SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWA I KLIMATYZACJI (NR 1392) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWA I KLIMATYZACJI (NR 1392)
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej
Data publikacji: 2019-03-11
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa klientów w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży chłodniczo-klimatyzacyjnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. CHŁODNICTWA I KLIMATYZACJI (NR 1392)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.03.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat.B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA:- znajomość branży chłodniczej/klimatyzacyjnej- doświadczenie handlowe (w sprzedaży bezpośredniej lub telefonicznej)- znajomość języka angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym- gotowość do nauki i podnoszenia kwalifikacji- dodatkowym atutem będzie znajomość oprogramowania sprzedażowego Insert SubiektGT
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty:CV w formacie pliku pdf należy przesłać na adres e-mailowy: rekrutacja (at) prymusb2b.plUWAGA: w tytule wiadomości należy podać nazwę stanowiska!
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 11.03.2019
Oferta pracy ważna do: 18.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.03.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 11.03.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-04-29 - Warszawa (mazowieckie)
analiza danych dotyczących działalności spółki, przygotowywanie raportów, kontakt z zagranicznymi klientami, zarządzanie wewnętrznymi bazami danych
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
- prace remontowe- malowanie, tynkowanie, murowanie
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Nowa Wieś Kościerska (pomorskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie kadr i płac w biurze rachunkowym
Biuro Rachunkowe Bogumiła Głogowska - 2018-02-08 - Chrzanów (małopolskie)
aProwadzenie projektów, prowadzenie syntez organicznych, oczyszczanie produktów syntezy, interpretacja widm spektroskopowych, zgodnie z założonymi ramami czasowymi.Opracowywanie oraz optymalizacja szlaków syntetycznych w oparciu o analizę literaturowo-patentową.Definiowanie ryzyk projektowych.Kontrola zarządzania surowcami/odczynnikami w projekcie.Informowanie przełożonego o przebiegu i wynikach prowadzonych prac.Przygotowywanie opisu merytorycznego do ofert oraz konsultacje z klientami Selvity materiały, surowce, sprzęt laboratoryjny, itp., niezbędne do prowadzenia prac.Racjonalne gospodarowanie przydzielonym majątkiem, nadzór nad aparaturą, składanie zapotrzebowań na materiały, surowce, sprzęt laboratoryjny, itp., niezbędne do prowadzenia prac powstającymi w obszarze.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowejsporządzanie listy płac dla pracowników prowadzenie spraw związanych z zatrudnieniemprowadzenie ewidencji czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie)nadzór nad badaniami okresowymi pracownikówprzygotowywanie deklaracji ZUS, PIT, zestawień GUS
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Białystok (podlaskie)
Zakres obowiązków, w szczególności: Z zakresu kadr:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Prowadzenie spraw pracowniczych związanych z przebiegiem zatrudnienia pracowników.3. Konsultowanie zakresów obowiązków pracowników Wrocławskiego Centrum Integracji z Koordynatorami i Dyrektorem Centrum.4. Koordynacja procesu rekrutacji na stanowiska pracownicze zgodnie z Ustawą o pracownikach samorządowych, prowadzenie dokumentacji naborów w WCI we współpracy z Komisjami Rekrutacyjnymi5. Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem terminowości wykonania badań okresowych pracowników i prowadzenie stosownej ewidencji.6. Sprawowanie nadzoru nad szkoleniami z zakresu BHP i ppoż. pracowników.7. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, w tym rejestru urlopów, zwolnień lekarskich oraz nadzór nad kartami czasu pracy pracowników.8. Prowadzenie rejestrów planów urlopów.9. Prowadzenie spraw związanych z nagradzaniem, awansowaniem oraz karaniem pracowników.10. Ustalenie uprawnień pracowników do nagród jubileuszowych oraz dodatkowego wynagrodzenia rocznego.11. Sprawowanie nadzoru i kontroli dyscypliny pracy oraz przestrzegania regulaminu i kodeksu pracy.12. Prowadzenie dokumentacji związanej z poleceniem wyjazdów służbowych.13. Prowadzenie dokumentacji związanej ze szkoleniami pracowników.14. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:- wprowadzanie do programu CDN Optima danych pracowników oraz zmian danych.15. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie kadrowym.16. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o zatrudnieniu.17. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie kadr.18. Prowadzenie rejestrów urlopów wypoczynkowych, upoważnień i pełnomocnictw wydawanych przez Dyrektora WCI,upoważnień do przetwarzania danych osobowych WCI.19. Współpraca z Specjalistą płac w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiany wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Z zakresu płac:1. Znajomość i przestrzeganie obowiązujących aktów prawnych związanych z wykonywaną pracą a w szczególności: Przepisów Kodeksu Pracy,Ustawy o pracownikach samorządowychUstawy o podatku dochodowym od osób fizycznych,Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych,Ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO,Ustawy o zatrudnieniu socjalnym.2. Kompletowanie dokumentacji i przygotowywanie wniosków o emerytury i renty pracowników Centrum.3. Prowadzenie dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych:wprowadzanie do programu CDN Optima danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz zmian danych, wprowadzanie do programu Płatnik danych zleceniobiorców i beneficjentów oraz pracowników,wprowadzanie zmian danych dostarczonych przez zleceniobiorców i beneficjentów.4. Prowadzenie dokumentacji zajęć komorniczych pracowników i beneficjentów Centrum oraz spraw związanych z rozliczeniem tych zajęć komorniczych.5. Sporządzanie sprawozdań oraz prowadzenie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 6. Sporządzanie sprawozdań do Głównego Urzędu Statystycznego w zakresie płacowym.7. Prace związane ze spełnianiem wymogów zawartych w ustawie o ochronie danych osobowych i aktach wykonawczych jednostki w zakresie płacowym.8. Naliczanie świadczeń należnych beneficjentom Wrocławskiego Centrum Integracji.9. Sporządzanie i naliczanie list płac pracowników Centrum wraz z prowadzeniem stosownej dokumentacji.10. Sporządzanie naliczeń i prowadzenie dokumentacji związanej z zasiłkami macierzyńskimi, zasiłkami chorobowymi i zasiłkami opiekuńczymi. 11. Sporządzanie i naliczanie uprawnionym pracownikom wypłat z tytułu nagród jubileuszowych. 12. Sporządzanie i naliczanie list płac związanych z dodatkowym wynagrodzeniem rocznym pracowników.13. Kontrola prawidłowości naliczania ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych na liście płac związanych z wypłatami dla beneficjentów Centrum.14. Prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz spraw związanych z przekazem elektronicznym w systemie PŁATNIK ZUS.15. Prowadzenie rozliczeń w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych z Urzędem Skarbowym.16. Prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem umów zleceń i umów o dzieło.17. Wystawianie zaświadczeń dla pracowników o wynagrodzeniu oraz dla zleceniobiorców i beneficjentów dot. zatrudnienia i wynagrodzenia. 18. Współpraca z Specjalistą ds. kadr w zakresie spraw kadrowych i wynagrodzeń (nieobecności, zmiany umów o pracę, etatyzacja, sprawozdania), aktualizacji informacji (rekrutacja, zmiana wynagrodzenia, kary) oraz dokumentacji związanej ze zgłaszaniem pracowników, zleceniobiorców i beneficjentów do obowiązkowych ubezpieczeń społecznych.Forma i termin składania ofert :1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista ds. kadrowych i/lub Specjalista ds. płacowych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 09.07.2018r. do godziny 16.00 3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. 4. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:1. Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. 2. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). 3. Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Ewa Żmuda - Zastępca Dyrektora, tel. 71 782 35 18 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-06-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Współudział w organizowaniu skutecznego systemu ochrony obiektów 4Rblog; współudział w opracowywaniu i uaktualnianiu dokumentacji związanej z ochroną obiektów 4RBlog; udział w opracowywaniu umów na świadczenie usług przez Specjalistyczne Uzbrojone Formacje Ochronne (SUFO); prowadzenie kontroli i nadzoru w zakresie realizacji umów na świadczenie usług przez SUFO oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie; gromadzenie danych i zestawień związanych ze świadczeniem usług przez SUFO w obszarze odpowiedzialności 4RBlog; udział w opracowywaniu sprawozdań, meldunków, analiz oraz innych niezbędnych materiałów analitycznych z zakresu ochrony obiektów wojskowych; udział w planowaniu i organizowaniu szkoleń z zakresu ochrony obiektów wojskowych; uczestniczenie w opracowaniu minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych dla zadań inwestycyjnych ochrony technicznej. Praca jednozmianowa: 7:00-!5:00. Umowa na okres próbny. Wynagrodzenie miesięczne: 2775 zł brutto + 10% premii regulaminowej + wysługa lat. Oferta dostępna w sali F
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2019-01-10 - Wrocław (dolnośląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Kraków (małopolskie)
możliwość wyjazdów służbowych(Białoruś, Ukraina , Włochy i inne), koordynowanie procesów transportowych
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Radom (mazowieckie)
Obsługa zapytań klientów. Zarządzanie detalicznym doświadczeniem klientów lojalnościowych. Przetwaranie rejestracji i zarządzanie danymi osobowymi. Wsparcie klientów. Współpraca z zewnętrznymi firmami logistycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Kraków (małopolskie)
do uzgodnienia
PIEKARNIA ŁEPIK ZYGMUNT - 2018-06-25 - Rzeszów (podkarpackie)
- Poprawne i terminowe wystawianie faktur zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi i rachunkowymi oraz wewnętrznymi wytycznymi, wystawianie not korygujących. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych, sprawdzanie poprawności i korygowanie faktur. Dbanie o dokumentację handlową. Przygotowywanie i wysyłka poczty. Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu informatycznego. Dbanie o poprawną archiwizację dokumentacji księgowej. Kontakt z klientami i przewoźnikami. Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy. - Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto - do negocjacji w zależności od kompetencji. Praca na umowę o pracę na początek na 6 miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Znajomość obiegu dokumentów księgowych i magazynowych mile widziana. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem. Znajomość zasad fakturowania mile widziana, Sprawna obsługa komputera (pakiet MS Office). Wysoka kultura osobista. Motywacja do samodzielnej pracy. Rzetelność, uczciwość i sumienność. Dobra organizacja pracy i dokładność w działaniu. Odpowiedzialność.Kontakt telefoniczny (602-603-107) w godz.: 08:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) idealogistyka.pl
IDEA LOGISTYKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Specjalista ds. pomiarów elektrycznych
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
x
Zespół Szkolno - Przedszkolny Nr 1 w Białymstoku - 2017-01-20 - Białystok (podlaskie)
Obsługa komputera. Współpraca z klientem.
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Gdańsk (pomorskie)
sprzątanie pomieszczeń szkolnych, sanitariatów, ciągów komunikacyjnych, sprzątanie auli
I Liceum Ogólnokształcące w Świdnicy - 2019-03-08 - Świdnica (dolnośląskie)
Marketing, pozyskieanie kontrahentów na rynku Tureckim w obrocie metalami i minerałami.
WATAHA TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-17 - Gdańsk (pomorskie)
Rozliczanie podatków zagranicznych i krajowych; zdobywanie oraz obsługa klienta; zarządzanie dokumentacją klienta; telefoniczny kontakt z zagrzanicznymi urzędami
TRUMMER PERSONALSERVICE OPOLE SPÓŁKA z o.o. - 2017-01-11 - Opole (opolskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiada za bezpośrednią obsługę potencjalnych projektodawców w ramach realizowanych przez LGDPDS naborów. Jest także odpowiedzialna za realizowanie działań informacyjnych w zakresie możliwości finansowania działań objętych LSR, pomoc beneficjentom w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej, pomoc w rozliczaniu projektów, przygotowywanie raportów dotyczących ww. działań, współpracę z komisjami zajmującymi się wyżej wymienionymi działaniami w ramach ogłoszonych naborów wniosków. Ważniejsze obowiązki:a.Prowadzenie spraw związanych z projektami w ramach realizowanych przez LGDPDS projektów. b.Planowanie i realizacja zadań promocyjnychc.Planowanie i realizacja zadań edukacyjnych i informacyjnych d.Planowanie i realizacja zadań związanych z monitoringiem wdrażania LSR e.Realizowanie innych zadań zleconych przez Dyrektora Biura. Praca w godz. 7-15. Wynagrodzenie 2800-3200zł brutto. Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-15 po 10 maja 2016.
Lokalna Grupa Działania Partnerstwo Dorzecze Słupi - 2016-04-29 - Krzynia (pomorskie)
1.Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.2.Wstępne opiniowanie wniosków o zgodę na realizację projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.3.Udział w procesie przygotowywania dokumentacji projektowej oraz dokumentacji aplikacyjnej.4.Przygotowywanie dokumentów do podpisania umowy.5.Nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu rzeczowo-finansowego.6.Współpraca z kierownikami projektów.7.Współpraca z Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą.8. Realizacja projektów zgodnie z przepisami dotyczącymi trwałości projektów i udzielania pomocy publicznej.9.Przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów.10.Obsługa administracyjno organizacyjna zespołów kontrolujących projekty.11.Udzielanie pracownikom Uniwersytetu informacji dotyczących procedur obowiązujących w procesie aplikacji i realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.12. Monitoring projektów zgodnie z przepisami i procedurami obowiązującymi w Uniwersytecie oraz przedstawianie bieżącej informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach i zagrożeniach w realizacji projektów.13. Weryfikacja dokumentacji projektowej oraz jej wprowadzanie do elektronicznego systemu informatycznego.
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski - 2016-10-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zakres obowiązków:- kompleksowa obsługa klienta indywidualnego.Oferujemy:- ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,- umowę o pracę,- motywacyjny system wynagrodzeń,- możliwość wyjazdów zagranicznych i podnoszenie kwalifikacji.
ATLANTIS TRAVEL Monika Kastelik - 2017-05-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Obsługa klienta na sali sprzedaży oraz w kasie, rozliczanie powierzonej gotówki, rozkładanie towaru, utrzymywanie w czystości na sali sprzedaży oraz zapleczu.
NETTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-12 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur kebabu tureckiegoZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Zduny (wielkopolskie)
doradztwo, wykonywanie projektow, ścisły nadzór nad prowadzonymi inwestycjami, nadzór nad pracami konseratorskimi, scisła współpraca z Dyrekcją obiektu, umiejejętność sporządzania kosztorysów, specyfikacji, zamówień. czytanie projektów, znajomość programów branżowych w tym Autocad DWG
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Jarosławiec (zachodniopomorskie)
opracowywanie projektów o tematyce prozdrowotnej, realizacja działań prozdrowotnych, koordynowanie działań prozdrowotnych i opiekuńczych, budowanie bazy opiekunek domowych/medycznych i koordynowanie ich pracy
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
utrzymywanie kontaktów z klientami ukraińsko oraz rosyjskojęzycznymi.Przyjmowanie kolejnych zamówień towarów. Obsługa w sprawie reklamacji i zwrotów klientów z Rosji, Ukrainy i Białorusi.
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Warszawa (mazowieckie)