SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY (WROCŁAW) K/M Wrocław oferta pracy OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY (WROCŁAW) K/M
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: - aktywne sprzedawanie oferowanych produktów- przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych- budowanie pozytywnych relacji z Klientami- pozyskanie nowych Klientów dla firmy- nadzór nad logistyką dostaw oraz płatnościami Klientów- organizacja i prowadzenie spotkań z Klientami firmy- udział w targach branżowych
Data publikacji: 2020-04-06
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:51-143 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- aktywne sprzedawanie oferowanych produktów- przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych- budowanie pozytywnych relacji z Klientami- pozyskanie nowych Klientów dla firmy- nadzór nad logistyką dostaw oraz płatnościami Klientów- organizacja i prowadzenie spotkań z Klientami firmy- udział w targach branżowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY (WROCŁAW) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0264
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.04.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
francuski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: kat. B prawo jazdy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: doświadczenie w aktywnej sprzedaży lub obsłudze Klienta, wykształcenie wyższe, zaawansowana znajomość języka francuskiego, gotowość do odbywania podróży służbowych (prawo jazdy kat. B), wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne w działaniu, aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawnościjestObowiązki: - aktywne sprzedawanie oferowanych produktów- przygotowywanie ofert oraz prowadzenie negocjacji handlowych- budowanie pozytywnych relacji z Klientami- pozyskanie nowych Klientów dla firmy- nadzór nad logistyką dostaw oraz płatnościami Klientów- organizacja i prowadzenie spotkań z Klientami firmy- udział w targach branżowych[Sposób aplikowania: rekrutacja (at) optimalsynergy.eu, telefonicznie: 22 646 59 65]
Nazwa pracodawcy:
OPTIMAL SYNERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
danePracodawcy_nip: 5252550814
danePracodawcy_regon: 146606264
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Piękna 28A/5, 00-547 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
danePracodawcy_kodPowiatu: 1465
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0918123
Ulica pracodawcy: Piękna
Numer budynku pracodawcy: 28A
danePracodawcy_nrLokalu: 5
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 5
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242228
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|251
Data dodania oferty pracy: 10.04.2020
Oferta pracy ważna do: 06.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 06.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
tekstNieDotyczy: nie dotyczy
tekstNie: NIE
tekstTak: TAK
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?9e31a62621d1a4c90142319331ad60be
Podobne oferty pracy
nawiązywanie kontaktów z nowymi klientami, tworzenie ofert handlowych
ADMARK Michał Stężewski - 2017-01-13 - Poznań (wielkopolskie)
nawiązywanie nowych relacji z klientami, utrzymywanie pozytywnych kontaktów biznesowych, wdrażanie własnych pomysłów rozwijających sprzedaż, prowadzenie działań marketingowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, tworzenie treści na potrzeby mediów społecznościowych, bieżąca aktualizacja strony internetowej, aktualizacja intranetu w zakresie działań marketingowych, PR oraz aktualności dotyczących rozwoju firmy, wsparcie przy bieżących działaniach organizacyjnych
ATC S.C. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek - 2017-01-20 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klienta fińskojęzycznego według ściśle określonych standardów. Rozwiązywanie zgłaszanych problemów i odpowiadanie na telefoniczne lub mailowe zapytania klientów. Obsługa klienta w systemie live chat.
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2018-02-02 - Gdańsk (pomorskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy na budowie, zgłaszanie wniosków dot. wymogów BHP, przedstawianie analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska
TERMOKOR KAEFER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-21 - Kwidzyn (pomorskie)
Płace, ZUS, akta osobowe
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Złotoryja (dolnośląskie)
Prowadzenie rekrutacji pracowników z Ukrainy, Białorusi, Mołdawi, Gruzji, Rosji.
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Łódź (łódzkie)
realizacja celów sprzedażowych z zakresu produktów do systemów grzewczych, nawiązywanie nowych oraz podtrzymywanie obecnych relacji z klientami, doradztwo techniczne dla naszych klientów ( dobór urządzeń i rozwiązań systemowych w zakresie ogrzewania), budowanie pozytywnego wizerunku firmy, monitorowanie rynku i działań konkurencji, udział w targach branżowych, udział w procesach negocjacji handlowych, podpisywanie umów, oferowanie, sporządzanie raportów i rozliczeń związanych z wykonywaną pracą;2- letnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań technicznych z branży HVAC ( najlepiej z branży grzewczej), znajomość branży grzewczej ( rynek krajowy oraz europejski), umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne ( zadawanie pytań, słuchanie, doradztwo).
TREXIM SP. ZO.O. - 2016-07-15 - Warka (mazowieckie)
Kompletowanie zamówień zgodnie z rysunkiem technicznym, sporządzanie specyfikacji w języku polskim, angielskim, rosyjskim, ukraińskim; sprawdzanie kompletności zamówienia zgodnie ze specyfikacją do wysyłki. Sporządzanie listy wszystkich wysyłanych elementów, w tym części zamiennych i elementów mocujących (w języku polskim, rosyjskim, ukraińskim, angielskim). Pobranie elementów złączonych z magazynu. Opakowanie montażowych elementów mocujących. Drukowanie i kompletowanie dokumentów przewozowych:dokumentacja techniczno-ruchowa, certyfikaty jakości, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi itp. (w języku polskim, rosyjskim, ukraińskim, angielskim).Drukowanie dokumentacji technicznej(w języku polskim, rosyjskim, ukraińskim, angielskim). Omawianie z kontrahentami szczegółówwysyłki (w języku polskim, rosyjskim, ukraińskim, angielskim).
kontakt przez PUP - 2018-10-17 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
jw.
INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA - 2017-08-29 - Raszyn (mazowieckie)
opracowywanie kompleksowej reklamy i promocji działalności instytucji, współpraca z mediami, opracowywanie tekstów reklamowych do ulotek, www, przygotowywanie i negocjowanie umów patronackich, koordynowanie strony www i na FB
CENTRUM KULTURY - 2019-11-21 - Piaseczno (mazowieckie)
SPECJALISTA INFORMATYKMiejsce pracy: NOWY SĄCZ I RACIBÓRZKLUCZOWE ZADANIA:- Nadzór nad prawidłowym działaniem systemów informatycznych w zakładzie produkcyjnym-Zapewnienie stałego wsparcia (Help Desk) dla użytkowników sieci komputerowej firmy-Rozwiązywanie problemów dot. infrastruktury i oprogramowania we współpracy z serwisem IT Grupy-Zarządzanie zewnętrznymi dostawcami usług IT zgodnie z obowiązującymi w Grupie SGL standardami bezpieczeństwa IT i ochrony danych-Koordynowanie działań mających na celu wybór i wdrażanie nowoczesnych rozwiązań w zakresie technologii informatycznej w obszarach produkcyjnychWYMAGANIA:-Wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub podobnym-Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku-Doświadczenie w zakresie procesów i infrastruktury informatycznej oraz zarządzania projektami IT-Umiejętność przeprowadzania analiz i określania potrzeb w zakresie IT-Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie B2-Samodzielność w działaniu oraz umiejętność organizacji pracy w środowisku hybrydowym-Umiejętność przedstawiania tematów IT w sposób przyjazny i zrozumiały dla odbiorcy -Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i współpracy w międzynarodowym środowiskuPRaCODAWCA OFERUJE:-Pracę i możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowej firmie-Stabilne miejsce pracy z motywacyjnym wynagrodzeniem i możliwościami rozwoju-Wysokie standardy kultury organizacyjnej akcentujące zaangażowanie i innowacyjnośćOsoby zainteresowane proszone są o przesyłanie aplikacji (CV)w języku polskim i angielskim do dnia 12.11.2017 roku drogą e-mailową na adres:Elzbieta.Dzien (at) sglgroup.com
SGL GRAPHITE SOLUTIONS POLSKA Sp. zo.o. - 2017-10-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
Obsługa maszyn do lakierowania płyt (nakładanie lakieru, dbanie o jakość i kontrola płyt lakierowanych)
kontakt przez PUP - 2020-03-13 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
AKTYWNA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW Z OFERTY BANKU, REALIZACJA WYZNACZONYCH CELÓW SPRZEDAŻOWYCH, BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE RELACJI BIZNESOWYCH Z KLIENTAMI, OBSŁUGA PORTFELA POZYSKANYCH KLIENTÓW, TERMINOWE RAPORTOWANIE BIEŻĄCYCH WYNIKÓW, UTRZYMYWANIE POZYTYWNEGO WIZERUNKU BANKU.
GRUPA FINANSOWA ECF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
montaż kabin systemowych WC i natryskowych
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Radom (mazowieckie)
Prowadzenie bieżącej kontroli, wewnętrznych prób jakościowych, zgłaszanie i prowadzenie rejestru wykrytych nieprawidłowości, ścisła współpraca z działem produkcji, magazynem wyrobów gotowych oraz magazynem surowców i opakowań, dbałość o zapewnienie odpowiednich standardów jakości produktów, kontrola higieny na terenie zakładu produkcyjnego, prowadzenie niezbędnej dokumentacji.
NOWEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-29 - Legionowo (mazowieckie)
sprzedaż na poszczególnych stanowiskach, kasa fiskalna, wykładanie towaru
Mila SA - 2018-07-23 - Wołomin (mazowieckie)
zarządzanie kadrami, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowejpraca na umowę zlecenie 160 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - czas nieokreślonyoferta dostepna w sali Eoferta dostępna w sali E
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
zakup - sprzedaż nasion lnu hurtowo, prowadzenie programu wewnętrznego firmy, kontakt z kontrahentami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2020-01-13 - Biała Podlaska (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2019-09-02 - Radom (mazowieckie)
przygotowywanie posiłków, zmywanie, utrzymanie czystości na miejscu pracy
kontakt przez OHP - 2019-02-15 - Rybnik (śląskie)
obsługa programów dot. likwidacji szkód w salonie HYUNDAI,
DEX-POL AUTORYZOWANY DEALER HYUNDAI - 2019-07-12 - Lubin (dolnośląskie)
Kontakty z klientami, potwierdzenie terminów realizacji sprzedaży
Brugg Cables Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Międzyrzecz (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
-nadzorowanie i naprawa form wtryskowych -wykonywanie napraw mających na celu utrzymywanie form wtryskowych w ruchu-czyszczenie form wtryskowych po demontażu-prowadzenie ewidencji form wtryskowych i kart eksploatacji form,-wykonywanie prac ślusarskich zgodnie z dokumentacją -wsparcie produkcji w zakresie: mechaniki oraz utrzymania w ruchu maszyn-nadzór i prowadzenie dokumentacji ISO z zakresu utrzymanie ruchu i sprzętu kontrolno-pomiarowego-wykonywanie form wtryskowych zgodnie z dokumentacją -wykonywanie zadań zgodnie z planem,-utrzymywanie w należytej czystości powierzonej do obsługi maszyn i jej otoczenia .
Interplastik Sp. z o.o. - 2018-02-02 - Świdwin (zachodniopomorskie)
Jeśli chcesz: Mieć stały kontakt w ulubionym języku z krajami europejskimi, Uczestniczyć w szkoleniach doskonalących język obcy, Pracować w elastycznym wymiarze godzin, Zarabiać z miesiąca na miesiąc coraz więcej, Nie martwić się ile kosztować mnie będą dojazdy do pracy, Uprawiać systematycznie sport (biegi, grę w piłkę nożną, siatkówkę, fitness) w zorganizowanych grupach, Uczestniczyć w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie.Na co dzień Twoja praca będzie polegać na:Zdobywaniu i doskonaleniu wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof), Doskonaleniu wiedzy z zakresu wycen naszych produktów, Zdobywaniu nowych możliwości zbycia tych produktów.Masz szansę na:Zdobycie unikatowego zawodu w jednej z najsilniej rozwijających się branż na świecie, Stabilne zatrudnienie.Wymagania: Znasz język holenderski na poziomie min. B2,Masz doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym, ale męczą Cię praca na zmiany i te długie procedury,Masz zmysł przestrzenny, chcesz nadal się uczyć.Nie zwlekaj, już dzisiaj wyślij do nas swoje CV!To na Ciebie właśnie czekamy!
EKO-OKNA S.A. - 2017-09-29 - Kornice (śląskie)
Kompleksowe koordynowanie prac związanych z pisaniem, przygotowywaniem i składaniem wniosków aplikacyjnych, zgodnie z wytycznymi i metodologią pisania projektów oraz dokumentów towarzyszących.Rozliczane projektów krajowych oraz współfinansowanych środkami UE zgodnie z procedurami oraz standardami firmy, w tym przygotowywanie sprawozdań okresowych i końcowych, wniosków o płatności, harmonogramów płatności, rozliczeń końcowych pod względem formalnym i finansowym, analiza zrealizowanych kosztów, nakładów projektów w wnioskiem projektowym, planem, budżetem projektu.Doradztwo i prowadzenie analiz pod kątem możliwości pozyskania dofinansowania.Monitoring dostępności funduszy i źródeł dofinansowania
BOCHYŃSKI SEBASTIAN SMB CONSULTING - 2018-04-10 - Lublin (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
zgodny z charakterystyką pracy
USŁUGI TRANSPORTOWE MAT-TRANS Mateusz Rosiński - 2018-10-05 - Pleszew (wielkopolskie)
- kontrola dokumentów pod względem formalno – rachunkowym- rozliczenia międzyokresowe kosztów- sporządzanie deklaracji ZUS- sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrzne jednostki i instytucji zewnętrznych ( ZUS, US, UP, PFRON, komornik )- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej- prowadzenie rozliczeń należności i zobowiązań- aktywna współpraca z pozostałymi działam firmy- przygotowanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami- bieżąca kontrola sald księgowych
Spółdzielnia SIP ZPCH Krosno - 2017-12-27 - Krosno (podkarpackie)