SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY Świnoujście oferta pracy Bank Pekao S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 3 600 PLN
Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, w tym sprzedaż wiązana; pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku; informowanie Klientów o pełnej ofercie Banku; realizowanie zadań sprzedażowych i aktywne uczestnictwo w kampaniach produktowych; wykonywanie czynności związanych z obsługą bezgotówkową Klientów.
Data publikacji: 2019-01-14
Lokalizacja: Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Bank Pekao S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Monte Cassino 7, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, w tym sprzedaż wiązana; pozyskiwanie nowych Klientów oraz utrzymanie i rozwijanie trwałych relacji z aktualnymi Klientami Banku; informowanie Klientów o pełnej ofercie Banku; realizowanie zadań sprzedażowych i aktywne uczestnictwo w kampaniach produktowych; wykonywanie czynności związanych z obsługą bezgotówkową Klientów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świnoujście
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Świnoujście
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świnoujście
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: profesjonalna obsługa klienta
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
dyspozycyjność, dokładność, dobry stan zdrowia
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: Bank Pekao S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Adres pracodawcy:
Grzybowska 53/57, 00-950 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grzybowska
Numer budynku pracodawcy: 53
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi klienta instytucji finansowej
Data dodania oferty pracy: 14.01.2019
Oferta pracy ważna do: 31.03.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 14.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 14.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
koordynacja działań związanych z wprowadzeniem na rynek produktu/produktów, realizacja strategii marketingowej we współpracy z działem marketingu i PR oraz działem produkcji. A także współpracuje z zewnętrznymi partnerami firmy w ramach prowadzonych projektów, prowadzi badania marketingowe i szkolenia produktowe.
KAREN COMMERCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-03 - Poznań (wielkopolskie)
ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. WYKONYWANIE EKSPERTYZ, KIEROWNIE PRACAMI ANALITYCZNYMI. DIAGNOZOWANIE PROJEKTÓW, MODERNIZACJA.jedna zmiana, umowa na czas określony
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Wrocław (dolnośląskie)
Zakres obowiązków:1. Prowadzenie zbiorczej bazy danych dotyczącej stanu technicznego lotniczych środków bojowych.2. Prowadzenie analiz wielkości zapasów lotniczych środków bojowych.3. Udział w opracowywaniu, aktualizowaniu i opiniowaniu dokumentów normatywnych w zakresie gospodarowania lotniczymi środkami bojowymi.4. Typowanie lotniczych środków bojowych do badań na bezpieczeństwo użytkowania i przechowywania. Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-04-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Oferta w ramach PI program POWER.Utrzymywanie kontaktów z dostawcami towarów, zamawianie towarów, negocjowanie cen. Kreowanie działań marketingowych firmy.
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Nowy Sącz (małopolskie)
wykonywanie połączeń wychodzących w celu umówienia klientów na spotkania o tematyce zdrowego przygotowywania posiłków
"COLTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-11-10 - Lublin (lubelskie)
Realizacja zadań przewozowych. Wydawanie kart drogowych kierowcom. Przyjmowanie do realizacji zadań przewozowych, prowadzenie rejestrów, obsługa kas fizkalnych. Tworzenie harmonogramów pracy kierowców. Koordynacja zadań kierowcom.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Gostynin (mazowieckie)
Sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Andrychów (małopolskie)
Administrowanie nieruchomościami gminnymiObsługa najemców
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Nawiązywanie relacji biznesowych i bieżąca obsługa klientów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja założonych planów sprzedażowych, nadzór nad realizacją zamówień sprzedaży, monitorowanie działań konkurencji, udział w spotkaniach handlowych, praca nad budowaniem pozytywnego wizerunku firmy i oferowanych produktów.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-02-23 - Stoisław (zachodniopomorskie)
wspóldziałanie w sprawie problematyki realizacji napraw, remontów, modernizacji budynków i lokali komunalnych oraz nadzór nad ich wykonaniem w lokalach i w budynkach, prowadzenie korespondencji z PINB w Świdnicy, sporządzanie opinii technicznych, kosztorysów inwestorskich na wykonanie robót budowlanych, przygotowywanie dokumentów w celu ustalenia planów finansowo-rzeczowych dotyczących potrzeb remontowych, prowadzenie przeglądów i opinii technicznych w administrowanych budynkach i lokalach
Miejski Zarząd Nieruchomości - 2016-08-05 - Świebodzice (dolnośląskie)
w/g stanowiska
ŚWIĘTOKRZYSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OHP W KIELCACH - 2018-03-21 - Starachowice (świętokrzyskie)
-Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie wynagrodzeń,-Praca w godzinach 8-16,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesyłanie Cv na adres:ksiegowosc (at) latocha.pl
LATOCHA PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO HANDLOWE TOMASZ LATOCHA - 2017-08-09 - Wielgłowy (pomorskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie zgłoszeń szkód komunikacyjnych oraz osobowych, tworzenie i opieka nad dokumentacją szkodową. Kontakt z ubezpieczelniami ws. likwidacji, sporządzanie dokumentów, pism, odwołań i wezwań, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
Nauczyciel fizyki, oligofrenopedagog w wymiarze 4/18 etatu.Wysokość wynagrodzenia według karty nauczyciela.
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Płońsk (mazowieckie)
Prowadzenie rekrutacji, prowadzenie dokumentacji działu kadr.
Orlow-Pl - 2018-11-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Udział w procedurach zlecania, nadzorowania i odbioru dokumentacji projektowych. Nadzorowanie z ramienia inwestora procedur związanych z uzyskaniem decyzji administracyjnych związanych z procesem budowlanym. Znajomość prawa budowlanego oraz innych przepisów dotyczących procesu budowlanego. Współpraca z biurami projektowymi w zakresie opracowania dokumentacji projektowej, współpraca z urzędami i instytucjami związana z realizacją inwestycji i remontów. Wymagana umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy w zespole, obowiązkowość, samodzielność. Ocena i rozstrzyganie zagadnień technicznych na etapie realizacji dokumentacji i robót budowlanych
17 Terenowy Oddział Lotniskowy - 2018-10-31 - Gdańsk (pomorskie)
pr stazu
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Gidle (łódzkie)
mile widziane doświadczenie współpracy z Urzędem Celnym
MIVINO SP. Z O.O. - 2016-03-15 - Stargard (zachodniopomorskie)
PRASOWANIE, PRANIE, OBSŁUGA KLIENTAWYKSZTAŁCENIE: MIN. PODSTAWOWEPRACA W GODZINACH: 09:00-21:00MIEJSCE PRACY: C.H. TURZYN UL. BOH. WARSZAWY 42 70-342 SZCZECIN LUB C.H. AUCHAN KOŁBASKOWO USTOWO 45 70-001 KOŁBASKOWO
KOLAK KONRAD KOLASA - 2018-08-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży w firmie. Zawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z klientami. Analiza danych marketingowych firmy.język kazachski wymagany ze względu na liczne delegacje i kontakty z klientami z kazachstanu.- Miejsce wykonywania pracy: siedziba firmy oraz delegacje poza terytorium polski (Kazachstan).- Wynagrodzenie: 4000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe (kierunek marketing i zarządzanie). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagane doświadczenie w zakresie sprzedaży i marketingu, znajomość rynku kazachskiego. Wymagana zaawansowana znajomość języka Kazachskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Katowice (śląskie)
rozmowa z klientem- stały kontakt,planowanie tras,rozliczenie kierowców,współpraca z przewoźnikiem,prowadzenie biura,obsługa programu "Przewozy pasażerskie"
KONICZYNKA Stegemoller Elżbieta - 2016-07-04 - Rychnowy (pomorskie)
obsługa komputera, tłumaczenie rozmów, przygotowanie reklam i promocji
SHAN-E-PUJAB GRILL & RESTAURACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-31 - Ząbki (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych dostawców, utrzymywanie relacji z klientami, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy, kontakt z klientami w sprawach handlowych, optymalizacja kosztów dostaw, od poniedziałku do piatku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Raszyn (mazowieckie)
wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego,prowadzenie teczek akt osobowych oraz kontrola badań lekarskich, przygotowywanie dokumentów dla pracowników zgodnie z Kodeksem Pracy,kontrolaniezbędnych uprawnień pracowników
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Słubice (lubuskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta portugalskojęzycznego, konsultowanie transakcji, poszukiwanie nowych producentów, kontakt z klientem portugalskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Łódź (łódzkie)
.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
według zawodu
Zakład Transportowy i Ogólnobudowlany Edward Karpowicz - 2017-05-18 - Lubsko (lubuskie)
Realizacja sprzedaży eksportowej, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych.
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-26 - Krupski Młyn (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów nepalskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Nepalu
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Jabłonowo (mazowieckie)