SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY NA RYNKU CHIŃSKIM Kędzierzyn-Koźle oferta pracy Tongli Import-Export Sp. z o.o.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY NA RYNKU CHIŃSKIM

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Kontakt z klientem , który się znajduje na terenie Chin

Data publikacji: 2019-12-27

Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

Pracodawca: Tongli Import-Export Sp. z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Mostowa 30A, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Kontakt z klientem , który się znajduje na terenie Chin

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY NA RYNKU CHIŃSKIM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020

Data zakończenia pracy: 28.02.2023

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
chiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Preferowane wyk. średnie, umiejętność negocjacji, umiejętność kontaktu z chińskim klientem, umiejętności sprzedażowe, certyfikat językowy HSK5Praca pon.-pt. 8-16 tej

Nazwa pracodawcy: Tongli Import-Export Sp. z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

Adres pracodawcy:
Mostowa 30A, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: opolskie

Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski

Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle

Ulica pracodawcy: Mostowa

Numer budynku pracodawcy: 30A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 27.12.2019

Oferta pracy ważna do: 28.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 27.12.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 27.12.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?102913d246d062d8a26b1edf5035d624

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA - od 2 500 PLN

Prowadzenie procesu przygotowywania oferty zgodnie z procedurami firmy i zasadami rynku. Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych. Wysyłanie zapytań ofertowych. Analiza ofert i sporządzanie zestawień. Prowadzenie i uczestniczenie we wstępnych negocjacjach techniczno - handlowych. Kalkulacja kosztów pośrednich projektu. kompleksowe scalanie wyceny całego projektu i opracowywanie budżetu.
Bildau & Bussmann Polska Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 800 PLN

wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA (JĘZYK NIEMIECKI, SP/DE/2019) K/M - od 5 500 PLN

- bieżąca obsługa klientów z rynku niemieckiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-09-24 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

Obsługa klienta sklepu meblowego, dbałość o wizerunek firmy, sprzedaż mebli zgodnie z polityką firmy.
MEBLODEX-BIS PIOTR KWIATKOWSKI - 2017-04-05 - Suchedniów (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 800 PLN

Prowadzenie postępowań przetargowych oraz zamówień publicznych powyżej 30 tyś. euro zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. - 2015-11-23 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA ZAMÓWIENIAMI - do 7 700 PLN

Uczestniczenie w tworzeniu departamentu Wsparcia Sprzedarzy.Wsparcie przenoszenia procesów z Hamburga.Zarządzanie zamówieniami z Europy (wymagany język angielski i duński)Nadzorowanie zamówień sprzedażowych w oprogramowaniu SAPZarządzanie dostępnością materiałów dla zamówień klientów.Miejsce pracy: ul. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 69, 50-019 Wrocław, tel.: 668834264Forma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas okreslony tj od 08.2019-08.2020Praca w godzinach od 8-16
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. UMÓW - od 2 000 PLN

- Opracowywanie umów handlowych pomiędzy spółkami na dostawy i usługi w ramach realizowanych kontrahentów przez pracodawcę.- Wynagrodzenie: min. 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku: Prawo lub Administracja. Mile widziane doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. umów. Wymagana znajomość kodeksu pracy, kodeksu cywilnego, prawa budowlanego. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt osobisty (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: katarzyna.kruczek (at) famak.com.pl lub dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą na adres (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice).
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. NALEŻNOŚCI - od 4 000 PLN

Usługi bankowe w zakresie zarządzania należnościami. Kontakt z zespołami hiszpańskojęzycznymi, portugalskojęzycznymi, anglojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (CUSTOMER CONTACT SPECJALIST) - od 4 200 PLN

Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków Cathay Pacific przez efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów i monitorowanie swojej pracy
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z J. NIEMIECKI (O) - od 2 500 PLN

obsługa klientów w języku niemieckim zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie, odpowiedzialność za przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych, uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2019-09-20 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO - od 2 250 PLN

upowszechnianie informacji o prowadzonych działanach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych, koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, nadzorowanie i ocena efektywności przprowadzonych szoleń, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-08-10 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - od 2 250 PLN

- przygotowywanie dokumentacji kadrowej pracowników- realizowanie procesów płacowych tj. naliczanie wynagrodzeń, świadczeń z tytułu choroby i macierzyństwa, rozliczanie umów cywilno-prawnych w celu zapewnienia ich terminowości i zgodności z przepisami prawa- sporządzanie deklaracji do instytucji zewnetrznych: ZUS, US, PFRON w celu zapewnienia prawidłowego procesu kadrowo-płacowego- przygotowywanie raportów i danych kadrowo-płacowych dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych- równoważy system czasu pracy
BUSINESS SUPPORT SOLUTION S.A. - 2019-10-18 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS PROMOCJI I REKLAMY - od 2 500 PLN

Opracowywanie planów promocji spektakli, składanie propozycji przygotowywania materiałów reklamowych i promocyjnych, prowadzenie archiwum materiałów reklamowych itp.I zmiana (sporadycznie praca w dni wolne).Wynagrodzenie od 2500 zł brutto
Teatr im. Aleksandra Sewruka w Elblągu - 2018-10-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - od 2 500 PLN

obsługa sekretariatu , praca na narzędziach CRM
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Kraków (małopolskie)

STARSZY REFERENT - od 2 780 PLN

- udział w procesie planowania działalności bieżącej i rozliczeniowej w ramach planowania rocznego i kwartalnego;- udział w przygotowaniu przedsięwzięć dotyczących szkolenia operacyjno-taktycznego;- udział w opracowaniu i prowadzeniu - we współpracy z szefami komórek wewnętrznych Brygady - dokumentacji planowania i rozliczania działalności bieżącej w zakresie określonym rozkazem Dowódcy Brygady, zgodnie z wymogami instrukcyjny na podstawie obowiązujących dokumentów normatywnych;- udział w prowadzeniu obowiązującej ewidencji i sprawozdawczości - w obszarze odpowiedzialności Sekcji Operacyjnej (S-3);- udział w opracowaniu dokumentacji planistycznej z zakresu GMIB;- udział w opracowaniu rozkazów Brygady oraz meldunków w części dotyczącej GMiB;- udział w opracowaniu dokumentacji szkolenia uzupełniającego kadry;- udział w opracowywaniu i aktualizacji "Regulaminu Systemu Kontroli Zarządczej 1 PBOT" oraz szkoleń z zakresu funkcjonowania kontroli zarządczej;- realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prawidłowe wykorzystanie przyznanych uprawnień.
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2019-09-30 - Białystok (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI PODATKOWEJ - 997,4 PLN

ksiegowanie, dekretowanie dokumentów ksiegowych, sporządzanie raportów, pism , naliczanie wynagrodzeń
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Podmokle Małe (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 500 PLN

Prowadzenie akt osobowych Administracja dokumentów pracowniczychTworzenie oświadczeń o powierzeniu pracyRejestracja pracowników do wewnętrznego systemuKoordynowanie poprawności zatrudnienia obcokrajowcówKomunikacja z pracownikami w języku ukraińskimMiejsce wykonywania pracy: Łódź i województwo łódzkie
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI SIECI ZEWNETRZNEJ - od 1 850 PLN

Rozwój sieci agencyjnej banku oraz jej obsługa, realizacja planów sprzedazowych, przeprowadzanie szkoleń produktowych w podległej sieci agencyjnej, dbałośc o dobra jakość dokumentacji kredytowej i jkość portfela kredytowego. Konieczność posiadania własnego samochodu. Oosby komunikatywne, zaangazowane, samodzielne z inicjatywą
PLUS BANK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-15 - Częstochowa (śląskie)

SPECJALISTA DS. RYNKU PRACY - od 2 100 PLN

Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-05-02 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW WYNAGRODZEŃ - od 2 800 PLN

Wykształcenie: średnie lub wyższe; mile widziana specjalność kadry i płace; min. 2 lata doświadczenia; mile widziana obsługa programu OPTIMA; zakres obowiązków: naliczanie list płac (wynagrodzenie urlopowe, chorobowe, ekwiwalent za urlop, odprawy, rozliczanie czasu pracy, obliczanie dodatku za nadgodziny itd.), prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie deklaracjiZUS, PFRON, sprawozdania GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ - 2017-09-27 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY-1826/16 - 2 500 - 4 000 PLN

Pozyskiwanie klientów biznesowych. Reprezentowanie firmy na podległym terenie.
ONEFONE SA - 2016-12-29 - Namysłów (opolskie)

PRACOWNIK KANCELARYJNY - od 1 650 PLN

przyjmowanie korespondencji oraz przesyłek, bieżący kontakt z klientami zagranicznymi i krajowymi, porządkowanie akt zgodnie z wymogami instrukcji kancelaryjnej, organizacja prawidłowego obiegu dokumentów, wysyłanie korespondencji oraz przesyłek, organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP, ochrony ppoż, ochrony środowiska i wymaganiami ergonomii
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 775 PLN

Przyjmowanie, koordynacja oraz realizacja zamówień (współpraca z klientami i działem handlowym w zakresie zamówień)Nadzór nad realizacją zamówieńBudowanie odpowiedniego wizerunku firmy podczas kontaktu z klientami Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biuraPrzygotowywanie, prowadzenie oraz nadzór dokumentacji, raportów oraz bieżącej korespondencji firmyDbanie o właściwy obieg dokumentów, archiwizacja dokumentówWykonywanie innych zleconych prac administracyjnychStała współpraca i wsparcie innych działów firmy
GOLDEN LINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA SERWISOWY PRECYZYJNYCH URZĄDZEŃ POMIAROWYCH DLA GEODEZJI I BUDOWNICTWA - ELEKTRONIK - od 2 000 PLN

- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2018-04-16 - Lębork (pomorskie)

SPECJALISTA - od 2 030 PLN

Realizacja spraw związanych z gospodarką remontowo-inwestycyjną oraz gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.1) Przeprowadzanie przeglądów obiektów budowlanych;2) koordynowanie i inicjowanie przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji;3) inicjowanie opracowywania planu inwestycji i planu remontowego stosownie do przyznanego limitu;4) inicjowanie prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie inwestycji i remontów;5) koordynowanie, inicjowanie, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane;6) koordynowanie, inicjowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;7) koordynowanie robót budowlanych realizowanych na terenie jednostki;8) koordynowanie, inicjowanie i dokonywanie odbiorów częściowych oraz końcowych robót budowlanych;9) inicjowanie opracowywania planu remontowego zgłoszonych potrzeb realizowanych przez warsztaty jednostki;10) koordynowanie i inicjowanie przeprowadzania konserwacji budynków, budowli i wyposażenia;11) koordynowanie i inicjowanie usuwania awarii i usterek budynków, budowli i wyposażenia;12) koordynowanie i inicjowanie prowadzenia przeglądów, konserwacji urządzeń zainstalowanych w budynkach i budowlach oraz sieci;13) rozliczanie prac remontowych realizowanych przez rzemieślników;14) inicjowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do realizacji zadań związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników;15) inicjowanie prowadzenia gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników;16) sprawowanie nadzoru nad realizacją usług związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników warsztatów.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2017-08-18 - Legionowo (mazowieckie)


Wybierz powiat