SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Łódź oferta pracy BUSINESS SUPPORT SOLUTION S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowywanie dokumentacji kadrowej pracowników- realizowanie procesów płacowych tj. naliczanie wynagrodzeń, świadczeń z tytułu choroby i macierzyństwa, rozliczanie umów cywilno-prawnych w celu zapewnienia ich terminowości i zgodności z przepisami prawa- sporządzanie deklaracji do instytucji zewnetrznych: ZUS, US, PFRON w celu zapewnienia prawidłowego procesu kadrowo-płacowego- przygotowywanie raportów i danych kadrowo-płacowych dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych- równoważy system czasu pracy
Data publikacji: 2019-10-18
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: BUSINESS SUPPORT SOLUTION S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pojezierska 90a, 91-341 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie dokumentacji kadrowej pracowników- realizowanie procesów płacowych tj. naliczanie wynagrodzeń, świadczeń z tytułu choroby i macierzyństwa, rozliczanie umów cywilno-prawnych w celu zapewnienia ich terminowości i zgodności z przepisami prawa- sporządzanie deklaracji do instytucji zewnetrznych: ZUS, US, PFRON w celu zapewnienia prawidłowego procesu kadrowo-płacowego- przygotowywanie raportów i danych kadrowo-płacowych dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych- równoważy system czasu pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
kwota wynagrodzenia uzależniona od wiedzy i doświadczenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw wynagrodzeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- minimum 1 rok stażu pracy na podobnym stanowisku- specjalistyczna wiedza z zakresu kadr i płac- średnio zaawansowana znajomość MS Office
Nazwa pracodawcy: BUSINESS SUPPORT SOLUTION S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Pojezierska 90a, 91-341 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: KONTAKT E-MAIL / TELEFONICZNY, Godziny : 09:00 - 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Pojezierska
Numer budynku pracodawcy: 90a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw wynagrodzeń
Data dodania oferty pracy: 18.10.2019
Oferta pracy ważna do: 17.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?97e727b5c353a37d3694bedc8163c6c9
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw kadrSklep wielkopowierzchniowy poszukuje pracowników z doświadczeniem na staonowisko - Specjalista do spraw kadr- minimum 3 l3tniego doświadczenia zawodowego w obszarze kadr i płac- znajomość zasad naliczania wynagrodzeń, przepisów podatkowych, PFRON, ZUS i prawa pracy- podstawowa znajomość zasad księgowości- mile widziana znajomość programu COMARCH OPTIMARozmowy z pracodawcą odbędą się 04.01.2018 w Sądeckim Urzędzie Pracy. Osoby zainteresowane pracą proszone są o kontakt telefoniczny 18 44-89-311 celem umówienia na spotkanie.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Blacharz samochodowyOferta stażu - przeznaczona dla osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia - zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
Relizacja programu nauczania, opieka nad dziećmi, wydawanie posiłków, zabawy z dziećmi.
Klub Dziecka "Tęczowy Domek" Sp. z o. o. - 2016-08-09 - Jarocin (wielkopolskie)
Przygotowywanie zapytań ofertowych oraz ofert handlowych: umów budowlanych, umów o świadczenie usług, umów dostawy. Sporządzanie zleceń, kompletowanie dokumentów rejestrowych kontrahentów. Przygotowywanie zabezpieczeń umów. Prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją kontraktów, w tym dok. rozliczeniowych. Prowadzenie rejestru zawartych umów. Bieżący kontakt z partnerami biznesowymi oraz negocjowanie warunków współpracy w toku realizowanych projektów.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT CZERPALNYCH I PODWODNYCH SP.Z O. O. - 2017-10-10 - Gdańsk (pomorskie)
współpraca przy budowaniu, rozwoju i walidacji wewnętrznych modeli ryzyka, współpraca przy wyliczaniu wartości kapitału na pokrycie ryzyka, analiza odchyleń wyników miedzy okresami, w tym wnioskowania statystyczne z wykorzystaniem złożonych teorii matematycznych, współtworzenie strategii zarządzania ryzykiem, budowanie świadomości ryzyka w organizacji, przeprowadzanie analiz na podstawie dokumentacji w j. angielskim, udział w spotkaniach projektowych i telekonferencjach miedzynarodowych.
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie wszelkich obowiązków związanych z działem jakości ISO 9000.
Zakład Artykułów Ściernych "Armes" Zadrużniak Sławomir - 2016-01-05 - Nisko (podkarpackie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa realizacja tematów kadrowych i płacowych, prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem pracy (m.in. badania lekarskie, umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia, świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu), rozliczanie ewidencji czasu pracy pracowników, sporządzanie listy płac: rozliczanie nadgodzin, urlopów, zwolnień lekarskich, premii, świadczeń dodatkowych, współpraca z ZUS, US, GUS, PEFRON (sporządzanie deklaracji), prowadzenie sraw Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, przygotowywanie zestawień i statystyk dla Zarządu.
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Jasło (podkarpackie)
Wprowadzanie danych do programów.Praca od pon.do pt. od 7:00-15:00
Siębor Helena BIURO RACHUNKOWE - 2018-10-23 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Przygotowanie rozliczenia z ZUS-PŁatnik, Urzędem Skarbowym - PITy, lista płac, rozliczenia finansowo-księgowe. Zastępstwo na ok. 2 lata. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "VICTORIA" - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
oferta stażu dla osób niepełnosprawnych,powyżej 29 rż
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Bieżąca obsługa klientów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-05-02 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych klientów na rynkach zagranicznych, głównie Europa Wschodnia, Czechy (branża chemiczna), utrzymanie bardzo dobrych kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert handlowych, sprawne posługiwanie sie programami MS Office, bardzo dobra organizacja pracy, dyspozycyjnośc
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Białystok (podlaskie)
sporządzanie analiz i raportów na wewnętrzne potrzeby spółki dotyczących sprzedaży, produkcji oraz innych obszarów działalności spółki udział w miesięcznym rozliczeniu kosztów produkcji przygotowanie aktualnych kosztów produktu w podziale na typy produktów i proces produkcji analiza skuteczności działań realizowanych projektówaktywne wsparcie procesu budżetowania
Daicel Safety System Europe Sp. z o.o. Żarów - 2016-10-13 - Żarów (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-09-10 - Rabka-Zdrój (małopolskie)
Obsługa klientów zagranicznych
FIRMA "AdamS" Henryk Pędzich - 2016-02-15 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
prace biurowe, sprawy w urzędach, prowadzenie kasy, sprzedaż ofertowanie, obsługa klienta bezpośrednia i telefonicznie.
JCK SP. Z O. O. - 2016-02-11 - Świdnica (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Klepacze (podlaskie)
Zadania: - sprawdzanie i kwalifikowanie do napraw urządzeń sejsmicznych,- wykonywanie pomiarów specjalistycznych, napraw i instalacji aparatury sejsmicznej oraz jej uruchamianie i kontrola na powierzchni i pod ziemią,- opracowywanie dokumentacji technicznych oraz udział w pracach badawczo- rozwojowych prowadzonych w Oddziale
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2018-09-26 - Lubin (dolnośląskie)
Wykształcenie: min. średnie - mile widziane wyższe; min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku; znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych; zakres obowiązków: bieżąca kontrola przychodów i kosztów oraz ich analiza; rozliczanie dotacji budżetowych oraz rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków UE oraz innych inwestycji, współudział w sporządzaniu, aktualizacji, analizie oraz raportowaniu wykonania cząstowego planu finansowego; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-10-01 - Gliwice (śląskie)
Wsparcie kierownika w koordynowaniu pracy na stoisku żywnosć, praca ze skanerem, obsługa klienta, piekarnia, nabiał, warzywa i owoce, lada.
TESCO Polska Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Sulechów (lubuskie)
Praca w IV klasie integracyjnej.Doświadczenie zawodowe mile widziane.
Szkoła Podstawowa w Rudzienku - 2016-06-28 - Rudzienko (mazowieckie)
zarządzanie magazynem, planowanie zakupów, analiza kosztowa, nadzór i optymalizacja kosztów transportowych
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-01-15 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Sortowanie makulatury i folii, obsługa wózka widłowego.
HAMBURGER RECYCLING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-27 - Wałbrzych (dolnośląskie)
- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2017-04-06 - Katowice (śląskie)
sprzedaż i promowanie oferty Orange w Salonie Sprzedaży,budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,obsługę klientów zgodnie ze standardami Orange,stałe uaktualnianie wiedzy o ofertach Orange oraz rynku telekomunikacyjnym.
Orange Polska S.A. - 2017-01-20 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Oferta w ramach refundacji wynagrodzenia dla bezrobotnych do 30r.ż.Kontakt z klientem, sprzedaz produktów i usług, montaż okien, obsługa agregatu do natrysku piany poliuretanowej.
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Sufczyn (mazowieckie)