SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU RUMUŃSKIM (NR REF. S/RO/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU RUMUŃSKIM (NR REF. S/RO/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Wynagrodzenie: od 5 500 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa telefoniczna obsługa klientów w języku rumuńskim, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
Data publikacji: 2019-02-25
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa telefoniczna obsługa klientów w języku rumuńskim, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premie: 1500-2000 zł netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU RUMUŃSKIM (NR REF. S/RO/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.03.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rumuński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie, bardzo dobra znajomość języka rumuńskiego, dobra znajomość języka polskiego lub angielskiego, mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub sprzedaży będzie atutem, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność, poprawność i płynność językowa oraz nastawienie na potrzeby klienta, profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, swobodne posługiwanie się komputerem, sumienność, odpowiedzialność. Obowiązki: kompleksowa telefoniczna obsługa klientów w języku rumuńskim, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie systemem zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy.[Sposób aplikowania: rekrutacja (at) hrsystems.pl, z dopiskiem: "S/RO/2019", telefonicznie: 22 243 33 07]
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Po ustaleniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 25.02.2019
Oferta pracy ważna do: 05.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie ofert, fakturowanie, utrzymywanie kontaktów z klientami
Jolanta Marjańska BEPPE - 2017-08-11 - Zawiercie (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 8-16
FACH PAK Sławomir Budrewicz - 2017-10-31 - Słupsk (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
-udziału w działaniach zespołu niezbędnych do terminowej koordynacji międzynarodowych oddelegowań (m.in. przygotowywanie umów delegacji, obliczanie pakietu wynagrodzeń i dokładna rejestracja danych w HR2U). -zapewnienie wsparcia oraz udzielanie terminowych i dokładnych odpowiedzi na zapytania oddelegowanych pracowników -dokładne obliczenia i aktualizacje pakietów wynagrodzeń dla oddelegowanych pracowników; rejestracja zmian wynagrodzeń w HR2U zapewniająca aktualność i dokładność danych -dzielenie się wiedzą z kolegami przez tworzenie, przeglądanie, zmianę i aktualizację instrukcji obsługi, materiałów i narzędzi szkoleniowych w celu zapewnienia ich jakości i kompletności dla wszystkich krajów i procesów-monitorowanie i analizowanie kluczowych wskaźnikówwydajności dla procesów w celu zwiększenia efektywności iskuteczności procesów związanych z oddelegowaniamimiędzynarodowymi-przygotowywanie dokumentów związanych z oddelegowaniamimiędzynarodowymi w sposób dokładny i w terminie-przygotowywanie regularnych raportów dot. oddelegowańmiędzynarodowych oraz innych pilnych raportów i symulacjikosztów dla nowych i bieżących oddelegowań-wspieranie globalnych procesów oraz działań dot. oddelegowańmiędzynarodowych; koordynowanie i monitorowanie zadań dot.czynności transferowych między zaangażowanymi stronami w oparciu o zasady i praktyki PMI; utrzymywanie stałego kontaktu z zaangażowanymi stronami na wszystkich etapach relokacji
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Kraków (małopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganiaprzepisów BHP na budowie Elektrowni Opole - sporządzanie IBWR, OR iinnych dokumentów - zgłaszanie (nowych) pracowników na szkoleniabhp, sporządzać pozwolenia na prace na budowie, kontakt ze służbamiBHP z bezpośredniego nadzoru, praca w godz. 7-15
Roko Sp.z o.o - 2016-03-10 - Brzezie (opolskie)
Doradztwo branżowe, pozyskiwanie klientów, rozprowadzanie towaru
kontakt przez PUP - 2017-12-06 - Zambrów (podlaskie)
obsługa koparki kołowej oraz minikoparki, dbanie o sprzęt, wykonywanie podstawowych napraw
F.H.U. BESKID-BRUK Paweł Kłoptocz - 2017-06-16 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami, pozyskiwanie nowych kontrahentów, realizacja planów sprzedaży
LUBET MAŁGORZATA MOCNA - 2018-01-26 - Błaszki (łódzkie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-02 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż do klientów przez tel. z leadów i zapytań na platformach: Alibaba, MakePolo, Made - in - China, DHGate, Global Sources, poszukiwanie klientów, tworzenie ofert, zestawień, raportów, kontakt telefoniczny oraz follow up tel. lub emailowy z klientem i z partnerami spoza Polski w celu doprowadzenia do sprzedaży produktów.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Wołomin (mazowieckie)
naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac pracowników. rozliczanie czasu pracy. przygotowywanie umów oraz zaświadczeń. prowadzenie ewidencji kadrowej.
ILPEA Sp. z o. o. - 2016-02-15 - Chełstówek (dolnośląskie)
-
FUTURE LED DESIGN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Kaliska Kościerskie (pomorskie)
Obsługa stron internetowych, obsługa sklepów internetowych, marketing internetowy, obsługa stron social media, tworzenie stron
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Jaworzno (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Sierpc (mazowieckie)
Specjalista ds. obsługi klienta zajmuje się obsługą pasażerów linii lotniczej Qatar Airways, udziela im wsparcia i niezbędnych informacji. Zajmuje się także przygotowywaniem biletów, ich aktywną sprzedażą, rezerwacjami, oraz anulowaniem podróży. Na bieżąco wprowadza niezbędne zmiany do systemu Amadeus. Obsługuje pasażerów w języku angielskim, oraz w co najmniej jednym innym języku (w zależności od przypisanego rynku). Jest zobowiązany do podnoszenia i aktualizowania swojej wiedzy na bieżąco, zgodnie z wytycznymi i procedurami. Umowa na czas określony, po okresie pół roku w momencie kiedy pracownik uzyskał pozytywną ocenę od Kieronika Centrum Kontaktu z Klientem umowa na czas nieokreślony.Trzy zmiany: Od 08:45 do 17:00; 09:45 di 18:00; 10:45 do 19:00.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
praca na rzecz agencji zatrudnienia, prowadzenie rekrutacji i personelu, rozmów kwalifikacyjnych, pomoc w adaptacji pracowników do pracy, pomoc w poszukiwaniu miejsc pracypraca na umowę na czas okreslony, praca na jedną zmianę od 9.00 do 17.00oferta dostepna w sali E
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta, sprzedaż i zamawianie towaru
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Znajomość nowoczesnych technologii uprawy i agrotechniki wierzby energetycznej
"EWAPOL" Ewa Czarnowska - 2015-12-15 - Gnieżdżewo (pomorskie)
Regularne przygotowywanie raportów dotyczących analiz biznesowych w oparciu o obowiązkki poszczególnych departamentów i planów pracy. Tłumaczenie na język chiński dokumentów, raportów oraz tłumaczenie symultaniczne w związku z realizacją w/w zadań. Nadzorowanie kluczowych projektów operacyjnych Liugong Dressta Machinery Sp.z o.o. w oparciu o wzorce korporacji chińskich w ścisłej współpracy z jednostką dominującą: Guangxi LiuGong Machinery, Liuzhou - Chiny.
kontakt przez PUP - 2019-02-21 - Stalowa Wola (podkarpackie)
wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym, naliczanie wynagrodzeń dla pracowników i zleceniobiorców, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, obsługa kadrowa przydzielonych firm, kontakt z klientami firmy
Biuro Rachunkowe ANNA Anna Klepacka - 2018-12-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie małej firmy, prace biurowe, księgowanie dokumentów, naliczanie wynagrodzeń, ZUS
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MONOBET MARIAN ANDRZEJEWSKI - 2016-02-15 - Bobrowniki (kujawsko-pomorskie)
sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi; dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci; zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian; identyfikowanie potrzeb klienta.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kargowa (lubuskie)
zapewnienie szkolenia wstępnego wszystkim operatorom produkcyjnymi rozwój tematyki szkoleń - teoria, praktyka, tworzenie harmonogramu szkolenia dla trenerki, nadzór nad pracą trenerów, przygotowywanie , nadzorowanie tematyki szkoleniowej, opracowywanie planu szkoleń dodatkowych, raportowanie statusu przeszkolenia osób. Lokalizacja miejsc pracy: Bielsko-Biała oraz Mazańcowice 1049. Praca w godzinach 8-16.
"HUTCHINSON POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
analiza potrzeb edukacyjnych, opracowywanie planów, zakresu i tematyki szkoleń, organizacja szkoleń od strony merytorycznej i logistycznej, nawiązywanie współpracy z trenerami, firmami szkoleniowymi, monitoring, sporządzanie raportów z przebiegu szkoleń oraz prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, współpraca z klientami chińskimi
HUAWEN EDUCATION SCIENCE & TECHNOLOGY SP. Z O.O. - 2019-01-11 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
produkcja okien
CDM Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-09-01 - Suwałki (podlaskie)
DAY&NIGHT TO RZESZOWSKI MAGAZYN LIFESTYLE’OWY, KTÓRY JAKO MARKA NA RZESZOWSKIEJ MAPIE DZIAŁA JUŻ OD DZIEWIĘCIU LAT. CHCESZ DOŁĄCZYĆ DO NASZEGO ZESPOŁU? POSZUKUJEMY OSOBY NA STANOWISKO: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY REKLAM.OFERUJEMY PRACĘ NA SAMODZIELNYM STANOWISKU W KREATYWNYM ZESPOLE. ZAKRES OBOWIĄZKÓW TO GŁÓWNIE AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTA, SPRZEDAŻ POWIERZCHNI REKLAMOWYCH ORAZ USŁUG MARKETINGOWYCH.PROSIMY O PRZESŁANIE CV ORAZ LISTU MOTYWACYJNEGO NA ADRES: REKRUTACJA (at) DAYANDNIGHT.PL Z DOPISKIEM: REKRUTACJA W TYTULE. NA ZGŁOSZENIA CZEKAMY DO 15 LUTEGO 2018 R.
"MEDIA SHOW" ROBERT WRÓBEL - 2018-01-12 - Rzeszów (podkarpackie)
analiza danych dotyczących działalności spółki, przygotowywanie raportów, kontakt z zagranicznymi klientami, zarządzanie wewnętrznymi bazami danych
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa obecnych klientów, pozyskiwanie nowych klientów, tworzenie i negocjacja ofert
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-12-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)