SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-HANDLOWYCH Kraków oferta pracy FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA "DABFLEX" BOGDAN DĄBROWSKI
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 150 PLN
Zakres obowiązków: Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć:- Obsługa dotychczasowych klientów oraz zapewnienie im wsparcia technicznego;- Pozyskiwanie nowych klientów dużych zakładów produkcyjnych oraz ich prowadzenie;- Wykonywanie pomiarów i rysunków technicznych;- Przygotowywanie ofert oraz prowadzenie rozmów handlowych;- Realizacja bieżących zamówień oraz wystawianie zleceń produkcyjnych;- Praca zarówno w biurze jak i w terenie z naciskiem na wsparcie techniczne biura.
Data publikacji: 2018-10-02
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA "DABFLEX" BOGDAN DĄBROWSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:31-234 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć:- Obsługa dotychczasowych klientów oraz zapewnienie im wsparcia technicznego;- Pozyskiwanie nowych klientów dużych zakładów produkcyjnych oraz ich prowadzenie;- Wykonywanie pomiarów i rysunków technicznych;- Przygotowywanie ofert oraz prowadzenie rozmów handlowych;- Realizacja bieżących zamówień oraz wystawianie zleceń produkcyjnych;- Praca zarówno w biurze jak i w terenie z naciskiem na wsparcie techniczne biura.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 150 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3150 zł+prowizja
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-HANDLOWYCH
Data rozpoczęcia pracy: 08.10.2018
Data zakończenia pracy: 08.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: techniczny
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:- wykształcenie techniczne (preferowane wyższe - Inżynier);- co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w pracy z firmami sektora przemysłowego;- umiejętność budowania długofalowych relacji z kontrahentami (klienci, dostawcy, kooperanci);- umiejętność pracy w zespole;- obsługa pakietu Microsoft Office (Word, Excel);- czynne prawo jazdy kat. B;- wysoka kultura osobista;- dyspozycyjność (możliwość całodniowych wyjazdów służbowych);- Znajomość oprogramowania inżynierskiego (np. CAD) oraz znajomość języka obcego będzie dodatkowym atutem.Pracodawca oferuje:- trzymiesięczny okres próbny, z możliwością zatrudnienia na umowę o pracę na czas nieokreślony;- niezbędne narzędzia pracy (w pełni wyposażone stanowisko pracy, telefon komórkowy, samochódsłużbowy);- stabilność zatrudnienia oraz stałe i terminowo wypłacane wynagrodzenie;- ciekawe i zróżnicowane wyzwania z niemal każdej dziedziny przemysłu;- stałe godziny pracy od 8:00 do 15:30 (poza sytuacjami wyjątkowymi wyjazdy służbowe);- pracę w miłej i przyjaznej atmosferze;- możliwość rozwoju zawodowego i osobistego (m.in. wyjazdowe szkolenia produktowe, organizowaneprzez dostawców).
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.10.2018
Data dodania oferty pracy: 01.10.2018
Oferta pracy ważna do: 31.10.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2018
Podobne oferty pracy
przygotowanie i realizacja zamówien publicznych zgodnie z założeniami ustawy oraz postępowań bezprzetargowychkoordynacja procesu ofertowego oraz monitorowanie rezultatów postepowania przetargowego i bezprzetargowegoprowadzenie, uzupełnianie i archiwizacja dokumentacji przetargowej oraz dokumentacji z postępowań bezprzetargowych
SPZOZ Przychodnia Specjalistyczna w Olsztynie - 2017-01-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
specjalista ds. eksportu i handlu
Spółdzielnia Inwalidów METALOWIEC - 2017-12-21 - Poznań (wielkopolskie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy (praca zdalna)
Blue Education Krystian Żak w Wołowie - 2018-08-09 - Hajnówka (podlaskie)
Zapoznanie się z modelem odzieży, zszywanie wykrojonych elementów odzieży przy pomocy maszyn szwalniczych. Obsługa maszyny szwalniczej
ZPHU Magra - 2017-07-17 - Radziejów (kujawsko-pomorskie)
kontakty z klientami, wyjazdy na targi, dbanie i budowanie wizerunku firmy
BUNASTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Porosły (podlaskie)
Obsługa klienta, sporządzanie ofert, zamówień, wycen.
Ekskluzywne okna i drzwi Marcin Kępka - 2016-09-14 - Zawiercie (śląskie)
realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, współpraca i kontakt z obecnymi Klientami biznesowymi na rynkach zagranicznych, bieżąca obsługa zamówień, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, monitorowanie płatności, aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie długotrwałych relacji handlowych, wizyty u klientów, dbałość o wizerunek marki na rynku
INCANA S.A - 2015-12-08 - Ścinawa (dolnośląskie)
przygotownie i sprzedaż ofert turystycznych, pozyskiwanie klientów, prowadzenie działań promocji i marketingu
BIURO PODRÓŻY SŁONECZNA PRZYGODA KRZYSZTOF KASSNER - 2017-11-15 - Piła (łódzkie)
nawiązanie oraz utrzymanie dobrych relacji z klientami, profesjonalne doradztwo w zakresie asortymentu znajdującego sie w ofercie handlowej firmy i realizacja założonych planów sprzedaży
HYDROSOLAR Sp. z o.o. Wschód Sp. Komandytowa - 2016-10-13 - Łuków (lubelskie)
Obsługa kasy fiskalnej.
kontakt przez OHP - 2016-03-11 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
pozyskiwanie nowych klientów, opieka nad klientami już współpracującymi z firmąGodziny pracy: od 8.00 do 16.00Pracodawca oferuje samochód służbowy
Agro Projekt spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-04-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa kasy fiskalnej,obsluga klienta,dbanie o porządek w miejscu pracy
FIRMA HANDLOWA "DORIS" Leszek Markowski - 2018-03-07 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Do zakresu obowiązków należało będzie : tworzenie dokumentacji jakościowej, udział w udoskonaleniu procesów i opracowywanie działań podnoszących jakość, prowadzenie analizy niezgodności, określenie sposobów wykrywania i eliminowani niezgodności, analiza przyczyn powstających wad oraz wdrażanie działań korygujących, podnoszenie świadomości jakościowej pracowników.
KSM Poland Sp. z o.o. - 2017-07-11 - Legnica (dolnośląskie)
zgodne ze stanowiskiem: wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe; umiejętności: znajomość przynajmniej dwóch języków programowania, znajomość architektury systemów IT, znajomość protokołów sieciowych TCP/IP, znajomość języka SQL i protokołów dostępu do bazy danych, doświadczenie zawodowe: min. półroczne, pożądane 2 letnie, znajomość języków obcych: biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: tworzenie aplikacji webowych i desktopowych, analiza funkcjonowania systemów IT, aplikacjach webowych i desktopowych oraz w warstwie protokołów sieciowych, przygotowywanie dokumentacji technicznej i projektowej związanej z tworzeniem aplikacji, sporządzanie raportów , obsługa kontrahentów m. in. z Federacji Rosyjskiej, UE, USA i Kanady.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie wyższe ekonomiczne; doświadczenie zawodowe: 5 lat; znajomość jęz. angielskiego (Native Speaker); negocjacje; zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów (sprzedaż); jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Gliwice (śląskie)
współpraca z klientami zagranicznymi, tworzenie dokumentacji i wycen technicznych,
LEONI KABEL POLSKA SP. Z O.O. - 2017-01-19 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
realizacja zadań związanych z procesem, kształtowania i wykonywania polityki zagospodarowania wojskowych kompleksów zamkniętych, dokonywanie przeglądów wojskowych kompleksów zamknietych pod względem zagospodarowania przestrzennego, ocena zgodności wykorzystania terenu z zapisami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i ustaleniamiresortowymi
Rejonowy Zarząd Infrastruktury Zielona Góra - 2016-10-20 - Zielona Góra (lubuskie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
- Pozyskiwanie uczestników konferencji, seminariów i szkoleń organizowanych celem doskonalenia zawodowego specjalistów różnych branż. Sprzedaż fachowych publikacji książkowych adresowanych m. in. do stomatologów, lekarzy weterynarii, rehabilitantów oraz specjalistów z branż technologicznych. Sprzedaż produktów multimedialnych. Sprzedaż prenumerat czasopism specjalistycznych. Telefoniczny kontakt ze ściśle wyselekcjonowaną grupą docelową. Wysyłka ofert drogą elektroniczną. Ewidencjonowanie zamówień w systemie CRM. Monitoring należności. Raportowanie bieżących wyników pracy.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto (w tym prowizja od sprzedaży, premia targetowa indywidualna i grupowa). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, druga umowa - 12 miesięcy, trzecia umowa - 21 miesięcy, czwarta umowa - czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w tele-sprzedaży, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenia. Wymagana umiejętność użycia odpowiedniej argumentacji.
ELAMED SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-09-07 - Katowice (śląskie)
Przyjmowanie zamówień od klientów
Zakład Mięsny "KABO" A. Borowik, W. Karpieszuk Spółka Jawna - 2016-07-12 - Choroszcz (podlaskie)
planowanie, koordynowanie dostaw do klienta, współpraca z operatorami logistycznymi, spedytorami, zlecenie zadań transportowych, tworzenie dostaw do klientów, wystawianie dokumentów transportowych, listów przewozowych, obsługa systemu, ewidencji ERP
POLŻYWNOŚĆ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-26 - Golina (wielkopolskie)
- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-01-24 - Racibórz (śląskie)
Obsługa zagranicznych klientów firmy, obsługa prośb kierowanych drogą mailową i telefoniczną, koordynowanie kontaktów klientów z poszczególnymi działami firmy, obsługa klientów w zakresie realizacji stanu zamówień
kontakt przez PUP - 2018-10-25 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie specyfikacji technicznej traktorów na rynek krajowy; dostosowywanie kompletacji maszyn do potrzeb rynkowych; opracowywanie opisów technicznych oraz cenników w zakresie traktorów dla sieci dealerskiej New Holland Agriculture; przygotowywanie ofert i materiałów produktowych; analiza oraz benchmark rynku i konkurencji; prowadzenie szkoleń dla przedstawicieli sieci dealerskiej New Holland Ag; współpraca z działem Komunikacji Marketingowej New Holland Ag przy przygotowywaniu materiałów prasowych; prognozowanie krótko- i długoterminowej sprzedaży; wizyty u klientów, szczególnie przy negocjowaniu z kluczowymi klientami; udział w obsłudze targów, pokazów i imprez wystawowych organizowanych przez New Holland i dealerów; obsługa systemów komputerowych w zakresie zamówień oraz ich modyfikacji.
CNH Industrial Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-10-13 - Płock (mazowieckie)
Rozpatrywanie rekrutacji klientów, komunikacja w zakresie rekamacji z pracownikami duńskiej grupy, poszukiwanie przyczyn i wprowadzanie działań zapobiegawczych.
BPI - POLSKA Spółka z o.o. - 2017-04-13 - Lipiany (zachodniopomorskie)
obsługa klienta.Godziny pracy 9-17
Mirosław Miłaszewski Biuro Podróży i Ubezpieczeń - 2018-08-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie akt osobowych, kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, sporządzenie, rozliczanie umów cywilnoprawnych. Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz ekwiwalentów za urlopy.
MEDCARE24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-04 - Kalisz (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
-tworzenie ofert sprzedaży -aktywne pozyskiwanie nowych obdiorców-przyjmowanie reklamacji -podejmowanie działąń w celu zwiększenia sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Gdynia (pomorskie)
Staż organizowany przez GUP dla osób zarejestrowanych w urzędzie
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Gdańsk (pomorskie)