SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Kraków oferta pracy CENTRUM ZAKUPÓW DLA SĄDOWNICTWA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: 1.Udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień, oraz innymi aktami prawnymi związanymi z udzielaniem zamówień publicznych.2.Przygotowanie i przeprowadzenie czynności w postępowaniach z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych, w szczególności systemu elektronizacji zamówień publicznych.3.Przygotowanie projektów zarządzeń i wniosków dotyczących wszczynania postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz powołania Komisji Przetargowej. 4.Szacowanie wartości przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz przygotowanie dokumentacji z tym związanej.5.Opracowywanie projektów dokumentów postępowania wraz z załącznikami i wzorami umów oraz weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej na etapie przygotowywania postępowań. Współpraca z członkami komisji przetargowej oraz osobami wyznaczonymi w zakresie dalszych prac nad takimi projektami dokumentów również poprzez aktywne przedstawianie propozycji zastosowania przepisów prawa w celu jak najlepszej realizacji wytycznych dotyczących stosowania przepisów prawa powszechnie obowiązującego.6.Prowadzenie komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami w celu udzielania odpowiedzi na pytania dotyczące do dokumentacji postępowania w zakresie formalno - prawnym dot. procedury przetargowej w trakcie trwania postępowania przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania Wykonawców.7.Ocena ofert składanych w prowadzonych postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych weryfikacja złożonej dokumentacji, ocena przedmiotowa i podmiotowa ofert oraz sporządzanie projektów wezwań do Wykonawców.8.Przedstawianie projektów czynności wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania wraz z uzasadnieniem. Przygotowywanie dokumentacji związanej z wyborem najkorzystniejszej oferty, a także dotyczącej ofert odrzuconych i wykluczonych z postępowania przetargowego.9.Sporządzenie protokołów postępowania wraz z załącznikami. 10.Udział w pracach Komisji Przetargowej oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej.11.Służenie radą i pomocą pozostałym pracownikom przy wykonywaniu ich obowiązków w zakresie posiadanej wiedzy, umiejętności i informacji. 12.Przedkładanie propozycji dotyczących zmiany sposobu stosowania instytucji prawnych w stosunku do wcześniej przyjmowanych rozwiązań na podstawie stwierdzonych zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego lub zmian stanowiska doktryny lub orzecznictwa w zakresie stosowania takich instytucji.
Data publikacji: 2020-11-05
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: CENTRUM ZAKUPÓW DLA SĄDOWNICTWA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WADOWICKA 6, 30-415 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno-prawnego przygotowywania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych, zgodnie z zasadami i trybami określonymi w ustawie Prawo zamówień publicznych, wewnętrznymi regulaminami udzielania zamówień, oraz innymi aktami prawnymi związanymi z udzielaniem zamówień publicznych.2.Przygotowanie i przeprowadzenie czynności w postępowaniach z wykorzystaniem systemów teleinformatycznych, w szczególności systemu elektronizacji zamówień publicznych.3.Przygotowanie projektów zarządzeń i wniosków dotyczących wszczynania postępowań o udzielanie zamówień publicznych oraz powołania Komisji Przetargowej. 4.Szacowanie wartości przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz przygotowanie dokumentacji z tym związanej.5.Opracowywanie projektów dokumentów postępowania wraz z załącznikami i wzorami umów oraz weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej na etapie przygotowywania postępowań. Współpraca z członkami komisji przetargowej oraz osobami wyznaczonymi w zakresie dalszych prac nad takimi projektami dokumentów również poprzez aktywne przedstawianie propozycji zastosowania przepisów prawa w celu jak najlepszej realizacji wytycznych dotyczących stosowania przepisów prawa powszechnie obowiązującego.6.Prowadzenie komunikacji Zamawiającego z Wykonawcami w celu udzielania odpowiedzi na pytania dotyczące do dokumentacji postępowania w zakresie formalno - prawnym dot. procedury przetargowej w trakcie trwania postępowania przygotowywanie projektów odpowiedzi na pytania Wykonawców.7.Ocena ofert składanych w prowadzonych postępowaniach o udzielanie zamówień publicznych weryfikacja złożonej dokumentacji, ocena przedmiotowa i podmiotowa ofert oraz sporządzanie projektów wezwań do Wykonawców.8.Przedstawianie projektów czynności wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania wraz z uzasadnieniem. Przygotowywanie dokumentacji związanej z wyborem najkorzystniejszej oferty, a także dotyczącej ofert odrzuconych i wykluczonych z postępowania przetargowego.9.Sporządzenie protokołów postępowania wraz z załącznikami. 10.Udział w pracach Komisji Przetargowej oraz przygotowywanie dokumentów niezbędnych do prac Komisji Przetargowej.11.Służenie radą i pomocą pozostałym pracownikom przy wykonywaniu ich obowiązków w zakresie posiadanej wiedzy, umiejętności i informacji. 12.Przedkładanie propozycji dotyczących zmiany sposobu stosowania instytucji prawnych w stosunku do wcześniej przyjmowanych rozwiązań na podstawie stwierdzonych zmian przepisów prawa powszechnie obowiązującego lub zmian stanowiska doktryny lub orzecznictwa w zakresie stosowania takich instytucji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres:rekrutacja (at) czdsigb.gov.plz dopiskiem:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1261
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020
Data zakończenia pracy: 01.03.2021
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum 5 letni staż pracy na merytorycznym stanowisku w zakresie zamówień publicznych w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym min trzy lata na stanowisku samodzielnym, samodzielnej pracy pod presją czasu, odpowiedzialności, analitycznego myślenia i pracy w zespole, znajomość systemu Smart PZP będzie dodatkowym atutem.
danePracodawcy_nip: 6751471536
danePracodawcy_regon: 122492939
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
danePracodawcy_kodPowiatu: 1261
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0950463
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 05.11.2020
Oferta pracy ważna do: 05.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 05.11.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 05.11.2020
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?72f05932074fdfc6c14eea6873553d03
Podobne oferty pracy
Kontakt z klientem, analiza rynku, opracowanie ulotek i innych form udziału w targach, oraganizownie tekstów reklam i informacji.
PROFEED-ANIMALS Sp. zo.o. - 2017-01-27 - Trzeciewiec (kujawsko-pomorskie)
tworzenie bazy klientów, przygotowywanie ofert, nawiązywanie kontaktów z klientami, określenie warunków dostawy towarów, sporządzanie dokumentów dotyczących zakupu i sprzedaży
kontakt przez PUP - 2020-08-31 - Drwęczno (warmińsko-mazurskie)
utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi klientami, raportowanie powierzonych zadań, tworzenie umów, tworzenie baz danych, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Sosnowiec (śląskie)
Brak danych
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Gądecz (kujawsko-pomorskie)
Wsparcie techniczne działu inżynierii procesu, budowa i konserwacja urządzeń wspomagających produkcję, wsparcie dla działu utrzymania ruchu w ramach konserwacji sprzetu Praca w systemie trzy zmiany, w godz. 6-14, 14-22, 22-6 Możliwość zapewnienia dojazdów
kontakt przez PUP - 2019-10-28 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Opracowywanie koncepcji i realizacja działań dotyczących wdrażania i realizacji programów rynku pracy, opracowywanie projektów dotyczących zapobiegania bezrobocia, opracowywanie planów i prognoz działalności jednostki podległych
Świetokrzyska Wojewódzka Komenda OHP w Kielcach, ul. Sienkiewicza 36 - 2016-04-07 - Kielce (świętokrzyskie)
1. Realizowanie zadań w procesie planowania budżetowego, w tym przygotowanie materiałów do: opracowania projektu budżetu, weryfikacji projektów budżetów dysponentów trzeciego stopnia, sporządzenia projektu planu finansowego, sporządzenia planu finansowego. 2. Realizowanie zadań w procesie planowania zasobów, usług i robót budowlanych. 3. Opracowywanie informacji oraz materiałów analityczno-finansowych dotyczących planowania budżetu. 4. Przygotowywanie korespondencji w sprawach wynikających z zakresu obowiązków
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2020-07-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w/g potrzeb
APR SYSTEM Piotr Such - 2018-08-29 - Nowiny (świętokrzyskie)
1) Prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych w oparciu o tryby przewidzianew ustawie Prawo zamówień publicznych, w szczególności w zakresie obejmującymszeroko rozumiane przygotowywanie i realizację postępowań, udział w pracach komisjiprzetargowych, prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zamówieniamiw tym przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia, szczegółowychopisów przedmiotu zamówienia oraz projektów umów.2) Prowadzenie zamówień publicznych o wartości szacunkowej poniżej kwoty 30.000 Eurozgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi regulacjami obowiązującymiw Sądzie Rejonowym dla Warszawy-Śródmieścia w Warszawie, w szczególnościw zakresie obejmującym szeroko rozumiane przygotowywanie i realizację postępowań,prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zamówieniami publicznymiw tym sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia, projektów umów oraz zapytańofertowych, prowadzenie korespondencji z wykonawcami.3) Badanie i ocena ofert składanych przez wykonawców w toku prowadzonych postępowańo udzielenie zamówienia publicznego.4) Prowadzenie rejestrów związanych z realizowanymi zamówieniami publicznymi.5) Udział w planowaniu zamówień publicznych.6) Nadzór nad realizacją zamówień publicznych.7) Realizacja zadań związanych z wykonaniem zarządzenia Ministra Sprawiedliwościw sprawie organizacji zakupów dostaw i usług w sądownictwie powszechnym.8) Realizacja pozostałych zadań będących we właściwości Oddziału Gospodarczego Sądu
Sąd Rejonowy dla Warszawy Śródmieścia w Warszawie - 2020-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie pracowników z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Uzbekistanu i Indii, legalizacja pracy i pobytu cudzoziemców, pomoc w adaptacji i wdrażaniu pracowników zagranicznych do pracy w Polsce
VITWORKER Sp. z o.o. - 2020-05-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
spawanie elementów stalowych m. in. ram, łączenie części i elementów konstrukcyjnych wykonanych ze stali, stali nierdzewnej i aluminium
Tensa Automotive Sp. z o. o. - 2018-10-15 - Stąporków (świętokrzyskie)
Obsługa bezpośrednie klienta w salonie wystawowym schodów i balustrad firmy Rinox znajdującym się w Galerii w Jaworznie
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Jaworzno (śląskie)
Szkolenie BHP, ppoż. i stanowiskowe; przeszukiwanie bazy danych inwestycji; sporządzanie ofert mailowych; nawiazywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z inwestorami.
kontakt przez PUP - 2019-08-19 - Katowice (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-12-06 - Warszawa (mazowieckie)
PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACYJNYCH.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)
tworzenie baz danych geodezyjnychI zmiana godz 08:00-16:00Oferta stażu dla osób do 30 r.ż. - bez kandydata
kontakt przez PUP - 2019-03-19 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Szczegóły naboru na stronie bip.zdpgliwice.powiatgliwicki.finn.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe techniczne; doświadczenie zawodowe: 4 lata; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Zarząd Dróg Powiatowych - 2018-12-03 - Gliwice (śląskie)
Fakturowanie, ujmowanie w księgach faktur sprzedaży, faktur, wyciągówbankowych oraz innych dokumentów księgowych, Uzgadnianie orazraportowanie stanów należności i zobowiązań, Wsparcie księgowej wprzygotowaniu deklaracji podatkowych VAT, CIT, Wycena i rozliczaniestanów magazynowych, rozliczanie produkcji, Obsługakadrowo-płacowa,rozliczanie delegacji,Prace administracyjno-biurowe
Iper Sp z o.o. - 2016-03-23 - Krasiejów (opolskie)
jw
Szkoła Podstawowa Nr 217 z Oddziałami Integracyjnymi - 2017-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
p s
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Radomsko (łódzkie)
- Obsługa kandydatów,- Pomocnicze prace biurowe,- Organizacja spotkań z kandydatami,- Udział w spotkaniach rekrutacyjnych,- Pisanie raportów/sprawozdań z rozmów,- Udział w aukcjach promocyjnych,- Przygotowanie bazy kandydatów
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Sosnowiec (śląskie)
zarządzanie zasobami ludzkimi
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J. W. "Ślepsk" Józef Wiszniewski - 2016-12-09 - Augustów (podlaskie)
Specjalista sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Częstochowa (śląskie)
Opracowywanie projektów i planów perspektywicznych w zakresie remontów obiektów sądu, nadzór i kontrola inwestycji i remontów, kompleksowe załatwianie spraw w zakresie prowadzonych procesów inwestycyjnych. Szczegółowe informacje nt. zakresu obowiązków oraz wymagań dot. kandydatów dostępne są na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Lublinie: www.lublin.so.gov.plOznaczenie konkursu: D.Kd.111-5/19
SĄD OKRĘGOWY W LUBLINIE - 2019-04-04 - Lublin (lubelskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Gniezno (wielkopolskie)
ZAJĘCIA DYDAKTYCZNO-PRAKTYCZNE z elementów pożarnictwa
VIII LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE W LUBLINIE - 2018-09-21 - Lublin (lubelskie)
wystawianie produktów na sprzedaż przez internet
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Suwałki (podlaskie)
Wykonywanie wycen rozdzielni elektrycznych, przygotowywanie list materiałów pod zamówienie, przygotowywanie dokumentacji powykonawczych.
Przedsiębiorstwo Elektromontażowe "ELSTAR-ELECTRIC" - 2017-03-08 - Kielce (świętokrzyskie)
sprzedaż produktów z branży opakowań tekturowych na rynek Polski lub zagraniczny (Francja lub Polska), analiza potrzeb klientów, przygotowywanie oferty handlowej, budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Sosnowiec (śląskie)
- Ustawianie i utrzymanie zasłon przeciwśnieżnych, obsługa maszyny CNC, prace produkcyjne. - Godziny pracy: 6:00-14:00.
kontakt przez PUP - 2019-10-29 - Łaziska Górne (śląskie)