SPECJALISTA DS. TELESPRZEDAŻY Kościerzyna oferta pracy Polecamy Firmę Patrycja Kryszewska
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TELESPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 700 PLN
Zakres obowiązków: -wykonywanie telefonów w celu pozyskania Klienta-podtrzymywanie relacji z dotychczasowymi Klientami
Data publikacji: 2020-02-07
Lokalizacja: Kościerzyna (pomorskie)
Pracodawca: Polecamy Firmę Patrycja Kryszewska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 3, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-wykonywanie telefonów w celu pozyskania Klienta-podtrzymywanie relacji z dotychczasowymi Klientami
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 700 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TELESPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościerski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: telemarketer
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: pomaturalne/policealne
Nazwa pracodawcy: Polecamy Firmę Patrycja Kryszewska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Adres pracodawcy:
Przemysłowa 3, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: kościerski
Gmina pracodawcy: Kościerzyna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kościerzyna
Adres strony pracodawcy: polecamyfirme.pl
Ulica pracodawcy: Przemysłowa
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kościerzynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: telemarketer
Data dodania oferty pracy: 07.02.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?401cd8ef637b6b505cd948ab45bbd5d2
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw sprzedaży
Spółdzielnia "ASPROD" - 2019-01-16 - Strzyżów (podkarpackie)
Planowanie, kalkulowanie, rozliczanie zadań występujących w regularnym i okazjonalnym transporcie osób.
Firma Wielobranżowa Bartosz Dorociak - 2019-09-10 - Wilków (opolskie)
reprezentowanie firmy na rynku, pozyskiwanie nowych klientów, budowanie bazy klientów, realizowanie planów sprzeażowych
AL-GLOB TOMASZ JAGIEŁKA - 2019-03-01 - Dąbrowa (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa klientów oraz ich wsparcie techniczne zgodne ze standardami firmy, bieżąca komunikacja drogą telefoniczną i mailową, obsługa chatu, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem oraz tworzenie pozytywnego wizerunku firmy
kontakt przez OHP - 2019-07-22 - Katowice (śląskie)
Oferujemy: - zatrudnienie w stabilnej i prężnie rozwijającej się drukarni, - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia.
DRUKARNIA COLOR-PRINT SPÓŁKA JAWNA MARIA CICHERSKA, PATRYCJA ŚLIWIŃSKA - 2018-09-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
•Współpraca z pracownikami merytorycznymi z projektów realizowanych przez Fundację•Dbanie o utrzymywanie motywacji i spójności Uczestników projektów•Monitorowanie realizacji zadań aktywizacyjnych w projektach•Nadzór nad przebiegiem i dokumentacją projektów, m.in.: „Aktywizacja społeczno-zawodowa osób zagrożonych wykluczeniem społecznym z gminie Lubiewo"•Przygotowywanie szkoleń i nadzór nad realizacja projektów aktywizacyjnych •Współpraca z realizatorami poszczególnych działań w projekcie•Organizacja, przygotowanie , przeprowadzenie oraz rozliczenie aktywizacji i szkoleń na najwyższym możliwym poziomie •Przygotowanie kalkulacji projektów •Budowanie relacji z uczestnikami oraz dbałość o wizerunek Fundacji.
kontakt przez PUP - 2018-10-02 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- zapoznanie się ze strukturą organizacyjną firmy oraz funkcjonowaniem sieci własnej i franczyzowej- przygotowanie ofert dla sieci handlowej- planowanie i koordynacja działań marketingowych w firmie- organizowanie spotkań handlowych- negocjacje z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2018-03-31 - Chmielno (pomorskie)
- zarządzanie zamówieniami sprzedaży- zapewnienie doskonałej obsługi klienta dla klientów niemieckojęzycznych- przetwarzanie działań zleceń w SAP i innych aplikacjach wspierających- przetwarzanie zmian w zamówieniach w związku z żądaniami klienta lub magazynu- utrzymanie dobrej komunikacji z interesariuszami obszaru DACH i Indii- raportowanie, monitorowanie i kontrola księgi zamówień w sposób zorganizowany i zgodny ( ICS / SOx )- wraz z członkami zespołu stałe wdrażanie ulepszenia za pomocą narzędzi i dyscypliny Lean- zarządzanie projektami zwiazanymi z obsługą klientów niemieckojęzycznych- komunikacja wewnątrz firmy odbywa się w języku angielskim
kontakt przez PUP - 2019-11-27 - Łódź (łódzkie)
poszukiwanie produktów zgodnie z zapotrzebowaniem, dobór i ocena dostawców, prowadzenie negocjacji cenowych i innych warunków zakupowych, negocjowanie warunków umów handlowych, koordynacja i nadzorowanie terminów dostaw, zapewnienie terminowego i prawidłowego przepływu dokumentów (umowy, zamówienia, faktury), współpraca z klientem zewnętrznym (dostawcy) i wewnętrznym (pracownicy), sporządzanie raportów i analiz rynku dostawców, utrzymywanie kontaktów i doskonalenie relacji z dostawcami oraz wyszukiwanie i porównywanie nowych ofert, sporządzanie zapytań ofertowych, analizowanie ofert i nadzór nad realizacją zamówień, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z dostawcami polskimi i europejskimi, optymalizacja kosztów w łańcuchu dostaw, kontakt z bieżącymi dostawcami, awizacje oraz nadzór nad terminami dostaw, tworzenie długoterminowych prognoz materiałowych.OFERUJEMY: ciekawy zakres obowiązków, który polega na prowadzeniu procesu zakupów od początku do momentu zawarcia umowy a nawet sprzedaży gotowego produkt, brak monotonii i rutyny w pracy (dlatego wymagamy otwartości w myśleniu i dynamiki w działaniu), możliwość realizacji własnych pomysłów mających wpływ na poprawę funkcjonowania naszej organizacji, pracę w młodym, dynamicznym środowisku, pracę na stanowisku umożliwiającym personalny rozwój zawodowy, stabilne zatrudnienie + system premiowy, pracę w przyjaznej atmosferze, narzędzia służbowe.
SOLVECO SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
1. Opiniowanie pod względem prawnym prawidłowości wykonywania czynności w batalionie,2. Udzielanie informacji,3. Sporządzanie pism i dokumentów.
Jednostka Wojskowa Nr 4393 - 2018-07-23 - Leźnica Wielka (łódzkie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Radom (mazowieckie)
sporządzanie listy płac, rozliczanie z ZUS-program Płatnik, rozliczanie z Urzędem Skarbowym, deklaracje PEFRON
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Braniewie - 2019-09-11 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Wsparcie w prowadzeniu projektów w zakresie Służb Centralnych, dotyczących kantyny zakładowej, sprzątania, zarządzania odzieżą roboczą oraz środkami ochrony indywidualnej;Egzekwowanie jakości i standardów od zewnętrznych dostawców usług;Czynny udział w projekcie Digitalisierung & Industrie 4.0 w zakresie służb centralnych;Dbanie o wysoką jakość świadczonych przez zewnętrznego dostawcę usługi;Zarzadzanie powierzchniami biurowymi w zakładzie, zadania z zakresu utrzymania budynku;Wykonuje inne zlecone przez przełożonych zadania zgodne z ustalonym w umowie rodzajem pracy;
kontakt przez PUP - 2019-09-03 - Legnica (dolnośląskie)
Planowanie, koordynacja i kontrola realizacji zadań wydziału produkującego meble ogrodowe.
Trimex spółka z o.o. - 2016-08-19 - Brody Małe (lubelskie)
praca w rejestracji, wykonywanie EKG, prowadzenie dokumentacji medycznej
PRZYCHODNIA LEKARSKA "KOMED" - 2018-11-23 - Konin (wielkopolskie)
Bieżące doradztwo i monitoring przestrzegania przepisów BHP, prowadzenie dokumentacji z zakresu BHP, tworzenie i wdrażanie procedur, regulaminów oraz instrukcji z zakresu BHP i ppoż.
JES OPAKOWANIA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-02-15 - Koszalin (zachodniopomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Lubsko (lubuskie)
aktywna sprzedaż produktów bankowych, w tym sprzedaż wiązana: pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku; informowanie Klientów o pełnej ofercie Banku; realizowanie zadań sprzedażowych i aktywne uczestnictwo w kampaniach produktowych; wykonywanie czynności związanych z obsługą gotówkową i bezgotówkową Klientów.
Bank Pekao S.A. - 2019-04-13 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Zarząd Pałacu Kultury i Nauki Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola stanu technicznego pomieszczeń szkoły
kontakt przez PUP - 2020-01-29 - Śnietnica (małopolskie)
- dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi naich zapytania w j. niemieckim i angielskim- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemów- wsparcie przy wdrażaniu i realiacji planów sprzedażowych i marketingowych- zapewnianie poufności informacji, do których ma się dostęp ze względu na stanowisko- tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Zabierzów (małopolskie)
Wymagane 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku i w handlu, znajomość i j.niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Osoba odpowiedzialna będzie za: obsługę klientów indywidualnych, badanie rynku, realizowanie planów sprzedażowych, pozyskiwanaie nowych klientów, negocjowanie umów i warunków handlowych, przyjmowanie i ewidencja zamówień, tworzenie ofert handlowych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty.
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-13 - Rybnik (śląskie)
jw.
H&M Hennes&Mauritz Sp. zo.o. - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
- MIN. 2 LETNIE DOŚWIADCZENIE NA RÓWNORZĘDNYM STANOWISKU - ZDOLNOŚCI KOMUNIKACYJNE I UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWE- PRAWO JAZDY KAT. B- BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ PAKIETU MS OFFICE- BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE- J. NIEMIECKI LUB ROSYJSKI BĘDZIE DODATKOWYM ATUTEM- WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE
GLOBINIT SPÓŁKA Z O. O. - 2016-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
FIRMA DZIAŁAJĄCA W BRANŻY MASZYN I NARZĘDZI POSZUKUJE PRACOWNIKÓW Z BIEGŁĄ ZNAJOMOŚCIĄ JEDNEGO WYBRANEGO JĘZYKA OBCEGO NA STANOWISKO:SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA MIEJSCE PRACY: RZESZÓWOSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA:POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW ORAZ ICH KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĘTELEFONICZNĄ I MAILOWĄ OBSŁUGĘ REALIZACJI ZAMÓWIEŃPRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCHREALIZOWANIE PLANÓW SPRZEDAŻYBIEŻĄCĄ OBSŁUGĘ LOGISTYCZNĄ DOSTAW, BRANŻOWE DORADZTWO TECHNICZNENADZÓR NAD DOKUMENTACJĄWYMAGANIA:ZNAJOMOŚĆ W MOWIE I PIŚMIE JEDNEGO Z JĘZYKÓW:FRANCUSKI, WŁOSKI, HISZPAŃSKI, RUMUŃSKIDOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJBIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERAKREATYWNOŚĆ, MOTYWACJA DO PRACYDOBRA ORGANIZACJA PRACY WŁASNEJ
BAUBRAS POLSKA JANUSZ NOWAK - 2017-07-12 - Rzeszów (podkarpackie)
działalność informacyjna, edukacyjna i doradcza w zakresie zagadnień rolniczych związanych głównie w technologią produkcji roślinnej/zwierzęcej; korzystanie ze środków pomocowych dla rolnictwa
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE o/Poznań - 2019-05-24 - Poznań (wielkopolskie)
organizacja stanowiska pracy, prowadzenie akt osobowych,
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Tleń (kujawsko-pomorskie)
obsługa magazynu materiałów produkcyjnych i pomocniczych,rozładunekoraz przyjęcie towaru do magazynu,prawidłowe wydawanietowaru,bieżąca kontrola stanów magazynowych, przygotowanie iprzeprowadzenie inwentaryzacji stanów magazynowych,prowadzeniedokumentacji również w systemie komputerowym; praca jednozmianowa w godzinach:6-14
Huta Małapanew Sp. z o. o. - 2018-03-22 - Ozimek (opolskie)
Przygotowanie dokumentacji PPAP oraz zapewnienie zwolnienia produkcji seryjnej przez klienta, znajomość i dystrybucja do obszaru produkcji wymagań jakościowych klienta w zakresie wyrobu i procesu, tworzenie dokumentacji projektowej (CP/FMEA/Flow Chart), opracowanie technik kontroli wyroby, zwalnianie maszyn do użytkowania, analiza zdolności pomiarowych, komunikacja z centralą oraz klientem w zakresie prowadzenia projektów, analiza wskaźników jakościowych, udział w audytach klienta.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2019-01-16 - Bolesławiec (dolnośląskie)