SPECJALISTA DS. TURYSTYKI Łódź oferta pracy RABES Konrad Kowalczyk
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klientów biura podróży, sprzedaż imprez turystycznych, obsługa systemu rezerwacyjnego.
Data publikacji: 2016-07-08
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: RABES Konrad Kowalczyk
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Brzezińska 27/29, 92-103 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
profesjonalna obsługa klientów biura podróży, sprzedaż imprez turystycznych, obsługa systemu rezerwacyjnego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TURYSTYKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik biura podróży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejetność obsługi systemów rezerwacyjnych, znajomość geografii świata
Nazwa pracodawcy: RABES Konrad Kowalczyk
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
JUNACKA 7A, 92-109 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: JUNACKA
Numer budynku pracodawcy: 7A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik biura podróży
Data dodania oferty pracy: 08.07.2016
Oferta pracy ważna do: 07.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 08.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 08.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rozliczanie i wyjaśnianie dokumentacji inwentaryzacyjnej. Do jej zadań będzie również należało raportowanie wykonanych rozliczeń i kontakt z placówkami handlowymi.
Media Expert - 2016-02-03 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
- przygotowywanie ofert,- przygotowywanie produkcji,- kosztorysowanie
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "POL-REM"Sp zo.o - 2016-06-03 - Myszków (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Warszawa (mazowieckie)
1.Prowadzenie pełnej komputerowej obsługi procesu sprzedaży towarów i usług.2. Wnioskowanie o założenie nowych Kontrahentów w bazie.3. Sporządzanie wniosków i monitoring do ubezpieczyciela, zgodnie z obowiązującą procedurą windykacyjną.4. Aktualizacje warunków handlowych (rabaty, terminy płatności, itp.).5. Przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji.6. Monitorowanie i analiza stanów magazynowych wyrobów gotowych, udział w tworzeniu planów produkcji oraz prognoz sprzedaży.7. Sporządzanie analiz, raportów.8. Obsługa klienta i sprzedaż9. Sprawdzanie terminowości spływu zapłat i monitorowanie płatności odroczonych, kontrola i nadzór złożonych przez klienta zabezpieczeń. 10. Wykonywanie innych poleceń przełożonych
ROMB S.A. - 2015-12-17 - Złotów (wielkopolskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, zawieranie umów, wystawianie świadectw.WYMAGANIA: wykształcenie średnie lub wyższe, znajomość przepisów prawa pracy, znajomość programu MS Office, otwartość komunikatywność, mile widziane doświadczenie zawodowe.Kontakt z pracodawcą e-mail: biuro (at) okjob.com.pl, tel. 781 786 784. Osoby zainteresowane pracą mogą rejestrować się na stronie www.okjob.com.pl
OK JOB Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Jarosław (podkarpackie)
Obsługa kasowo-płacowa pracowników tymczasowych. Sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy. Prowadzenie teczek osobowych. Rozliczanie czasu pracy. Dbanie o zamówienia zakupowe. Dyżury u klientów.
ADECCO POLAND Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Legnica (dolnośląskie)
-Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie listy płac, sporządzanie deklaracji ZUS, pomoc w prowadzeniu prac księgowo - finansowych,-Miejsce pracy Tczew,-Kontakt: 512-021-944-CV na mail: info (at) gladpol.pl
P.H.U. GLADPOL STANISŁAW GŁADYSZ - 2016-08-25 - Tczew (pomorskie)
g
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
Niszczenie dokumentów. Wpisywanie ilości zniszczeń do komputera.
kontakt przez OHP - 2016-11-07 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; znajomość rynku materiałów budowlanych; doświadczenie w branży budowlanej; obsługa komputera oraz kasy fiskalnej; prawo jazdy kat.B; uprawnienia na wózek widłowy podnośnikowy; rozwijanie sprzedaży; nawiązywanie kontaktów handlowych; obsługa klientów kluczowych; wystawianie dokumentacji finansowych; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANE "PB' PAWEŁ BIERNAT - 2017-05-18 - Gliwice (śląskie)
Brak danych
TRASAL SP. Z O.O. - 2017-07-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Raportowanie danych z systemów w języku angielskim i hiszpańskim. Przygotowywanie planów szkoleniowych zgodnie z potrzebami organizacji. Zarządzanie dostawcami szkoleń. Rozwój systemow szkoleniowych. Uzupełnianie baz danych. Przygotowywanie raportów i prezentacji w języku angielskim, hiszpańskim i portugalskim. Realizacja projektów.
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na różne stanowiska, monitorowanie rynku pracy, rekrutacja pracowników z Europy Wschodniej
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Kraków (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
rekrutacja kandydatów z Ukrainy, selekcja, obsługa komputera, opieka nad pracownikami oddelegowanymi do pracodawców
Accurat Doradztwo Personalne Sp. z o.o. - 2017-05-23 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Przyjmowanie ankiet aplikacyjnych, selekcja i rekrutacja kandydatów, budowanie bazy danych,koordynacja procesu wymiany personelu,koordynacja projektów realizowanych na terenie Niemiec;Praca w godzinach 8-16;Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Wagonowa 5-7;Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 539-955-600, rekrutacja (at) hrigroup.plSala C
HR INVESTMENT - 2017-02-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace tynkarskie oraz inne budowlano-wykończeniowe. Praca w delegacji (Szwecja).
RENOBUD TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-29 - Jasienica (śląskie)
Utrzymywanie kontaktu z klientami zagranicznymi ( głównie z terenu Rosji oraz Ukrainy). Koordynowanie nadzorowanego przez kancelarię procesu inwestycyjno-budowlanego dla klienta zagranicznego. Wyjazdy oraz spotkania z klientami oraz uczestnikami procesu inwestycyjnego.
Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Michalski - 2016-01-22 - Tychy (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
do zadań pracownika należeć będzie realizacja kampanii wychodzących dla Klientów Plus Banku oraz aktywna sprzedaż produktów bankowych
PLUS BANK S.A. - 2018-04-27 - Poznań (wielkopolskie)
utrzymywanie i naprawa infrastruktury technicznej i urządzeń Spółki, naprawa zewnętrznej infrastruktury technicznej, wykonanie prac związanych z utrzymaniem infrastruktury kolejowej, miedzianej, światłowodowej oraz urządzeń telekomunikacyjnych
kontakt przez OHP - 2018-02-16 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowo- płacowych pracowników. Wynagrodzenie od 2400,00 do uzgodnienia.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2017-07-05 - Cmolas (podkarpackie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-10-16 - Kraków (małopolskie)
przyjmowanie zgłoszeń, wprowadzanie danych do systemu SAP Basis, opracowanie grafiku pracownikom, wydawanie dyspozycji i kart drogowych, obsługa reklamacji, raportowanie kart drogowych, ewidencja odpadów, wystawianie potwierdzanie kart przekazu, sporzadzanie sprawozdań
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Kutno (łódzkie)
praca w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Kadyny (warmińsko-mazurskie)
1. naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac2. sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS3. przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;4. wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym Symfonia KP5. prowadzenie teczek osobowych6. tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmyMijece pracy: Wrocław. ul. Karkonoska 10,Kontakt kandydatów z pracodowcą: m.zemelko (at) iniout.pl, 881-669-441sala E
Initium Outsourcing Sp. z o.o. - 2017-04-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Główne obowiązki:•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-12-15 - Kielce (świętokrzyskie)
nawiązywanie nowych relacji z klientami, utrzymywanie pozytywnych kontaktów biznesowych, wdrażanie własnych pomysłów rozwijających sprzedaż, prowadzenie działań marketingowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, tworzenie treści na potrzeby mediów społecznościowych, bieżąca aktualizacja strony internetowej, aktualizacja intranetu w zakresie działań marketingowych, PR oraz aktualności dotyczących rozwoju firmy, wsparcie przy bieżących działaniach organizacyjnych
ATC S.C. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek - 2017-01-20 - Poznań (wielkopolskie)
Sprzedaż sprzętu przeciwpożarowego, obsługa punktu sprzedaży, utrzymanie kontaktów handlowych z obecnymi Klientami, pozyskiwanie nowych odbiorców. Praca w ramach umowy o pracę na zastępstwo (ok. roku), jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
ARPAPOL 8 SP. Z O. O. - 2016-01-22 - Bielsko-Biała (śląskie)