SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH K/M Warszawa oferta pracy Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH K/M
Wynagrodzenie: od 3 650 PLN
Zakres obowiązków: Opiniowanie i sporządzanie pism i notatek służbowych dotyczących zagadnień budowlanych oraz urządzeń na stałe związanych z obiektami, czynności administracyjne oraz współpraca z instytucjami branżowymi i urzędami państwowymi, nadzór firm zewnętrznych świadczących usługi konserwacyjne i naprawcze, przygotowywanie postępowań w ramach zamówień publicznych.
Data publikacji: 2020-10-30
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opiniowanie i sporządzanie pism i notatek służbowych dotyczących zagadnień budowlanych oraz urządzeń na stałe związanych z obiektami, czynności administracyjne oraz współpraca z instytucjami branżowymi i urzędami państwowymi, nadzór firm zewnętrznych świadczących usługi konserwacyjne i naprawcze, przygotowywanie postępowań w ramach zamówień publicznych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 650 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1465
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 650 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Data zakończenia pracy: 28.02.2021
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inżynier budownictwa - budownictwo ogólne (wymagany staż - [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3)
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program QCAD
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Prawo budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_2: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie techniczne (inżynier lub technik), staż pracy w zawodzie min. 3 lata, znajomość programów komputerowych, w tym: Word, Excel oraz QCAD (lub zbliżony na bazie CAD-a), znajomość systemów i urządzeń standardowo instalowanych w budynkach - potwierdzona min. 3-letnim doświadczeniem, umiejętność stosowania w praktyce przepisów ustawy Prawo Budowlane. Obowiązki: opiniowanie i sporządzanie pism i notatek służbowych dotyczących zagadnień budowlanych oraz urządzeń na stałe związanych z obiektami, czynności administracyjne oraz współpraca z instytucjami branżowymi i urzędami państwowymi, nadzór firm zewnętrznych świadczących usługi konserwacyjne i naprawcze, przygotowywanie postępowań w ramach zamówień publicznych.[Zgłoszenia na adres e-mail: joanna.karpio (at) wat.edu.pl, telefonicznie: 261 839 089]
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
danePracodawcy_nip: 5270206300
danePracodawcy_regon: 012122900
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Gen. Witolda Urbanowicza 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Gen. Witolda Urbanowicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|214202
Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 30.10.2020
Oferta pracy ważna do: 30.11.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ec07e85c7f26872994a1ef56a2dc1479
Podobne oferty pracy
Specjalista sprzedaży internetowej ze znajomością jezyka niemieckiegoZakres zadań:- obsłukga zamówieńhttp://www.instalco-tech.pl/
Heating - Instal Piotr Wolański, Stanisław Wolański, Czesława Wolańska - 2019-10-28 - Nowy Sącz (małopolskie)
bieżąca obsługa klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym, informowanie klientów o pełnej ofercie produktowej, promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank, pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami banku, zapewnienie wysokiej jakości obsługidla klientów banku.
BANK Pekao SA - 2019-03-06 - Trzcianka (wielkopolskie)
wykonywanie tzw. zimnych telefonów w przypadku braku połączeń przychodzących. przewidywana liczba przeprowadzonych rozmów dziennie 16-20 rozmów; realizacji planów sprzedażowych przekazanych przez Zleceniodawcę w wyznaczonym przez niego okresie; rozpoznawanie potrzeb potencjalnych klientów; nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami i prowadzenie negocjacji; ustalanie warunków współpracy i szacowanie kosztów projektu; utworzenie oferty handlowej i przekazanie jej do działu sprzedaży; wykonanie powtórnych telefonu do klienta przed przekazaniem oferty handlowej; zawieranie umów z klientami, przygotowywanie faktur do opłaty; osiągnięcie porozumień dotyczących spotkań; tworzenie raportów, dotyczących wykonanych telefonów i uzgodnionych spotkań, raportowanie.
POSITIVE STAFF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-06 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa programów komputerowych, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-11-20 - Warszawa (mazowieckie)
- Koordynowanie i nadzorowanie całokształtu procesów związanych ze sprzedażą produktów poza granice kraju. Monitorowanie rynku, poszukiwanie potencjalnych kontrahentów firmy.- Wynagrodzenie: od 3500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunek dowolny. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego. Wymagana znajomość języka angielskiego i niemieckiego w mowie i piśmie w stopniu zaawansowanym. Wymagane prawo jazdy kat. B. Wymagana znajomość obsługi komputera. Mile widziana znajomość programu Impuls. Kontakt wyłącznie e-mail: kadry (at) gonar.com.pl
GONAR - BIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-30 - Katowice (śląskie)
Realizacja działań sprzedażowych firmy. Reprezentowanie firmy w kontaktach zewnętrznych. Obsługa klientów zagranicznych i krajowych. Realizacja krajowych i eksportowych zleceń transportowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Zapewnienie kompleksowej i terminowej realizacji zamówień. Efektywna współpraca z innymi działami firmy. Kontrola i monitoring realizowanych zamówień.
KAMET S.A. - 2017-08-17 - Reńska Wieś (opolskie)
- Zapewnianie obsługi transakcji zgodnie z obowiązującymi standardami, - Obsługa zapytań klientów w sposób profesjonalny oraz w wyznaczonych ramach czasowych, - Kontaktowanie się ze sprzedawcami i dostawcami informacji w określonych przypadkach, - Rejestrowanie problemów (dot. IT, dostawców informacji) i ich eskalowanie w razie potrzeby, - Wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę w ramach umowy oraz obowiązujących regulacji prawnych.
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy powinien być zgodny z Regulaminem Biura przyjętym przez Zarząd Stowarzyszenia w dniu 31 sierpnia 2016 r. w tym m.in.: 1. Prowadzenie obsługi w zakresie określonym statutem stowarzyszenia i innymi aktami prawnymiuchwalonymi przez stowarzyszenie w tym m.in.: a)Obsługa posiedzeń Zarządu, b) Prowadzenie rejestru uchwał i protokołów, c) Prowadzenie bieżącej korespondencji stowarzyszenia, d) Archiwizowanie dokumentacji stowarzyszenia, e) Wykonywanie innych poleceń Zarządu związanych z bieżącą działalnością stowarzyszenia. 2.Prowadzenie spraw kadrowych i administracyjnych Zespołu Placówek Oświatowych (ZPO) im.Aleksandra Doby w Iwięcinie oraz sekretariatu szkoły w tym m.in. 1. Organizowanie i koordynacja pracy kancelaryjno - biurowej. 2. Prowadzenie ksiąg inwentarzowych szkoły, dokonywanie odpisów z inwentarza, cechowanie zakupionego sprzętu. 3. Opracowanie sprawozdawczości szkoły SIO, GUS. 4. Współudział w opracowaniu obowiązków dla pracowników administracyjno - gospodarczych szkoły, opiekunów pracowni oraz bibliotekarza. 5. Organizowanie i prowadzenie: bieżących, średnich i kapitalnych remontów w szkole, zapytań ofertowych, umów, protokołówodbioru wg potrzeb i zaleceń Dyrektora Szkoły. Przygotowanie realizacji planów remontowych. 6. Reprezentowanie na zewnątrz interesów szkoły wsprawach wynikających z zakresu czynności. 7.Opracowywanie i składnie wniosków pozyskujących środki zewnętrzne na działalność placówki. 8. Administrowanie strony www. spiwiecino.szkolnastrona.pl. oraz innych portali społecznościowych na rzecz szkoły. 9. Prowadzeniespraw i dokumentacji kadrowej wszystkich pracowników szkoły odpowiednio zgodnie z Kodeksem Pracy oraz innymi obowiązującymi przepisami w zakresie prawa pracy . 10.Prowadzenie kasy szkoły 11. Organizacja Pracy Szkolnego Schroniska Młodzieżowego 12. Współpraca ze Starostwem Powiatowym wKoszalinie, UGiM Sianowie, CK i MGOPS w Sianowie w zakresie rozliczania środków finansowychprzekazanych dla uczniów placówki w ramach realizowanych programów. 13. Nadzór nad przekazywaniem do archiwum akt, dokumentów,zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną. 14. Sporządzanie sprawozdawczości dot. wszystkich spraw ujętych w niniejszym zakresie obowiązków. 15. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących przepisów prawnych, regulaminów, instrukcji, procedur niezbędnych do wykonywania powierzonych zadań. 16. Wykonywanie innych poleceń dyrektora szkoły związanych z bieżącądziałalnością placówki.
Stowarzyszenie na rzecz rozwoju wsi Iwięcino - 2017-01-30 - Iwięcino (zachodniopomorskie)
1. Przygotowywanie i aktualizacja Harmonogramu Realizacji Projektu oraz Planów Płatności, Harmonogramu rzeczowo- finansowego,2. Sprawdzanie faktur i rachunków pod względem rachunkowym oraz opisywanie zgodnie z wytycznymi MRR,3. Przygotowanie sprawozdań oraz raportów finansowych w ramach Projektu;
Miejski Zakład Komunikacji - 2018-10-18 - Zielona Góra (lubuskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie nowych szablonów raportu, który będzie używany przez klientów do tworzenia sprawozdań finansowych. Utrzymywanie istniejących szablonów dla innych krajów (przy użyciu języka portugalskiego).Udział w testowaniu szablonów raportowania, aby zapewnić zgodność standardów jakości i protokołów programistycznych.Udział w testowaniu systemów platformy, aby zapewnić spełnienie wymagań.Pomoc w przygotowaniu wydania publikacji, w tym informacji o wersji, klienta i komunikacji wewnętrznej.Pomaganie klientom w ich zapytaniach.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Gdynia (pomorskie)
Udział w przyjmowaniu i rozpatrywaniu wniosków oraz skarg odbiorców usług telekomunikacyjnych i pocztowych, obsługa interesantów, udział w kampaniach edukacyjnych dzieci i dorosłych konsumentówkorzystających z usług , udział w prowadzeniu postępowań administracyjnych w zakresie egzekucji obowiązków o charakterze niepieniężnym.
Urząd Komunikacji Elekronicznej Delegatura w Olsztynie - 2018-02-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych, obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień, przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-06-19 - Krosno (podkarpackie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Legnica (dolnośląskie)
- kontakt z zespołem i klientem w języku niderlandzkim- konsultacja, dokonywanie transakcji- poszukiwanie producentów
kontakt przez PUP - 2020-08-18 - Łódź (łódzkie)
Telefoniczna obsługa użytkowników platformy finansowej oraz obsługa kampanii internetowcyh - sprzedaz produktów finansowych i bankowych.
FINANSOWY SUPERMARKET.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-29 - Częstochowa (śląskie)
Według stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Kluczbork (opolskie)
prowadzenie biura obsługi klienta,fakturowanie,przyjmowanie zamówień,obsługa korespondencji,współpraca z biurem rachunkowym
Spółka Komunalna Skawa Jordanów sp.z.o.o. - 2018-07-16 - Osielec (małopolskie)
Tworzenie instrukcji montażowych kabli/wiązek elektrycznych; współpraca z działami technicznymi.
BERGMAN ENGINEERING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-30 - Gdynia (pomorskie)
Kompletowanie, składanie i uzyskanie zatwierdzenia wniosków o płatność Wykonawcy,Prace związane z likwidacja faktur,Obsługa systemu INTENS,Obsługa systemu SAP w zakresie tworzenia , zgłoszenia zapotrzebowania oraz zamówień,Wykonanie zestawień, analiz ekonomicznych na potrzeby kierownictwa projektu,Prowadzenie ewidencji i szczegółowych wykazów wniosków o płatność,Współpraca z działem kontrolingu i księgowości,Nadzór nad terminowością płatności faktur,Tworzenie planu płatności, udział w aktualizacji budżetu budowy.
PGNIG TECHNOLOGIE - 2018-06-12 - Sanok (podkarpackie)
Praca w nowo utworzonej placówce firmy w Legnicy, obowiązki: telefoniczna obsługa klienta, umawianie spotkań z przedstawicielami firmy, bieżące doradztwo.
ARBITER S.A. - 2017-01-05 - Legnica (dolnośląskie)
nadzór nad istniejącym systemem zarządzania jakością GDP, wprowadzenie i nadzór nad systemem zarządzania jakością ISO, inna praca biurowa
MAK-TRANS MARCIN KOCOŃ - 2019-02-11 - Karpicko (wielkopolskie)
• obsługa mailowa oraz telefoniczna klienta• rozwiązywania bieżących problemów z zamówieniami• kontrola stanów magazynowych• wystawianie faktur - system Comarch Optima
SkupSzop Sp. z o.o. - 2019-06-05 - Straszęcin (podkarpackie)
Obsługa klienta, przygotowywanie wycen, kosztorysów, ofert handlowych. Praca w godzinach: 10.00-17.00. Branża budowlana (sprzedaż ogrodzeń, bram, itp). www.zawada.slask.pl.
F.H.U. JANUSZ ZAWADA Sosnowiec - 2016-08-30 - Zawiercie (śląskie)
Rekrutacja pracowników z Ukrainy
WALD-BUD Waldemar Ćwik - 2019-05-08 - Łyczaków (świętokrzyskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:- przygotowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych, związanych z pełnieniem przez Dyrektora RZGW funkcji organu wyższego stopnia w rozumieniu przepisów ustawy Kpa w stosunku do dyrektorów zarządu zlewni w sprawach określonych ustawą Prawo wodne.- przygotowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach dotyczących zgód wodnoprawnych, do których wydania organem właściwym jest Dyrektor RZGW w Bydgoszczy.- przygotowanie i prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawie legalizacji urządzeń wodnych wykonanych bez wymaganego pozwolenia wodnoprawnego.- prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia zakresów i terminu wykonania przez właścicieli gruntów obowiązków związanych z utrzymaniem urządzeń melioracji wodnych.- prowadzenie postępowań administracyjnych w sprawach o zwolnienie od zakazów mogących mieć wpływ na jakość wód.- archiwizacja (zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt) akt spraw i dokumentacjiOferujemy:- Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat.- Możliwość podnoszenia kwalifikacji, rozwoju i realizacji ambicji zawodowych.
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kontrola jakości dostarczonych owoców i warzyw do magazynu, kontrola procesu kompletacji i wysyłki produktów świeżych, tworzenie bieżących raportów z przprowadzonych kontroli
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Grójec (mazowieckie)
Praca w godzinach od 07:45 do 15:45; Naliczanie płac pracownikom, obsługa programu płatnik QNT,znajomość przepisów dot. umów o pracę
Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Szczecinie - 2020-08-25 - Stargard (zachodniopomorskie)
Dyspozycyjność.Umowa zlecenie następnie umowa o pracę
BM International Metal Maschinen Technik Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Wojnowice (śląskie)