SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH I C.O. Trzebnica oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA W TRZEBNICY
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH I C.O.
Wynagrodzenie: 4 000 - 4 300 PLN
Zakres obowiązków: nadzór i koordyowanie robót związanych z konserwacją zasobów mieszkaniowych i centralnego ogrzewania.
Data publikacji: 2020-03-11
Lokalizacja: Trzebnica (dolnośląskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA W TRZEBNICY
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Obornicka 1, 55-100 Trzebnica, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
nadzór i koordyowanie robót związanych z konserwacją zasobów mieszkaniowych i centralnego ogrzewania.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 4 000 - 4 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie miesięczne plus premia regulaminowa.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH I C.O.
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Trzebnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: trzebnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Trzebnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: inspektor dozoru technicznego
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 4 000 - 4 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziany pracownik ze znajomością spraw ogólnobudowlanych i instalacyjnych. uprawniennienia: budowlano -instalacyjne kosztorysowanie robót wykształcenie : średnie bądź wyższe
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA LOKATORSKO-WŁASNOŚCIOWA W TRZEBNICY
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Adres pracodawcy:
Obornicka 1, 55-100 Trzebnica, powiat: trzebnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv na adres e-mail:sm.sekretariat (at) smlwtrzebnica.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: trzebnicki
Gmina pracodawcy: Trzebnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Trzebnica
Ulica pracodawcy: Obornicka
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Trzebnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor dozoru technicznego
Data dodania oferty pracy: 11.03.2020
Oferta pracy ważna do: 09.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 11.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 11.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?153afc56e9367a4390f0c7961e8a74ec
Podobne oferty pracy
Kompleksowa obsługa sprzedaży przez internet.
kontakt przez PUP - 2019-12-07 - Lublin (lubelskie)
nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami i utrzymywanie pozytywnych relacji handlowych z dotychczasowymi; przygotowanie ofert i prezentacji; negocjacje handlowe; sprzedaż; monitorowanie zleceń oraz zadowolenia klientów; praca w dziale handlowym - stacjonarna.
Zakład Produkcji Odzieży „ARGOS” Grażyna Korytowska - 2018-08-03 - Suchy Las (wielkopolskie)
Wyszukiwanie ofert w systemach rezerwacyjnych, dbałość o wizerunek biura
kontakt przez PUP - 2020-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie oraz prawo jazdy kat. "B".
Nowa Energia - D. Kubek i M. Marchwiak S.C. - 2019-07-17 - Racibórz (śląskie)
Do podstawowych obowiązków należeć będzie: - Nadzór techniczny iAdministracyjny nad obiektami firmy (w tym prowadzenie pełnejdokumentacji z zakresu prowadzonej działalności), - prowadzeniedokumentów dotyczących obiektów firmy, - Drobne prace Administracyjne itechniczne, - Informatyczne wsparcie firmy w zakresie tworzenia lokalnychrozwiązań informatycznych i administracji lokalnych baz danych, - Tworzeniei rozwój systemów wspierających procesy firmy, - Rozwój procesów IT,nadzór i szkolenie nad wdrażaniem procesów, - Nadzorowanie dokumentacjitechnicznej firmy (przeglądy okresowe obiektów, książka kontroli), -Utrzymanie stron internetowych. praca od 7-15
Przedsiębiorstwo handlowo-Usługowe "WSP Opole" Sp. z o.o. - 2018-05-10 - Opole (opolskie)
- Obsługa kandydatów,- Pomocnicze prace biurowe,- Organizacja spotkań z kandydatami,- Udział w spotkaniach rekrutacyjnych,- Pisanie raportów/sprawozdań z rozmów,- Udział w aukcjach promocyjnych,- Przygotowanie bazy kandydatów
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Sosnowiec (śląskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-10-03 - Łódź (łódzkie)
-zarządzanie zamówieniami klientów,-utrzymywanie dobrych relacji z klientami amerykańskimi,-przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów,-współpraca z innymi działami m.in.: transportu, zaopatrzenia, produkcji, finansów-ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży,-odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom (mailowo i telefonicznie)-praca w godzinach 14:00-23:00
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Kraków (małopolskie)
Prace administracyjne, przygotowywanie dokumentów pracowników, rekrutacja kandydatów.miejsce pracy: Wrocław, ul. Ruska Sala C
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Organizowanie i realizacja zleceń transportowych, monitoring i nadzór nad realizacją transportu, analiza i optymalizacja kosztów transportowych, współpraca z firmami transportowymi realizującymi usługi transportowe, rozliczanie przewoźników za zrealizowane usługi.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A - 2019-09-30 - Stoisław (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, obsługa procesów związanych z zatrudnianiem oraz rozwią-zywaniem umów o pracę, prowadzenie akt osobowych, opracowywanie regulaminów i procedur wymaganych w procesie zatrudniania pracowników, obsługa kontrahentów rosyjskojęzycznych
ALMAG Sp. z o. o. - 2018-12-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami pochodzenia wietnamskiego, obsługa poczty elektronicznej z Wietnamu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Brak danych
SYSTEM DATA SP. Z O.O. - 2017-09-12 - Mielec (podkarpackie)
Kontrola jakości surowców i wyrobów gotowych, opracowywanie wymaganej dokumentacji technologicznej, analiza wyników produkcyjnych, kontrolowanie realizacji obowiązujących standardów produkcji
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" - 2016-05-23 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Kompleksowa obsługa administracyjna, w tym: prowadzenie dokumentacji, nadzór nad obiegiem dokumentów, przygotowywanie raportów, wsparcie pracy kierownika wydziału.
IR-BUD Ireneusz Goławski - 2020-10-09 - Sosnowica (lubelskie)
Nadzorowanie robót budowlanych- remonty, sporządzanie przedmiarów i wycen robót, prowadzenie książki obiektu budowlanego
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W KIELCACH - 2019-09-09 - Kielce (świętokrzyskie)
Bieżąca obsługa klientów w ramach realizacji operacji związanych w obrotem gotówkowym (obsługa kasowa),Promowanie i sprzedaż produktów i usług oferowanych przez Bank
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2015-12-18 - Nowy Targ (małopolskie)
obsługa księgowa Ochrony Gruntów Rolnych
WIELKOPOLSKI ZARZĄD GEODEZJI, KARTOGRAFII I ADMINISTROWANIA MIENIEM W POZNANIU - 2016-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
- Sprzedaż artykułów ogólnospożywczych. Obsługa klienta. Wykładanie towaru. Dbanie o porządek w miejscu pracy. Obsług kasy fiskalnej.- Wynagrodzenie 2250 do 2600 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. podstawowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia przyuczenia. Mile widziana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna). Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-18:00) (Tel. 509-876-566) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Gustawa Morcinka 1, 40-124 Katowice).
SPÓŁKA CYWILNA STARAF-BI STANISŁAW LASKOWSKI, MIROSŁAW DAWIDCZYK - 2019-08-28 - Katowice (śląskie)
Obsługa maszyn przemysłowych
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Świętochłowice (śląskie)
Sporządzanie i redagowanie pism pionu technicznego, kontrola planów pracy, opracowywanie dokumentacji przetargowej pioniu technicznego, przygotowywanie i realizacja zamówień produkcji przedstawień, przygotowywanie dokumentacji i prowadzenie korespondencji wynajmu sal i sprzętu,w tym sporządzanie umów i nadzór nad ich realizacją, koordynacja pracy pionu
OPERA BAŁTYCKA W GDAŃSKU - 2017-10-31 - Gdańsk (pomorskie)
Planowanie oraz koordynowanie realizacji zamówień do sklepów
Współpraca z firmami transportowymi; sprzedaż ładunków poprzez giełdy transportowe
Rozliczanie czasu pracy kierowców; rozwiązywanie bieżących problemów transportowych
Tworzenie zestawień i przygotowywanie raportów w MS Excel
Media Expert - 2016-07-11 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie klientów i budowanie korzystnych relacji z klientem.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe FOL-PACK - 2016-12-02 - Końskie (świętokrzyskie)
Prezes Sądu Okręgowego w Słupsku ogłasza konkurs na 2 wolne stanowiska specjalisty w zakresie psychologii (w wymiarze pełnego etatu lub niepełnego etatu 0,75; 0,5) w II Opiniodawczym Zespole Sądowym Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Słupsku z siedzibą w Chojnicach.Zakres zadań: - wykonywanie zadań w oparciu o obowiązujące zasady specjalisty, zgodnie ze standardami metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów oraz zgodnie z zasadami etyki zawodowej,- przeprowadzanie badań i wydawanie opinii na zlecenie sądu lub prokuratury zgodnie z tezą sądu (prokuratury), analiza akt sprawy,- realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego - w terminie wcześniej ustalonym przez Kierownika OZSS, sporządzanie części opinii wraz z wnioskami w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych - zakres opinii ujmuje wyniki badań, które specjalista uznaje za niezbędne, omawianie z pozostałymi członkami zespołu opiniującego całokształtu opinii - szczegółowe informacje na stronie www.slupsk.so.gov.pl/ zakładka oferty pracy.Okres zatrudnienia 1 rok z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7.30-15.30.
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2019-01-22 - Chojnice (pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamówieniu, rozwiązywanie problemów przy obsłudze kart przez klienta.
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Zabierzów (małopolskie)
- przygotowywanie ofert i sporządzanie pism wynikających z procedury przetargowej,,- realizacja określonych celów sprzedażowych,- sprzedaż,- nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami firmy,Oferujemy:- Umowę o pracę - Wynagrodzenie podstawowe plus premia,- możliwość przystąpienia do programu MultiSport i ubezpieczeń grupowych,
J.Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. Jawna - 2018-07-04 - Lubin (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
ROYAL-BALTIC M.W. BURZYŃSCY S.J. - 2015-11-26 - Ustka (pomorskie)
pozyskiwanie kontrahentów
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Sampława (warmińsko-mazurskie)
- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:przygotowywała dowody księgowe do kontroli wstępnej (pieczęć, kompletność dokumentów), przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dowody księgowe zgodnie z planem kont i klasyfikacją budżetową, wprowadzała wyciągi bankowe i raporty kasowe do systemu FK, Kompletowała wyciągi bankowe i raporty kasowe wg komórek i przypisanych im jednostek oświatowych.- Wynagrodzenie: 2052-2500 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na zastępstwo: od 25.03.2016 na okres 3 miesięcy - do powrotu pracownika do pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:30-15:30. Poziom wykształcenia: wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku ekonomicznym lub finansowym. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, przy wyższym 4 lata pracy, minimum 6 miesięcy doświadczenie zawodowe w służbach finansowo-księgowych jednostek budżetowych. Uiejętności: znajomość programów księgowych, programów WORD i EXCEL w zakresie podstawowym, obsługa urządzeń biurowych, mile widziana znajomość klasyfikacji budżetowej.
ZESPÓŁ OBSŁUGI JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH - 2016-03-04 - Katowice (śląskie)