SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ROZWIĄZAŃ IT Rzeszów oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ROZWIĄZAŃ IT
Wynagrodzenie: od 2 550 PLN
Zakres obowiązków: Doradztwo w języku angielskim i sprzedaż rozwiązań informatycznych. Aktywne pozyskiwanie klientów ze wszystkich sektorów rynku, utrzymanie i rozbudowa relacji z pozyskanymi klientami, przygotowywanie ofert i prezentacji w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta. Sprzedaż produktów z zakresu rozwiązań IT i udział w budowie pozycji marketingowej spółki, i jej portfela produktów, usług wśród klientów (duże i średnie firmy) oraz monitorowanie rynku. Rozpoznanie i badanie problemu oraz udzielenie pomocy we wdrożeniu rozwiązań.
Data publikacji: 2020-12-08
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Doradztwo w języku angielskim i sprzedaż rozwiązań informatycznych. Aktywne pozyskiwanie klientów ze wszystkich sektorów rynku, utrzymanie i rozbudowa relacji z pozyskanymi klientami, przygotowywanie ofert i prezentacji w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta. Sprzedaż produktów z zakresu rozwiązań IT i udział w budowie pozycji marketingowej spółki, i jej portfela produktów, usług wśród klientów (duże i średnie firmy) oraz monitorowanie rynku. Rozpoznanie i badanie problemu oraz udzielenie pomocy we wdrożeniu rozwiązań.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: ruch ciągły
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|4
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 550 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ROZWIĄZAŃ IT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 18
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1863
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 550 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezykiSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ DOTYCZĄCYCH E-BIZNESU, E-COMERCE, SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻY Z OBSŁUGĄ KAS FISKALNYCH, PROGRAMÓW MAGAZYNOWYCH I FAKTUROWANIEM
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość rynku IT oraz doświadczenie w obsłudze klienta Doświadczenie obsługi klienta i negocjacji w języku angielskim, obsługa urządzeń do sprzedaży w sklepie
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 5170366323
danePracodawcy_regon: 18112737800000
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Partyzantów 1A, 35-242 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 18
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
danePracodawcy_kodPowiatu: 1863
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0974133
Ulica pracodawcy: Partyzantów
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243305
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 08.12.2020
Oferta pracy ważna do: 11.12.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 08.12.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 08.12.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?77d5e775271126c8a08fcba94700e26b
Podobne oferty pracy
Współpraca z podmiotami realizującymi zadania w ramach łańcucha dostaw(dostawca, przewoźnik, klient). Kontakt z poszczególnymi obszarami wewnątrz firmy (logistyka, magazyn inne działy). Zapewnienie sprawnego międzynarodowego obrotu towarami zgodnego z aktualnymi wymogami prawnymi. Przygotowywanie dokumentów niezbędnych w procesie odpraw celnych. Koordynowanie procesu realizacji odpraw celnych importowych a agencjach celnych przy współpracy z firmami przewozowymi.
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - 2020-09-22 - Krosno (podkarpackie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
PROWADZENIE ROZMÓW HANDLOWYCH Z KONTRAHENTAMI KRAJOWYMI I ZAGRANICZNYMI, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW,
FIRMA PRODUKCYJNO- HANDLOWA "KANWIL" SP. Z O.O. - 2018-04-04 - Dębica (podkarpackie)
kierowanie pojazdem ciążarowym powyżej 3,5 tony, prace konserwacyjne i mechaniczne przy pojazdach ciężarowych
kontakt przez PUP - 2018-09-25 - Kąkolewnica Północna (lubelskie)
obsługa zamówień telefonicznych i modemowych,aktywna sprzedaż promocji
Polska Grupa Farmaceutyczna S.A. - 2017-04-05 - Dywity (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie rejestru wagonów zarejestrowanych w TDT.Prowadzenie rejestru wagonów wyłączonych do napraw bieżących przez KPP.Współpraca z klientami w zakresie eksploatacji wagonów - obsługi technicznej.Zlecanie napraw okresowych i bieżących.Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji TDT dla wagonów, cystern.
DB CARGO SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prowadzenie rejestru dostaw mleka, kontrola gospodarstw, pozyskiwanie nowych dostawców mleka
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MLEKA "MLECZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W WOLSZTYNIE - 2018-07-04 - Wolsztyn (wielkopolskie)
sprzedaż towaru za pośrednictwem sklepu internetowego, obsługa klientów detalicznych i hurtowych
Specjał Finanse sp. z o.o. - 2017-10-03 - Rzeszów (podkarpackie)
WYMAGANIA NIEZBĘDNE:wykształcenie wyższe, staż pracy min. 3 lata pracy zawodowej w ramach stosunku pracy, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych, nieposzlakowana opinia, niekaralnośćWYMAGANIA DODATKOWE:wykształcenie wyższe (budownictwo, architektura, inżynieria środowiska lub inne), doświadczenie w prowadzeniu inwestycji, uprawnienia budowlane, znajomość programów do kosztorysowania i projektowania, studia podyplomowe, kursy, szkolenia, certyfikaty w zakresie zamówień publicznych, budownictwa, architektury, inżynierii środowiska, dobra znajomość ustaw prawa budowlanego, zamówień publicznych, kpa, o samorządzie gminnym, prawo jazdy, rzetelność, samodzielność, obowiązkowość, punktualność, odporność na stres, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, obsługa komputera i urządzeń biurowych;ZAKRES ZADAŃ: przygotowanie, realizacja i rozliczanie inwestycji, opracowywanie harmonogramów rzeczowo-finansowych, sporządzanie dokumentów OT.Dokumenty aplikacyjne składać osobiście w Urzędzie Miejskim w Ostrowie Wlkp., pokój nr 130 lub wysłać pocztą (SZCZEGÓŁY OFERTY: www.bip.ostrow-wielkopolski.um.gov.pl)
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2016-03-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Nadzór nad procesem zbierania informacji o potrzebach zaopatrzeniowych poszczególnych jednostek organizacyjnych Szpitala,składanie zamówień zgodnie z umowami oraz jednorazowych, organizacja i nadzór transportu zewnętrznego (zaopatrzeniowego), przygotowywanie i opracowanie dokumentacji związanej z postępowaniami dot. zamówień publicznych, nadzór nad zgodnością dostaw z zawartymi umowami pod względem ilosciowym, wartościowym, przedmiotowym, jakościowym i terminowoscią, prowadzenie rejestru faktur i rachunków zewnętrznych, terminowe przekazywanie faktur i rachunków do Działu Finansowo-Księgowego, pobieranie zaliczki na zakupy gotówkowe i rozliczanie ich w obowiazujących terminach, wypełnianie rejestru do 30. tys. EURO w zakresie wartości netto faktur poza umowami.
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Gdańsku - 2016-07-18 - Gdańsk (pomorskie)
Bezpośrednie obsługa klienta indywidualnego; sporządzenie wycen, wystawianie faktur, koordynacja zamówień, planowanie montaży itp.; Zawieranie umów sprzedaży, prowadzenie negocjacji z klientami, realizacja zamówień; Współpraca z architektami i firmami budowlanymi; Dbałość o porządek w salonie. Aktywny udział w rozwoju firmy.Od 1500 zł netto do uzgodnienia. I zmianaPraca w nowym salonie w Elblągu
Superleasing.pl Sp. z o. o. - 2016-02-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Sprawowanie nadzoru sanitarnego nad Zakładami Produkcyjnymi, kontrola warunków produkcji, badanie sposobu żywienia ludności, ponieranie prób do badań laboratoryjnych
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Augustowie - 2019-05-09 - Augustów (podlaskie)
Kompletowanie, składanie i uzyskanie zatwierdzenia wniosków o płatność Wykonawcy,Prace związane z likwidacja faktur,Obsługa systemu INTENS,Obsługa systemu SAP w zakresie tworzenia , zgłoszenia zapotrzebowania oraz zamówień,Wykonanie zestawień, analiz ekonomicznych na potrzeby kierownictwa projektu,Prowadzenie ewidencji i szczegółowych wykazów wniosków o płatność,Współpraca z działem kontrolingu i księgowości,Nadzór nad terminowością płatności faktur,Tworzenie planu płatności, udział w aktualizacji budżetu budowy.
PGNIG TECHNOLOGIE - 2018-06-12 - Sanok (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej firmy, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, negocjowanie warunków współpracy.
"Feniks" Spółka z o.o. - 2017-04-13 - Krosno (podkarpackie)
sporządzanie analiz ekonomicznych, sprawozdań, raportów, prace planistyczne i budżetowe, koordynacja prac w zakresie planów rzeczowo-finansowych, przygotowywanie bieżących analiz finansowych i ekonomicznych, monitorowanie realizacji budżetu, udzielanie wsparcia w zakresie rachunkowości zarządczej
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-10-15 - Stoisław (zachodniopomorskie)
Sporzątanie kompleksowe pokoi, sali konsumenckiej i obiektu.Porządkowanie pomieszczeń magazynowych. Utrzymywanie porządku na kuchni. Rezerwacja pokoi- obsługa klienta.Obsługa urządzeń gastronomicznych. Pmoc przy śniadaniach( i posiłkach).Doraźna pomoc na kuchni. Staż w godzianach: 10-18 RPO
kontakt przez PUP - 2019-05-06 - Grabina (mazowieckie)
Promowanie działań Instytutu, sprzedaż wydawnictw Instytutu, współpraca przy organizacji konkursów, seminariów, konferencji, współpraca przy aktualizacji witryny internetowej, opracowywanie i aktualizacja baz danych, prace administracyjne, w tym: obsługa samochodu służbowego, dostarczanie korespondencji.
Instytut Pracy i Spraw Socjalnych - 2019-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych, sprzedaży odzieży damskiej, obsługa socjal media, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, budowanie długotrwałych relacji biznesowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy
OTTANTA Beata Płoszczyca - Jurzak - 2019-01-28 - Oświęcim (małopolskie)
Analiza bieżących wymagań SEO;monitorowanie działania stron internetowych firmy IG przy użyciu różnychnarzędzi SEO; administracja narzędziami Google & Bing dla celówdiagnostycznych i raportowych; rekomendacje dotyczące najlepszychrozwiązań w dziedzinie treści i rozwoju stron internetowych firmy IG;działania mające na celu poprawę widoczności strony internetowej IG;implementacja technik SEO w pracy ze stroną internetową; prowadzenieaudytów i analiz działania stron internetowych firmy IG w celu jej rozwojui zwiększenia widoczności w internecie; współpraca w ramach zespołu SEOw zakresie implementacji usprawnień; regularna lektura branżowychblogów i wiadomości w celu zapewnienie najlepszych rozwiązań nastronach IG.
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Kraków (małopolskie)
kompleksowa obsługa procesu sprzedaży przez internet, koordynowanie i realizowanie działań marketingowych dotyczących sprzedaży internetowej, umieszczanie w ofercie produktów i usług do sprzedaży internetowej, proponowanie nowych rozwiązań dotyczących funkcjonalności sklepu/ strony, wskazywanie potencjalnych szans i zagrożeń rynkowych, monitorowanie i analiza działań w sieci, opracowywanie rozwiązań mających na celu zwiększenie efektywności sprzedaży; godziny pracy: 10.00- 18.00; wysokość wynagrodzenia w zależności od kwalifikacji i efektu pracy; kontakt z pracodawcą ustalany indywidualnie
BOGUSLAWSKI.PL ANDRZEJ BOGUSŁAWSKI - 2020-08-21 - Kobylnica (pomorskie)
- obsługa klienta- wizyty handlowe u klientów ( dostawy towarów i spotkania )- przyjmowanie towarów na stan- mile widziana znajomość branży BHP
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Łódź (łódzkie)
1. Realizacja zleconych projektów rekrutacyjnych;2. Rekrutacja i selekcja kandydatów;3. Budowanie trwałych relacji z Klientem oraz rozwijanie współpracy;4. Praca nad doskonaleniem bieżących metod rekrutacyjnych;5. Tworzenie i publikowanie ogłoszeń na stronie www, mediach społecznościowych, portalach ogłoszeniowych (w tym zagraniczne);6. Budowanie oraz zarządzanie bazą danych kandydatów dopasowaną do potencjału Klienta;7. Konsultacje, doradztwo oraz przygotowywanie dokumentów legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców.
kontakt przez PUP - 2020-01-28 - Lublin (lubelskie)
- kontakt z klientem zagranicznym- zwiększenie sprzedaży u stałych klientów- poszukiwanie nowych klientów- wprowadzanie nowych produktów- umacnianie wizerunku firmy na rynku- realizacja planów sprzedaży- wprowadzanie nowych rozwiązań logistycznych- wprowadzanie nowych opakowań produktów- przygotowanie ofert akcyjnych- przygotowanie corocznej wystawy Ambiente
MOPEX HIS PRZEDSIĘBIORSTWO-HANDLOWO-USŁUGOWE - 2016-04-06 - Pokój (opolskie)
telemarketing, obsługa bezpośrednia klienta, przygotowywanie ofert turystycznych, realizacja powierzonych zadań, samokształcenie w zakresie turystyki i produktów turystycznych, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
przygotowanie odzieży do sprzedaży, przygotowanie odzieży do zwrotu, przygotowanie dokumentów do księgowej, obsługa komputera, obsługa kasy fiskalnej, wypisywanie faktur, sporadyczna obsługa klienta, współpraca z dostawcami
kontakt przez PUP - 2019-03-11 - Chrzanów (małopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
specjalista d/s obsługi klienta
PW Krystian Sp. z o.o. - 2019-02-01 - Przysucha (mazowieckie)
DORADZTWO W ZAKRESIE OFEROWANYCH PRODUKTÓW, UTRZYMANIE STANDARDÓW HANDLOWYCH, PROFESJONALNA OBSŁUGA KLIENTÓW W SALONIE SPRZEDAŻY; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE, DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE; CV NALEŻY PRZESŁAĆ NA e-mail alina.dewerenda (at) liberty.eu
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)