymagania dodatkowe: umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych, umiejetność pracy w zespole, komunikatywność, bardzo dobra znajomość co najmniej jednego języka obcego.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)
prowadzenie bezpośredniego doradztwa rolniczego indywidualnego i grupowego dla zainteresowanych rolników i mieszkańców obszarów wiejskich w zakresie rozwoju obszarów wiejskich, ekologii i ochrony środowiska, ekonomiki i przedsiębiorczości, technologii produkcji oraz gospodarstwa wiejskiego i agroturystyki; aktywizacja społeczno-kulturalna mieszkańców wsi ze szczególnym uwzględnieniem edukacji kobiet i młodzieży oraz zachowanie i promowanie dziedzictwa kulturowego; promowanie i rozwój inicjatyw lokalnych młodzieży wiejskiej; oddziaływanie na poprawę stanu estetycznego i sanitarnego zagród wiejskich; pomoc rolnikom w zakresie sporządzania dokumentacji niezbędnej do ubiegania się o środki finansowe z funduszy Unii Europejskiej lub innych z instytucji krajowych i zagranicznych
DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO - 2017-02-09 - Milicz (dolnośląskie)
Tworzenie albumów muzycznych w języku angielskim, praca w programie MS EXCEL. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w siedzibie firmy.
REHEGOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-24 - Bielsko-Biała (śląskie)
wprowadzanie danych do systemu, weryfikacja danych, praca w exel i dedykowanym programie
kontakt przez OHP - 2018-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
księgowanie, rozliczanie, kontrola formalno-rachunkowa dokumentów zakupowych, właściwa klasyfikacja podatkowa (m.in. w zakresie vat i podatku dochodowego od osób prawnych)księgowanych dokumentów, rozliczanie podatku vat spółki – współpraca w tym zakresie z głównym specjalistą ds. podatków, raportowanie dotyczące informacji o schematach podatkowych (mdr) – nadzór i/lub wsparcie, nadzór nad inwentaryzacją majątku trwałego i obrotowego w spółce, sporządzanie sprawozdań gus z zakresu działania wydziału, prowadzenie i analiza rozliczeń międzyokresowych, naliczanie wynagrodzeń / pit/zus, analiza i uzgadnianie sald rozrachunków w tym uzgadnianie rozrachunków z tytułu wynagrodzeń, zus, pit, windykacja należności, prowadzenie spraw dotyczących zajęć komorniczych wierzytelności kontrahentów. [Kontakt przez pocztę] : "ELTUR-SERWIS" sp. z o.o. ul. Młodych Energetyków 12; 59-916 Bogatynia; email: rekrutacja (at) eltur-serwis.com.pl[Godziny pracy] :07.00- 15:00[Praca na okres próbny] : docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony
"ELTUR-SERWIS" sp. z o.o. - 2019-06-05 - Bogatynia (dolnośląskie)
Kontakt z klientem, sporządzanie analiz, raportów rozliczeń.
LEO-TRANS SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2019-09-20 - Wąbnice (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-12-22 - Kotliska (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Maciejowice (mazowieckie)
- Prowadzenie gospodarki magazynowej, w tym fakturowanie,- rozliczanie produkcji do działu księgowego,- zaopatrzenie służb technicznych w elementy do produkcji i remontów maszyn.
"MARANI" Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Prace na magazynie, skanowanie paczek, przyjęcie towaru, etykietowanie
INGRAM MICRO CFS FULFILMENT SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-16 - Łozienica (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Pajęczno (łódzkie)
Zakres obowiązków- wystawianie faktur dla klientów zagranicznych i krajowych;- przyjmowanie faktur zakupu na materiały na magazyn główny i produkcyjny;- generowanie dokumentów magazynowych i zestawień księgowych;- nadzorowanie płatności od naszych klientów i ich rozliczanie;- wystawienie dokumentów księgowych np. noty komensacyjne, korygujące;
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-13 - Zator (małopolskie)
wykonywania zadań z zakresu płac, kadr i księgowości
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:•Odpowiedzialność za planowanie produkcji;•Przeprowadzanie analiz, porównań i zestawień niezbędnych do prawidłowego sformułowania planów produkcji;•Organizowanie sprawnego przepływu materiałów, surowców produkcyjnych i produktów gotowych;•Koordynowanie produkcji z działem zakupów, sprzedaży, jakości i magazynem wyrobów gotowych;•Kontrola stanu magazynu surowców wsadowych;•Zabezpieczenie surowców i materiałów pod produkcję;•Raportowanie;Od osoby ubiegającej się o w/w stanowisko oczekujemy:•Wykształcenia wyższego – (preferowany kierunek: Odlewnictwo lub Metalurgia)•Doświadczenia na podobnym stanowisku - dodatkowy atut;•Mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu umożliwiającym ko
Alumetal Poland Sp. z o.o. Zakład Gorzyce - 2017-03-27 - Gorzyce (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Nysa (opolskie)
Handel towarami poza granicami Polski oraz szukanie nowych klientów.
DMC CARBON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad prowadzeniem prac z zakresu: nasadzania drzew, krzewów, bylin, kwiatów jednorocznych i ich pielęgnacja, zakładania i utrzymywania trawników, przycinanie krzewów, formowanie żywopłotów, utrzymania czystości powierzchni utwardzonych, sporządzanie wyceny i kosztorysów prac, inne prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kraków (małopolskie)
Współpraca z klientem(pacjentem) w zakresie doradztwa usług medycznych
kontakt przez PUP - 2016-08-22 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzedaż oferty turystycznej w biurze podróży, dbanie i czystość lokalu
Urlopy.Pl Sp. z o.o. - 2016-03-22 - Zielona Góra (lubuskie)
Kompleksowa obsługa klientów w zakresie doradztwa technicznego i projektowego, analiza zapytań ofertowych pod kątem technicznych możliwości wykonania oferty, sporządzanie ofert zgodnie z obowiązującymi procedurami, projektowanie konstrukcji, zleceń produkcyjnych, zamawianie materiału, przygotowywanie ofert i kosztorysów stolarki okiennej, budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
BAŁTYCKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ BALTICA - 2017-12-15 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej. Metkowanie. Wykładanie towaru. Czynności porządkowe.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
- organizacja imprez sportowych i kulturalno-rozrywkowych- przygotowanie dokumentacji dot. imprez masowych i imprez na drogach- koordynacja działań związanych z zabezpieczeniem imprez
Centrum Kultury i Turystyki w Mrągowie - 2019-03-11 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)