SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU SŁOWACKIM (WARSZAWA/ZDALNIE) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU SŁOWACKIM (WARSZAWA/ZDALNIE) K/M
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-05-10
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia 1500-3000zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU SŁOWACKIM (WARSZAWA/ZDALNIE) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.05.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
słowacki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące. Znajomość języka słowackiego na poziomie C1 - warunek konieczny; w przypadku braku znajomości języka polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2. Mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z obsługą klienta lub sprzedażą. Gotowość do przyjazdu na 1-miesięczne szkolenie w przypadku pracy zdalnej. Wysokie zdolności komunikacyjne, interpersonalne i negocjacyjne. Doskonała organizacja czasu pracy własnej. Samodzielność i nastawienie na realizację wyznaczonych celów. Motywacja i zaangażowanie w powierzone zadania. Zakres obowiązków: bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego - kontakt z klientami oraz sprzedaż produktów; promowanie produktów. Dbanie o relacje z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem. Oferowane: system premiowy, pakiet benefitów (karta Multisport, prywatna opieka medyczna Medicover); możliwość ustalenia godzin pracy pomiędzy 8.00 a 21.00, system szkoleń pod okiem doświadczonych trenerów sprzedaży; nowoczesny sprzęt niezbędny do wykonywania zleconych zadań. Możliwość wsparcia przy relokacji. Praca stacjonarna w biurze w Warszawie lub praca zdalna. Zgłoszenia: CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości: Nr ref. K/SK/2017
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 10.05.2018
Oferta pracy ważna do: 28.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.05.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
w/g stanowiska
Mostostal Kielce S.A w Kielcach - 2016-04-12 - Kielce (świętokrzyskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
Zagęszczanie warstw ziemnych i konstrukcyjnych nawierzchni, obsługa sprzętu.Doświadczenie zawodowe przy budowie dróg mile widziane.
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Woźbin (mazowieckie)
Wykształcenie średnie; komunikatywna znajomość j. angielskiego; dobra dykcja; umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych; tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta; realizowanie planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych klientów; identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów; wprowadzanie danych do bazy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
T.K. MANAGEMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Gliwice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
Wystawianie faktur sprzedażowych, przyjmowanie zamówień.
Zakład Mięsny "Mościbrody" Spółka z o.o. - 2018-03-30 - Mościbrody (mazowieckie)
Współpraca z obecnymi dostawcami(praca w środowisku międzynarodowym), przeprowadzanie procesów zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i potrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Grójec (mazowieckie)
Usuwanie bieżących awarii maszyn i urządzeń
TAKT 24 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-09 - Bolesław (małopolskie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych.
Bixen Sp. z o. o. - 2018-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa klienta w zakresie przyjmowania zleceń, sprzedaż artykułów meblarskich
KRAKMEB Grzegorz Liszka - 2016-04-26 - Nawojowa Góra (małopolskie)
sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń, listy płac, odprowadzanie składek ZUS, wystawianie zaświadczeń, współpraca z innymi działami
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Płock (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentacji przetargowej i ofertowej wniosków o gwarancje i zabezpieczenia wadialne.
"DROGBUD" PUPH SOBANIAK KAZIMIERZ - 2018-03-07 - Zawoja (małopolskie)
Budowanie i utrzymywanie bardzo dobrych relacji z klientami na rynku zagranicznym, głównie Turcja; realizacja założonych planów sprzedaży; przygotowywanie analiz marketingowych; pozyskiwanie nowych klientów z Turcji; doradztwo produktowe; przygotowanie raportów i sprawozdań realizacji sprzedaży; tłumaczenia z języka angielskiego na turecki i z tureckiego na angielski
PCC EXOL SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-01-13 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
Nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami, pozyskiwanie kontrahentów na terenie kraju i za granicą. Analizowanie działania konkurencji oraz wdrażanie przyjętej strategii marketingowej. Realizacja planów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Kraków (małopolskie)
organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz
kontakt przez OHP - 2018-02-06 - Kościerzyna (pomorskie)
odpowiedzialność za współpracę między prezesem a klientami i kontrahentami firmy z Bangladeszu, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku bengalskim, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności, praca na 2/5 etatu od poniedziałku do piątku w godz. 10-13
Nahar Traders Spółka z ograniczoną odpowiedzilnością - 2016-03-24 - Janki (mazowieckie)
W/g zawodu.
Enerko Energy Sp. z.o.o., ul. Staszica 1/115, Kielce - 2017-08-08 - Kielce (świętokrzyskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta, tworzenie dokumentów, (umów, faktur, raportów, dokumentów magazynowych), rozliczanie dostaw, sprawdzanie parametrów jakościowych zbóż i rzepaku za pomocą urządzeń laboratoryjnych.
ZIARN-POL Sp. z o.o. - 2018-02-21 - Dąbrówka (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. zaopatrzenia
TABOR DĘBICA SP. Z O.O. - 2016-08-26 - Dębica (podkarpackie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz spraw związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, naliczanie wynagrodzeń pracownikom za pomocą programu komputerowego, potrącanie składek ZUS oraz zaliczki na podatek od wynagrodzeń, obsługa programów komputerowych Kadry i Płace Optivum oraz Płatnik.
Specjalny Ośrodek Szkolno Wychowawczy im. M Grzegorzewskiej - 2017-08-18 - Siedlce (mazowieckie)
- identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu i docelowego rynku produktu; - prowadzenie badań i gromadzenie informacji rynkowych; - planowanie i wdrażanie strategii i metod promocji;- zajmowanie się organizowaniem i doskonaleniem procesu sprzedaży
FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA "BIAŁY" Jarosław Biały - 2016-04-20 - Libertów (małopolskie)
-Udział w nadzorowaniu funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakości w przedsiębiorstwie.-Udział w wewnętrznych i zewnętrznych auditach jakości.-Tworzenie i aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością.-Ocena dostawców zewnętrznych.-Planowanie i wykonywanie działań przed i poauiditowych.-Inicjowanie ,monitorowanie wdrażania oraz przegląd statusów realizacji działań korygujących i zapobiegawczych.Udział w rozwiązywaniu bieżących problemów jakościowych (umknięcie wewnętrzne,reklamacje).-Odpowiadanie przed Pełnomocnikiem Zarządu ds.SZJ.
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-10-03 - Kolbuszowa (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji płacowej i kadrowej ( przygotowywanie i rozliczanie umów o prace, umów zlecenia, umów o dzieło, aneksy, świadectwa pracy, akta osobowe, sporzadzanie list wynagrodzeń, przygotowywanie raportów i zestawień w tym sprawozdań GUS, ZUS, NBP, PFRON, przygotowywanie deklaracji podatkowych, prowadzeie rozliczeń w PŁATNIKU, rozliczanie i ewidencja czasu pracy - urlopy, zwolnienia lekarskie.
NAFTAN Spółka z o.o. - 2018-02-07 - Oleksze (podlaskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa klienta, recepcji- sprzedaż- kontakt z klientem i dostawcą- zarządzanie dostawami
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Rzeszów (podkarpackie)
Planuje, organizuje, i kontroluje proces gromadzenia, przechowywania, archiwizowania oraz udostępniania w organizacjach różnych typów (urzędy administracji publicznej, instytucje i organizacje społeczne, firmy produkcyjne itp.) dokumentacji urzędowej, w tym o wartości historycznej (przedarchiwalnej i archiwalnej), w postaci papierowej i elektronicznej, zgodnie z wymogami prawa archiwalnego; planuje i organizuje prace na wszystkich stanowiskach urzędniczych, w tym czynności kancelaryjne.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Lublin (lubelskie)
- Inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami. Profesjonalna obsługa klientów. Sprzedaż i dosprzedaż produktów finansowo-ochronnych i majątkowych zgodnie z wspólnie określonymi celami.- Firma oferuje: Komfortowe warunki finansowe (stała podstawa oraz zmienny element wynagrodzenia), formę współpracy / zatrudnienia dopasowaną do indywidualnych potrzeb Kandydata, nowoczesne biuro w centrum miasta ze strefą wypoczynku, współpracę z przełożonym ceniącym system pracy oparty o work-life balance, tablet i wygodne aplikacje do pracy, bogaty system motywacyjny oraz zdefiniowane ścieżki kariery.- Specjalista jest filarem naszej firmy. To on buduje relacje, które są dla nas najważniejsze. Pozyskuje klienta i proponuje mu najlepsze rozwiązania. Buduje wspólną odpowiedzialność za bezpieczeństwo naszych Klientów.- Praca w oddziale firmy w Katowicach oraz również praca w terenie na terenie Katowic i okolic.- Wynagrodzenie: 1500 złoty/brutto/podstawy + prowizja od wyników sprzedażowych. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Dla osób zainteresowanych istnieje możliwość podpisania umowy zlecenia na innych warunkach lub podjęcia współpracy w ramach własnej działalności gospodarczej.- Praca na 3/4 etatu w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie z maturą. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obszarze obsługi klienta lub telemarketingu. Wymagana umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji. Wymagana łatwości wykorzystywania nowych technologii (na przykład obsługa Tabletu). Chęci rozwoju i nastawienia na działanie.
AEGON SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-04 - Katowice (śląskie)