SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ORAZ E-COMMERCE(NR 2348) Bydgoszcz oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ORAZ E-COMMERCE(NR 2348)
Wynagrodzenie: od 2 900 PLN
Zakres obowiązków: Zakres obowiązków:- sprzedaż części zamiennych do AGD, obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zamówień, udzielanie odpowiedzi na telefoniczne oraz e-mailowe zapytania klientów, doradztwo techniczno-handlowe;- obsługa reklamacji (w tym zwrotów i wymian);- zarządzanie sklepem internetowym, nadzór nad jego poprawnym funkcjonowaniem, obsługa zamówień, wprowadzanie nowych produktów do sklepu, aktualizacja treści, optymalizacja SEORodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
Data publikacji: 2019-04-24
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:- sprzedaż części zamiennych do AGD, obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zamówień, udzielanie odpowiedzi na telefoniczne oraz e-mailowe zapytania klientów, doradztwo techniczno-handlowe;- obsługa reklamacji (w tym zwrotów i wymian);- zarządzanie sklepem internetowym, nadzór nad jego poprawnym funkcjonowaniem, obsługa zamówień, wprowadzanie nowych produktów do sklepu, aktualizacja treści, optymalizacja SEORodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony (praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ORAZ E-COMMERCE(NR 2348)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: organizator obsługi sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat.B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:- wykształcenie: średnie ogólnokształcące; średnie zawodowe; pomaturalne/policealne; wyższe;- języki obce: język angielski B1- umiejętności i uprawnienia: prawo jazdy kat. B;Inne wymagania:- wykształcenie min. średnie;- język angielski poziom B1 (średnio zaawansowany) lub wyższy;- doświadczenie handlowe;- znajomość specyfiki branży e-commerce;- mile widziana znajomość obsługi programów sprzedażowych (Insert GT SUBIEKT);- Staż pracy: powyżej 5 lat;
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Kościuszki 27b, 85-079 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV należy przesłać na adres e-mailowy: rekrutacja (at) prymusb2b.plUWAGA: w tytule wiadomości należy podać nazwę stanowiska!
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Kościuszki
Numer budynku pracodawcy: 27b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: organizator obsługi sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 24.04.2019
Oferta pracy ważna do: 29.04.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 24.04.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 24.04.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?12e52baf403bc24d4b57ee0c82d40fbb
Podobne oferty pracy
Poznanie struktury urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji rządowej zespolonej. Poznanie obowiązujących przepisów prawa.Pomoc przy: przygotowaniu projektów pism i opinii prawnych, prowadzeniu mediacji i poradnictwa konsumenckiego, prowadzeniu rejestrów. Poznanie instrukcji kancelaryjnej, sposobu prowadzenia ewidencji i procedury rozpatrywania skarg i wniosków. Poznanie zasad archiwizacji oraz prakryczne zastosowanie.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT INSPEKCJI HANDLOWEJ - 2016-07-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu rachunkowości lub finansów potwierdzone co najmniej kilkuletnim doświadczeniem na stanowisku księgowego; bardzo dobra znajomość aktualnych regulacji ZUS, ubezpieczeń społecznych oraz prawa podatkowego; bardzo dobra znajomość programu PŁATNIK; bardzo dobra znajomość programów z rodziny Insert: Rewizor GT, Gratyfikant; znajomość regulacji dotyczących stowarzyszeń oraz OPP; odpowiedzialność, skrupulatność, rzeczowość i uczciwość; dobry poziom komunikacji interpersonalnej; odporność na stres; dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych. Charakterystyka pracy: prowadzenie zgodnie z polityką stowarzyszenia dokumentacji księgowej; dostosowywanie systemu księgowego stowarzyszenia do aktualnych wymogów prawnych; opracowywanie i modyfikowanie planu kont; kontrolowanie, dekretowanie i wprowadzanie danych do systemu księgowego; naliczanie wynagrodzeń zgodnie z regulaminem stowarzyszenia; sprządzanie deklaracji ZUS, PIT; sporządzanie teczek osobowych; nadzorowanie płatności; przygotowanie rocznego sprawozdania finansowego oraz innych niestandardowych raportów na życzenie zarządu; organizacja, koordynacja, monitorowanie i nadzór nad wszystkimi księgowymi oraz płacowo-kadrowymi aspektami działalności stowarzyszenia; wspieranie kluczowych decyzji dotyczących działalności stowarzyszenia poprzez dostarczanie zarządowi aktualnej rzetelnej informacji o stanie finansowym. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mail: sekretariat (at) sord.rybnik.pl
STOWARZYSZENIE OŚWIATOWE RODZICE-DZIECIOM - 2017-08-04 - Rybnik (śląskie)
Obsługa urządzeń pakujących, obsługa szczotkarek, wtryskarek, maszyn do produkcji mopu sznurowego, parowanie ręczne.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Łódź (łódzkie)
obsługa klienta, administracja magazynowa, obsługa kasy fiskalnej, do podstawy wynagordzenia doliczana jest premia
INSBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Wolsztyn - 2019-03-07 - Wolsztyn (wielkopolskie)
prowadzenie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne), nadzorowanie wykonania wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych, szkoleń BHP
IGD Sp. z o.o. - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
realizacja zleceń NFZ, prowadzenie dokumentacji, raportów kasowych, obsługa kasy fiskalnej
M&J Corporation sp. z o.o. - 2017-09-05 - Chorzów (śląskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy;Jedna zmiana, umowa na czas określony.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie gospodarki wodno - ściekowej, odpadów stałych, wprowadzania gazów i płynów do powietrza, odczynników chemicznych. Współpraca przy nadzorze i koordynacji eksploatacji sieci wod - kan. współpraca przy nadzorze i koordynacji zadań inwestycyjnych. Prowadzenie spraw związanych z obowiązkami wynikającymi z Prawa Wodnego i Prawa Ochrony Środowiska. Prowadzenie procedur przetargowych.Proponowane wynagrodzenie: od 2500 zł do 3000 zł brutto, po okresie próbnym zwiększenie wynagrodzenia.
Hydro-Tech Sp. z o.o. - 2018-09-25 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
specjalista do spraw sprzedaży ze znajomością obsługi komputera,drukarki fiskalnej
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Wieliczka (małopolskie)
- PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ (AKTA OSOBOWE, KARTY WYNAGRODZEŃ, EWIDENCJA CZASU PRACY)- SPORZĄDZANIE UMÓW O PRACĘ, WYDAWANIE ŚWIADECTW PRACY- SPORZĄDZANIE LIST PŁAC- SPORZĄDZANIE DEKLARACJI DO ZUS, US, GUS
REMZEL - ZAKŁAD REMONTOWY SP. Z O.O. - 2018-06-11 - Rzeszów (podkarpackie)
pomoc w przygotowywaniu produktów i półprodutków spożywczych,pomoc w przygotowywaniu potraw z zachowaniem zasad higieny,dbałość o właściwy stan techniczny i sanitarny urządzeń i sprzętów kuchennych, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy
Pietraszówka Witold Brzozowski - 2018-01-27 - Pietrasze (warmińsko-mazurskie)
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów w języku rumuńskim, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
Pakowanie i kompletowanie wyrobów medycznych (laboratoryjnych), dbałość o porzadek w miejscu pracy, przestrzeganie zasad BHP.Praca od pon-pt w systemie 2-zmianowym w godz.6-14/14-22.Wynagrodzenie 2,100 brutto + premie
"MEDLAB-PRODUCTS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Raszyn (mazowieckie)
transport międzynarodowy
F.H.U. Ren-Trans Jerzy Śledziowski - 2016-12-02 - Podłęże (małopolskie)
Sprzedaż produktów wyposażenia łazienek ( armatura, ceramika, płytki ceramiczne ). Przygotowanie wizualizacji projektowej w programie Cad Decor.
AGA Zbigniew Sadowski Sp.J. - 2019-03-04 - Białystok (podlaskie)
-aktywne pozyskiwanie nowych Klientów zainteresowanych usługami HR;-budowanie długotrwałych relacji z pozyskanymi klientami;-stały monitoring rynku z rozpoznaniem jego potrzeb;-realizacja założonych celów;-praca na wewnętrznym systemie CRM,- raportowanie wykonanych działań.
KONO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2019-05-20 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników. Wprowadzanie do systemu kart akordowych pracowników.
Wólczanka Shirts Manufactoring Sp. z o.o. - 2017-10-30 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Przygotowywanie ofert handlowych
FINOW POLSKA Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Współpraca z bankami, nadzorowanie spraw bankowych, dokonywanie platności, księgowanie f-r transportowych, za zakup paliwa i materialow, f-r płatnych gotówką oraz kartą Visa i Amex. Księgowanie i nadzorowanie spraw związanych z ZFŚS. Rozliczanie i księgowanie kosztów podróży służbowych.Pierwsza umowa n aokres próbny. Wynagrodzenie 2800 brutto do negocjacji w zależności od posiadanych kompetencji.
Gerresheimer Bolesławiec S.A. - 2016-08-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
produkcja drzwi drewnianych
F.P.H.U.- Stanisław Węgrzyn - 2016-07-27 - Wola Mielecka (podkarpackie)
Wystawianie faktur sprzedażowych, organizacja transportu przesyłek, organizowanie spedycji.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Suchodoły (lubelskie)
praca w biurze, ewidencja dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Marki (mazowieckie)
Obsługa urządzeń laboratoryjnych
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Żabno (małopolskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, przyjmowaniei układanie towaru, dbanie o prawidłową ekspozycję towaru, metkowanie przyjętego towaru, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Tarnów (małopolskie)
Planowanie, zarządzanie, koordynowanie, nadzorowanie i realizowanie projektów. Tworzenie standardów, procedur i wzorów dokumentacji projektowej; analizowanie i stosowanie przepisów prawa i zasad realizacji projektu; monitorowanie i koordynowanie realizacji zadań projektowych
Centrum Inicjatyw Lokalnych - 2016-07-19 - Zawiercie (śląskie)
Specjalista mechanik
EXPERT Roczniak Paweł - 2015-11-25 - Tarnów (małopolskie)
Specjalista ds. obsługi klienta/fakturzysta. Reklamacje, przyjęcia i zwroty towarów, inwentaryzacje, obsługa systemu ratalnego, kontrola dokumentów przyjęć. Wymagane wykształcenie min. średnie, dokładność, sumienność, dobra organizacja pracy, obsługa komputera. Tel. 692 442 095 Bogdan Łankowski
"JABOT" LUCYNA ŁANKOWSKA, BOGDAN ŁANKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-20 - Sulęcin (lubuskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych sporządzenie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-11-28 - Złotoryja (dolnośląskie)
- obsługa klientów- uzupełnianie stanów magazynowych
kontakt przez PUP - 2019-05-02 - Łódź (łódzkie)