SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY NA RYNKU CHIŃSKIM Kędzierzyn-Koźle oferta pracy Tongli Import-Export Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY NA RYNKU CHIŃSKIM
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Kontakt z klientem , który się znajduje na terenie Chin
Data publikacji: 2019-12-27
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Pracodawca: Tongli Import-Export Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Mostowa 30A, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontakt z klientem , który się znajduje na terenie Chin
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY NA RYNKU CHIŃSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kędzierzyn-Koźle
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Data zakończenia pracy: 28.02.2023
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
chiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Preferowane wyk. średnie, umiejętność negocjacji, umiejętność kontaktu z chińskim klientem, umiejętności sprzedażowe, certyfikat językowy HSK5Praca pon.-pt. 8-16 tej
Nazwa pracodawcy: Tongli Import-Export Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Adres pracodawcy:
Mostowa 30A, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: kędzierzyńsko-kozielski
Gmina pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kędzierzyn-Koźle
Ulica pracodawcy: Mostowa
Numer budynku pracodawcy: 30A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 27.12.2019
Oferta pracy ważna do: 28.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 27.12.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.12.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?102913d246d062d8a26b1edf5035d624
Podobne oferty pracy
Prowadzenie procesu przygotowywania oferty zgodnie z procedurami firmy i zasadami rynku. Analizowanie dokumentacji i wymagań technicznych. Wysyłanie zapytań ofertowych. Analiza ofert i sporządzanie zestawień. Prowadzenie i uczestniczenie we wstępnych negocjacjach techniczno - handlowych. Kalkulacja kosztów pośrednich projektu. kompleksowe scalanie wyceny całego projektu i opracowywanie budżetu.
Bildau & Bussmann Polska Sp. z o.o. - 2018-05-18 - Płock (mazowieckie)
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Sosnowiec (śląskie)
- bieżąca obsługa klientów z rynku niemieckiego- promowanie produktów - dbanie o relację z klientami - kształtowanie dobrego wizerunku firmy - pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb - administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-09-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta sklepu meblowego, dbałość o wizerunek firmy, sprzedaż mebli zgodnie z polityką firmy.
MEBLODEX-BIS PIOTR KWIATKOWSKI - 2017-04-05 - Suchedniów (świętokrzyskie)
Prowadzenie postępowań przetargowych oraz zamówień publicznych powyżej 30 tyś. euro zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Agencja Rozwoju Regionalnego w Częstochowie S.A. - 2015-11-23 - Częstochowa (śląskie)
Uczestniczenie w tworzeniu departamentu Wsparcia Sprzedarzy.Wsparcie przenoszenia procesów z Hamburga.Zarządzanie zamówieniami z Europy (wymagany język angielski i duński)Nadzorowanie zamówień sprzedażowych w oprogramowaniu SAPZarządzanie dostępnością materiałów dla zamówień klientów.Miejsce pracy: ul. MARSZAŁKA JÓZEFA PIŁSUDSKIEGO 69, 50-019 Wrocław, tel.: 668834264Forma zawarcia umowy: umowa o pracę na czas okreslony tj od 08.2019-08.2020Praca w godzinach od 8-16
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Wrocław (dolnośląskie)
- Opracowywanie umów handlowych pomiędzy spółkami na dostawy i usługi w ramach realizowanych kontrahentów przez pracodawcę.- Wynagrodzenie: min. 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku: Prawo lub Administracja. Mile widziane doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. umów. Wymagana znajomość kodeksu pracy, kodeksu cywilnego, prawa budowlanego. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt osobisty (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: katarzyna.kruczek (at) famak.com.pl lub dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą na adres (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice).
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
Usługi bankowe w zakresie zarządzania należnościami. Kontakt z zespołami hiszpańskojęzycznymi, portugalskojęzycznymi, anglojęzycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Łódź (łódzkie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków Cathay Pacific przez efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów i monitorowanie swojej pracy
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów w języku niemieckim zgodnie ze standardami przyjętymi w firmie, odpowiedzialność za przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń telefonicznych i mailowych, uzupełnianie danych w wewnętrznej bazie, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy
GASTAMO JOB SERVICE KAMIL KMIECIK - 2019-09-20 - Tarnów (małopolskie)
upowszechnianie informacji o prowadzonych działanach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych, koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, nadzorowanie i ocena efektywności przprowadzonych szoleń, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-08-10 - Poznań (wielkopolskie)
- przygotowywanie dokumentacji kadrowej pracowników- realizowanie procesów płacowych tj. naliczanie wynagrodzeń, świadczeń z tytułu choroby i macierzyństwa, rozliczanie umów cywilno-prawnych w celu zapewnienia ich terminowości i zgodności z przepisami prawa- sporządzanie deklaracji do instytucji zewnetrznych: ZUS, US, PFRON w celu zapewnienia prawidłowego procesu kadrowo-płacowego- przygotowywanie raportów i danych kadrowo-płacowych dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych- równoważy system czasu pracy
BUSINESS SUPPORT SOLUTION S.A. - 2019-10-18 - Łódź (łódzkie)
j.w.
LINETECH Sp. z o.o. S.K.A. - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
Opracowywanie planów promocji spektakli, składanie propozycji przygotowywania materiałów reklamowych i promocyjnych, prowadzenie archiwum materiałów reklamowych itp.I zmiana (sporadycznie praca w dni wolne).Wynagrodzenie od 2500 zł brutto
Teatr im. Aleksandra Sewruka w Elblągu - 2018-10-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa sekretariatu , praca na narzędziach CRM
kontakt przez PUP - 2017-10-31 - Kraków (małopolskie)
- udział w procesie planowania działalności bieżącej i rozliczeniowej w ramach planowania rocznego i kwartalnego;- udział w przygotowaniu przedsięwzięć dotyczących szkolenia operacyjno-taktycznego;- udział w opracowaniu i prowadzeniu - we współpracy z szefami komórek wewnętrznych Brygady - dokumentacji planowania i rozliczania działalności bieżącej w zakresie określonym rozkazem Dowódcy Brygady, zgodnie z wymogami instrukcyjny na podstawie obowiązujących dokumentów normatywnych;- udział w prowadzeniu obowiązującej ewidencji i sprawozdawczości - w obszarze odpowiedzialności Sekcji Operacyjnej (S-3);- udział w opracowaniu dokumentacji planistycznej z zakresu GMIB;- udział w opracowaniu rozkazów Brygady oraz meldunków w części dotyczącej GMiB;- udział w opracowaniu dokumentacji szkolenia uzupełniającego kadry;- udział w opracowywaniu i aktualizacji "Regulaminu Systemu Kontroli Zarządczej 1 PBOT" oraz szkoleń z zakresu funkcjonowania kontroli zarządczej;- realizację powierzonych zadań zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz prawidłowe wykorzystanie przyznanych uprawnień.
1 PODLASKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ W BIAŁYMSTOKU - 2019-09-30 - Białystok (podlaskie)
ksiegowanie, dekretowanie dokumentów ksiegowych, sporządzanie raportów, pism , naliczanie wynagrodzeń
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Podmokle Małe (lubuskie)
Prowadzenie akt osobowych Administracja dokumentów pracowniczychTworzenie oświadczeń o powierzeniu pracyRejestracja pracowników do wewnętrznego systemuKoordynowanie poprawności zatrudnienia obcokrajowcówKomunikacja z pracownikami w języku ukraińskimMiejsce wykonywania pracy: Łódź i województwo łódzkie
kontakt przez PUP - 2018-12-18 - Łódź (łódzkie)
Rozwój sieci agencyjnej banku oraz jej obsługa, realizacja planów sprzedazowych, przeprowadzanie szkoleń produktowych w podległej sieci agencyjnej, dbałośc o dobra jakość dokumentacji kredytowej i jkość portfela kredytowego. Konieczność posiadania własnego samochodu. Oosby komunikatywne, zaangazowane, samodzielne z inicjatywą
PLUS BANK SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-15 - Częstochowa (śląskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-05-02 - Łódź (łódzkie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; mile widziana specjalność kadry i płace; min. 2 lata doświadczenia; mile widziana obsługa programu OPTIMA; zakres obowiązków: naliczanie list płac (wynagrodzenie urlopowe, chorobowe, ekwiwalent za urlop, odprawy, rozliczanie czasu pracy, obliczanie dodatku za nadgodziny itd.), prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie deklaracjiZUS, PFRON, sprawozdania GUS; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ - 2017-09-27 - Gliwice (śląskie)
Pozyskiwanie klientów biznesowych. Reprezentowanie firmy na podległym terenie.
ONEFONE SA - 2016-12-29 - Namysłów (opolskie)
jw.
SALES FOR - Krzysztof Matyja - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie korespondencji oraz przesyłek, bieżący kontakt z klientami zagranicznymi i krajowymi, porządkowanie akt zgodnie z wymogami instrukcji kancelaryjnej, organizacja prawidłowego obiegu dokumentów, wysyłanie korespondencji oraz przesyłek, organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP, ochrony ppoż, ochrony środowiska i wymaganiami ergonomii
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Rzeszów (podkarpackie)
Przyjmowanie, koordynacja oraz realizacja zamówień (współpraca z klientami i działem handlowym w zakresie zamówień)Nadzór nad realizacją zamówieńBudowanie odpowiedniego wizerunku firmy podczas kontaktu z klientami Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biuraPrzygotowywanie, prowadzenie oraz nadzór dokumentacji, raportów oraz bieżącej korespondencji firmyDbanie o właściwy obieg dokumentów, archiwizacja dokumentówWykonywanie innych zleconych prac administracyjnychStała współpraca i wsparcie innych działów firmy
GOLDEN LINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-04-19 - Rzeszów (podkarpackie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Katowice (śląskie)
dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2018-04-16 - Lębork (pomorskie)
Realizacja spraw związanych z gospodarką remontowo-inwestycyjną oraz gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.1) Przeprowadzanie przeglądów obiektów budowlanych;2) koordynowanie i inicjowanie przeprowadzanych przez podmioty zewnętrzne przeglądów i konserwacji urządzeń i instalacji;3) inicjowanie opracowywania planu inwestycji i planu remontowego stosownie do przyznanego limitu;4) inicjowanie prowadzenie gospodarki finansowej w zakresie inwestycji i remontów;5) koordynowanie, inicjowanie, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na roboty budowlane;6) koordynowanie, inicjowanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanych zadań inwestycyjnych i remontowych;7) koordynowanie robót budowlanych realizowanych na terenie jednostki;8) koordynowanie, inicjowanie i dokonywanie odbiorów częściowych oraz końcowych robót budowlanych;9) inicjowanie opracowywania planu remontowego zgłoszonych potrzeb realizowanych przez warsztaty jednostki;10) koordynowanie i inicjowanie przeprowadzania konserwacji budynków, budowli i wyposażenia;11) koordynowanie i inicjowanie usuwania awarii i usterek budynków, budowli i wyposażenia;12) koordynowanie i inicjowanie prowadzenia przeglądów, konserwacji urządzeń zainstalowanych w budynkach i budowlach oraz sieci;13) rozliczanie prac remontowych realizowanych przez rzemieślników;14) inicjowanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do realizacji zadań związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników;15) inicjowanie prowadzenia gospodarki finansowej w zakresie wydatków związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników;16) sprawowanie nadzoru nad realizacją usług związanych z konserwacją, usuwaniem awarii i usterek budynków i budowli na terenie jednostki przekraczających możliwości pracowników warsztatów.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2017-08-18 - Legionowo (mazowieckie)
-
Vinch Grupa PZ Sp. z o.o. - 2019-03-22 - Krapkowice (opolskie)