SPECJALISTA DS. TECHNICZNEGO NADZORU NIERUCHOMOŚCI Kołobrzeg oferta pracy AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNEGO NADZORU NIERUCHOMOŚCI
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, wykonywanie przeglądów technicznych, wykonywanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA, PRO, nadzór nad realizacją/odbieranie prac remontowych i usług wykonywanych na zasobie, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowania dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych. Praca w Kołobrzegu, dwuzmianowa w godz. 7-15, 11-19.
Data publikacji: 2021-03-31
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym w zakresie posiadanych uprawnień, wykonywanie przeglądów technicznych, wykonywanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA, PRO, nadzór nad realizacją/odbieranie prac remontowych i usług wykonywanych na zasobie, zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowania dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych. Praca w Kołobrzegu, dwuzmianowa w godz. 7-15, 11-19.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|2
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. TECHNICZNEGO NADZORU NIERUCHOMOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 32
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 3208
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.03.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie techniczne, min. 3 lata stażu pracy, uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, znajomość programów komputerowych pakiet MS Office, NORMA PRO, prawo jazdy kat. b oraz możliwość dysponowania własnym samochodem
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy:
AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o.o.
danePracodawcy_nip: 5262675121
danePracodawcy_regon: 01529632200000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
02-548 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|244090
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw rynku nieruchomości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 01.04.2021
Oferta pracy ważna do: 30.04.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 01.04.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 31.03.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?c97d4d71f0beb93c1385405d83949a7e
Podobne oferty pracy
Wymagania: wykształcenie i doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur kebabu tureckiegoZakres obowiązków: przygotowanie wyrobu gotowego kebabu, obróbka mięsa opiekanego, układanie kebabu tureckiego, tworzenie kompozycji receptury kebabu, obróbka surowca mięsnego do produkcji kebabu, kuchnia turecka, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Zduny (wielkopolskie)
Współtworzenie linii produkcyjnej zaawansowanej technologicznie, pomoc w komunikacji z zarządem. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, KOMPUTERA, ROZKŁADANIE TOWARU, OBSŁUGA KLIENTÓW:WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, PRAWIO JAZDY, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKÓW ROSYJSKIEGO I ANGIELSKIEGO
FIRMA HANDLOWA IMPULS JEWGIENIJ SIRENKO - 2016-10-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
znajomość i rozumienie rysunku technicznego w budownictwie, skrupulatność, staż na stanowisku mile widziany
Burkle Sp. z o.o. Rakowice Małe - 2017-09-06 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
- Główne obowiązki: Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. - Pracodawca Oferuje: Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje, samodzielne i odpowiedzialne zadania.- Wynagrodzenie: 2300 zł brutto + premia od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 6:15 - 14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Dobra organizacja pracy własnej, dobra umiejętność obsługi MS Office, doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2018-02-21 - Katowice (śląskie)
Współpraca z działami Filharmonii w zakresie przygotowania merytorycznego i programowania finansowego projektu, prowadzenie prac związanych z opracowywaniem, wypłacaniem, składaniem oraz rozliczeniem wniosków o dofinansowanie projektów w ramach odpowiednich programów finansujących projekty kulturalne, w zakresie reklamy i sponsoringu oraz inwestycyjne,poszukiwanie źródeł finansowania dla projektów, opracowywanie, wypełniania oraz składanie wniosków o dofinansowanie powierzonych projektów w ramach odpowiednich programów krajowych i zagranicznych, utrzymywanie stałych kontaktów oraz współpraca z instytucjami i urzędami wdrażającymi projektu kulturalne, przygotowywanie projektów umów w zakresie powierzonych obowiązków pracowniczych, współpraca z komórką org. realizującą zad. zam. publ.
Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku - 2020-01-28 - Gdańsk (pomorskie)
1.Udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień, oraz innymi aktami prawnymi związanymi z udzielaniem zamówień publicznych.2.Przygotowanie i przeprowadzenie czynności w postępowaniach z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych, w szczególności systemu elektronizacji zamówień publicznych.3.Przygotowanie projektów zarządzeń i wniosków dotyczących wszczynania postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz powołania Komisji Przetargowej. 4.Szacowanie wartości przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz przygotowanie dokumentacji z tym związanej.5.Opracowywanie projektów dokumentów postępowania wraz z załącznikami i wzorami umów oraz weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej na etapie przygotowywania postępowań. Współpraca z członkami komisji przetargowej oraz osobami wyznaczonymi w zakresie dalszych prac nad takimi projektami dokumentów również poprzez aktywne przedstawianie propozycji zastosowania przepisów prawa w celu jak najlepszej realizacji wytycznych dotyczących stosowania przepisów prawa powszechnie obowiązującego.6.Prowadzenie komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami w celu udzielania odpowiedzi na pytania dotyczące do dokumentacji postępowania w zakresie formalno - prawnym dot. procedury przetargowej w trakcie trwania postępowania przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania Wykonawców.7.Ocena ofert składanych w prowadzonych postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych weryfikacja złożonej dokumentacji, ocena przedmiotowa i podmiotowa ofert oraz sporządzanie projektów wezwań do Wykonawców.8.Przedstawianie projektów czynności wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania wraz z uzasadnieniem. Przygotowywanie dokumentacji związanej z wyborem najkorzystniejszej oferty, a także dotyczącej ofert odrzuconych i wykluczonych z postępowania przetargowego.9.Sporządzenie protokołów postępowania wraz z załącznikami. 10.Udział w pracach Komisji Przetargowej oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej.11.Służenie radą i pomocą pozostałym pracownikom przy wykonywaniu ich obowiązków w zakresie posiadanej wiedzy, umiejętności i informacji. 12.Przedkładanie propozycji dotyczących zmiany sposobu stosowania instytucji prawnych w stosunku do wcześniej przyjmowanych rozwiązań na podstawie stwierdzonych zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego lub zmian stanowiska doktryny lub orzecznictwa w zakresie stosowania takich instytucji.
CENTRUM ZAKUPÓW DLA SĄDOWNICTWA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ - 2020-11-05 - Kraków (małopolskie)
Tworzenie kosztorysów budowlanych
BIURO PROJEKTOWE "KONSTRUKTOR" BIURO RZECZOZNAWCÓW I BIEGŁYCH Z ZAKRESU BUDOWNICTWA Dr inż. KRZYSZTOF MICHALIK - 2019-03-21 - Chrzanów (małopolskie)
Obsługa systemów zabezpieczeń technicznych
kontakt przez PUP - 2015-10-06 - Janów Lubelski (lubelskie)
Wykształcenie: wyższe handlowe; staż pracy min. 8 lat w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym; znajomość języka japońskiego - poziom native speaker; znajomość korporacyjnej polityki związanej z wymianą handlową i finansami; zakres zadań: wymiana bieżących informacji finansowych miedzy spółką a spółką macierzystą, sporządzanie raportów do Japonii; nadzór nad danymi finansowymi przekazywanymi w sprawozdaniach; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)
dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze klienta, maksymalizowanie zysków przez efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów i monitorowanie własnej pracy
kontakt przez PUP - 2019-12-11 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Zabrze (śląskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie średnie mechaniczne; prawo jazdy B. Zakres obowiązków: sprzedaż części maszyn i urządzeń, pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-26 - Gliwice (śląskie)
sprzedaż towarów i usług
P.H.U. "AG-MAR" Marek Pacocha - 2020-09-08 - Oblasy (lubelskie)
Zapoznanie z dokumentacją, przeprowadzanie kontroli, przeprowadzanie szkoleń, prowadzenie rejestrów.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Lublin (lubelskie)
sprzedaż usług izolacyjnych
PPHU "Andy" Izolacje Tekstylne Maciaszek Andrzej - 2017-09-13 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-03-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Produkcja cukiernicza w całym zakresie. Wymagana książeczka sanepid oraz praktyka na stanowisku. Zgłoszenia osobiste do pracodawcy.WYMAGANA PRAKTYKA
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Łódź (łódzkie)
Udział w sporządzaniu dokumentacji związanych z przebiegiem zatrudnienia.
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Staszów (świętokrzyskie)
Aktywne zdobywanie klientów, utrzymywanie dobrych relacji z klientami, sprzedaż produktów oferowanych przez firmę, tworzenie ofert sprzedażowych. Praca dla osób dobrze zorganizowanych, samodzielnych, kreatywnych.
Polskie Centrum Certyfikacji i Badań Jakości Sp. z o.o. - 2021-05-11 - Puck (pomorskie)
prowadzenie administracji kadrowej pracowników, przygotowanie dokumentów związanych z nawiązaniem trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,znajomość programu kadrowo-płacowego CDN OPTIMA oraz programu Płatnik (dodatkowy atut,sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych do ZUS sprawozdań do GUS, przygotowanie dokumentacji dotyczącej rent i emerytur, współdziałanie z PUP, ZUS oraz innym instytucjami
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Zawada (świętokrzyskie)
wykonywanie konserwacji i przeglądów maszyn oraz urządzeń i instalacji według harmonogramu pod kątem mechanicznym i elektrycznymwynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE " DRABEX " JANUSZ WILCZEK - 2017-09-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Rozpatrywanie wniosków o treści dla obsługiwanych rynków za pośrednictwem platformy opinii. Wspieranie lokalnych zespołów lokalnego rynku w sprawach zadańod Centralnego zespołu ds. Treści: korekta, recenzje procesów,analizy, tłumaczenia itp. Zbieranie informacji zwrotnych odagentów pomocy technicznej w celu usprawnienia procesów iprzeprowadzenia sesji dyskusyjnych w celu ustalenia, jakuwzględnić procesy. Edytowanie istniejących treści w celuuwzględnienia lokalnych aktualizacji lub ulepszeń. Tłumaczeniekomunikatów, artykułów w Centrum pomocy, przetwarzanie stronna lokalny język w razie potrzeby. Regularna weryfikacja HC wcelu terminowego zgłaszania wszelkich problemów. Obsługa zlokalnymi treściami
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klientów i abonentów, przyjmowanie towaru, sprzedaż towaru, przyjmowanie wpłat od klientów, prowadzenie kasy i magazynu, obsługa administracyjna biura
CONECT Marcin Barszcz - 2021-05-05 - Pilczyca (świętokrzyskie)
-
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe Kros Sp. z o.o. - 2018-09-04 - Iłownica (pomorskie)
- bezpośrednie nawiązywanie kontaktów z dłużnikami- negocjowanie warunków spłaty zadłużenia- wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności- kontakt z dłużnikami portugalskojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Łódź (łódzkie)
Opracowywanie, przygotowywanie oraz aktualizacja szkoleń e-learning (szkolenia produktowe, treningi systemowe, proceduralne) i testów wiedzy
Konwertowanie oraz dostosowywanie szkoleń e-learning dostarczanych przez dostawców zewnętrznych do wymagań platformy e-learning w Media Expert
Administrowanie i dystrybuowanie szkoleń e-learning dla docelowych grup użytkowników
Monitorowanie poprawności działania platformy e-learning
Wsparcie i pomoc dla użytkowników platformy e-learning
Sporządzanie raportów z aktywności pracowników na platformie e-learningowej oraz testów wiedzy
Udział w projektach szkoleniowych realizowanych przez Dział Szkoleń Media Expert
Media Expert - 2016-06-24 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
wykonywanie reklam, promocja produktu, kontakt z klientem, prace przy wyklejaniu i usuwaniu reklam
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Ruda Śląska (śląskie)
zgodny z stanowiskiem pracy
ZBYCH-POL & MOBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-12 - Mogilno (kujawsko-pomorskie)