SPECJALISTA/SPECJALISTKA DS. OBSŁUGI KLIENTA Straszęcin oferta pracy SkupSzop Sp. z o.o.
Najatrakcyjniejsze wyposażenie łazienki.
Stanowisko: SPECJALISTA/SPECJALISTKA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: • obsługa mailowa oraz telefoniczna klienta• rozwiązywania bieżących problemów z zamówieniami• kontrola stanów magazynowych• wystawianie faktur - system Comarch Optima
Data publikacji: 2019-06-05
Lokalizacja: Straszęcin (podkarpackie)
Pracodawca: SkupSzop Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:39-218 Straszęcin 295 K, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• obsługa mailowa oraz telefoniczna klienta• rozwiązywania bieżących problemów z zamówieniami• kontrola stanów magazynowych• wystawianie faktur - system Comarch Optima
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA/SPECJALISTKA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Straszęcin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dębicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żyraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: doradca klienta
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana sprawna obsługa komputera, bezwzrokowe pisanie na klawiaturze łatwość w nawiązywaniu relacji, komunikatywność, odporność na stres i pracę pod presją czasu ,wysoka kultura osobista i odpowiedzialność
Nazwa pracodawcy: SkupSzop Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Adres pracodawcy:
FABRYCZNA 12, 39-200 Dębica, powiat: dębicki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV,SKIEROWANIE
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: dębicki
Gmina pracodawcy: m.Dębica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dębica
Ulica pracodawcy: FABRYCZNA
Numer budynku pracodawcy: 12
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dębicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 05.06.2019
Data dodania oferty pracy: 05.06.2019
Oferta pracy ważna do: 30.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 05.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 05.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dcaa6cac094c4e4635ed12e4009cd261
Podobne oferty pracy
-
TREPSTAL Piotr Nowak - 2019-06-12 - Płoty (zachodniopomorskie)
- sporządzanie list wynagrodzeń- naliczanie ZUS- rozliczanie z Urzędem Skarbowym
Samorządowa Szkoła Podstawowa Nr 16 - 2017-08-01 - Gdynia (pomorskie)
dokonywanie zakupów oraz sprzedaży towaru w Bangladeszu i Indiach
Glare Global Sourcing Faruque Spółka Jawna - 2018-03-29 - Sosnowiec (śląskie)
znajomość zasad prowadzenia kadr i płac, znajomość programu płatnik, podstawowych zasad rachunkowości finansowej, znajomość obowiązków płatnika ZUS, PIT, CIT, sprawozdania GUS
ASM Centrum Badań i Analiz Rynku sp.zoo Kutno - 2016-03-29 - Kutno (łódzkie)
do uzgodnienia
3 PODKARPACKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 2017-08-31 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klientów biura podróży
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Żory (śląskie)
Działanie jako ekspert rynkowy i punkt centralnydla lokalnych usług HR i zarządzania zasobami ludzkimi poprzez rozwiązywaniezłożonych wniosków i wspólnych / wiodących inicjatyw. Zapewnianie klientom pełnej, dokładnej i terminowej odpowiedzi zgodnie z globalnymi i lokalnymi wytycznymi, w ramach wskaźników KPI HR oraz efektywne wykorzystanie narzędzi i systemów HR. Przejrzystość wszystkich przychodzących zapytań, w tym koordynacja z różnymi zespołami, regularna obserwacja i informowanie klientów o statusie.Szkolenie i doradzanie klientom i wewnętrznym interesariuszom w zakresie procesów i systemów HR SSC.Wykonywanie lokalnych działań związanych z sektorem C & B w odniesieniu do przypisanych rynków w celu dostarczenia dokładnego i terminowego wynagrodzenia pracowników za pośrednictwem listy płac. Utrzymanie danych HR2U i przeprowadzenie audytu zgodnie z wymaganiami kontroli wewnętrznej, procedurą audytu, OPM i wskaźnikami KPI HR. Przeprowadzanie analizy przyczyn źródłowychwszystkich błędów i implementacja działań zapobiegawczych. Zapewnianie klientom i zespołom SSC jasnych i dokładnych odpowiedzi dot. lokalnych procesów C & B. Badanie i eskalacja wyjątkowych przypadków i przetwarzanie niespójności w zespole kompensacyjnym SSC i / lub zespołach centralnych. Wspieranie zespołu kompensacyjnego SSC podczas realizacji globalnych cykli (IC, Merit, Ankiety płacowe) i dla projektów.Przygotowanie wysokiej jakości standardowych i złożonych raportów, w tym obliczeń (np. wytyczne dotyczące wzrostu wynagrodzeń) i symulacji. Uruchamianie raportów i kontroli kwalifikowalności, aby wspierać lokalne cykle C & B (nagrody, wynagrodzenia zmienne, programy świadczeń).Koordynowanie i wykonywanie złożonych zmian masowych poprzez analizę org. struktury, przygotowanie pliku, kontakt z zaangażowanymi stronami, terminowe i dokładne utrzymanie danych i przygotowanie dokumentów.Proaktywne określanie obszarów i sposobów poprawy w ramach usług świadczonych przez HR SSC. Inicjowanie i prowadzenie projektów CI w celu poprawy wydajności usług. Budowanie skutecznej współpracy między zespołami SSC i rynkiem HR w celu wdrożenia proponowanych ulepszeń. Dzielenie się najlepszymi praktykami, aby jeszcze bardziej zwiększyć jakość usług. Aktywne monitorowanie KPI zespołu, abyidentyfikować przyczyny opóźnień i / lub błędów i proponowanie ulepszeń.Wspieranie wdrażania nowych procesów i narzędzi, uczestnicząc w działaniach. Odgrywanie kluczowej roli w utrzymywaniu wiedzy w zespole przez wprowadzanie na rynek i szkolenie HR Generalists. Regularne tworzenie i aktualizacja instrukcji pracy o wysokiej jakości w porozumieniu z różnymi zaangażowanymi stronami HR. Wspieranie Lidera Zespołu, koordynując wspólne inicjatywy z zespołami SSC irynkowymi zespołami HR. Zastępowanie Lidera Zespołu podczas jego / jejnieobecności.
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Kraków (małopolskie)
szczegóły podczas rozmowy z pracodawcą
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2017-12-05 - Lubin (dolnośląskie)
wykonywanie czynności związanych z zarządzaniem kierowcami i autobusami na terenie Europy - obsługujących wycuieczki do Chin, zdobywanie kontrahentów na rynek azjatycki, reprezentowanie przedsiębiorstwa na targach turystycznych w Azji;
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Bełżyce (lubelskie)
uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji inwestycyjnej, prowadzenie kontroli odbiorowych
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU - 2018-01-16 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Nowosiółki (podlaskie)
Kontrola jakości produktu. Wprowadzanie towarów na stan magazynowy oraz ich wysyłka.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Świebodzin (lubuskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Belsk Duży (mazowieckie)
Informacja podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe Prosper Sp. z o.o. - 2018-12-10 - Łukta (warmińsko-mazurskie)
wg. harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Kraków (małopolskie)
Opiniowanie wniosków poszczególnych Wydziałów / Sekcji o wszczęcie postanowienia o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnienie funkcji przewodniczącego komisji przetargowej. Przygotowanie i przeprowadzanie procedur przetargowych.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY LUBLIN - 2019-02-12 - Lublin (lubelskie)
Do zadań należeć będzie :- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem zintegrowanego systemu zarządzania, w tym tworzenie, weryfikowanie, wdrażanie i nadzorowanie dokumentacji,- optymalizacja procesów i procedur obowiązujących w Spółce,- planowanie, przeprowadzanie i dokumentowanie wewnętrznych audytów jakości,- nadzór nad realizacją niezbędnych działań korygujących, zapobiegawczych, doskonalących oraz poaudytowych,- prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla pracowników z zakresu zintegrowanego systemu zarządzania.Zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub współpracy prowadzonej działalności gospodarczej.
Pallmed Sp. z o.o. - 2016-09-14 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie strony internetowej. Obsługa serwisów aukcyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
branża: pośrednictwo w usługach kurierskich i logistyczno- spedycyjnych, tworzenie dokumentacji- umów handlowych na usługi kurierskie o spedycyjne, wydawanie faktur, rozliczanie klientów, obsługa klienta bezpośrednia i telefoniczna, umawianie spotkń biznesowych, sprzedaż telefoniczna, budowanie bazy klientów, opieka nad obecnymi klientami
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
•wsparcie w realizacji zadań dot. zamówień publicznych•pozyskiwanie ofert cenowych i pomoc w ich realizacji•kompletowanie i redagowanie dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi•przygotowywanie projektów umów
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Nowa Wieś Ełcka (warmińsko-mazurskie)
kompleksowa organizacja pracy kancelarii, obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, prowadzenie zbioru i rejestru korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej, współpraca z pozostałymi pracownikami firmy
E003B7 Sp. z o.o. - 2017-02-06 - Jaworzno (śląskie)
Odbieranie telefonów od klientów w języku arabskim. Rozwiązywanie problemów klienta w języku arabskim. Administowanie danymi, dotrzymywanie terminów zleconych przze klienta, uzupełanianie bazy danych. Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Łódź (łódzkie)
Zakres obowiązków:Doradztwo technicznohandlowe przygotowywanie ofert, dobór urządzeń (zapewniamy przyuczenie do pracy na oferowanym stanowisku).Obsługa klientów w siedzibie firmy oraz w terenie (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17).Budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy.Rodzaj umowy:Pierwsza umowa na okres próbny 3 miesiące (czas przyuczenia do zawodu), następnie umowa o pracę na czas określony
PHU "PRYMUS" Zygmunt Grygorczuk - 2017-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ustalanie i uzgadnianie danych technicznych. Wykonywanie kosztorysów budowlanych w programie NORMA. Współudział w przygotowaniu umów na roboty budowlane. Przygotowywanie rozliczeń.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Gdańsk (pomorskie)
Współpraca z biurem pracy, prowadzenie księgowości i spraw kadrowych, BHP.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Józefów (mazowieckie)
• Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych.• Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi.• Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP.
kontakt przez OHP - 2017-02-07 - Gdańsk (pomorskie)
Współuczestnictwo w działaniach technicznych w zakresie utrzymania taboru kolejowego własnego i powierzonego oraz infrastruktury, w tym:Pozyskiwanie zleceń zewnętrznych w zakresie utrzymania taboru kolejowego i infrastruktury,Wspomaganie prowadzenia reklamacji związanych z naprawami taboru,Nadzór i realizacja remontów infrastruktury budowlanej,Sporządzanie dokumentacji związanej z działalnością komórki organizacyjnej ( analizy, sprawozdania i opracowania),Przygotowywanie zamówień zakupowych w zakresie ( remontów, napraw infrastruktury i taboru kolejowego),Prowadzenie dokumentacji dozorowej taboru kolejowego oraz infrastruktury,Prowadzenie dokumentacji budowlanej obiektów budowlanych,Planowanie i rozliczanie napraw okresowych taboru.Diagnozowanie problemów, ich analizowanie, poszukiwanie przyczyn źródłowych oraz proponowanie rozwiązań w celu uniknięcia problemów w przyszłości;okresowe przeglądy wyposażenia;prace mające na celu utrzymanie ruchu
CIECH Cargo Sp. zo.o. - 2018-03-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, prowadzenie rejestrów i dokumentacji BHP, prowadzenie kontroli warunków pracy i przestrzegania bhp, bieżący monitoring zagrożeń zawodowych, analiza stanu bezpieczeństwa i higieny pracy, organizacja działań mających na celu zapobieganie zagrożeniom
T.Z.G. "ZAPOLEX" Sp. z o.o. - 2016-11-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)