SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH Ełk oferta pracy Zakład Usług Gminnych Gmina Ełk Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: wydawanie zaśw. dotyczących dostawy wody i odbioru ścieków oraz warunków technicznych włączania do istniejących sieci wodno-kanalizacyjnych; wydawanie warunków technicznych dla zabudowy liczników wody bezpowrotnie zużytej; dokonywanie uzgodnień branżowych dokumentacji technicznej; przygotowywanie i wydawanie opinii dotyczących spraw ogólnych zaopatrzenia w wodę i odbioru ścieków dla Gminy Ełk; zbieranie i przygotowywanie danych do dokumentów statystycznych z zakresu produkcji wody, odprowadzania ścieków oraz infrastruktury technicznej; koordynacja z jednostkami miejskimi dotycząca inwestycji i eksploatacji infrastruktury technicznej miasta; organizowanie odbiorów technicznych realizowanych zadań.
Data publikacji: 2019-08-14
Lokalizacja: Ełk (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Zakład Usług Gminnych Gmina Ełk Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Suwalska 84, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wydawanie zaśw. dotyczących dostawy wody i odbioru ścieków oraz warunków technicznych włączania do istniejących sieci wodno-kanalizacyjnych; wydawanie warunków technicznych dla zabudowy liczników wody bezpowrotnie zużytej; dokonywanie uzgodnień branżowych dokumentacji technicznej; przygotowywanie i wydawanie opinii dotyczących spraw ogólnych zaopatrzenia w wodę i odbioru ścieków dla Gminy Ełk; zbieranie i przygotowywanie danych do dokumentów statystycznych z zakresu produkcji wody, odprowadzania ścieków oraz infrastruktury technicznej; koordynacja z jednostkami miejskimi dotycząca inwestycji i eksploatacji infrastruktury technicznej miasta; organizowanie odbiorów technicznych realizowanych zadań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ełk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ełcki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ełk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
inżynier inżynierii środowiska - gospodarka wodna i hydrologia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: inżynieria środowiska
Nazwa pracodawcy: Zakład Usług Gminnych Gmina Ełk Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Adres pracodawcy:
Suwalska 84, 19-300 Ełk, powiat: ełcki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ełcki
Gmina pracodawcy: Ełk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ełk
Ulica pracodawcy: Suwalska
Numer budynku pracodawcy: 84
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ełku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier inżynierii środowiska - gospodarka wodna i hydrologia
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.08.2019
Data dodania oferty pracy: 14.08.2019
Oferta pracy ważna do: 31.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 14.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d1eb517affbee02f4a0649a59202cd4d
Podobne oferty pracy
Dokonywanie zakupów w imieniu klientów konsultacja i dokonywanie transakcji. Konatkt z klientem w jezyku hiszpańskim i szwedzkim
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Łódź (łódzkie)
praca w magazynie, rozładunek towaru
Carrefour Polska Sp. z o.o. - 2015-12-22 - Bytom (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-13 - Warszawa (pomorskie)
masaż, akupunktura,wypełnianie dokumentacji medycznej, kontakt z klientem
TOM DASH TSETSGEE - 2019-07-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
działalność informacyjna, edukacyjna i doradcza w zakresie zagadnień rolniczych związanych głównie w technologią produkcji roślinnej/zwierzęcej; korzystanie ze środków pomocowych dla rolnictwa
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE o/Poznań - 2019-05-24 - Poznań (wielkopolskie)
kontakt z klientem, przyjmowanie zamówień, opracowywanie ofert i zamówień, wystawianie zleceń produkcyjnych, wystawianie faktur
,,PLASTMET'' Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2017-10-23 - Lubasz (wielkopolskie)
sprzedaż art. elektrycznych
Hurtownia "KUBA" Kędzior i S-ka S J - 2016-01-21 - Jawor (dolnośląskie)
-Planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, rozpoznawanie indywidualnych możliwości i uzdolnień młodzieży i dorosłych, zgłaszających się do OSZ,- Planowanie szkoleń pod kątem finansowym i merytorycznym,-Analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych,- Udzielanie informacji o możliwościach szkolenia zawodowego,- Pomoc przy określeniu predyspozycji zawodowych, w kontekście wyboru zawodu, stanowiska pracy, kierunków kształcenia itp.,- Stosowanie ustawy o zamówieniach publicznych,- Rozliczanie z realizacji szkoleń, sporządzenie sprawozdań i informacji z prowadzonej działalności
WARMIŃSKO MAZURSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W OLSZTYNIE - 2017-09-12 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
jw
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2016-08-05 - Warszawa (mazowieckie)
Brak danych
KERMAAN S.C. - 2017-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie urlopów, naliczanie płac, przygotowywanie deklaracji ZUS, prowadzenie korenspondencji z klientami w zakresie zatrudnienia pracowników, prowadzenie rejestrów własnych.
Logos Dorota Dymko-Zielska - 2018-02-14 - Wyszków (mazowieckie)
Przyjmowanie pojazdów zakupionych (OT), oraz likwidacja pojazdów sprzedanych (kasacyjnych) LT, rejestrowanie zakupionych, wyrejestrowanie pojazdów sprzedanych, wymiana dowodów rejestracyjnych, przygotowywanie dokumentacji eliminacyjnej dla kasowanych pojazdów, prowadzenie rejestru i wydawanie książek napraw pojazdów, wykonywanie wykazu pracy Stacji Obsługi w rozbiciu na rodzaje wykonywanych prac w danym miesiącu, sporządzenie miesięcznych kart płac dla grupy SO, przygotowywanie wykazu pojazdów do ubezpieczenia OC oraz AC, wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Łosicach Sp. z o.o. - 2018-08-29 - Łosice (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2019-03-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-03-27 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: prowadziła kompleksową ewidencję wszystkich projektów finansowych z funduszy europejskich realizowanych przez CUW Katowice i jednostki obsługiwane,opracowywać karty projektów w uzgodnieniu z kierownikami i księgowymi projektów i ich bieżąca aktualizacją, weryfikowała i udzielała pomocy merytorycznej przy przygotowywaniu dokumentacji i wniosków oraz wniosków o płatność i zmian w WPF księgowym projektów, wprowadzała dane do systemu LSI- na wniosek przełożonego,przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dokumentów związanych z realizacją projektów, na bieżąco kontrolowała wykonanie wydatków w zakresie zgodności z planem każdego z projektów, na bieżąco monitorowała przepisy prawne dotyczące projektów, przygotowywała projekty korespondencji prowadzonej przez Referat.- Wynagrodzenie: od 2900 do 3480 zł/brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na zastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe o kierunku administracja, ekonomia lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy wykształceniu średnim 5 lat pracy (umowa o pracę) , przy wyższym 4 lata pracy (umowa o pracę). Znajomość ustawy Kodeks Postepowania Administracyjnego ( Dz U 2017 poz 1257),znajomość programów Word i Excel, obsługa urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-02-23 - Katowice (śląskie)
- realizacja strategii zakupowej firmy- sprawdzanie dokumentacji zakupowej - kontaktowanie się z dostawcami zagranicznymi, wystawianie zamówień.
Bayer Sp. z o.o. - 2019-07-23 - Gdańsk (pomorskie)
pracodawca wymaga min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku
BIURO RACHUNKOWE MGR KAROLINA SZAFRAŃSKA - 2018-04-06 - Wolsztyn (wielkopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Węgrów (mazowieckie)
tworzenie ofert dla klientów; dowóz towaru do klienta, odbiór i wysyłka towaru u kuriera; zamwaianie towaru; negocjowanie cen/warunków;
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Legnica (dolnośląskie)
Wymagane wykształcenie średnie, doświadczenie w pracy z klientem, bardzo dobra znajomość j.niemieckiego, prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, umiejętność budowania trwałych relacji biznesowych. Osoba odpowiedzialna będzie za: obsługę klientów biznesowych, korespondencję z klientami, dbanie o dobry wizerunek firmy, zapewnienie najwyższej jakości obsługi w oparciu o wewnętrzne standardy firmy, realizację celów biznesowych oraz raportowanie wyników sprzedaży. Kontakt z pracodawcą e-mailowy k.tokarska (at) scg.biz.pl.
SCG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Rybnik (śląskie)
Rozliczanie międzyokresowe kosztów, uzgadnianie ZFŚS, dekretowanie i księgowanie faktur zakupów, księgowanie wynagrodzeń osobowych.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2018-03-08 - Częstochowa (śląskie)
Kontakty z klientami oraz sieciami afiliacyjnymi; współprowadzenie serwisów internetowych picodi.com; redagowanie tekstów; tworzenie komentarzy, wpisów na forach, blogach; tworzenie opisów sklepów internetowych
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Kraków (małopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Wietnamu, wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach wietnamskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
monitorowanie wykonania planu, pozyskiwanie danych z podległych jednostek, opracowywanie analiz i sprawozdań; dokonywanie zakupów zgodnie z przyznanym planem finansowym np. prenumerata prasy, artykuły reklamowe, opracowanie i wydruk ulotek, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówień i zapytań o cenę, koordynowanie prowadzonych szkoleń
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-05-14 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Puławy (lubelskie)
- prowadzenie strony internetowej;- kontakt z klinetem
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Rzeszów (podkarpackie)
do uzgodnienia
UBEZPIECZENIA ANETTA BUDZIŃSKA - 2018-03-09 - Radom (mazowieckie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie wykonywała pracę:- Przygotowywanie ofert techniczno-handlowych wraz z opracowywaniem kosztorysów wstępnych i powykonawczych.- Opracowywanie projektów, dokumentacji, obliczeń technicznych, dobór materiałów i typowanie urządzeń do zamówień, opracowywanie harmonogramów.- Koordynowanie współpracy pomiędzy zleceniodawcami, projektantami i podwykonawcami.- Nadzorowanie i udział w odbiorach realizowanych prac.- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów techniczno-handlowych z potencjonalnymi klientami i dostawcami w celu pozyskania zleceń i poszerzenia asortymentu świadczonych usług jak i podnoszenia ich jakości.- Analiza rynku zapotrzebowania na usługi poprzez wizyty u klientów, śledzenie biuletynu zamówień publicznych, ogłoszeń oraz innych źródeł informacji w celu pozyskania nowych prac.
APEX-ELZAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)