SPECJALISTA DS. PRODUKCJI Biskupice Podgórne oferta pracy kontakt przez PUP
sprezarka srubowa atlas copco ga22ff 10 bar
Stanowisko: SPECJALISTA DS. PRODUKCJI
Wynagrodzenie: od 6 500 PLN
Zakres obowiązków: Współtworzenie linii produkcyjnej zaawansowanej technologicznie, pomoc w komunikacji z zarządem. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
Data publikacji: 2018-03-01
Lokalizacja: Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Biskupice Podgórne, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współtworzenie linii produkcyjnej zaawansowanej technologicznie, pomoc w komunikacji z zarządem. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: nie mniej niż 6 500 zł
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PRODUKCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Biskupice Podgórne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju przemysłu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju przemysłu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
koreański, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1) wykształcenie średnie, 2) staż pracy: brak wymagań, 3) umiejętność-specjalność:biegła znajomość języka koreańskiego w mowie i piśmie do kontaktu z kadrą zarządzającą, obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju przemysłu
Data dodania oferty pracy: 05.03.2018
Oferta pracy ważna do: 23.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 01.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa stanowiska kadrowo-płacowego
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Chróstnik (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Poznań (wielkopolskie)
UTRZYMANIE ODPOWIEDNIEGO POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY NA PODLEGŁYM OBSZARZE POPRZEZ SPRAWOWANIE KONTROLI NAD WARUNKAMI PRACY, SKUTECZNE EGZEKWOWANIE PRZEPISÓW ORAZ ZASAD BHP JAK RÓWNIEŻ DORADZTWO W W/W ZAKRESIE, KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ ZMIERZAJĄCYCH DO ZMNIEJSZANIA ILOŚCI WYPADKÓW PRZY PRACY POPRZEZ USTALANIE OKOLICZNOŚCI I PRZYCZYN WYPADKÓW, OPRACOWYWANIE WNIOSKÓW WYNIKAJĄCYCH Z BADANIA PRZYCZYN I OKOLICZNOŚCI WYPADKÓW, ZPEWNIENIE ZGODNOŚCI WEWNĘTRZNYCH ZSAD Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI POPRZEZ WSPÓŁDZIAŁANIE Z INSTYTUCJAMI ZEWNĘTRZNYMI ORAZ ORGANAMI WEWNĘTRZNYMI, ZPEWNIENIE ODPOWIEDNIEGO POZIOMU SZKOLEŃ W DZIEDZINIE BHP, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ORAZ SPORZĄDZANIE RAPORTÓW ZWIĄZANYCH Z ZAGADNIENIAMI BHP ORAZ OCHRONĄ ŚRODOWISKA;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE-SPEŁNIAJĄCE WYMAGANIA USTAWOWE DO ZATRUDNIENIA NA POWYŻSZYM STANOWISKU, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW Z OBSZARU BHP I OCHORNY ŚRODOWISKA, SYSTEMATYCZNOŚĆ, RZETELNOŚĆ, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA, MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA INSPEKTORA OCHRONY PRZECIWWPOŻAROWEJ, MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA NA STNOWISKU;
UNIWERSYTET SZCZECIŃSKI - 2016-02-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pakowanie prezentów.
kontakt przez OHP - 2017-10-24 - Płock (mazowieckie)
specjalista ds. sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Leszno (wielkopolskie)
obsługa sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Kraśnik (lubelskie)
sprzedaż reklam ,kontakty zklientami,wystawianie faktur
"MAZOWIECKIE MEDIA" Spółka z o.o. Olsztyn - 2017-09-01 - Przasnysz (mazowieckie)
Sprawdzanie i księgowanie faktur. Księgowanie wyciągów bankowych. Księgowanie wpłat i wypłat z kasy. Rozliczanie i księgowanie delegacji.
Hengst Poland Sp. z o.o. - 2017-07-20 - Czachorowo (wielkopolskie)
Pomoc w zakładaniu doświadczeńrejestracyjnychi poglądowych w zakresie rejestracji środków ochrony roślin.Działania monitoringowe i kontrolne założonych doświadczeń.Systematyczne zdobywanie wiedzypraktycznej i merytorycznejw zakresie chorób, szkodników i chwastów upraw roliniczych, sadowniczych i warzywniczych.Sporządzanie raportów według określonych procedur.
SynTech Research Poland Sp. z o.o. - 2017-03-21 - Bramki (mazowieckie)
wykonywania zadań kancelaryjnych, rejestracji, archiwizowanie dokumentów,prowadzenie rejestrów, przyjmowanie i nadawanie faxów,powielanie i ukladanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Radomsko (łódzkie)
prowadzenie spraw bieżących biura, utrzymywanie kontaktów z członkami LGD, koordynowanie i inicjowanie działań na obszarze LGD, poszukiwanie możliwości dofinansowania projektów zgodnych z celamni Stowarzyszenia
LOKALNA GRUPA DZIAŁANIA "OWOCOWY SZLAK" - 2017-02-06 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Identyfikowanie potencjalnych odiorców produktów, colelowego rynku sprzedaży, planowane promocji produktów , organiowanie i doskonalenie procesu sprzdaży
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Wałcz (zachodniopomorskie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
praca na stanowisku specjalisty ds. marketingu
Markley Sp. z o.o. - 2016-07-21 - Trzebinia (małopolskie)
Pozyskiwanie klientów w Białorusi, Rosji, Ukrainie, Kazahstanie, Ubekistanie, Tadżykistanie oraz innych.Przygotowywanie ofert handlowych. Spotkania z potencjalnymi klientami, rozmowy telefoniczne, korespondencja w języku rosyjskim.
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Grójec (mazowieckie)
budowanie i utrzymywanie dokumentacji testowej, przygotowywanie skryptów do testów automatycznych, kontakt z klientami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Kraków (małopolskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-09-29 - Katowice (śląskie)
Praca 1 - 2 godziny dziennie 10 godzin tygodniowoI. Zakres wykonywanych czynności w ramach umowy:1. Uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia , w tym zwłaszcza:1) kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania , motywowanie do aktywności, leczenia i rehabilitacji,2) prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi i umiejętności społecznych oraz wspieranie, także w formie asystowania w codziennych czynnościach życiowych.2. Pielęgnacja jako wspieranie procesu leczenia.3. Rehabilitacja fizyczna i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nie objętym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (j. t. Dz. U z 2015r. Poz. 581 z późn. zm.)4. Usługi będą świadczone w miejscu zamieszkania świadczeniobiorcy w ilości 10 godzin tygodniowo.II. Niezbędne wymagania:1. Posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu: pracownika socjalnego, psychologa, pedagoga, logopedy, terapeuty zajęciowego, pielęgniarki, asystenta osoby niepełnosprawnej, opiekunki środowiskowej, specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej , fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi.2. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać, co najmniej półroczny staż w jednej z następujących jednostek:1) szpitalu psychiatrycznym;2) jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi;3) placówce terapii lub placówce oświatowej , do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym;4) ośrodku terapeutyczno -edukacyjno - wychowawczym;5) zakładzie rehabilitacji;6) innej jednostce niż wymienione w pkt 1-5 , świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.3. W uzasadnionych przypadkach specjalistyczne usługi mogą być świadczone przez osoby , które zdobywają lub podnoszą wymagane kwalifikacje zawodowe określone wyżej, posiadają co najmniej roczny staż pracy w jednostkach wymienionych w pkt. 2, i mają zapewnioną możliwość konsultacji z osobami świadczącymi specjalistyczne usługi, posiadającymi wymagane kwalifikacje.4. Osoby świadczące specjalistyczne usługi dla osób z zaburzeniami psychicznymi muszą posiadać przeszkolenie i doświadczenie w zakresie:1) umiejętności kształtowania motywacji do akceptowanych przez otoczenie zachowań;2) kształtowanie nawyków celowej aktywności;3) prowadzenie treningu zachowań społecznych.5. Obywatelstwo polskie6. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na powyższym stanowisku III. Wymagania dodatkowe:1. Umiejętność skutecznego komunikowania się.2. Spostrzegawczość , podzielność uwagi.3. Zrównoważenie emocjonalne.4. Odporność na trudne sytuacje i stres.5. Posiadanie nieposzlakowanej opinii.6. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych.7. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.8. Osoba musi być dyspozycyjna , przygotowana do pracy w terenie oraz posiadać umiejętność dobrej organizacji pracy indywidualnej oraz pracy w miejscu zamieszkania klienta.IV. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:1. List motywacyjny i CV, dokumenty aplikacyjne muszą być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 922).2. Kserokopie dyplomów oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie3. Ewentualne kserokopie referencji z dotychczasowych miejsc pracy.4. Oświadczenie osoby , że nie była skazana prawomocnym wyrokiem Sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, własnoręcznie podpisane.5. Oświadczenie osoby , że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, własnoręcznie podpisane.6. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby naboru własnoręcznie podpisane:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb naboru Ośrodka Pomocy Społecznej w Harasiukach zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (j. t. Dz. U. z 2016 r., poz. 922).Komplet dokumentów należy złożyć osobiście , przesłać pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem kuriera (decyduje data wpływu) do dnia 20 lutego 2017r. do godz. 12.00 na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej w Harasiukach, 37- 413 Harasiuki 112a z dopiskiem Specjalistyczne usługi opiekuńcze
Ośrodek Pomocy Społecznej w Harasiukach - 2017-02-16 - Harasiuki (podkarpackie)
dekorowanie tortów i wyrobów cukierniczych-
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE - PIEKARNIA, CUKIERNIA WALDEMAR MUSZYŃSKI - 2017-04-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie zakładowego archiwum tj. prowadzenie ewidencji dokumentacji zasobów archiwalnych i ich udostępnianie, porządkowanie i opracowywanie materiałów archiwalnych stanowiących zasób historyczny, przyjmowanie materiałów archiwalnych i dokumentacji niearchiwalnej z komórek organizacyjnych, inicjowanie brakowania dokumentacji, nadzór nad archiwaliami filmowymi, video oraz fotografiami, nadzór nad magazynem archiwalnym we Wrocławiu i Bytomiu.
Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
-
Centrum Papiernicze KTT s.c. - 2017-01-04 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta mailowo, klienci obcojęzyczni.
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Kraków (małopolskie)
- ZARZĄDZANIE TREŚCIĄ STRONY INTERNETOWEJ,- TWORZENIE I PROWADZENIE KAMPANII W SOCIAL MEDIA,- WSPÓŁPROJEKTOWANIE I ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW MARKETINGOWYCH I REKLAMOWYCH,- SAMODZIELNA KOORDYNACJA EVENTÓW,- WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI MARKETINGOWYMI ORAZ DRUKARNIAMI,- ANALIZA SPRZEDAŻY ONLINE,- WSPARCIE W ROZWIJANIU ORAZ OPTYMALIZACJI SYSTEMÓW ORAZ NARZĘDZI ANALITYCZNYCH,
Metkom Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Pogwizdów Nowy (podkarpackie)
Przygotowywanie promocji handlowych, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów z klientami biznesowymi,negocjowanie warunków współpracy, koordynowanie procesów sprzedażowych, podejmowanie działań marketingowych, przygotowywanie ofert handlowych, fakturowanie i rozliczanie.KONATKT Z PRACODAWCĄ:tel. 785 088 188
TECH-PROJECT Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-01-12 - Jarosław (podkarpackie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-21 - Warszawa (mazowieckie)
- kontakt z klientem niemieckojęzycznym, - koordynowanie zmian opiekunów osób starszych na zleceniach, - pozyskiwanie nowych pracowników do pracy w charakterze opiekuna osób starszych, - pozyskiwanie kontrahentów
GSMA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-07 - Świdnica (dolnośląskie)
praca z klientem przy zawieraniu umów telekomunikacyjnych
METEOR PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WIESŁAW LITERSKI - 2018-06-18 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Przygotowywanie umów o pracę, świadectw pracy oraz innych dokumentów związanych z trwaniem stosunku pracy,Ustalanie uprawnień pracowników do świadczeń wynikających ze stosunku pracySporządzanie projektów decyzji Prowadzenie ewidencji czasu pracy, dokumentacji szkoleniowejZakładanie i prowadzenie teczek akt osobowych pracownikówSporządzanie zestawień i analiz kadrowychWprowadzanie danych do kadrowego systemu komputerowego
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2017-04-10 - Chełm (lubelskie)
Podtrzymywanie długotrwałych kontaktów z klientami, utrzymywanie i rozwijanie dotychczasowej bazy klientów, sprzedaż.
P.H.U. "MARK" sp. z o.o. - 2016-04-05 - Brzesko (małopolskie)