SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Brzozie Lubawskie oferta pracy JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
Data publikacji: 2018-08-31
Lokalizacja: Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:13-306 Brzozie Lubawskie 73, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Brzozie Lubawskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowomiejski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kurzętnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.08.2018
Data zakończenia pracy: 01.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: bardzo dobra obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Biegła znajomość komputera. Biegła konwersacja, przebojowość i kreatywność. Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym. Pracodawca szuka osoby inteligentnej, bystrej, rozwijającej się w przyszłość.
Nazwa pracodawcy:
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Adres pracodawcy:
13-306 Brzozie Lubawskie 73, powiat: nowomiejski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: nowomiejski
Gmina pracodawcy: Kurzętnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Brzozie Lubawskie
Numer budynku pracodawcy: 73
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Mieście Lubawskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 31.08.2018
Oferta pracy ważna do: 30.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 31.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 31.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad realizacją zamówień, kontrola jakości surowców, półproduktów i produktów, przygotowanie i nadzór nad dokumentacją, nadzór nad procedurami jakości w przedsiębiorstwie, praca nad jakością wyrobów gotowych ich oznakowaniem.
PERINO Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Nowy Konik (mazowieckie)
jw.
Polskie Pracownie Konserwacji Zabytków S.A - 2018-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie administracji kadrowo-płacowej, nadzór z zakresu spraw pracowniczych, procedur personalnych i prawa pracy, ocena potrzeb szkoleniowych i rozwojowych, nadzór i rozwój systemu wynagrodzeń i benefitów.
PERSONNEL COLLEGE DORADZTWO PERSONALNE - 2017-01-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
prowadzenie rejestrów przetargów, aktualizacja bazy danych, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie informacji o przetargach
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Słupno (mazowieckie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie relacji handlowych z klientami firmy.
DROB-BOGS ZAKŁADY DROBIARSKIE BOGUSŁAWSKI JACEK - 2015-11-26 - Kaleń (łódzkie)
Bieżąca analiza wskażników finansowych dotyczących sprzedaży, produkcji, rentowności i płynności oraz formuowanie wniosków, sporządzanie wycen produktów.
Fabryka Narzędzi Skrawających "FENES" S.A. - 2017-09-01 - Siedlce (mazowieckie)
Komunikacja w języku angielskim z kontrahentami firmy. Sporządzanie ofert handlowych oraz zapytań, doradztwo handlowe i techniczne w zakresie sprzedaży produktów. Pozyskiwanie i utrzymywanie klientów.
VTL POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracownik odpowiada za identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu i docelowego produktu; prowadzi badania i gromadzi informacje rynkowe; planuje i wdraża strategie i metody promocji; zajmuje się organizowaniem i doskonaleniem procesu sprzedaży. Branża IT. Praca w przedziale czasowym 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2016-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Firma specjalizująca się w usługach ubezpieczeniowych oferuje staż absolwencki dla osób, które wiążą swój rozwój zawodowy z branżą finansowo - usługową. Staż absolwencki obejmuje szkolenia przygotowujące do pracy, po których osoba odbywająca staż rozpocznie obsługę klienta w zakresie podstawowym. Następnie po drugim etapie szkoleń uczestnik stażu rozpocznie obsługę klientów w zakresie doradztwa w wyborze produktów ubezpieczeniowych.Praca w Centrum Ubezpieczeń jest to praca w biurze, dla tych którzy lubią dynamicznie działać, preferują pracę, gdzie jest kontakt z klientami oraz dla tych którzy dodatkowo chcą być premiowani za aktywną pracę.
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Bolesławiec (dolnośląskie)
sporządzanie listy płac, sporządzanie dokumentów do ZUS i US, prowadzenie akt osobowych , prowadzenie ewidencji czasu pracy kierowców oraz pracowników biura, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, sporządzanie grafiku
BRACIAKTRANS ANDRZEJ KOT - 2017-12-07 - Zielona Góra (lubuskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą;s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi;v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-21 - Płock (mazowieckie)
gospodarka magazynowa
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
raportowanie i wnioskowanie o konkurencyjności reklamodawców w danej branży, tworzenie map stron zgodnych z protokołem Google Sitemaps, samodzielne wprowadzanie poprawek optymalizacyjnych na stronach klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
Administracja użytkownikami oraz rolami w systemach SAP. Przyznawanie i odbieranie dostępów. Administracja kont użytkowników.
THYSSENKRUPP GROUP SERVICES GDAŃSK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-15 - Gdańsk (pomorskie)
wykształcenie zawodowe, mile widziane doświadczenie, naprawy blacharskie.Naprawa aut osobowych
Waldemar Florkowski Mechanika Pojazdowa Blacharstwo Lakiernictwo, Naprawa silników - 2016-08-31 - Krotoszyn (wielkopolskie)
Podtrzymywanie długotrwałych kontaktów z klientami, utrzymywanie i rozwijanie dotychczasowej bazy klientów, sprzedaż.
P.H.U. "MARK" sp. z o.o. - 2016-04-05 - Brzesko (małopolskie)
Kierowanie pojazdami ciężarowymi, załadunek i rozładunek towaru. Wyjazdy na teren Europy Zachodniej i Wschodniej. Wynagorodzenie: podstawa + diety
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
prace ślusarskie, prace z elektronarzędziami, praca na gilotynie
kontakt przez PUP - 2017-10-05 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie ofert handlowych, utrzymywanie trwających relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, wspieranie sprzedaży produktów firmy, aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy.
TRADYCJA FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-30 - Nowy Sącz (małopolskie)
Realizacja planów sprzedaży, osiąganie stałego wzrostu sprzedaży, poprawa zyskowności na sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie działań konkurencji;praca od zaraz; wynagrodzenie 2800zł+ premia; jedna zmiana (8-16); kontakt e-mailowy z pracodawcą
Przetwórstwo Tworzyw Sztucznych Plast-Box S.A. - 2015-11-04 - Słupsk (pomorskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Jabłonowo (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, sprzedaż samochodów osobowych, prowadzenie rozmów handlowych, poznanie nowych obszarów handlowych, w których kluczową rolę odgrywać będzie znajomość języka
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Piaseczno (mazowieckie)
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało m.in.: Przygotowywanie ofert, Tworzenie bazy klientów, Realizowanie strategii sprzedaży usług hotelowych, Aktywne pozyskiwanie nowych klientów grupowych i biznesowych
SYMPOZJUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Kraków (małopolskie)
Organizowanie sposobów transportu do krajów wschodnich, organizowanie wstępnej współpracy z firmami transportowymi, negocjowanie cen i warunków dostaw.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Godzisz (mazowieckie)
Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów zleceń i list płac, deklaracje ZUS. Wymagania: wykształcenie min. średnie (rachunkowość/finanse), staż pracy min. 1 rok, znajomość rozliczeń z ZUS oraz Kodeksu Pracy. FOrma kontaktu z Pracodawcą: e-mail justyna (at) taxinfo.eu
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2016-01-21 - Wejherowo (pomorskie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2015-12-31 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- sprzedaż aparatów słuchowych znajdujących się w ofercie firmy,- doradztwo i dopasowywanie właściwych pomocy słuchowych dla pacjentów,- dbałość o ład i porządek w punkcie obsługi Klienta,- zewnętrzna promocja firmy
TJAUDIO Tomasz Kubiak - 2017-03-29 - Świdwin (zachodniopomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
weryfikacja i nadzór nad dokumentacją działu jakościsporządzanie raportów
SEUNG SAN IND.POLAND Spółka z o.o. - 2017-02-24 - Ustroń (śląskie)
obsługa ksiegowa podmiotów gospodarczych rozliczających sie na podst. KPiR i ryczałtu, dokonywanie ksiegowań w KPiR i ewidencji VAT, weryfikacja zapisów ksiegowych, sporządzanie wstępnych deklaracji PIT i VAT
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Wyszków (mazowieckie)